Ben al in de super geweestquote:
quote:
Uhm....quote:Op donderdag 4 september 2008 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
verschillen wij zo erg piletje..?
ik weet het totaal niet joh. zou het mijn god niet weten..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm....
JA
Maar dat verbaasd je toch niet echt
Misschien valt het ook wel mee, zo goed kennen we elkaar nietquote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef Bootje84 het volgende:
ik weet het totaal niet joh. zou het mijn god niet weten..
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:33 schreef jna het volgende:
Niet doen Piles, voordat je het weet staan er foto's van je op internet
De horrorquote:
Onzin!quote:
Gohquote:
Daar hoef je geen discussie voor aan te gaan hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
Dat van die domme dingen is wel waar ja
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
Daar hoef je geen discussie voor aan te gaan hoor
Saai zegquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben het eens met hjet bericht
Ja dat bedoel ik. Maar waarom gebruiken we onwijs terwijl de "orginele" betekenis van onwijs er niks mee te maken heeft?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat woorden meerdere betekenissen kunnen hebben misschien
Klopt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is met die dingen als.. lauw/vet/cool toch ook zo
Moest ie maar niet zo onverwachts sluitenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Weet iemand of ze prosciutto bij de AH To Go hebben?
quote:
En je leest dit topic ook al nietquote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef Californium het volgende:
Tijd om naar huis te gaan .... alweer me labjournaal niet bijgewerkt want ben weer de hele dag bezig geweestEn meer leeswerk en meer en meer en meer en
HELP
dat doen we al de hele dagquote:Op donderdag 4 september 2008 18:56 schreef mash_ het volgende:
Ik bedoel met laat me niet dat jullie meteen stil moeten worden
Hé manquote:
Boeie, vast niks mis meequote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef Bravebart het volgende:
Dacht ik nog groente in de vriezert te hebben, was dat goed tot 03/2008
Opzich welquote:
Mwa, een half jaar over de datum vind ik wat te riskantquote:
Morgen om 1310, of eigenlijk zaterdag om 1700quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En we zingen samen TRALLAAA LAAAA
nee hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
Is het zo erg vanavond, dat we dit niveau weer krijgen
Het wordt een stille avondquote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
maar zolang niemand anders ook maar iets erin gooit.. tja..
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef Cuegirllie het volgende:
En een stille morgen en een stille overmoren en een stille dag na overmorgen![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon opnieuw beginnen he .. niemand die het doorheeft
Tuurlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Weet jij al je gesprekken/onderwerpen nog dan?
Wanneer?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Juist dan is het een leuk onderwerp, maargoed, dat is mijn mening
Weet jij, weet ik, maar dat weet Mash nietquote:en bedoelde eig SEX als subforum
Ik ben niet zo slimquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Weet jij, weet ik, maar dat weet Mash niet
Noujaquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Al deed je dat wel.. niemand zal diegene toch kennen
Als het persoonlijk wordtquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer?
[..]
Weet jij, weet ik, maar dat weet Mash niet
Dat weet je nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Al deed je dat wel.. niemand zal diegene toch kennen
Kon ik dat maarquote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef mash_ het volgende:
omdat? tis een forum dan ga je tog niet even neer zetten met wie je neukt enzo
Mij hoor je tegenwoordig toch ook er haast niet meer over?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor jou wel ja
De meeste mensen hier zijn nog niet zover
wie beweerd dat dan?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef mash_ het volgende:
als je er niks over verteld op een forum betekend het toch nog niet dat je het niet doet
Nee, dat klopt. Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mij hoor je tegenwoordig toch ook er haast niet meer over?
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef mash_ het volgende:
als je er niks over verteld op een forum betekend het toch nog niet dat je het niet doet
Volgens mij snapte hij m'n opmerking niet helemaalquote:
wat is dat nou weer voor reactiequote:
Doelde meer op het feit van, van waaruit die reactie kwam.. omdat ik hem niet ergens aan kon linken zeg maarquote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor reactiezal ik er maar op antwoorde met:
zei ik dat dat iemand het beweerde
en dan kan jij weer antwoorde. beweer ik dan dat jij dat beweerde
IS leuk! is zo het topic vol
Ben het met je eensquote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en nu ga ik spelletje spelen, tis saai
nee hoorquote:
Waf wafquote:Op donderdag 4 september 2008 21:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Of te laat.. want der is hier geen hodn
Geen zij ik tochquote:
Wat ben jij lief zegquote:
Moet je nagaan als een vriendin van je in antwerpen gaat wonen en je hoort haar na 2 jaar steeds meer verbelgenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef PieterBas het volgende:
IK HAAT BELGEN... en nu moet ik nog naar Belgie toe!
Waarom moeten Belgen altijd het postadres van hun stadion gebruiken... Ik stond eens midden in Gent.. Goh, dit is toch echt niet het Topsporthal... maar een postkantoor..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan als een vriendin van je in antwerpen gaat wonen en je hoort haar na 2 jaar steeds meer verbelgen
en dan heb ik het nog niet over Wallonie....quote:Op donderdag 4 september 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Ik woon vlakbij Belgie, en zit met veel halve Belgen in de klas. En als toerist komen hier veel Belgen. Waaaaahh
Dat is helemaal een ontwikkelingsgebiedquote:Op donderdag 4 september 2008 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan heb ik het nog niet over Wallonie....
Tja... Ze spreken Frans, dat zegt al genoegquote:Op donderdag 4 september 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is helemaal een ontwikkelingsgebied
Bek houwe.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja... Ze spreken Frans, dat zegt al genoeg
Ja, sorryquote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Ah, toch nog iemand die er weer op in gaat
Hello Erik
Ja, de onderwerpen waren op, dus we trekken weer wat oude discussies uit de kast
Wat is het deze keer?quote:Op donderdag 4 september 2008 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Als je er iets mee kan winnen altijd
Game pakket voor de ps3quote:
Ah, nou, succes dan maarquote:Op donderdag 4 september 2008 23:39 schreef jna het volgende:
Game pakket voor de ps3
Zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Ik zie net trouwens dat een klasgenoot van me in de nieuwe clip van DJVT zit
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
de jvt zijn tegenwoordig populair lijtk het wel
Ja das dus de pest, ik moet nog zoveel doen voor ik wegkanquote:
Cali Ja Hee!quote:
Je bent verleert om zo weinig in te plannen.. dat je als je vakantie hebt, vakantie kan vierenquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef Jipje het volgende:
Ja das dus de pest, ik moet nog zoveel doen voor ik wegkan![]()
Ik ben het gewoon verleerd, vakantie vieren...
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent verleert om zo weinig in te plannen.. dat je als je vakantie hebt, vakantie kan vieren
Koel huhquote:
Haarle, op de Hellendoornse bergquote:
Owww, nog niet echt het oostenquote:
Nee, het Noordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww, nog niet echt het oosten
nieuwe avatarquote:
Dan ben ik net losquote:
neequote:
Labwerk, alleen maar wachten en met je duimen draaienquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
needan is me digestie klaar
Nu labjournaal bijwerken en straks een PCR inzetten...nog 2 uur en 7 min
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef Californium het volgende:
jah! ikk heb de afgelopen 4 dagen ook alleen maar gelogen dat ik 9 uur of meer per dag heb gemaaktIk vind het verder ook leuk om heel erg lang niets te doen
ander feestje, ander keertje, sorryquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef Houniet het volgende:
Hosti ik had je wel verwacht gisteren.
Mikt niets ouwequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ander feestje, ander keertje, sorry
Voor stage?quote:
Freelance?quote:
Jaquote:
Hallo Bartquote:
Hallo Houquote:
Geniaal ideequote:
Lief poesjequote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/zinloos_geweld.html
Hahaha!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:08 schreef Piles het volgende:
Middag mensen![]()
![]()
Wat is dagdromen toch een heerlijke bezigheid
Het leukste stukje is natuurlijk als hij schriktquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:18 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/zinloos_geweld.html
Hahaha!
Ja, dat ga ik echt hier vertellenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:29 schreef Houniet het volgende:
Whehe waar dacht je aan ouwe?
Oh ja?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:33 schreef Houniet het volgende:
Dan weet ik iig waaraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Desnoods in een lelijk vliegtuig!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Seks met een bloedmooie stewardess in een mooi vliegtuig!
Ha!.
Goed bedacht welquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Seks met een bloedmooie stewardess in een mooi vliegtuig!
Ha!.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie ziet heel veel smilies op de pagina
Bij mij ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook gewoon af en toe letters hoor
Dat is ook voor het eerst!quote:
Moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:01 schreef Californium het volgende:
haaaaai... Ow weer ef aan de gang...me gellie laden
![]()
is weer eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Volgens mij is schaduwwerking bij de stenen rondom de boom niet helemaal goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:43 schreef mash_ het volgende:
http://forums.3dtotal.com/attachment.php?attachmentid=123872&stc=1&d=1220622184
nieuwe 3d scene van mij is af
nou volgens mij welquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is schaduwwerking bij de stenen rondom de boom niet helemaal goed
Maar je hoort toch een slagschaduw/gebroken schaduw te hebben van de blaadjes op de stenenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou volgens mij welwant dat doet de pc voor je
dus die doet het wel goed
nee er staat een gebouw achter. daardoro dat heel dat gedeelte in de schaduwquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar je hoort toch een slagschaduw/gebroken schaduw te hebben van de blaadjes op de stenen
Ja maar absolute schaduw bestaat toch niet? Zelfs als er niet direct licht op iets schijnt heb je toch altijd een lichte schaduw?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee er staat een gebouw achter. daardoro dat heel dat gedeelte in de schaduw
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar absolute schaduw bestaat toch niet? Zelfs als er niet direct licht op iets schijnt heb je toch altijd een lichte schaduw?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
blijkbaar nietanders had die het wel gedaan
Het is een SC schatquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
Dit wordt irritant
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een SC schatAls je dit al irritant vindt
Caliquote:
Heeft daar wel degelijk mee te makenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken![]()
![]()
Ik zie in m'n AT een rood mapje en denk: "Jeej, een interessante post van een kwaliteitsuser". Opent het topic, staat er ""
Kerst zal niet lukken denk ik, zolang loopt de actie nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:29 schreef Californium het volgende:
echtJe bedoelt nu boeken?
...moet me reis naar huis nog boeken voor kerst
klopt, maar de meeste mensen hebben geen VISA en die moet je hebben om via internet te reserveren... Kan dat ook anders?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
Moet je wel snel zijn natuurlijk
Tenminste, de mensen die willen komen
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:37 schreef Californium het volgende:
maar goed die vlucht binnenkort ook maar eens boeken... anders zit ie dadelijk vol
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:38 schreef Californium het volgende:
klopt, maar de meeste mensen hebben geen VISA en die moet je hebben om via internet te reserveren... Kan dat ook anders?
quote:
De vader van het meisje waar ik mee ben heeft er 1, maar zij is niet zo snel....quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig
[..]
Volgens mij niet
Daarom hebben we hier thuis ook speciaal een Visa voor zulke dingen
En anders een bekende vragen die wel een CC heeft
waarom eigenlijk als ik vragen mag... dat vrouwenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
De vader van het meisje waar ik mee ben heeft er 1, maar zij is niet zo snel....
Iets met een planning die opeens omgegooid werdquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom eigenlijk als ik vragen mag... dat vrouwen![]()
Planningenquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met een planning die opeens omgegooid werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |