Ben al in de super geweestquote:
quote:
Uhm....quote:Op donderdag 4 september 2008 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
verschillen wij zo erg piletje..?
ik weet het totaal niet joh. zou het mijn god niet weten..quote:Op donderdag 4 september 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm....
JA
Maar dat verbaasd je toch niet echt
Misschien valt het ook wel mee, zo goed kennen we elkaar nietquote:Op donderdag 4 september 2008 17:30 schreef Bootje84 het volgende:
ik weet het totaal niet joh. zou het mijn god niet weten..
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:33 schreef jna het volgende:
Niet doen Piles, voordat je het weet staan er foto's van je op internet
De horrorquote:
Onzin!quote:
Gohquote:
Daar hoef je geen discussie voor aan te gaan hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef Bravebart het volgende:
Dat van die domme dingen is wel waar ja
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
Daar hoef je geen discussie voor aan te gaan hoor
Saai zegquote:Op donderdag 4 september 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben het eens met hjet bericht
Ja dat bedoel ik. Maar waarom gebruiken we onwijs terwijl de "orginele" betekenis van onwijs er niks mee te maken heeft?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat woorden meerdere betekenissen kunnen hebben misschien
Klopt.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is met die dingen als.. lauw/vet/cool toch ook zo
Moest ie maar niet zo onverwachts sluitenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Weet iemand of ze prosciutto bij de AH To Go hebben?
quote:
En je leest dit topic ook al nietquote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef Californium het volgende:
Tijd om naar huis te gaan .... alweer me labjournaal niet bijgewerkt want ben weer de hele dag bezig geweestEn meer leeswerk en meer en meer en meer en
HELP
dat doen we al de hele dagquote:Op donderdag 4 september 2008 18:56 schreef mash_ het volgende:
Ik bedoel met laat me niet dat jullie meteen stil moeten worden
Hé manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |