arghquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt één van mijn grootste irritaties dus neem het me vooral niet kwalijkmaar je eet vegetarisch en bent/wordt vegetariër.
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind zelfgemaakte dingen veel lekkerder dan voorgebrouwen supermarkt spul. En daar komt nog eens bij dat het ontzettend leuk is om zelf taart te bakken enzo.![]()
Idem voor soep maken enzo.
Die van Valess vind ik wel lekker, alhoewel ik nu een beetje uitgegeten ben op de gewone variant. Die met kaas was idd vies. Ik heb nu de hawai-smaak in de diepvries liggen, ik zal volgende week eens kijken of die eetbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vegetarisch eten doe ik ook regelmatig, maar vooral omdat ik dan geen vlees of vis in huis heb en geen zin heb om het te halen. Maar dan laat ik dus het vlees gewoon weg en doe wat meer van de overige ingredienten. Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Je hoeft geen nepvlees te eten hoor! Belangrijk is dat je veel afwisseling brengt in je voedselpatroon, daarnaast eieren eten (als je niet veganistisch eet), bonen, zaden, linzen, kiemen en noten op het menu zetten. Soja kan natuurlijk ook, maar dan moet je goed opletten dat het wel echte biosoja is. Eventueel kun je nog wat extra vitaminen slikken, waarbij vooral 1 bepaalde vitamine/enzym belangrijk is. Weet even niet welke.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Ik geloof ook best dat dat zo is. Ik ben gek op vlees en zal dan ook noooooit vegetariër worden, maar ik eet ook absoluut geen 7 dagen in de week vlees. Eerder 5 dagen per week. Ter vervanging eet ik soms een ei of wat nootjes, en ik geloof niet echt dat ik nu zware tekorten heb aan bepaalde voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen eten tegenwoordig eerder teveel vlees.
Die nieuwe pil klinkt als een droom. Ik ben voor het eerst sinds tijden weer ongesteld (ik slik meestal enkele maanden achter elkaar de pil door) en ik voel me werkelijk vreselijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik viel er op het laatst in. Ongelooflijk dat zij zich lelijk voelt.Ze heeft een prachtlichaam en een mooi koppie.
Nog even over de pildiscussie: Zelf zal ik niet snel weer aan de pil gaan, maar er schijnt een nieuwe pil op de markt te zijn:
[..]
Veel vleesvervangers smaken idd nergens naar. Vallen bovendien snel uiteen in je mond enzo, branden snel aan in de pan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen![]()
Pasje laten maken hoefde niet, ik had er al een (Waarom krijg ik dan zo'n oproep). Voordeel: ik hoefde niet een nieuwe foto te laten maken. Nadeel: De oude is verschrikkelijk en varkentje.
Vegetarisch eten doe ik ook regelmatig, maar vooral omdat ik dan geen vlees of vis in huis heb en geen zin heb om het te halen. Maar dan laat ik dus het vlees gewoon weg en doe wat meer van de overige ingredienten. Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Dat is B12 en B12 kun je nergens anders uit halen dan vlees. Daarnaast is B12 nogal essentieel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hoeft geen nepvlees te eten hoor! Belangrijk is dat je veel afwisseling brengt in je voedselpatroon, daarnaast eieren eten (als je niet veganistisch eet), bonen, zaden, linzen, kiemen en noten op het menu zetten. Soja kan natuurlijk ook, maar dan moet je goed opletten dat het wel echte biosoja is. Eventueel kun je nog wat extra vitaminen slikken, waarbij vooral 1 bepaalde vitamine/enzym belangrijk is. Weet even niet welke.
Maar als je deeltijdvegetarier bent hoef je je zeker niet druk te maken. Als je normaal eet krijg je waarschijnlijk meer dan genoeg vitaminen/enzymen binnen volgens mij. Mensen eten tegenwoordig eerder teveel vlees.
Wat voor mandjes?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
Aangezien ik volgende week superdruk ben en eigenlijk alleen morgen tijd heb om langs de italiaan te gaan, wil ik vandaag de mandjes verloten.
Stuur ff een sms met yummy ON naar 0900-SHE
grappie, PM even een ja naar mij, dan stop ik je op een lootje. Mijn lief is erbij, dus alles gaat eerlijk.
Daarbij heb ik een hekel aan iedereen dus maakt u geen zorgen om voorkeur
(grappie he! )
Dan verstuur ik morgen de mandjes
Zeker als je zulk verantwoordelijk werk doet!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
BJ: ik moet je nu toch echt vermanend toespreken: je eet veuls te weinig. Ik dacht laatst dat het 1 dagje was, maar nu is het weer zo. Nog geen 500 cal. jouw lijstje!! Whazzup??
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
We houden het beschaafdquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Vivi het volgende:
Je moet er alleen geen mandjes van 75 euro van maken hoor SHE....
Niet om lullig te zijn, maar ik heb het net even uitgerekend en kom op 571 kcal. Met volvette kaas, 2 kiwi's, 2 koppen Kellogs, 3 dropjes, een grote koek en 2 schaaltjes optimel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
Zit toch ook in melk en eieren?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef SHE het volgende:
Dat is B12 en B12 kun je nergens anders uit halen dan vlees. Daarnaast is B12 nogal essentieel.
Waar baseer je dat op?quote:Overigens is fulltime, strikt vegetarisme en ook veganisme niet zo goed voor je.
Tijdelijk kan geen kwaad, maar niet iets wat je een leven lang vol wil houden.
En helemaal biologisch verantwoord en onbespoten en allesquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Merel het volgende:
Dit zijn trouwens ook heeeeeeerlijke Italiaanse productenEn ze sturen je een geweldige catalogus met een leuk kaartje en een CD'rommetje met een rondleiding over het landgoed. Superschattig. En zo lekker dat ik er álles wel van wil eten en dat is natuurlijk absoluut niet goed voor de lijn
Volgens mij zat er ooit een foldertje voor een vakantie daarheen bij de arts & autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
Wat een mooi huis en je kan er komen werken!
neej eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!
Ga je daar niet trillerig en chagrijnig van worden?
heb jij zeker mijn vakantietoetjes enzo niet gezienquote:
klpot, het kan gewonnen worden uit melk, eieren en zelfs vis. Alleen is de aanwezigheid zo laag, dat het weinig zoden aan de dijk zet. De enige goede bron is helaas vlees.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zit toch ook in melk en eieren?
[..]
Waar baseer je dat op?
Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven al vegetarier en zo gezond als een vis.
Ik wil trouwens wel een paar kilo afvallen omdat ik binnenkort wil stoppen met roken, vandaar dat ik hier al een tijdje meelees.
Ja fdomme nu ben ik niet meer in Nijmegen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
zow, even een tussendoorpost uit huize MoBlo
We zijn nu even lekker aan het verderklussen en/want mn hoofdpijn is even weg
zijn nu de mediacentre-meuk (radio/cd/tv/dvd) aan het aansluiten, evenals de Wii
daarna even gordijnen ophangen en zorgen dat de wasmachine het gaat doen, wánt: mn kleren raken op
Tja, heb ik ook wel eens gelezen, maar het scheelt net niks. En ik hoor weinig verhalen van vrouwen die ondanks sterilisatie zwanger worden en veel verhalen van vrouwen die ondanks de pil zwanger worden. Dat komt natuurlijk deels doordat je de pil kunt vergeten / diarree kunt krijgen e.d.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:17 schreef sigme het volgende:
Jullie babbelen echt veel te snel voor mij.
Isegrim, ik heb ooit sterilisatie overwogen, en me door de gyeacoloog ervan af laten praten omdat het nog onbetrouwbaarder is dan de pil. In kinderpreventie dan he.
Dan ga ik daar eens even rondneuzen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:27 schreef SHE het volgende:
Wil je weten wat strikt vegetarisme en veganisme met je lijf doet, dan moet ik je even verwijzen naar bv pubmed, waar je een keur aan wetenschappelijke studies kunt vinden die duidelijk aangeven dat wij mensen niet zonder problemen een leven kunnen leiden zonder dierlijke producten.
Zowel mijn ex als huidig zijn gesteriliseerd gelukkig! Toch blijf ik aan de pil anders ben ik 3 van de 4 weken aan het bloedenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, heb ik ook wel eens gelezen, maar het scheelt net niks. En ik hoor weinig verhalen van vrouwen die ondanks sterilisatie zwanger worden en veel verhalen van vrouwen die ondanks de pil zwanger worden. Dat komt natuurlijk deels doordat je de pil kunt vergeten / diarree kunt krijgen e.d.
Aaahw! We hadden ook gewoon naar conleche moeten gaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben moet echt minder eigenwijs worden. Ik dacht zelf wel even het Leidse Plein te kunnen vinden, door 1 blik op de kaart te werpen. Totaal verdwaald in de Jordaan dus. En het regent. En de tram reed voor mijn neus weg, ik stond zelfs al te wachten bij de halte, omdat ik dacht dat je perse achterin moest instappen. Toen was ik een heel zielig vogeltje, daar verregend bij de halte. Uiteindelijk winkel gevonden (na anderhalf uur lopen dus toch een tram gevonden), hadden ze mijn spullen gewoon helemaal niet. Nee, dat kwam pas over een paar weken, daar was nu het seizoen nog niet voor (winterspullen). Terwijl op de site staat dat er sale is van die spullen.
![]()
Ga ook maar niet meer trainen, heb mijn portie beweging en vermoeidheid wel weer gehad ... lekker op de bank met een burrito (geen pakjesmeuk) en de afstandsbediening dan maar.
Te laatquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Oh fuck ik heb me niet aangemeld WACHT!!!
Feliquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
Loting uitslag:
Beessie-Jen
Chicolate
graag PM's met adressen
kutttttttquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Toen ging je stoppen met roken
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:16 schreef SHE het volgende:
Loting uitslag:
Beessie-Jen
Chicolate
graag PM's met adressen
grbmlquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OOOOOOH Dankje![]()
En ik heb tegenwoordig pillen. Dus dan mag ik alles eten.
Ah, gaafquote:Maar PF, je mag rustig een keer langskomen om te proeven hoor.
Hey doe jij eens niet mijn post quoten als ik aan het editten benquote:
Ja eigenlijk moeten we even smsen zo van ik ben nu uit heb je zin?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:01 schreef Chicolate het volgende:Ik zat even blij te wezen ja. Mijn verregende avonturen in Amsterdam zijn nu al wel vergeten. Maar gaan we dan volgende week ofzo bij Conleche langs? (die hier helemaal geen stem in heeft, maar gewoon maar bij de gallerij moet zijn als wij langs willen komen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |