Yup .. Alice is een sponsor van Ferrari in 2008 ^^ De afbeelding dient ter illustratie dat Ferrari (net als McLaren) met een Torque-control rijdt ... McLaren heeft het alleen als pedals achter op het stuur en Farrari gebruikt de grote knop op het stuur ... ze doen echter hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:21 schreef bodylotion het volgende:
Dat is een Ferrari stuur toch? McLaren heeft het dashboard nog op het dashboard zitten.
Ah, NOG een reden om niet naar Alice over te stappenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup .. Alice is een sponsor van Ferrari in 2008 ^^
Tsja, stel je voor dat je buurman die ook Alice internet heeft voor hetzelfde bedrag ineens snellere breedband krijgt door team-orders =_=quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, NOG een reden om niet naar Alice over te stappen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor dat je buurman die ook Alice internet heeft voor hetzelfde bedrag ineens snellere breedband krijgt door team-orders =_=
Ja dat was het inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:53 schreef LeXX het volgende:
[..]
Als het goed is, is het in een truck, samen met een replica van de auto. Er staan geloof ik twee sim-stoeltjes.
Ik heb geen idee welk spel er gebruikt wordt, de laatste keer dat ik in een sim zat van ING, was het een PS2 spel uit mijn hoofd.....
Via omwegen gevonden:quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:06 schreef Mister1977 het volgende:
Weet iemand het programma op Spa morgen? Je zou denken dat je zoiets op de officiële site van het circuit wel te downloaden zou zijn....
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja, stel je voor dat je buurman die ook Alice internet heeft voor hetzelfde bedrag ineens snellere breedband krijgt door team-orders =_=
Ik dacht even dat het een playstation stuur was.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... Alle andere teams hebben dat als een knopje op het stuur.
[ afbeelding ]
TRQ = Torque setting(gemapped over 12 presets)
Ik hoop halverwege pasquote:Op zondag 7 september 2008 10:41 schreef leroytje het volgende:
Gaat het regenen?
Die was anders best chill.quote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Regen bij de start is niet chill, dan krijg je van die taferelen uit '98
Op ITV4 wordt het uitgezonden (zit nu te kijken).quote:Op zondag 7 september 2008 09:40 schreef NED het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik er van baal dat GP2 nergens live te zien is!
Ow, en om Stavelot te hernoemen slaat ook nergens op.!
Ja maar dat is ook weer geen drol aanquote:Op zondag 7 september 2008 11:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was anders best chill.
Tegenwoordig hebben ze bij regen nogal eens een start achter de pace-car. Dat is wel veiliger.
Mwa, zie toch graag wat gerace zo gaandeweg. Als meer dan het halve veld zichzelf kapot rijdt in de eerste bocht is het race-element wel weg natuurlijk. En je zou maar een kaartje hebben gekocht voor de race, en er helemaal heen gereden zijn. Kan je naar een tien minuten weer naar huisquote:Op zondag 7 september 2008 11:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook weer geen drol aan
Eens en eens.quote:Op zondag 7 september 2008 09:40 schreef NED het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik er van baal dat GP2 nergens live te zien is!
Ow, en om Stavelot te hernoemen slaat ook nergens op.!
Dat was echt geniaalquote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop halverwege pas. Dat zou de kans op een mooie race wel groter maken...dat het ineens met bakken uit de hemel komt. Als je dan net lang start/finish bent moet je nog 7 km
.
Typisch moderne F1 dus.quote:Op zondag 7 september 2008 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat was 30 seconden geniaal en daarna best een saaie race
quote:Op zondag 7 september 2008 12:54 schreef -Hans- het volgende:
DUITSE RTL = LIVE en het regent behoorlijk !!!1
Dat was echt zo geweldigquote:Op zondag 7 september 2008 13:10 schreef -Hans- het volgende:
27-08-2000.. de datum waarop Mikaop grootse wijze voorbij ging aan Schumacher en Zonta zat in de sandwich. Zou leuk zijn als we vandaag ook een aantal spectaculaire inhaalacties krijgen te zien.
Je wil niet weten hoe spek die baan nu isquote:Op zondag 7 september 2008 13:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
En het is weer droog
Zolang er tijdens de race maar verschillende buien overtrekken vind ik het prima
Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren want het was zo'n gaaf gevecht en dan de ontknoping, fantastisch!quote:Op zondag 7 september 2008 13:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was echt zo geweldig
Mika
[ afbeelding ]
Die heb ik van de week ook nog 'n keer gekeken op Youtubequote:Op zondag 7 september 2008 13:10 schreef -Hans- het volgende:
27-08-2000.. de datum waarop Mikaop grootse wijze voorbij ging aan Schumacher en Zonta zat in de sandwich. Zou leuk zijn als we vandaag ook een aantal spectaculaire inhaalacties krijgen te zien.
Hoezo saai? DC en Schumacher? Veel regen, en de eerste overwinning van Jordan. Ik heb die dag echt genoten hoor....quote:Op zondag 7 september 2008 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat was 30 seconden geniaal en daarna best een saaie race
* LeXX mist de Flying Finn nog altijd...quote:Op zondag 7 september 2008 13:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren want het was zo'n gaaf gevecht en dan de ontknoping, fantastisch!
Kan je je voorstellen hoe gaaf de race geweest zou zijn als alle auto's nog gewoon rondreden?quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef LeXX het volgende:
[..]
Hoezo saai? DC en Schumacher? Veel regen, en de eerste overwinning van Jordan. Ik heb die dag echt genoten hoor....
Die hele wedstrijd schoof er nog van alles de baan af. Kan me Irvine nog herinneren in leidende positie.quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef LeXX het volgende:
[..]
Hoezo saai? DC en Schumacher? Veel regen, en de eerste overwinning van Jordan. Ik heb die dag echt genoten hoor....
Rosset die er op 0:11 seconden ook nog volop in rijdt.quote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop halverwege pas. Dat zou de kans op een mooie race wel groter maken...dat het ineens met bakken uit de hemel komt. Als je dan net lang start/finish bent moet je nog 7 km
.
Fantastisch filmpjequote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heb ik van de week ook nog 'n keer gekeken op Youtube
Plus het blokken van Schumacher waardoor Hakkinen geirriteerd raakt, en hem persé langs wil
quote:Op zondag 7 september 2008 13:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastisch filmpje!
LeXX, me 2![]()
Lewis (door de Duitse RTL de Barack Obama van de f1 genoemd) roept over de boordradio dat hij iets voelt aan de wagen.. Ojee...
Kai Ebel heeft meestal van die debiele kleding aan..quote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Vettel maakt een (cynische) opmerking over de kleding van Kai Ebel "mooi pak heb je aan". Vervolgens zoomt de camera in op de kleding van Kai en die draagt me toch een vreselijk pak. Het ziet er echt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |