abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 21:59:50 #201
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61659217
Slaapt Cas ondertussen?

Saskia was vanavond in een vreselijke "alles-is-reden-voor-een-vreselijke-dramatische-huilbui" bui.. Oma was naar huis gegaan "ik zal je zohohoho missen", ze was vanmiddag gevallen "m'n kniehie doehoet zo'n zeer" "er komt water op m'n knie" boehoe..
Maar ook "mam, jij hebt wel grote tieten zeg!.. en ik heb nog maar hele ukkies *boehoe "
"Schat, als je net zo groot bent als mama, heb jij ook grote borsten"
"Nietus, ik heb hele ukkies "

Het was dat ik het gejank echt zat aan het worden was, anders had ik denk ik heel hard moeten lachen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 15 september 2008 @ 22:12:47 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61659836
Ik heb geen last van haar gejank gehad, dus ik kan ongegeneerd lachen, E.T.
Dramaqueen in de dop. Dat wordt nog wat later.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61659968
Saskia
Morris vond alles 'stom' vanmiddag. Uiteindelijk hoorde ik hem zelfs tegen zijn vader roepen dat de lamp, die we dit weekend met bloed zweet en tranen hebben opgehangen, ook heel erg 'stom' vond

Maneki, leuk judoles

Mous, mij lijkt het ook spannend zo'n nachttocht Ik hoop dat ze het leuk heeft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 15 september 2008 @ 22:18:45 #204
37150 livelink
pi_61660092
Als het met Job eenmaal mis is, vindt hij ook alles stom en moet alles weg. Heel vermoeiend, idd.
Zoveel mogelijk negeren en tegelijkertijd ervoor zorgen dat hij de 'stomme' spullen niet kapotmaakt, weggooit of weggeeft is mijn tactiek. Ik sta open voor betere tactieken, overigens.
pi_61660202
Wat hier erg helpt is hem in zijn eigen kamer te laten spelen. Even op zichzelf. Gelukkig maakt hij geen dingen stuk
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 22:30:45 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_61660649
Hij slaapt, na een klein half uurtje op de bank getutteld te hebben.

Cas is net als Job Als hij iets stom vind dan is overigens alles en iedereen meteen stom, dan zou hij mij nog verkopen Ik ben/was een ridderoutfit aan het maken, bij de 3de keer passen (het is zonder patroon ) smeet hij dat ding door de kamer en was het maar STOM hij zoekt het maar even uit, het thema op school is de middeleeuwen, ze mogen iedere dag verkleed naar school, maar ik ga er echt de aankomende dagen niet aan verder en net zag ik in de folder van Jysk een ridderpakje voor 5 euro staan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61660940
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef moussy het volgende:
en net zag ik in de folder van Jysk een ridderpakje voor 5 euro staan
Nou, dat is ook stom
  maandag 15 september 2008 @ 22:37:08 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61660953
Hier ook. Naar zijn kamer, daar kan inmiddels weinig meer stuk . Maar dan nog vergaat het horen en zien je.... Ik was nooit zo van het negeren, maar dat blijkt inmiddels wel de beste tactiek.

Overigens, ook zoiets. De jongste hier komt sinds een maand of wat uit bed. 's Nachts. Bij voorkeur als we net in slaap zijn, en na 2 uur weer, en nog een keer en nog een keer...
Met de wallen op mijn knieen consequent geweest, totdat ik het echt niet meer trok. Dus ik dacht, dan slaap in godsnaam maar in ons bed, het is of dat, of ik sta niet meer voor mezelf in.
Terwijl ik dat zo met Hub zat te bespreken, viel er ineens een kwartje. Het is zo sinds de tijd dat mijn vader een hartinfarct heeft gehad. Zou het kind soms bang zijn, dat wij er niet meer zijn ofzo?

Affijn, "toegegeven", kom dan maar in ons bed als je bang bent. Maar ook verder hèlemaal geen aandacht aan geschonken, dus ook niet prijzen als je wel in je eigen bed slaapt, maar ook niet mopperen als dat niet lukt.
Uiteindelijk maar twee nachten bij ons geslapen, en daarna zonder problemen weer in eigen bed.
Had ik dat nou maar drie maanden geleden bedacht .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 22:43:47 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_61661258
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef snoopy het volgende:

[..]

Nou, dat is ook stom
ja stomme jysk
  maandag 15 september 2008 @ 22:46:40 #210
37150 livelink
pi_61661401
Tja, zo achteraf heb ik me ook wel eens voor mijn kop geslagen
Fijn dat het uiteindelijk zo goed heeft gewerkt, Leah. En door het hier te vertellen heeft iemand er misschien weer iets aan, waardoor die niet 3 maanden in de ellende zit
pi_61661450
Ah Leah, het is ook moeilijk om te bedenken wat er in die kinderkoppies omgaat!

Dylan vindt altijd alles heel erg mooi en heel erg leuk Hij zegt nog net geen ééénig!
Alleen zijn eigen bed vond hij maar niets Hij sliep al tijden op ons bed en als wij naar bed gingen legden we hem op een logeerbedje op zijn eigen kamer. We zijn er laatst achter gekomen waarom. Volgens Dylan zaten er vuurvliegjes in zijn bed en daarom durfde hij er niet in. In werkelijkheid zijn het van die piepkleine blaadjes van de bomen hier in de buurt. Dylans bed stond onder het schuine dakraam en zo waaiden ze in zijn bed. We hadden hem al vaker gevraagd waarom hij niet in zijn eigen bed wilde, maar dan zei hij 'gewoon niet'. Nu kwam het verhaal van de vuurvliegjes. Zijn bed staat nu aan de andere kant van de kamer en er is geen probleem meer, ligt gewoon al de hele avond in zijn eigen bed
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 15 september 2008 @ 22:47:35 #212
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61661455
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef E.T. het volgende:
Saskia was vanavond in een vreselijke "alles-is-reden-voor-een-vreselijke-dramatische-huilbui" bui.. Oma was naar huis gegaan "ik zal je zohohoho missen", ze was vanmiddag gevallen "m'n kniehie doehoet zo'n zeer" "er komt water op m'n knie" boehoe..
Maar ook "mam, jij hebt wel grote tieten zeg!.. en ik heb nog maar hele ukkies *boehoe "
"Schat, als je net zo groot bent als mama, heb jij ook grote borsten"
"Nietus, ik heb hele ukkies "

Het was dat ik het gejank echt zat aan het worden was, anders had ik denk ik heel hard moeten lachen
Haha, wel herkenbaar, ook dat je op dat moment eerder geïrriteerd reageert, dan dat je moet lachen
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 15 september 2008 @ 23:06:28 #213
37150 livelink
pi_61662202
Ach gut, Dylan. Zo bang voor de vuurvliegjes.
Kinderangsten zijn zo moeilijk te grijpen, vaak. Hoe had je dit ooit zelf kunnen bedenken. En het is vaak louter toeval als je de oplossing vindt.
  maandag 15 september 2008 @ 23:17:35 #214
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61662607
Ja precies! Snap het allemaal maar eens wat er in die koppies omgaat...

Die vuurvliegjes ook, vaak stom toeval waardoor je het ineens begrijpt. Daarom heb ik het idd ook verteld Livelink, wie weet heeft een ander er iets aan .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 16 september 2008 @ 07:50:36 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_61666388
die verhalen allemaal erg leuk om te lezen en soms uiteraard herkenbaar. dat alles stom is bijvoorbeeld

Dat van Dylan met de vuurvliegjes, wat kan het toch soms een klein ding zijn he wat dan helpt.
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 september 2008 @ 08:36:33 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61666698
In de lach schieten... dat is zeker niet pedagogisch verantwoord he Ik loop er regelmatig tegenaan, dan olet ik zelf eigenlijk al lachen als Isa iets zegt of doet wat niet mag... Probeer ik me in de plooi te houden, kijk ik per ongeluk naar papa Dan kun je me dus echt opvegen soms...

Even een vraagje trouwens... We zijn nu aan de vijfde schoolweek begonnen, Isa is er ingerold alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. School, overblijven, BSO, alles gaat van een leien dakje lijkt het haast. Ze is wat brutaler na school en natuurlijk wat vermoeider, maar verder gaat het echt perfect Moet ik nog een terugslag verwachten? Of gewoon in mijn handjes knijpen en blij zijn dat het zo gaat....
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:08:04 #217
7074 moussy
kuttekop
pi_61667149
Bij Cas moet de klap ook nog komen Bij René kwam hij bijv bij 3 weken, 8 weken, 2,5 jaar t/m 4 jaar en nu wachten we op een volgende
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 09:09:38 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61667175
Misschien pakt ze het gewoon allemaal goed op, Sjeen Wij hebben met Christan wat dat betreft ook nooit echt een dip gehad of zo. Al hielden we hem soms een half dagje thuis als hij erg moe was. Maar hij heeft het allemaal ook prima opgepikt en dat gebeurde vorig jaar hier in DLD ook.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:13:22 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_61667237
Vandaag ging de 2de groep op kamp en die hadden veel kleinere tasjes mee dan onze groep Ik voelde me opeens een overbezorgde moeder, maar kan nu mn schouders er voor ophalen Mijn kind had tenminste een setje schone kleren mee voor als ze tijdens de nachttochtspeldinges ergens in de gorigheid was gevallen. Ze zijn naar Texel, je weet nooit daar he
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 09:20:13 #220
13151 crew  Rewimo
pi_61667339
Texel heeft héél véél zand (en dus vast ook héél véél modder) en dus kan een extra setje nooit kwaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 september 2008 @ 09:21:19 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61667353
Beter mee verlegen dan om verlegen Mous Wel spannend allemaal hoor!

We gaan het afwachten bij Isa
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:22:22 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_61667367
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Texel heeft héél véél zand (en dus vast ook héél véél modder) en dus kan een extra setje nooit kwaad
en een regenjas en regenlaarzen, en superzachte bedsokken en dr eigen dekbed ipv een slaapzak

Om 13:30 kan ik dr weer ophalen Cas zal blij zijn, die vroeg vanmorgen toen ik hem wakker ging maken of ze al thuis was.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 09:25:27 #223
13151 crew  Rewimo
pi_61667413
Hij heeft haar gemist en zal blij zijn als ze er weer is, zodat ze dan lekker samen ruzie kunnen maken? Ruzie maken in je eentje is niks aan
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:26:15 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_61667424
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hij heeft haar gemist en zal blij zijn als ze er weer is, zodat ze dan lekker samen ruzie kunnen maken? Ruzie maken in je eentje is niks aan
en ruzie maken met je moeder is ook niet leuk, die lacht je uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 09:28:32 #225
13151 crew  Rewimo
pi_61667460
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:26 schreef moussy het volgende:

en ruzie maken met je moeder is ook niet leuk, die lacht je uit
Hee, ben jij er ook zo een? En dan moet je 'm zien kijken, weet ie niet of ie nou mee moet lachen of boos worden
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:30:00 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_61667481
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:28 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, ben jij er ook zo een? En dan moet je 'm zien kijken, weet ie niet of ie nou mee moet lachen of boos worden
ja dus, en dan ben ik stom, of zoals zondag een klootzak
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 09:33:16 #227
13151 crew  Rewimo
pi_61667532
Hier is het meestal: Dat is niet eerlijk, of: Ik vind dat niet leuk!, en dan stampstamp weg...
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 09:34:23 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_61667549
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier is het meestal: Dat is niet eerlijk, of: Ik vind dat niet leuk!, en dan stampstamp weg...
dat is bij René ook of; Jullie snappen het niet he?! Uhm... nee', leg uit. Nou nou NOU!! ... stampstamp
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:53:54 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61670594
Ik ben van mijn voetstuk gezet.
Léon gaat niet meer met me trouwen.
Léon heeft nl. een vriendinnetje. Daar kwamen we via zijn vriendenboekje achter. Haar grootste wens was nl. "Trouwen met jou!"
En Léon - beetje verlegen, beetje macho - : "Nou dat wil ik ook wel!"
"En ik dan?" vroeg ik nog.
"Nee mam, jij hebt al een ring."
Sindsdien heeft hij het heel vaak over haar, dat zij van hem houdt enzo. Het is zó schattig.
Gister zei manlief nog: "Nou lekker hoor, straks staan hier allemaal meisjes voor de deur."
Daar schrok hij wel van: "Ja, dan kan ik er helemaal niet meer door."
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 14:07:45 #230
13151 crew  Rewimo
pi_61673868
Léon

Christan wil ook niet meer met mij trouwen. Hij vindt dat ik maar eens met papa moet trouwen En dan wil hij wel bruidsjonker zijn
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 14:11:08 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_61673972
M'n kuiken is thuis.. en ligt al op de bank onder dr dekbed met een paracetamol... oorpijn
  Jubileum moderator dinsdag 16 september 2008 @ 20:15:24 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61684112
Agos arme René

Leon Ik mag nog steeds met Iris trouwen maar dat is ook alleen maar omdat Bram niet met Iris wil trouwen. "trouwen? nee dan moet je steeds kusjes geven, doe maar niet"

Hier gaat het meestal van *stamp stamp stamp* dan ben ik niet meer je vriend!
Waarop ik dan altijd terugbrul "ik ben je vriendje ook niet, ik ben je moeder" en dan worden ze helemaal giftig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 20:18:48 #233
13151 crew  Rewimo
pi_61684213
René, pechvogel

Christan was vanavond ook boos. Hij was al naar boven en mocht van mij nog even lezen. Maar hij komt de laatste dagen elke keer weer met een smoesje uit bed. Zo ook deze keer en nu was ik het zat. Dus "Nee, je komt niet beneden, je gaat je bed in en ik wil je niet meer horen!"

Christan: en ja hoor: stampstampstamp naar zijn bed
  † In Memoriam † dinsdag 16 september 2008 @ 20:28:11 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_61684525
Ik was net GIFTIG... op zn zachts gezegd... oftewel helemaal pis en pis nijdig, boos, kwaad enz enz -> Ik ben anderhalve dag op handen en knieën door haar kamer gegaan, veel te veel vuilniszakken met troep weggewerkt.. Ze kreeg weer praatjes, dus ik vroeg of ze de troep van dr bed even ine en zak wilde doen, uitzoeken komt wel.. heeft ze alles op de grond gegooid incl de inhoud van dr kamptas

zo

Cas wil niet met mij trouwen, maar de ene keer met zijn piemel, dan met zijn doekie, maar gelukkig ook met alle meisjes uit de klas maar niet met de juf, want de ene heeft geen mooie haren en de andere geen mooie laarzen!
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:53:13 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_61685443
Liam zegt altijd: NOU! dan ben ik niet meer verliefd op jou mama! en daarop volgt dan vrij snel: jawel hoor mama, ook als je zo lelijk tegen me doet ben ik nog verliefd op je, want soms zijn we gewoon wel eens een beetje boos op elkaar he?

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:13:30 #236
37150 livelink
pi_61686227
Job wil niet met mij trouwen, maar met zijn papa. Katja wil met niemand trouwen, want dan moet ze kussen
Overigens begint Katja onze ongetrouwde status ook steeds meer te bekritiseren. Dat vind ik eigenlijk wel grappig. Heb je de oma's en opa's net zover dat ze het geaccepteerd hebben, beginnen je kinderen te zeuren
  Licht Ontvlambaar dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:45 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61687097
Da's toevallig :-P Wij hadden afgelopen vrijdag een bruiloft van een koppel dat 20 jaar samen is en drie kinderen heeft. Dat heeft Isa aan het denken gezet en daaruit kwam het volgende gesprek voort:

Isa: Papa? Waarom wil jij niet met mama trouwen?
Papa: Omdat ik daar geen zin in heb...
Isa: Vind je mama niet lief dan?
Papa: Jawel hoor
Isa: Ow...
Papa (denkt een duidelijk voorbeeld te geven): Isa?
Isa: Ja?
Papa: Ga jij voetballen?
Isa: Nee
Papa: Waarom dan niet?
Isa: Omdat ik voetballen niet zo leuk vind...
Papa: Nou, papa vindt trouwen niet zo leuk
Isa: Ow... Maar ik ga wel een keertje voetballen hoor!!!

Isa gaat overigens met haar buurjongetje trouwen
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:09:24 #238
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61688298
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
Agos arme René

Leon Ik mag nog steeds met Iris trouwen maar dat is ook alleen maar omdat Bram niet met Iris wil trouwen. "trouwen? nee dan moet je steeds kusjes geven, doe maar niet"

Hier gaat het meestal van *stamp stamp stamp* dan ben ik niet meer je vriend!
Waarop ik dan altijd terugbrul "ik ben je vriendje ook niet, ik ben je moeder" en dan worden ze helemaal giftig
O die ga ik ZO onthouden.

Leuk hoor al die trouwplannen van die kinderen. Ben benieuwd wat er van over blijft.

Moussy, adem in adem uit. Ook dit is een fase. Echt waar.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:26:47 #239
37150 livelink
pi_61688849
Stelletje conservatieve kinderen hebben wij. Huisje, boompje, beestje. En de zekerheid zoeken dat papa en mama toch echt wel van elkaar houden.
pi_61689256
Mijn kinderen waren door het dolle heen dat wij eindelijk gaan trouwen Oudste zou er nog nerveuzer om zijn dan ik, het joch
Hij wil me trouwens geen kus meer geven als we afscheid nemen om naar school te gaan/ te gaan slapen/ whatever. Helemaal niet leuk
Saartje
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:47:36 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61689503
oh, helemaal geen kus lijkt me inderdaad helemaal niet leuk Ik mag mijn oudste al sinds hij 4 is op school geen kus meer geven. Gelukkig is hij in de beslotenheid van ons huis nog wel zoenbaar. Wellicht is ook dit een faaaaaaaase? ik hoop het van harte voor je Maneki.....
Jongste was laatst al sneu: het is jammer dat jij met mama getrouwd bent pap, nou kan ik dat niet meer doen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61689629
Nou ja ik was eigenlijk van plan hem in huiszelijke kring gewoon te dwingen. Doe ff normaal, ik ben je moeder, niet de buurvrouw
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 september 2008 @ 22:51:52 #243
13151 crew  Rewimo
pi_61689642
Christan is gelukkig zéér knuffelig Zoent rustig mama en papa in het bijzijn van anderen. Hopelijk nog heel lang...
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:55:14 #244
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61689758
Nou, ik vind trouwen juist niet conservatief. Wij hebben nooit voor het trouwen samengewoond en dat vinden de meeste mensen toch wel vreemd, dat 'hoort' dus eigenlijk niet meer tegenwoordig...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:57:47 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61689864
Mijn kinderen houden gelukkig alledrie heel erg van knuffelen. Ook in het openbaar, dat maakt ze (nog) niks uit.
  † In Memoriam † woensdag 17 september 2008 @ 00:22:44 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_61692408
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef dutchie het volgende:
Moussy, adem in adem uit. Ook dit is een fase. Echt waar.
Ik zei alleen maar, ik hou die zak open, jij doet het er in... maar ondertussen

Mijn kinderen zoenen en knuffelen allebei wanneer en waar ze maar willen, ook elkaar
  woensdag 17 september 2008 @ 08:44:55 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61694832
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ja ik was eigenlijk van plan hem in huiszelijke kring gewoon te dwingen. Doe ff normaal, ik ben je moeder, niet de buurvrouw
Ik ben anders heul kissable hoor
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 17 september 2008 @ 08:55:47 #248
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61695017
quote:
Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik ben anders heul kissable hoor
pi_61695924
Dylan is volgens hem al met mijn zus getrouwd Toen wij in april trouwden, hield Dylan tijdens de plechtigheden ( ) de hand van mijn zus vast, dus zijn ze ook getrouwd. Hij vraagt ook regelmatig waarom hij niet bij haar mag wonen

En gelukkig krijg ik ook gewoon kusjes op school enzo Ik geniet er nu maar van, want ik vrees dat het bij Quinten heel snel over zal zijn met pda's
pi_61701699
haha die dylan, stiekem ook meteen maar ff getrouwd!

knuffels en kussen worden hier nog ongeneerd gegeven en geaccepteerd, al is piet er heel eerlijk in wanneer hij iemand uit z'n mond vind stinken.

oh en moussy, gezellig zo'n opruimdrama... hier ook slechte opruimers. gisteren was er een vriendje wezen spelen en ze hadden wat auto's uit piets kamer mee naar beneden genomen. prima, maar eind van de middag moest piet die van mij wel even terugbrengen. nou, dat werd een heel drama, want hij had er toch niet alleen mee gespeeheeld, boehoe. dus ik stelde 'm voor de keuze: of je brengt ze naar boven, of ik gooi ze weg. daar schoot hij nogal van in de stress en hij vond 't heel oneerlijk en gemeen maar hij bleef toch voet bij stuk houden dat ie ze niet naar boven wilde brengen. dus ik zei 'prima, dan gooi ik ze vanavond weg'. na een enorm drama heeft ie ze aan 't eind van 't liedje alsnog naar boven gebracht, afgezien van 1 auto waar een onderdeeltje van gelijmd moest worden. sjonge, en dat ging dan maar om een stuk of 4 auto's ofzo!

zwemles belde net waar piet toch bleef. de communicatie is nog steeds nogal belabberd daar want ik heb inmiddels toch echt al een paar keer doorgegeven dat hij echt niet op woensdag kan. nu staat ie dan eindelijk weer op een wachtlijst voor een andere dag. pff, stelletje slome duikelaars!
  woensdag 17 september 2008 @ 14:18:34 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61701936
Schiet lekker op zo Bix.

Gelukkig heeft Léon daar ook (nog) geen moeite mee met dat knuffelige. Ik kan die warme dikke knuffels en kussen van hem nog niet missen als ik wegga of hem ophaal. Ze rennen allebei nog steeds als in een film naar me toe en omhelsen me flink.
  woensdag 17 september 2008 @ 14:59:36 #252
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61703059
Bix wat onnozel zeg..

Hier word gelukkig ook nog vol op gekust. Alleen wil Wilyan absoluut NIET zijn zusje kussen. En af en toe wil ie Michiel ook niet kussen er word dan eerst even grondig geïnspecteerd of pappa niet stiekem "prikt".

Oh en voor de mamma's van niet kussende kinderen..
Mijn broertje wou vanaf zijn vierde ook niet meer gekust worden. Maar die draaide om als een blad aan de boom toen ie ging puberen! Kwam ik 'm op het fietspad tegen onderweg naar mijn schoonouders (hij op weg naar huis) stonden we even te praten en dan kregen ik en Wilyan gewoon een knuffel en dikke kus voor ie weer verder ging. Gewoon waar al zijn andere 12 of 13 jarige pubervriendjes dan zo -> bij stonden. Oké de eerste keer had ik ook zoiets van Wat doet ie nou? Maar echt werkelijk waar het kon 'm geen biet schelen wat z'n vrienden er van vonden.
"Ja wat nou? Dat is mijn zus hoor. "

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 17 september 2008 @ 15:03:45 #253
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61703167
Oh en heel even trots doen..
Wilyan heeft nu twee keer in het diepe gezwonmmen en ik hoorde van dat hij de afgelopen keer helemaal zonder kurkjes heeft gezwommen!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61705044
Goed van Wilyan

Ik kom ook even trots doen. Mijn kleuter speelt helemaal alleen buiten met haar vriendinnetje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 september 2008 @ 17:02:59 #255
13151 crew  Rewimo
pi_61706428
Knap van Wilyan!

En knap van Amber
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 september 2008 @ 07:59:41 #256
13151 crew  Rewimo
pi_61775152
Christan en ik vertrekken zo naar Haarlem. Vanmiddag gaan we samen naar Wall-E

Hij is trouwens helemaal in de ban van Pippi Langkous de laatste dagen Heeft alle DVD's bekeken en is nu weer opnieuw begonnen
pi_61775284
mmmmm blijkbaar zat er de afgelopen dagen iets in de lucht of zo, Timo was ook al in zo'n geweldidg stralend humeur.... Alles was niet goed of deugde niet....om moe van te worden (als ik dat al niet was)
Gelukkig had broerlief besloten wel leuk te zijn, dus die had alle aandacht (kon Timo weer mokken
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 15:18:38 #258
7074 moussy
kuttekop
pi_61800569
Ik heb het zo vreselijk gehad met René en dr kamer dat ze over gaat naar Cas zn kleine kamer en Cas naar haar kamer Vorige week heb ik dr hele kamer leeggehaald en opgeruimd en nu, je mag het niet zien. Het lijkt wel of ze er een hol van maakt, dat het niet overzichtelijk is of zo, hoe minder vloer je ziet hoe knusser het misschien voor haar is... Ik weet het niet meer, maar opruimen ho maar. Ze scheurt gewoon het beddengoed van dr bed af en gooit het door haar kamer heen kasten worden leeggehaald en bakken omgegooid.

Ik ga ook maar eens een afspraak maken bij de huisarts om te kijken waar dat maffe gedrag vandaan komt(waarvan ik niet meer weet wat ik er mee moet)
  zondag 21 september 2008 @ 15:23:38 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_61800693
mous, das niet fijn idd. negeren helpt ook niet?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 15:53:12 #260
7074 moussy
kuttekop
pi_61801393
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef Belana het volgende:
mous, das niet fijn idd. negeren helpt ook niet?
alles hebben we al geprobeert, tot gewoon zo laten, maar het maakt haar niet uit of anderen het zien, of dat er anderen juist niet mogen komen, het doet haar gewoon niets. Het deed haar zelfs niets toen ik zei dat ik er 5 vuilniszakken en 3 blauwe zakken uit heb gehaald en weggegooid
  zondag 21 september 2008 @ 16:10:02 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_61801762
Hoewel ik zelf er ook niet goed van zou worden, zou ik toch ook geen zin hebben in steeds strijd over zoiets denk ik. Ik zou denk ik de was er tussenuit vissen en de rest zo laten. deur dicht en niet naar kijken. zolang ze in de rest van het huis maar opruimt ofzo. Ik weet het ook niet hoor, maar ik vind het nu 1 van die vele problemen die je met kinderen kunt hebben die zoveel strijd opleveren, zoals bijvoorbeeld ook eten dat kan en met eten heb ik ook geen strijd, dan eet je maar niet. voelt een beetje hetzelfde als je me nog volgt?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 17:16:35 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_61803229
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:10 schreef Belana het volgende:
Hoewel ik zelf er ook niet goed van zou worden, zou ik toch ook geen zin hebben in steeds strijd over zoiets denk ik. Ik zou denk ik de was er tussenuit vissen en de rest zo laten. deur dicht en niet naar kijken. zolang ze in de rest van het huis maar opruimt ofzo. Ik weet het ook niet hoor, maar ik vind het nu 1 van die vele problemen die je met kinderen kunt hebben die zoveel strijd opleveren, zoals bijvoorbeeld ook eten dat kan en met eten heb ik ook geen strijd, dan eet je maar niet. voelt een beetje hetzelfde als je me nog volgt?
Idd, zo wás ik ook, maar vriendinnetjes mee naar huis.. das leuk, maar ik word er gék van als ze alleen maar om mij heen hangen, op deze leeftijd willen ze alleen nog maar hangen lijkt wel. En daarbij ik vind het gewoon smerig, je kan niet stofzuigen niets, maar zand, (dieren)haar enz enz.. ik ben echt geen wonderwomen, maar dat gaat me te ver.
  zondag 21 september 2008 @ 17:19:01 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_61803296
ja dat begrijp ik wel ja, daar zou ik ook niet goed van worden. jezus wat moeilijk zoiets zeg.
ze doet het gewoonweg niet dus? pfff. niet meer weg mogen helpt ook niet?
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 september 2008 @ 17:20:57 #264
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61803338
Wat een rottige strijd, Moussy. Misschien is een bezoekje aan de huisarts wel een idee, wie weet heeft die tips?
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 17:21:29 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_61803346
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:19 schreef Belana het volgende:
ja dat begrijp ik wel ja, daar zou ik ook niet goed van worden. jezus wat moeilijk zoiets zeg.
ze doet het gewoonweg niet dus? pfff. niet meer weg mogen helpt ook niet?
Ze heeft van 11 tot 15 op haar kamer gezeten, ze moest eerst iets opruimen voor ze ook maar iets mocht.. werkte niet Het hoeft echt niet een etalage te zijn maar ik wil wel een pad naar dr bed en was op de badkamer
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 17:22:29 #266
7074 moussy
kuttekop
pi_61803370
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een rottige strijd, Moussy. Misschien is een bezoekje aan de huisarts wel een idee, wie weet heeft die tips?
het is niet alleen dit hoor, er is meer, maar ja, niet voor fok.
  zondag 21 september 2008 @ 17:29:40 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_61803544
nou, een bezoekje huisarts klinkt niet slecht dan joh. sterkte ermee!
stormy waters...
sailin'
  zondag 21 september 2008 @ 18:50:49 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61805242
He klinkt een beetje als een beginnende puber, en de daarbij behorende afzetfase. Maar allemensen, wat heftig zeg....

ik zou eerlijk ook niet weten wat je daar aan kan doen. Er consequenties tegenover zetten (alles wat niet in de badkamer ligt aan was wordt niet gewassen) of zij niet opruimen jij niet voor haar koken srijft het ook alleen maar op de spits....

Wellicht dat de HA of een pedagoog nog tips heeft?
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 19:07:42 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_61805591
Oh ja help, niet op de badkamer is niet wassen, idd ook een advies, van mn moeder. Ik vond het zo raar dat ik nog maar 3 paar sokken had... ik heb véél paren teruggevonden... bij René Dat niet opruimen is wel een probleem ,maar niet voor de huisarts, dat is vast een faaaseeeee Ik vind het best wel 'gestoord' gedrag dat ze gewoon (al jaren) bewust een klerezooi gaat trappen als het opgeruimd is.
  zondag 21 september 2008 @ 21:33:55 #270
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61809956
Ze vraagt haast om een kale kamer

Mouss hopelijk valt er wat tegen te doen.
  zondag 21 september 2008 @ 21:43:31 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_61810281
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:07 schreef moussy het volgende:
Oh ja help, niet op de badkamer is niet wassen, idd ook een advies, van mn moeder. Ik vond het zo raar dat ik nog maar 3 paar sokken had... ik heb véél paren teruggevonden... bij René Dat niet opruimen is wel een probleem ,maar niet voor de huisarts, dat is vast een faaaseeeee Ik vind het best wel 'gestoord' gedrag dat ze gewoon (al jaren) bewust een klerezooi gaat trappen als het opgeruimd is.
Mous, ik zou vragen om een verwijzing naar een goede orthopedagoog. Ik herken sommige dingen die ik had/heb wel een beetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 21 september 2008 @ 21:44:12 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_61810300
Ik gilde vanmiddag dat ze een isoleercel kon krijgen
pi_61811451
Ik herken een groot deel wel van mn eigen puberteit ( die geloof ik nog steeds niet over is)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 00:01:53 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_61814917
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Mous, ik zou vragen om een verwijzing naar een goede orthopedagoog. Ik herken sommige dingen die ik had/heb wel een beetje
Ik weet dus echt niet hoe of wat ik zou moeten doen om er met het kind uit te komen wat voor haar nu het beste is. We hebben besloten voor een kleinere kamer met véél minder prikkels en daar een nestje van maken. René zou overigens redelijk in het autisten-topic passen... Maar ik ben zo bang voor een etiket.. dat ik eigenlijk al een jaar mn kop in het zand steek. Maar wat wél goed gaat, Ze voelen René op school aan, ze kan lekker haar ding doen daar, krijgt de begeleiding die ze er nodig heeft en ze heeft vriendinnetjes
pi_61816789
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef moussy het volgende:

[..]

Maar ik ben zo bang voor een etiket.. dat ik eigenlijk al een jaar mn kop in het zand steek.
Soms heeft een 'etiket' ook voordelen...dat zie ik nu hier op school. veel meer mogelijkheden voor het kind en door trainingen veel beter in het velletje (kind uit de klas van de oudste)

T zou pre-puber gedrag kunnen zijn, maar dat is dan wel behoorlijk heftig..

sterkte meid !
  maandag 22 september 2008 @ 07:14:43 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_61816937
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik weet dus echt niet hoe of wat ik zou moeten doen om er met het kind uit te komen wat voor haar nu het beste is. We hebben besloten voor een kleinere kamer met véél minder prikkels en daar een nestje van maken. René zou overigens redelijk in het autisten-topic passen... Maar ik ben zo bang voor een etiket.. dat ik eigenlijk al een jaar mn kop in het zand steek. Maar wat wél goed gaat, Ze voelen René op school aan, ze kan lekker haar ding doen daar, krijgt de begeleiding die ze er nodig heeft en ze heeft vriendinnetjes
Ik snap dondersgoed dat je daar bang voor bent, maar er kan ook altijd uitkomen dat het inderdaad de puberteit is en als er dan daadwerkelijk wat uitkomt, kan het ook juist goed voor haar zijn! Misschien heeft ze op dit moment nog geen extra begeleiding nodig op wat ze krijgt, maar misschien over een tijdje wel, als ze echt de puberteit ingaat. De puberteit is voor een autist misschien nog wel heftiger dan voor een puber zonder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 22 september 2008 @ 08:49:37 #277
37150 livelink
pi_61817671
Fijn dat het met René nu zo lekker op school gaat en dat ze vriendinnetjes heeft. Vergeleken met vorig jaar is dat toch wel een enorme winst.

Jullie idee van een kleiner kamertje lijkt me goed. Lekker begrensd inderdaad. En misschien wat kussens op de grond of zo? Dat jullie er samen met René een lekker hol van maken. En wellicht is het een mogelijkheid om haar kledingkast elders te zetten. Dan kan ze niet zo'n rotzooi van haar kleren maken.

Sterkte ermee en een afspraak met de huisarts lijkt me een goed idee. Dat was voor ons met Job ook een hele goede eerste stap.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 09:24:57 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_61818211
René pulkt ook ontzettend aan behang, maar ook aan het fineer van dr bed plakplastik van het raam dus nu hebben we het plan, muren strippen, héél zacht lila maken, óf gewoon het zachte lila behang er op laten en zien wat het gaat worden. Er liggen boven overal plavuizen, dat gaat laminaat worden, is een stuk minder koud om op te zitten, blote pootjes er op. Haar bed gaat op de hoogste stand, 3 standen bed van IKEA dat ga ik opnieuw beplakken met fineer. Onder haar bed komt een tv'tje en een plek met schapenvacht, hangkussens en wat plankjes voor boeken. Haar kleding gaat idd naar onze kamer, we hebben ruimte zat daar. En dan álle losse rommel, speelgoed gaat in een kast áchter een deur ipv in curver bakken in een rek. Zodat als ze wil gooien en smijten ze met kussens en dr schapenvacht kan gooien. Boeken gooit ze niet mee, die zijn heilig Ik dénk en hoop dat we dan al een heel eind komen.

Fijn dat er hier meegedacht wordt Uiteraard hadden Peet en ik het er gister over, we mogen ook niet vergeten dat René een 'trauma' heeft, het overlijden van Mink, ze was nog maar drie, maar het zou wel iets kunnen zijn wat op 1 of andere manier dwars zit. Ze vraagt namelijk ook weer om de film van Mink, dus die laten we snel even op DVD zetten zodat ze die kan kijken. We hadden hem alleen op band, maar de videorecorder is inmiddels gesneuveld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 09:40:47 #279
13151 crew  Rewimo
pi_61818508
Moussy, dat klinkt als een goed plan, wat jullie allemaal hebben uitgedacht. Als haar kamer overzichtelijker is, geeft dat hopelijk meer rust.

Je maakt gewoon een bibliotheek van haar kamer
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 09:44:47 #280
7074 moussy
kuttekop
pi_61818586
Ooit krijgt ze een kast met trapje maar voor nu wil ik niet te veel uit geven, eerst maar afwachten hoe ze het gaat vinden en of ze hier wel mee om kan gaan
  maandag 22 september 2008 @ 10:17:55 #281
37150 livelink
pi_61819210
Klinkt goed, die maatregelen, Moussy. Succes met de verbouwing. Is René zelf al op de hoogte van de plannen?
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 10:39:01 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_61819589
Mja, ze was niet blij omdat ze kleiner ging, maar dat was maar even.

Marktplaats is leuk Woensdag gratis laminaat halen, straks 2 vloerkleedjes
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 13:19:15 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_61823183
Heel OT ik heb alle spulletjes in huis, van behang tot lampjes tot gordijnstof waar ook nog eens een dekbedhoes uit kan en ik was in totaal net geen 40 euro kwijt De rest gaat wel inhet kinderkamertopic
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 14:30:34 #284
13151 crew  Rewimo
pi_61824821
MP roels
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 14:40:38 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_61825034
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:30 schreef Rewimo het volgende:
MP roels
uitverkoop ook 2,50 de meter stof, 3 meter halen, 2 betalen 2 kleine zitzakken 5,- p stuk, set van 3 lampjes 3,50 2 rollen behang, voor dr nest onder dr bed 3,95 p rol enz enz
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 14:52:18 #286
13151 crew  Rewimo
pi_61825302
Dat zijn leuke prijzen ja!
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 15:15:03 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_61825797
Schiet mij maar lek "Mam, kon ik niet eerder naar die kamer? Dat is vast niet zo eng."

Oh en de spullen zijn allemaal goed gekeurd
  maandag 22 september 2008 @ 18:17:04 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_61830597
Fijn moussy!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 21:00:51 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61835265
ik heb morgen als het goed is een gesprek met een pleegouder voor luca
pi_61835570
een pleegouder voor Luca, hoe bedoel je lady-wrb?
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 21:17:59 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61835739
ik heb een paar jaar geleden laten weten dat de problemen met luca me te zwaar worden.
ben toen op de wachtlijst geplaatst voor weekendpleegzorg. en nu is het dan eindelijk zo ver.
aan de ene kant voelt het als zwak van mezelf, maar aan de andere kant krijgen we nu zo af en toe een weekendje lucht.

bovendien heb ik nu ook een pgb om speciale zorg voor hem in te kopen.

dat is dan weer een voordeel van wel een diagnose hebben
voor de rest is het alleen maar confronterend.
pi_61835824
oh zo, nou dat lijkt me idd heel erg dubbel maar waarschijnlijk is het voor alle partijen een goede oplossing
Ik vind het niet zwak, ik denk dat het juist moed vergt om dit zo te doen. Heel veel succes
  maandag 22 september 2008 @ 21:23:02 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61835883
Lady-wrb, jeetje, heb je daar jaren op moeten wachten? En denk eraan he, niks zwak van jezelf! Je moet ook aan je eigen ontspanning denken, dan kun je je weer opladen. Heel belangrijk hoor!
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 21:30:42 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61836088
ja, ik heb heel lang geduld moeten oefenen. en ik ging pas akkoord toen ik het gevoel had dat het water me tot de lippen stond, ik heb het heel lang afgehouden, in de hoop een betere/andere oplossing te vinden.
maar goed. als het goed is, kan hij binnenkort starten met een soort van privé-zwemles (staat hij ook voor op de wachtlijst).
en nu staat hij nog op de wachtlijst voor een cursus sociale vaardigheden (ook al meer dan een jaar ofzo) om weer wat beter in zijn vel te komen. hij heeft af en toe weer woede-aanvallen en hevige hysterische huilbuien. heel stom, niet thuis, maar bij vriendjes. en thuis niets vertellen dus.
heel vervelend.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 22:30:58 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_61838028
Wat erg eigenlijk dat je daar jaren op moet wachten, zwaar ook, en dan als alles rond is helemaal lijkt me. Had je de hoop niet al bijna opgegeven Lady-wrb?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 23:03:02 #296
13151 crew  Rewimo
pi_61839074
Ik vind het niet zwak om hulp te vragen, lady-wrb Ik vind het juist heel moedig en verstandig Af en toe even bij kunnen tanken is heel prettig voor jou en C.

En zwemles voor Luca, super zeg!
pi_61840041
lady-wrb succes met het gesprek en met alles wat erbij komt kijken De beslissing die je hebt genomen lijkt me erg moeilijk, ik vind het knap van je.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 06:41:48 #298
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61842482
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:30 schreef moussy het volgende:
Wat erg eigenlijk dat je daar jaren op moet wachten, zwaar ook, en dan als alles rond is helemaal lijkt me. Had je de hoop niet al bijna opgegeven Lady-wrb?
het probleem was (denk ik) dat afgelopen februari luca zijn begeleidster bij het ggz plotseling vertrokken is (we stonden toen ruim een jaar op de wachtlijst). het heeft tot eind vorige maand geduurd tot er vervanging voor haar was. die is er uiteindelijk weer achteraan gegaan met dit als resultaat.
vandaag is het matching gesprek. als ik het uiteindelijk niks vind, kan ik weer opnieuw beginnen.

ik denk dat ik het wel (of in elk geval nog langer) had volgehouden als ik alleen met luca was geweest. maar mijn relatie begon zo te lijden onder luca's constante claimende gedrag (hij hangt enorm aan me en is doodongerust als hij me even niet ziet)
dat ik geen andere uitweg zag dan uiteindelijk toch maar op die lijst te gaan (ik had het al een paar keer afgewimpeld)
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:12:39 #299
37150 livelink
pi_61842576
Wat een stap, Lady-wrb. Moeilijk, maar noodzakelijk lijkt me.
Vrienden van mij zijn weekendpleegouder van een jongen die ik voor het eerst ontmoet heb toen hij 8 was en nu is het een lange slungel van 19 jaar. Natuurlijk is hij nu niet meer daar in het weekend, maar hij komt nog wel vaak langs en hoort toch nog wel bij het gezin. Ook de ouders van die jongen heb ik regelmatig ontmoet. Die waren heel blij met hun weekendjes rust, hadden ze inderdaad ook echt nodig. Het was echt een situatie die voor iedereen heel goed was.
Sterkte met het gesprek
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 07:22:58 #300
13151 crew  Rewimo
pi_61868682
Christan krijgt vrijdag vakantie, maar hij moet dan nog wel 1,5 uur naar school. Daar moeten we dan wel 2x een uur voor rijden Ik heb hem nu een briefje voor de juf meegegeven om te vragen of hij thuis mag blijven vrijdag. Ik weet niet of ze het toestaan, want eigenlijk mag je een kind aansluitend aan de vakantie niet thuishouden. Wat ik op zich logisch vind, daar gaat het ook niet om. Dus ik hoop maar dat het mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')