René pulkt ook ontzettend aan behang, maar ook aan het fineer van dr bed

plakplastik van het raam

dus nu hebben we het plan, muren strippen, héél zacht lila maken, óf gewoon het zachte lila behang er op laten en zien wat het gaat worden. Er liggen boven overal plavuizen, dat gaat laminaat worden, is een stuk minder koud om op te zitten, blote pootjes er op. Haar bed gaat op de hoogste stand, 3 standen bed van IKEA dat ga ik opnieuw beplakken met fineer. Onder haar bed komt een tv'tje en een plek met schapenvacht, hangkussens en wat plankjes voor boeken. Haar kleding gaat idd naar onze kamer, we hebben ruimte zat daar. En dan álle losse rommel, speelgoed gaat in een kast áchter een deur ipv in curver bakken in een rek. Zodat als ze wil gooien en smijten ze met kussens en dr schapenvacht kan gooien. Boeken gooit ze niet mee, die zijn heilig

Ik dénk en hoop dat we dan al een heel eind komen.
Fijn dat er hier meegedacht wordt

Uiteraard hadden Peet en ik het er gister over, we mogen ook niet vergeten dat René een 'trauma' heeft, het overlijden van Mink, ze was nog maar drie, maar het zou wel iets kunnen zijn wat op 1 of andere manier dwars zit. Ze vraagt namelijk ook weer om de film van Mink, dus die laten we snel even op DVD zetten zodat ze die kan kijken. We hadden hem alleen op band, maar de videorecorder is inmiddels gesneuveld.