Nou, dat is ook stomquote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef moussy het volgende:
en net zag ik in de folder van Jysk een ridderpakje voor 5 euro staan![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef E.T. het volgende:
Saskia was vanavond in een vreselijke "alles-is-reden-voor-een-vreselijke-dramatische-huilbui" bui.. Oma was naar huis gegaan "ik zal je zohohoho missen", ze was vanmiddag gevallen "m'n kniehie doehoet zo'n zeer" "er komt water op m'n knie" boehoe..
Maar ook "mam, jij hebt wel grote tieten zeg!.. en ikheb nog
maar hele ukkies *boehoe
![]()
"
"Schat, als je net zo groot bent als mama, heb jij ook grote borsten"
"Nietus,ik heb hele ukkies
"
Het was dat ik het gejank echt zat aan het worden was, anders had ik denk ik heel hard moeten lachen
en een regenjas en regenlaarzen, en superzachte bedsokkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:20 schreef Rewimo het volgende:
Texel heeft héél véél zand (en dus vast ook héél véél modder) en dus kan een extra setje nooit kwaad
en ruzie maken met je moeder is ook niet leuk, die lacht je uitquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hij heeft haar gemist en zal blij zijn als ze er weer is, zodat ze dan lekker samen ruzie kunnen maken?Ruzie maken in je eentje is niks aan
Hee, ben jij er ook zo een?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:26 schreef moussy het volgende:
en ruzie maken met je moeder is ook niet leuk, die lacht je uit![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, ben jij er ook zo een?En dan moet je 'm zien kijken, weet ie niet of ie nou mee moet lachen of boos worden
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier is het meestal: Dat is niet eerlijk, of: Ik vind dat niet leuk!, en dan stampstamp weg...
O die ga ik ZO onthouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef Lois het volgende:
Agos arme René
LeonIk mag nog steeds met Iris trouwen maar dat is ook alleen maar omdat Bram niet met Iris wil trouwen. "trouwen? nee dan moet je steeds kusjes geven, doe maar niet"
Hier gaat het meestal van *stamp stamp stamp* dan ben ik niet meer je vriend!![]()
Waarop ik dan altijd terugbrul "ik ben je vriendje ook niet, ik ben je moeder" en dan worden ze helemaal giftig
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:09 schreef dutchie het volgende:
Moussy, adem in adem uit. Ook dit is een fase. Echt waar.
Ik ben anders heul kissable hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ja ik was eigenlijk van plan hem in huiszelijke kring gewoon te dwingen. Doe ff normaal, ik ben je moeder, niet de buurvrouw![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben anders heul kissable hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |