Ik heb ff geen foto's van mezelf hier op de pcquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, daar doen we hier dus niet aan he! Sowieso heb je helemaal niks meer aan die tvp als Emarwii zijn reviews gaat posten want dan zijn we allang weer drie topics verder.
In plaats van een tvp worden plaatjes van mooie mannen wel gewaardeerd!
Ja sorry, ik had niet verwacht dat ik nog tijd had tussen eten en naar me werk gaan daarom snel tvp neergezetquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, daar doen we hier dus niet aan he! Sowieso heb je helemaal niks meer aan die tvp als Emarwii zijn reviews gaat posten want dan zijn we allang weer drie topics verder.
In plaats van een tvp worden plaatjes van mooie mannen wel gewaardeerd!
Nee sorry Aquila, ik ben half frans... Maar ik heb de langlopende vete tussen onze volkeren naast mij neergelegd! Ik ben die oudbakken haat overstegen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:![]()
Is Spank ook duits trouwens?
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
Arme jongen...quote:
quote:
leer je mee levenquote:
Mais vous êtes un français de mon garçon je sais!quote:
Ikweetsquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je dat met dezelfde translator weer terug vertaalt krijg je dit:
Maar u bent een frans mijn jongen ik weet!
Jeweets!
Ik ben niet duitsquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee sorry Aquila, ik ben half frans... Maar ik heb de langlopende vete tussen onze volkeren naast mij neergelegd! Ik ben die oudbakken haat overstegen!
Dat lijkt me ook stom. Dan is er vast wel een lolbroek in je familie die zijn kind Frans genoemd heeft zodat je Frans Frans krijgtquote:
Aardbei Frans!quote:
Naar het feest en daar dan op de bank gaan pittenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vanavond een feestje, maar ik viel net in slaap op de bank en nu heb ik geen zin meer om te gaan
Wat zal ik doen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Naar het feest en daar dan op de bank gaan pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |