Je hebt heel wat gemist!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb duidelijk wat gemist?Of is het gewoon eindelijk voor 'm duidelijk dat ie in de zeik is genomen?
quote:Op donderdag 4 september 2008 22:30 schreef SpankmasterC het volgende:
In de zeik genomen? Door wie Roy?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, het is gekkenhuis hier, ik ben nu al 3 keer gebeld door de sponsors en ze zijn op zn zachtst gezegd not amused. Fucking hell Emar, dit is niet wat we afgesproken hadden! Wat de fuck loop je me hier te naaien!!! En nu mag ik zeker opdraaien voor alle problemen?!
Ik ga dr ff tussenuit, ik kom er later nog op terug, maar ik ben in ieder geval diep en diep teleurgesteld....
Het schijnt de moeite waard te zijnquote:Op donderdag 4 september 2008 22:41 schreef koei het volgende:
Misschien kun je daarvoor het beste Sunchaser contacten AQuila, die doet FOK!TV
quote:
Nee die staat hier buiten!quote:Op donderdag 4 september 2008 23:43 schreef mordradead het volgende:
Is er iets met de boze video spel computerfreak?
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emarwii zegt:
Je zal me niet meer zien op FOK!
Emarwii zegt:
Vaarwel....
AQuila360 zegt:
Emar! nee
Emarwii zegt:
Deze blunder kan ik niet aan.
AQuila360 zegt:
Maar kijk het zou te lang gaan duren tot aan je conferentie denk ik
Emarwii zegt:
Ik kap met mijn reviews
AQuila360 zegt:
wtf echt
Emarwii zegt:
Jullie waren mijn laatste hoop..
Emarwii zegt:
Maar helaas
Eigenlijk wel, ventje is net 14quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Emar ziet het licht!
Eigenlijk wel sneu..
HIj heeft ons definitief verlatenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
Emar heeft Fok! verlaten zie Gam Feedback!
Jammer dat het zo heeft moeten lopen ben nu ook geen voorzitter van de fanlist meer
Over een 14-jarige reviewgod uit Kloosterhaar! Hij heeft inmiddels al veel review op youtube staan (zoek maar op emarwii) en hij opende hier een topic om onze meningen te vragen! Aquila en ik werden echte fanbois, mensen als sackboy en -strawberry- waren duidelijk haters (al was sackboy wel echt de eerste hater, heb het laatst nog opgezocht!), en dat was altijd gezellig! Alleen nu is het topic dicht, en heeft Emar een beginnende depressie...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:15 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb de rel volgens mij helemaal gemist. Waar gaat dit over?
Ik mis het nu nog steeds en het is al weer zo lang geleden sinds die van Fok! vertrokquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Over een 14-jarige reviewgod uit Kloosterhaar! Hij heeft inmiddels al veel review op youtube staan (zoek maar op emarwii) en hij opende hier een topic om onze meningen te vragen! Aquila en ik werden echte fanbois, mensen als sackboy en -strawberry- waren duidelijk haters (al was sackboy wel echt de eerste hater, heb het laatst nog opgezocht!), en dat was altijd gezellig! Alleen nu is het topic dicht, en heeft Emar een beginnende depressie...
Al vraag ik me af, zou ie Aquila nu in de maling nemen? Omdat ie vermoedt dat Aquila hem in het ootje neemt (wat natuurlijk niet zo is), dat ie hem dan maar terug gaat pakken... Wat een kwaad genie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |