Tekenen was ook een aardige onzinquote:Op donderdag 4 september 2008 13:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de grootste onzin die ik op school heb gedaan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag nog wat pics zoeken.
Oh, ja, daar was goed in.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tekenen was ook een aardige onzinEn dat is ook nog maar een onderdeel van CKV
DAMMquote:Op donderdag 4 september 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
whehequote:Op donderdag 4 september 2008 13:28 schreef gers het volgende:
[..]
en naar iets cultureel gaan maar geen bios
ik ging uit ellende maar naar het plaatselijke museum , het poppenmuseumquote:Op donderdag 4 september 2008 13:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
whehe
Wij mochten wel naar de bios
1x van de 7 culturele dingen
Maar dat hoeft toch ook niet iedereen te krijgenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:14 schreef TI_2008 het volgende:
Auto van de zaak
Laptop van de zaak
Lekker loon ook
Kortom; keep ya heads up!!
Omdat ik anders weer voor R&P huillie word uitgemaakt en ik ben door mijn ploatjes quota heen voor vandaag.quote:
mietjequote:Op donderdag 4 september 2008 14:52 schreef Maisnon het volgende:
pff ik ben zo zenuwachtig om naar bedrijven te bellen
succes enzoquote:Op donderdag 4 september 2008 15:02 schreef Maisnon het volgende:
Stage regelen.
Dus ik moet meteen enthousiast doen over het bedrijf wat ik wel degelijk ben maar ik ben bang dat het gemaakt overkomt
En mezelf tegelijkertijd verkopen.
Hoeveel kost je?quote:
Dacht altijd dat ie in het echt heel groot was, viel dat even tegen toen ik daar aan kwamquote:Op donderdag 4 september 2008 13:35 schreef Maisnon het volgende:
jitzzzze, jouw dromen van de Sphinx ook al zo lekker gedebunked?
Misschien dat ze bij Blizzard kan gaan werkenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:03 schreef gers het volgende:
[..]
succes enzo![]()
en je kunt het wel![]()
maisnon willen ze overal als stagiair
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef Maisnon het volgende:
En de piramides waar je geen kilometerslange kameeltocht voor hoeft te maken. Met mooi uitzicht op de sloppenwijken
Wat een schrale kut-stad is Cairo eigenlijk. Had er een heel ander beeld van.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef Maisnon het volgende:
En de piramides waar je geen kilometerslange kameeltocht voor hoeft te maken. Met mooi uitzicht op de sloppenwijken
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cairo ligt een beetje heel erg dicht bij de piramides en de Sphinx
was niet zo snugger van mequote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, check Google Earth maar eens, of Google maps
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=cairo&ie=UTF8&t=h&layer=x&ll=29.978171,31.136091&spn=0.014814,0.021887&z=16
Ijsland lijkt mij zeer vetquote:Op donderdag 4 september 2008 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Timboektoe wil ik wel ooit nog naartoe
Dat is ook echt vet klein.
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
Mij lijkt Bagdad wel mooi. Of Zuid-Ossetië.
Gewoon heerlijk cultuur opsnuiven
je mag weg blijven als ze niet door jouw rotklap nu een paar tanden mistquote:Op donderdag 4 september 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou wel eens naar Kazachstan en Kirgizië willen, gewoon om te voelen hoe het daar is.
HALLO JONGENGS !!! AIII HEBBEN JULLIE mE GEMIST??? IK HAD BIJNA EEN SOCIAAL LEVEN MAAR IK HEB DIE BITCH OP D'R MOND GESLAGEN OMDAT ZE MEER WOU TERWIJL IK BIJ JULLIE WILDE ZIJNNNNN.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Had ik gebeld naar het leukste bedrijf, hebben ze geen plek meer enzo![]()
![]()
terwijl ze nog wel vonden dat ik zo'n leuk mailtje had gestuurd enzo (met portfolio erin etc)
Ja, dan ben jij overal gelijk vanafquote:Op donderdag 4 september 2008 16:24 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand middeltjes tegen chagrijnigheid?
maar er zijn toch heel veel van die designburo'squote:Op donderdag 4 september 2008 16:29 schreef Maisnon het volgende:
Mijn gezicht is echt zo nu ->ze hebben pas vanaf januari weer plek enzo en het leek me zo tof.
Stage als productdesigner
balen zeg maar komt wel goed weet ik zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Ja in Amsterdam en verder wel, maar ik ga niet elke dag naar Amsterdam op en neer
Hier zijn ze een beetje schaarser
3lmo die te dom is om colleges te volgen met een beetje geluidquote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef 3lmo het volgende:
Ordinaire breezersletten die colleges verneuken.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo maak je eigenlijk altijd je huiswerk? Heb je echt zoveel of doe je in de les gewoon geen flikkerquote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
hoi enzulks. school was stom, ik ben moe en heb al huiswerk gemaakt. En dadelijk moet ik nog meer maken.
je hhebt 22999 berichtenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
3lmo die te dom is om colleges te volgen met een beetje geluid![]()
![]()
![]()
PICS!!!!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef 3lmo het volgende:
Ordinaire breezersletten die colleges verneuken.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo overal?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, dan ben jij overal gelijk vanaf
Ik doe in de les toch wel wat. Maar meestal heb je niet genoeg tijd om alles af te krijgen ivm uitleg enzo. En het huiswerk is vaak gewoon veel.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo maak je eigenlijk altijd je huiswerk? Heb je echt zoveel of doe je in de les gewoon geen flikker
Blij dat bij ons op school er niet gecontroleerd word op huiswerk, dan kun je voor jezelf alleen noodzakelijke doen wat je nog niet snapt.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik doe in de les toch wel wat. Maar meestal heb je niet genoeg tijd om alles af te krijgen ivm uitleg enzo. En het huiswerk is vaak gewoon veel.
Een beetje? Man, die docent was niet eens te horen door 30 procent van de zaal. Achterin deed men sowieso al niets, die zij werden dan ook vriendelijk verzocht op te rotten.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
3lmo die te dom is om colleges te volgen met een beetje geluid![]()
![]()
![]()
Hier ook niet. Maar als je in de les iets gevraagd word en je weet het niet. Dan krijg je aantekening enzo, teveel van die dingen is corveeën etc. En dit jaar wil ik niet zo vaak corveeën.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Blij dat bij ons op school er niet gecontroleerd word op huiswerk, dan kun je voor jezelf alleen noodzakelijke doen wat je nog niet snapt.![]()
Dat ga ik dit jaar dus ook wel doen
Hoiquote:Op donderdag 4 september 2008 16:51 schreef superXmacho het volgende:
Benk weer..
Ben ik ff een dagje weg, zijn jullie zowat al 2 topic's veder
Hihi daar was ik bij.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HoiOch, het is wel eens sneller gegaan, ze hebben het zelf gepresteerd om 3 topics in 1 nacht erdoorheen te spammen
Meid toch.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een beetje? Man, die docent was niet eens te horen door 30 procent van de zaal. Achterin deed men sowieso al niets, die zij werden dan ook vriendelijk verzocht op te rotten.![]()
Kutdag.
quote:
Jezus dat is best streng, bij ons zien ze het wel op het proefwerk. Als je slecht cijfer haalt is het eigen verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier ook niet. Maar als je in de les iets gevraagd word en je weet het niet. Dan krijg je aantekening enzo, teveel van die dingen is corveeën etc. En dit jaar wil ik niet zo vaak corveeën.
Was ik daar ook bij? Want ik heb behoorlijk drukke nachten meegemaaktquote:
quote:
Achja. ik vind het wel fijn, maar ik mijn huiswerk tenminste. Nouja dit jaar danquote:Op donderdag 4 september 2008 17:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jezus dat is best streng, bij ons zien ze het wel op het proefwerk. Als je slecht cijfer haalt is het eigen verantwoordelijkheid
Ik dacht jij, reetveter en BK ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Was ik daar ook bij? Want ik heb behoorlijk drukke nachten meegemaakt
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier ook niet. Maar als je in de les iets gevraagd word en je weet het niet. Dan krijg je aantekening enzo, teveel van die dingen is corveeën etc. En dit jaar wil ik niet zo vaak corveeën.
haha vind hem wel een baasquote:Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef superXmacho het volgende:
wij hebben echt een leraar.
Hij is de hufter der hufters..
Wij waren aan het praten tijdens de les.
Dat vondt hij basis school gedrag dus kregen we ook een straf op dat nivo.
3 uren lang..
Moesten we op een papiertje schrijfen:
1+1=2
2+2=4
3+3=6
4+4=8
Enzovoort.
Ging het hem niet snel genoeg dan liet hij je zo nog een uur zitten.
geweldige nachten waren dat danquote:Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht jij, reetveter en BK ofzo?
Zit ik ook niet moet je lezen.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat je nog op de basisschool zit.
als je hem peep mocht je zo wegquote:Op donderdag 4 september 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik vondt het wel een naaistreek en was chaggie..
Hij kon je beter wat Nederlands bijlerenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef superXmacho het volgende:
wij hebben echt een leraar.
Hij is de hufter der hufters..
Wij waren aan het praten tijdens de les.
Dat vondt hij basis-school gedrag, dus kregen we ook een straf op dat nivo.
3 uren lang..
Moesten we op een papiertje schrijfen:
1+1=2
2+2=4
3+3=6
4+4=8
Enzovoort.
Ging het hem niet snel genoeg, dan liet hij je zo nog een uur zitten.
Op de basisschool krijg je geen huiswerk enzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Wist niet dat je nog op de basisschool zit.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:10 schreef superXmacho het volgende:
En omdat we een keer vloekte moest ik een deel van de bijbel overschrijfen.
Toen zat ik in de 2de.
Daarna het ik het wel gelaten ombij hem GODVERDOMME te zeggen.
Geen huiswerk.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op de basisschool krijg je geen huiswerk enzo.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Op de basisschool krijg je geen huiswerk enzo.
Kloon van Paaskonijn confirmed.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:08 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zit ik ook niet moet je lezen.
Stadion nog wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:12 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Geen huiswerk.
Dat waren nog eens tijden,
Het leven was niog chill..
Hoefde ik niet iedere ochtend om half 8 op het busstadion staan te dringen om de bus in te kommen.
Wij ook, ik had het nooit afquote:Op donderdag 4 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij wel hoor, vanaf groep 4. Niet veel, maar we kregen wel degelijk huiswerk. TOPO
, Nederlands en de tafels
Jawel, maar de spelfouten zijn zo irritantquote:En jongens, doe eens lief tegen superXmacho
Niet dus. Dat dat wijf niet kan lezen. En schrijven etc.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kloon van Paaskonijn confirmed.
godverdomme wat kinderachtigquote:Op donderdag 4 september 2008 17:10 schreef superXmacho het volgende:
En omdat we een keer vloekte moest ik een deel van de bijbel overschrijfen.
Toen zat ik in de 2de.
Daarna het ik het wel gelaten ombij hem GODVERDOMME te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |