quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef Maisnon het volgende:
En de piramides waar je geen kilometerslange kameeltocht voor hoeft te maken. Met mooi uitzicht op de sloppenwijken
Wat een schrale kut-stad is Cairo eigenlijk. Had er een heel ander beeld van.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:08 schreef Maisnon het volgende:
En de piramides waar je geen kilometerslange kameeltocht voor hoeft te maken. Met mooi uitzicht op de sloppenwijken
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Cairo ligt een beetje heel erg dicht bij de piramides en de Sphinx
was niet zo snugger van mequote:Op donderdag 4 september 2008 15:13 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, check Google Earth maar eens, of Google maps
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=cairo&ie=UTF8&t=h&layer=x&ll=29.978171,31.136091&spn=0.014814,0.021887&z=16
Ijsland lijkt mij zeer vetquote:Op donderdag 4 september 2008 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Timboektoe wil ik wel ooit nog naartoe
Dat is ook echt vet klein.
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:34 schreef Sackboy het volgende:
Mij lijkt Bagdad wel mooi. Of Zuid-Ossetië.
Gewoon heerlijk cultuur opsnuiven
je mag weg blijven als ze niet door jouw rotklap nu een paar tanden mistquote:Op donderdag 4 september 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou wel eens naar Kazachstan en Kirgizië willen, gewoon om te voelen hoe het daar is.
HALLO JONGENGS !!! AIII HEBBEN JULLIE mE GEMIST??? IK HAD BIJNA EEN SOCIAAL LEVEN MAAR IK HEB DIE BITCH OP D'R MOND GESLAGEN OMDAT ZE MEER WOU TERWIJL IK BIJ JULLIE WILDE ZIJNNNNN.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:19 schreef Maisnon het volgende:
Had ik gebeld naar het leukste bedrijf, hebben ze geen plek meer enzo![]()
![]()
terwijl ze nog wel vonden dat ik zo'n leuk mailtje had gestuurd enzo (met portfolio erin etc)
Ja, dan ben jij overal gelijk vanafquote:Op donderdag 4 september 2008 16:24 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand middeltjes tegen chagrijnigheid?
maar er zijn toch heel veel van die designburo'squote:Op donderdag 4 september 2008 16:29 schreef Maisnon het volgende:
Mijn gezicht is echt zo nu ->ze hebben pas vanaf januari weer plek enzo en het leek me zo tof.
Stage als productdesigner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |