Verkleind via de IMG tags?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juup, hoe kan ie nu te groot zijn? Ik heb hem verkleind naar 400 bij nog wat
Nee, via photobucket.quote:
oh wacht, de bestandsnaam blijft hetzelfde, waarschijnlijk zag jij nog wel de grote versie omdat ie in je cache stond. Als je F5ed krijg je wel de goeie te zienquote:
Of anders ctrl+f5quote:Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
oh wacht, de bestandsnaam blijft hetzelfde, waarschijnlijk zag jij nog wel de grote versie omdat ie in je cache stond. Als je F5ed krijg je wel de goeie te zien
Ik zal vanmiddag nog wat pics zoeken.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Give me some (mandy) moooooore!!!![]()
![]()
--> martijn.orgquote:
"een stuk aantrekkelijker"quote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volwassen vind ik haar een stuk aantrekkelijker
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
"een stuk aantrekkelijker"
Dus als jong meisje vind je haar ook aantrekkelijk? PEDO!!11!!!1!! ban
We zaten al in de les en als opdracht kregen we dat meequote:Op donderdag 4 september 2008 11:43 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
[..]
och germ, ik laat school de kopiekosten betalen als ik de boeken nog niet heb.
Het is toch hun schuld als ze je pas een week voor de start je boekenlijst geven.
Ja, dat wel maar dit is gewoon liefquote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volwassen vind ik haar een stuk aantrekkelijker
Wat doe jij voor school?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We zaten al in de les en als opdracht kregen we dat meeEn als ik het nu morgen voor het eerste uur niet inlever heb ik een onvoldoende
(voor een map niet inleveren met bijbehorende spulletjes
)
havo 4, je weet z11quote:Op donderdag 4 september 2008 13:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat doe jij voor school? [ afbeelding ]
heb jij dan ook ckvquote:
Waarschijnlijk de grootste onzin die ik op school heb gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:
ckv
wat een boutvak was dat zeg
Lekker knutselen met z'n alle
Ik zit me daar ook hardop af te vragen wat ik altijd in die les doequote:Op donderdag 4 september 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:
ckv
en naar iets cultureel gaan maar geen biosquote:Op donderdag 4 september 2008 13:26 schreef Agiath het volgende:
ckv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |