abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61359331
quote:
De klusstrijd Het Blok is dit keer voor de vijfde keer te zien bij NET 5. De lustrumeditie bevat weer alle bekende ingrediënten: lange klusnachten, slopende weekenden en keiharde strijd om een bouwval om te toveren tot vier topappartementen. Wat de deelnemers van dit jaar echter niet weten, is dat Het Blok nog gesplitst moet worden van één woonhuis in meerdere woonhuizen. En dat ze dus eerst moeten gaan slopen, voordat ze kunnen beginnen aan de zwaarste verbouwingswedstrijd annex relatietest van Nederland.

Vier koppels
Het Blok speelt zich in en rondom vier vervallen appartementen af. In deze appartementen klussen en wonen vier kleurrijke koppels, terwijl ze hun dagelijkse baan gewoon voortzetten. Ze hebben slechts elf weken en een beperkt budget om de appartementen volledig te renoveren en in te richten. Na 77 dagen van bloed, zweet en tranen, worden de appartementen op een officiële onroerend goed veiling van de hand gedaan. Het bedrag dat de stellen kunnen winnen, is het verschil tussen verkoopprijs op de veiling en de oorspronkelijk getaxeerde startwaarde. Het koppel dat de grootste meerwaarde heeft weten te realiseren, wint bovendien de hoofdprijs van 50.000 euro.

Op de proef gesteld
De stellen worden in Het Blok enorm mentaal en sociaal op de proef gesteld. Kan hun relatie dat aan? Komen er verborgen karaktereigenschappen boven drijven, die de ander tot nu toe niet gezien had? Zijn er kanten die hem of haar toch iets minder leuk maken? Of wordt de onderlinge band juist enorm versterkt?
Terugkijken:
Gelukkig heeft NET5 ook een Uitzendinggemist. Bekijk de afleveringen hier!

Stellen:

Eleanor (28) & Roek (30)

De grootste motivatie van Eleanor en Roek om mee te doen aan Het Blok, is geld. Eleanor en Roek zijn al sinds hun middelbare schooltijd onafscheidelijk en zijn twee jaar geleden getrouwd. Kinderen hebben ze niet, maar ze zullen wel kat Bumper elf weken moeten missen.

Harde werkers
Zij danst professioneel bij zangeres EliZe en werkt daarnaast als directiesecretaresse. Hij is overdag financieel medewerker bij een internetbedrijf en ’s avonds sporttrainer. Het zijn dus harde werkers en ze zijn enorm gemotiveerd om als winnaars uit Het Blok te komen.

Goede wil
Kortom: aan goede wil ontbreekt het dit stel niet, maar zullen zij erin slagen om samen te werken? Eleanor heeft weinig kluservaring, Roek is wel handig. Maar Roek kan moeilijk samenwerken en Eleanor is eigenwijs…

Floortje (25) & Jeroen (28)

Stylist/visual merchandiser Floortje en accountmanager Jeroen hebben anderhalf jaar een relatie. Het eerste jaar hebben ze elkaar echter amper gezien; Floortje studeerde in China en Jeroen woonde en werkte in Dubai.

Samenwonen
Sinds een half jaar is dit stel weer terug op Nederlandse bodem en wonen ze bij elkaar om de hoek. Floortje en Jeroen gaan in Het Blok voor het eerst samenwonen. Dat wordt de eerste beproeving. Als hun relatie de verbouwingswedstrijd overleeft, komen er in de toekomst zeker vijf kinderen en een grachtenpand met een sloep voor de deur.

Eerbetoon
Behalve een relatietest is deelname aan Het Blok voor dit stel ook een eerbetoon aan hun handige vaders. De vader van Jeroen is in 2006 overleden. Die van Floortje een jaar eerder. Beide vaders waren fervente klussers en Floortje en Jeroen willen laten zien dat zij hun genen hebben geërfd. Jeroen zegt dat hij een goede klusser is en dat Floortje ‘voor een vrouw’ best handig is, kortom: dit studentikoze stel gaat voor de winst.

Petra (37) & Frits (40)

Frits heeft een vloerenbedrijf en zijn vrouw Petra helpt hem met de administratie. Daarnaast werkt ze in een woonwinkel en vormt ze de spil van het gezin. Petra en Frits zijn al 24 jaar samen en hebben hun handen vol aan hun zoons Dion (10), Guy (8) en dochter Estelle (5).

Met z'n tweetjes
Ze gaan eindelijk weer eens iets echt met z’n tweetjes doen, dat is de belangrijkste reden van Petra en Frits om zich met hart en ziel in deze verbouwingswedstrijd te storten. Klussen is ze wel toevertrouwd. Hun huis aan de rand van Groningen hebben ze helemaal zelf opgeknapt.

Vertrouwen
Dit stel heeft er dan ook alle vertrouwen in dat ze de klus in Het Blok met het grootste gemak aan kunnen, ook al zullen ze de kinderen natuurlijk vreselijk gaan missen. Maar dat wordt meer dan goed gemaakt als Frits en Petra winnen. Want dan gaat het hele gezin samen op reis.

Kristel (25) & Yarno (31)

Kristel en Yarno hebben elkaar via internet leren kennen en wat begon als vriendschap, is langzamerhand uitgegroeid tot liefde. Inmiddels heeft dit stel acht jaar een relatie en wonen ze al zes jaar samen.

Motto
Een dag niet gewerkt, is een dag niet geleefd’, is het motto van Kristel en Yarno. Grafisch vormgever Kristel en elektromonteur Yarno zijn echte workaholics die geen minuut stil kunnen zitten. Al hun spaarzame vrije tijd gaat op aan hun eigen huis, dat zij van onder tot boven zelf verbouwen. Een flinke klus waar Kristel en Yarno zes jaar geleden mee zijn begonnen en waarvan het einde nog lang niet in zicht is…

Grootste uitdaging
Dat zij de klus in Het Blok zullen klaren, staat voor dit stel als een paal boven water, maar gaat hen dit binnen elf weken lukken? De tijdsdruk vormt de grootste uitdaging voor Kristel en Yarno, die maar één doel voor ogen hebben: met het gewonnen geld eindelijk de verbouwing van hun eigen huis afmaken.

Vorige topics:
Het Blok 2008 #1
Het Blok #2

De OP is hier te vinden.
pi_61359351
Kon je weer geen titel bedenken

"Het Blok 2008 #2: Douchen & shoppen. Oh, en klussen!" ?
  woensdag 3 september 2008 @ 21:33:15 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61359382
En de kat voeren .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61359387
Ben ik nou de enige die Jeroen gewoon echt niet verstaat ?
pi_61359397
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
Kon je weer geen titel bedenken

"Het Blok 2008 #2: Douchen & shoppen. Oh, en klussen!" ?
Wees blij dat ik zo snel een topic open.
pi_61359415
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Wees blij dat ik zo snel een topic open.
Je was me 1 seconde voor
pi_61359421
Wat is die Roek sloom zeg.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61359429
En kletsen, op en neer rijden met de scooter, studeren voor een tentamen.

TVP dus!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61359477
hmmz, die afleveringen lijken héul kort
  woensdag 3 september 2008 @ 21:36:09 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61359482
2 (eigenlijk 3) afleveringen verder en er staan net 'n paar halve muurtjes... tempo zit er lekker in
pi_61359518
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:36 schreef krapula het volgende:
hmmz, die afleveringen lijken héul kort
Krijg je vanzelf met relatief lange reclame. een terugblik en een vooruitblik.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2008 @ 21:38:32 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61359561
ik vind het een erg leuke serie tot nu toe, heb net als het eerste seizoen dat ik niet kan wachten op de volgende aflevering!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 3 september 2008 @ 21:45:12 #13
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_61359820
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Stiemie het volgende:
Ben ik nou de enige die Jeroen gewoon echt niet verstaat ?
Neuh.... ik heb ook moeite met hem....
pi_61360003
Ik denk dat dit een leuk seizoen gaat worden. Wat een stel figuren bij elkaar zeg, ik heb me heerlijk geergerd.
pi_61360230
Frits.
pi_61360287
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
Frits.
Ha ja, ik ben ook fan
pi_61360372
Frits!

Ik ga Yarno en Kristel leuk vinden.
Go hard or go home
pi_61360514
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef noekje het volgende:
Frits!

Maar die zijn ook leuk. Lekker simpel, maar harde werkers. Heerlijk hoe ze zo zaten te praten over het platteland . Yarno moet alleen niet zo behulpzaam zijn voor die klus-kneus van een Roek
pi_61360648
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar die zijn ook leuk. Lekker simpel, maar harde werkers. Heerlijk hoe ze zo zaten te praten over het platteland . Yarno moet alleen niet zo behulpzaam zijn voor die klus-kneus van een Roek
Ik vond ze dom en dat zijn ze ook wel een beetje maar ze zijn wel lief. Zo lekker provinciaals en nuchter. Warken en meer niet. Och!
Go hard or go home
pi_61360917
Ik vond het echt grappig toen Yarno en Kristel het hadden over Amsterdam. Dat je alles kon open, zelfs op zondag. Alleen parkeren en boetes waren irritant. Echt grappig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2008 @ 22:22:11 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61361267
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar die zijn ook leuk. Lekker simpel, maar harde werkers. Heerlijk hoe ze zo zaten te praten over het platteland
weg met die tis mooi hier ja
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 3 september 2008 @ 22:25:29 #22
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61361400
K*t! Gemist!
Dan maar online...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_61366426
tvp-tje
#geen
  donderdag 4 september 2008 @ 07:10:13 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61367200
Frits

Moe zijn van het shoppen idd
  donderdag 4 september 2008 @ 09:37:07 #25
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61368812
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond het echt grappig toen Yarno en Kristel het hadden over Amsterdam. Dat je alles kon open, zelfs op zondag. Alleen parkeren en boetes waren irritant. Echt grappig.
heb ook helemaal dubbel gelegen daarover inderdaad, en het is zo verschrikkelijk herkenbaar!
zelf jarenlang in een boerendorpje gewoond ergens in Friesland, en als ik daar nu nog wel eens kom is alles daar zo heerlijk simpel en ongecompliceerd! eten doe je om 17:30 en dan eet je aardappelen met groente. Als je werkt werk je hard en als je klaar bent met werken ga je thuis aan de slag.
Borrelen en terrashangen is zonde van je tijd en voor een biertje ga je op zondagmiddag wel ff naar de voetbalkantine!

Tot nu toe is Fritsie de held van het programma!!
En gelukkig hebben we Eleanor en Jeroen om je lekker aan te irriteren.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:53:47 #26
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61369180
Frits Jeroen is ook behoorlijk irritant met zijn errrwwjjjjj.
opgezegd@fok.nl
pi_61369351
Ben benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken... En die klussers zijn niet heel slim; wandje tegen de muur zetten (dat beginners nou zo'n fout maken..) .. die hard klussers zouden iets moeten weten over contactgeluid, zou je denken tenminste.. Ze zijn op zich wel grappig met hun gemijmer over de verschillen tussen Wamel (?) en Adam.. Maar toch vind ik vooral haar echt een apart tiepje die soms echt niet al te snugger kan kijken...

En Floortje, klussen op je slippers .. Dat ze haar dat niet verbieden gewoon.. Hartstikke gevaarlijk. Ze gaan wel heel hard maar ben benieuwd hoe alles gaat worden.. ze bouwen de raamkant lekker dicht lijkt het wel.

Die Roek is idd te sloom voor woorden maar hij doet tenminste nog wat (niet veel maar wel wat) Die vriendin van hem is echt nutteloos.

En Frits en whatsherface...ik vind het nog steeds een klein app om te zien, nou is Frits wel een grote man maar moet je zien hoe die de ruimte vult als ie rechtop staat (als ie rechtop staat dan en niet de buren loopt te eikelen beneden).. Ben benieuwd wat het wordt want het lijkt me zooo klein...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61369464
Ontzettend gelachen gister, wat een muts die Eleanor!
live life
pi_61371200
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:06 schreef Tharalom het volgende:
Ontzettend gelachen gister, wat een muts die Eleanor!
Idem! En Yarno en Kristel, omg, wat een schapen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61372242
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef Fuente het volgende:

[..]

Idem! En Yarno en Kristel, omg, wat een schapen
Vind ik nog best meevallen, ik ken nog wel ergere .
pi_61373627
Wil ik deel 1gaan kijken via Net5, hebben ze die vervangen door deel 2 van gister, die ik dus wél heb gezien
Waarom laten ze deel 1 nou niet gewoon staan?!
#geen
pi_61374031
Roek wat een fantastische droogkloot is dat zeg
MOKUM XXX RATED
pi_61377218
Leuke koppeltjes, genoeg irritatie en genoeg potentie voor meer. Frits is cool en Yarno ook. Ik denk dat ik het maar weer eens ga volgen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61377285
Die Yarno ziet er echt niet uit als 31... Zou hem 40 geven
pi_61379293
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef noekje het volgende:
Ik ook. Ook vooral door dat gesprekje over Amsterdam versus het platteland. "Ja, we hebben wel een supermarkt hoor... ter grootte van een garagebox."

De "bovenboeren" zijn nu favoriet (dus de Groningers en de Wamelaars).
  donderdag 4 september 2008 @ 17:20:46 #36
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61379560
Ik woon ook in Brabant, maar schaamde me kapot voor Yarno en Kristel
opgezegd@fok.nl
pi_61379626
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:20 schreef FoXje het volgende:
Waarom dat?
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef k_man het volgende:
De "bovenboeren" zijn nu favoriet (dus de Groningers en de Wamelaars).
  donderdag 4 september 2008 @ 17:39:35 #38
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61380073
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom dat?
[..]

Nou, afhaal Gyros al bijzonder vinden. Dat eten wat ze gemaakt hadden. Hoe ze aten.
opgezegd@fok.nl
pi_61383673
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:39 schreef FoXje het volgende:
Nou, afhaal Gyros al bijzonder vinden. Dat eten wat ze gemaakt hadden. Hoe ze aten.

Heerlijk toch zoiets ? Die mensen kijken hun ogen uit in de grote stad. Ik vind het helemaal geen degradatie als iemand van het platteland komt, het lijken me echt aardige mensen, dan maar wat minder wereldwijs.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:31:23 #40
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61384217
Het is zeker geen degradatie. Maar ik verbaas me daar weer over. Dat er nog zo'n mensen zijn. Ze lijken me inderdaad aardig.
opgezegd@fok.nl
pi_61385508
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:20 schreef FoXje het volgende:
Pssst... Wamel ligt in Gelderland...
#geen
pi_61385601
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef FoXje het volgende:
Het is zeker geen degradatie. Maar ik verbaas me daar weer over. Dat er nog zo'n mensen zijn. Ze lijken me inderdaad aardig.
Als ik hier in de omgeving kijk verbaasd het me een stuk minder eigenlijk
pi_61386239
quote:
Ik verbaas me er ook over. Maar inderdaad leuk.
pi_61393329
quote:
Oh zo zijn er nog veel meer hoor. Voor in de wat kleinere dorpjes en plaatsen is afhaal Gyros echt wel iets 'aparts'. Je hebt een hooguit een snackbar.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:48:42 #45
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_61394429
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Brabant, Gelderland, who cares
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:57:27 #46
124676 RobertoCarlos
pi_61430762
Zo eindelijk ook ep2 gezien via usenet. Idd het gesprek van Yarnel & Kristel was lachu, ze moesten er zelf ook om lachen. En die Eleanor, jemig man!, als ik toch Roek was!
Kortom: ook ik zit er helemaal in.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 07-09-2008 13:20:22 ]
pi_61433164
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 17:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zo eindelijk ook ep2 gezien via usenet. Idd het gesprek van Yarnel & Kristel was lachu, ze moesten er zelf ook om lachen. En die Eleanor, jemig man!, als toch Roek was!
Kortom: ook ik zit er helemaal in.
Nou wat zit jij er in zeg
Keep the faith!!
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:20:13 #48
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_61434179
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:47 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

anyways, tvp
Leuk programma
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:43:12 #49
124676 RobertoCarlos
pi_61436270
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:47 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ach, ik zeg altijd maar: Vol erin, leeg eruit
pi_61436423
En niemand heeft het over de kakkers, zijn die niet populair hier?
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:56:45 #51
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61436552
Flooooeurrrtjuhhh!!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 7 september 2008 @ 12:23:12 #52
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_61445116
Gaat een leuk seizoen worden denk ik! Gelukkig is het ook EINDELIJK terug te kijken op de site, was een groot nadeel van vorige seizoenen... daardoor heb ik het vorige seizoen een beetje gemist.

Frits is echt een koning!
pi_61460452
We zagen Eleanor en Roek vanmiddag bij Praxis Ze waren alleen niet met de gezamenlijke Blok-auto. Zouden de opnames al klaar zijn, mogen ze toch ook dingen met hun eigen auto doen of liggen ze er al uit?
pi_61460517
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
En niemand heeft het over de kakkers, zijn die niet populair hier?
Die versta ik steeds niet
pi_61465321
'k Zag van de week een herhaling ( bleek van een vorig seizoen of nog eerder). Heerlijk hoe Sander & Nicolien de vijveropdracht wonnen en Paul& Marcia door het lint gingen. Kim zat er na 10 dagen Het Blok al helemaal doorheen vanwege het financiële debacle. Hoop dat we dit seizoen ook zulke leuke momenten krijgen.
pi_61465868
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Stiemie het volgende:
We zagen Eleanor en Roek vanmiddag bij Praxis Ze waren alleen niet met de gezamenlijke Blok-auto. Zouden de opnames al klaar zijn, mogen ze toch ook dingen met hun eigen auto doen of liggen ze er al uit?
Ik denk dat de opnames allang klaar zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 september 2008 @ 23:59:02 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61488553
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Ben benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken... En die klussers zijn niet heel slim; wandje tegen de muur zetten (dat beginners nou zo'n fout maken..) .. die hard klussers zouden iets moeten weten over contactgeluid, zou je denken tenminste.. Ze zijn op zich wel grappig met hun gemijmer over de verschillen tussen Wamel (?) en Adam.. Maar toch vind ik vooral haar echt een apart tiepje die soms echt niet al te snugger kan kijken...

wat "?"

Wamel
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 september 2008 @ 00:01:35 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61488603
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef DuchessX het volgende:

[..]

tis hier verder wel vrij Brabants hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61502539
quote:
Op maandag 8 september 2008 02:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk dat de opnames allang klaar zijn
Meestal lopen ze 3 tot 4 weken voor op de uitzending, volgens mij, want de kijkdagen plus de uitzending daarvan lopen meestal wel redelijk gelijk.
pi_61502887
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Meestal lopen ze 3 tot 4 weken voor op de uitzending, volgens mij, want de kijkdagen plus de uitzending daarvan lopen meestal wel redelijk gelijk.
Dat is wel redelijk te monteren.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:51:34 #61
211083 Angelof9
I must go first
pi_61507179
Die Floortje of hoe ze heet in haar zogenaamde "gewone" kleding, maar ze ziet er niet uit! Mijn pyama is nog sjieker dan die rare kleding van haar. Ze kan beter gewoon een overall aan trekken.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_61511411
quote:

[..]

Volgens mij kloppen de kijkdagen wel aardig met de tijd, maar zijn de opnames van het klussen veel eerder.
pi_61511477
mmzzz begin gemist ivm vakantie maar proberen om me ff goed in te lezen en het weer te gaan volgen, altijd wel leuk programma
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:32:42 #64
124676 RobertoCarlos
pi_61511785
Zijn ze nou eigenlijk verplicht om ook nog te gaan werken? Want je kunt mss gewoon iets regelen met je baas of zo, of gewoon onbetaald verlof nemen, terwijl die anderen dan wel moeten gaan werken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:34:53 #65
211083 Angelof9
I must go first
pi_61511839
Volgens mij hoeft het niet, maar mag je overdag zowiezo niet klussen.
pi_61513078
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hoeft het niet, maar mag je overdag zowiezo niet klussen.
Klopt, ze mogen pas vanaf 5 uur het huis in. Ook om de bouwlui niet in de weg te lopen.
pi_61525918
De beste vrouwelijke klusser van NEDERLAND!!!!!!!!!!
jaja, dat is Petra!!! wat kan die werken zeg!!! toppie!!!

Hoop toch zo dat Petra en Frits gaan winnen!!!
pi_61526219
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:58 schreef scheltolina het volgende:
De beste vrouwelijke klusser van NEDERLAND!!!!!!!!!!
jaja, dat is Petra!!! wat kan die werken zeg!!! toppie!!!

Hoop toch zo dat Petra en Frits gaan winnen!!!
Laat me raden, jij bent familie van ze?
  woensdag 10 september 2008 @ 18:26:53 #69
124676 RobertoCarlos
pi_61529673
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Laat me raden, jij bent familie van ze?
Aan het dialect te lezen wel ja
pi_61533118
*gooit Cc neer*
Ja, ik ben er klaar voor.
Go hard or go home
pi_61533145
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Aan het dialect te lezen wel ja
Wat heb je tegen het dialect?
pi_61533255
Daar gaan we weer.
Maar uiteraard eerst even terugkijken
  woensdag 10 september 2008 @ 20:31:52 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61533272
nee nog niet beginnen!!! heb nog geen koffie gezet
pi_61533280
Begonnen.
pi_61533286
Begonnen dus.
pi_61533294
#geen
  woensdag 10 september 2008 @ 20:32:54 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61533307
kan me nauwelijks voorstellen dat er aan 't eind van de aflevering 4 slaapkamers af zijn....

btw. vinden jullie die leader ook altijd zo irritant lang duren?!
pi_61533321
Zit dat Floortje geval nu met een wc ontstopper in de intro?
pi_61533356
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef babette21 het volgende:
kan me nauwelijks voorstellen dat er aan 't eind van de aflevering 4 slaapkamers af zijn....

btw. vinden jullie die leader ook altijd zo irritant lang duren?!
Nee.

pi_61533378
Ik verwacht dat Frits & petra het niet haalt en dat Roek geval die alles alleen doet.
pi_61533393
quote:

[..]

Op wikipedia staat het volgende:
quote:
Locatie: 1e Hugo de Grootstraat 14 te Amsterdam. De opnames zijn van 14 juni tot en met 28/29 augustus.
Maar dat is uiteraard geen garantie dat dat ook zo is.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:35:36 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61533405
quote:
heb helemaal niks met 't nummer

nah ja, genoeg geluld.... klussen maar!!!
pi_61533416
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Op wikipedia staat het volgende:
[..]

Maar dat is uiteraard geen garantie dat dat ook zo is.
Dat stond overigs wel in die brief die op fok was geplubiceerd.
pi_61533434
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Dat stond overigs wel in die brief die op fok was geplubiceerd.
En stijlloos was gejat door GS.
pi_61533462
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

En stijlloos was gejat door GS.
Yep.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:37:51 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61533478
glasvlies over de gipsplaten, zónder stucwerk??!?
profi hoor
pi_61533494
Dat staartje van Frits.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:38:44 #88
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_61533498
Eleanor
  woensdag 10 september 2008 @ 20:39:25 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61533516
Twee uur gaan kijken voordat je gaat denken wat je moet doen.
Dat gaat opschieten.
pi_61533522
Chill?
pi_61533549
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:38 schreef Gnittoo het volgende:
Eleanor
Eens.
pi_61533598
Moeilijke kijkersvraag weer.
pi_61533893
Begint weer.
pi_61533901
Amy McDonald.
pi_61533908
Het is er weer.
Amy MacDonald muziekje.
pi_61533921
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Amy McDonald.
Inderdaad, top meid.
pi_61533949
Vriendin van Roek geeft toe wat ze is.
pi_61533959
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Tabloid het volgende:
Vriendin van Roek geeft toe wat ze is.
Een sufkut?
pi_61534008
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Een sufkut?
Dat is ze wel maar zei ze niet.
pi_61534070
Geweldig die Yarno!
Zonder bril of niks.
pi_61534073
Kristel + Jarno knallen wel goed door
pi_61534088
NepElise in aantocht
pi_61534134
Die Jeroen.
pi_61534146
Ah Floortje toch.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:58:18 #105
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61534171
"Ik vind het leuker om dingetjes te bedenken en te shoppen dan te klussen, muurtjes plaatsen."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 10 september 2008 @ 20:58:27 #106
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61534180
zijn dat nou boomstronken, die nachtkasjes?!
pi_61534211
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef babette21 het volgende:
zijn dat nou boomstronken, die nachtkasjes?!
Je kan het beter andersom zeggen
pi_61534217
omg, die kastjes
pi_61534246
Ik begin me nu pas te ergeren aan die stem van Floortje.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:00:56 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61534264
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:59 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Je kan het beter andersom zeggen
nu je het zegt
  woensdag 10 september 2008 @ 21:02:22 #111
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61534330
ha de eerste bouwvakkersbilnaat!
pi_61534339
Frits.

'dan wordt het wel een hele dikke isolatie'
  woensdag 10 september 2008 @ 21:03:32 #113
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61534365
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Tabloid het volgende:
Ik begin me nu pas te ergeren aan die stem van Floortje.
Nu pas??
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 10 september 2008 @ 21:04:01 #114
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61534380
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:02 schreef babette21 het volgende:
ha de eerste bouwvakkersbilnaat!
deze was wel heel duidelijk ja
pi_61534418
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef Againzender het volgende:

[..]

Nu pas??
Ja ik zat er nooit zo op te letten.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:07:16 #116
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61534507
"volgens mij liepen we enigszins voor op de rest"
pi_61534540
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef babette21 het volgende:
"volgens mij liepen we enigszins voor op de rest"
pi_61534556
Die kleur wat erg.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:08:33 #119
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61534560
hoe raak je bewust in een psychose? ga in de slaapkamer van Kristel zitten....
pi_61534611
Styling is misschien niet het sterkte punt van Kristel...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_61534647
Weer die moeilijke kijkersvraag.
pi_61534667
B. Haarlem
pi_61534732
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
B. Haarlem
Daar dacht ik ook al aan.
pi_61535082
Zag ik die vriendin van Roek net wat doen?
  woensdag 10 september 2008 @ 21:26:21 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535253
alsof 1300 voor een kast zoveel is?!

kast heeft overigenswel iets tofs, alleen jammer van dat hardboard aan de achterkant...
edit: oh daar komen nog deurtjes voor
pi_61535304
Altijd weer stressen bij een oplevering.
Het blijft gewoon hetzelfde
pi_61535305
Kan je ergens vinden welke muziek er in de afleveringen wordt gebruikt?
pi_61535312
Nou ben benieuwd of ze het redden...
  woensdag 10 september 2008 @ 21:27:57 #129
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61535317
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:21 schreef Tabloid het volgende:
Zag ik die vriendin van Roek net wat doen?
ik ben ff in de keuken, mis ik het historische moment
pi_61535321
Zoals Erik het zegt had ik al verwacht aan het begin van de uitzending.
pi_61535342
En ze moeten stoppen.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:28:40 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535357
dat "nog 2 uur voor de oplevering" is volgens mij altijd zo'n bullshit, je ziet ze daarna meer doen - waaronder echt grote tijdrovende klussen - dan in alle dagen daarvoor
  woensdag 10 september 2008 @ 21:29:11 #133
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61535380
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef VegaKip het volgende:
Basement Jaxx - Good Luck ?
pi_61535386
"Maar misschien komt het wel omdat ik er zo goed uitzie"
pi_61535413
Ziet er leuk uit bij Petra en Frits! Dat raam
pi_61535416
Ziet er goed uit bij Frits & petra.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:30:52 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535457
mooi, dat hout
pi_61535470
Hmm, vind zo dat groene nog niet echt heel lelijk.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:31:35 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535491
die kamer van Jarno en Kristel is toch ook leuk geworden, kan niet anders zeggen
pi_61535501
Helaas, die van Floortje en Jeroen is ook mooi
pi_61535510
Ik vind het allemaal wel mooi.
pi_61535513
De boomstammen vallen me nog wel mee eigenlijk
pi_61535547
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:29 schreef Againzender het volgende:

[..]

Basement Jaxx - Good Luck ?
Ik bedoel als achtergrond
pi_61535548
Ze liepen voor en lopen nu achter.
  woensdag 10 september 2008 @ 21:32:42 #145
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535560
kakkerskamer is toch niet zo mijn ding, dat bamboebehang enzo.... hou wel van ecologisch maar je kan overdrijven, vind dit 'n beetje een thema-hotelkamer
  woensdag 10 september 2008 @ 21:33:40 #146
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61535615
waarschuwing is niet onterecht: werken of opdonderen!!!
pi_61535657
Die kale engerd is er weer.
pi_61535681
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:33 schreef babette21 het volgende:
waarschuwing is niet onterecht: werken of opdonderen!!!
Juist
  woensdag 10 september 2008 @ 21:35:21 #149
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61535703
Wat een dom stel!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61535720
Ik las ergens dat ze in het Belgische blok een leuke regel hadden. Kamer niet af is meteen oprotten.
pi_61535905
Leuk het blok.. echt leuk programma
Jeroen lijkt op iemand .. een bekend persoon.. maar wie!...
alle 4 de koppels zijn leuk..
alleen de boeren zijn hadden een mooie slaapkamer..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  woensdag 10 september 2008 @ 21:40:27 #152
124676 RobertoCarlos
pi_61535927
Die Frits is toch altijd lache, kword vrolijk van die man!

Ik vind de sprong van bijna-affe kamer naar een volledig opgeleverde kamer wel erg groot. Hoe hebben ze dat gedaan in een paar uurtjes?

Die kleur van Kristel valt nog wel mee, maar zo'n joekel van een lelijke wandkast in zo'n kleine kamer..... hoezo dominant...
  woensdag 10 september 2008 @ 21:40:45 #153
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61535935
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:35 schreef Tabloid het volgende:
Ik las ergens dat ze in het Belgische blok een leuke regel hadden. Kamer niet af is meteen oprotten.
Dat hadden ze hier vandaag al in moeten voeren.

Wat een prutsers!
pi_61535974
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef Sanne het volgende:

[..]

Wat een prutsers!
Inderdaad.
Had meer spanning opgeleverd, zeker bij Frits & Petra omdat zei minder tijd hadden.
pi_61535979
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef Sanne het volgende:

[..]

Wat een prutsers!
Elaonor en roek zijn niet de handigste die ik gezien heb bij het blok jeetje..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_61535999
Hmja net zo als dat stel uit die andere edtie. Die toen vervangen zijjn door cARLOS En Minke.
pi_61537905
Wat is die Floor lelijk zeg brrr...
MOKUM XXX RATED
pi_61538082
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Treezz het volgende:
Leuk het blok.. echt leuk programma
alle 4 de koppels zijn leuk..
alleen de boeren zijn hadden een mooie slaapkamer..
Dat idee had ik ook al ja, dat Jeroen op een bekende persoon lijkt, heb er lang over nagedacht, en nu denk ik dat ik misschien Valerio bedoel, qua ogen en zo. Maar alleen maar als ze hem op een bepaalde manier in beeld nemen. Maar ben er toch nog niet helemaal zeker van of dat ook echt de persoon is waar ik aan dacht
  woensdag 10 september 2008 @ 22:33:26 #159
124676 RobertoCarlos
pi_61538149
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef amaranta het volgende:
Hmja net zo als dat stel uit die andere edtie. Die toen vervangen zijjn door cARLOS En Minke.
Weet je dat heel cker?
pi_61538203
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef amaranta het volgende:
Carlos en Minke kwamen er toch niet in omdat een ander koppel een kamer niet af kreeg? Dacht dat die erin kwamen omdat de vader van 1 van die kandidaten was overleden en omdat ze er toen vrijwillig mee wilden stoppen.
  woensdag 10 september 2008 @ 22:36:41 #161
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61538293
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:42 schreef Treezz het volgende:

[..]

Elaonor en roek zijn niet de handigste die ik gezien heb bij het blok jeetje..
Als ze nou eens wat zouden proberen te doen, dan zou ik kunnen zeggen of ze handig waren, maar op deze manier wordt het niets natuurlijk.
pi_61538587
Een kast voor 1300 euro gemaakt van oude marktkraam planken
MOKUM XXX RATED
pi_61539305
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:45 schreef dronkeykong het volgende:
Een kast voor 1300 euro gemaakt van oude marktkraam planken
Dat zei die Yarno zelf ook al idd
pi_61539456
Shit gemist. Je kan het toch op de site terugkijken?
  woensdag 10 september 2008 @ 23:23:51 #165
211083 Angelof9
I must go first
pi_61539741
Vond die kast ook niet mooi. En helaas de kakker-kamer veel heel erg mee, ondanks de boomstammen. Frits en Petra hadden wel een mooie sfeer qua styling, maar ik kan er echt niet tegen dat die kamer a-symmetrisch is door de kasten aan 1 kant en het bed niet in het midden. Daar zou ik kapot aan ergeren als ik er moest wonen. De boeren-kamer zal qua afwerking wel veel beter zijn dan de anderen vermoed ik.
pi_61543025
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind de sprong van bijna-affe kamer naar een volledig opgeleverde kamer wel erg groot. Hoe hebben ze dat gedaan in een paar uurtjes?
Volgens mij wordt dat altijd zwaar overdreven in elkaar gezet. Op zich ook wel logisch, anders zie je het resultaat al zo goed als af.

Oh en toch twee homo's in het blok dit jaar, de jury
  donderdag 11 september 2008 @ 12:31:10 #167
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61547755
TVP, ik kan het niet op woensdag zelf kijken maar ben erg blij met programma gemist
Nu nog wachten op de laatste aflevering..
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61553788
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:31 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook al ja, dat Jeroen op een bekende persoon lijkt, heb er lang over nagedacht, en nu denk ik dat ik misschien Valerio bedoel, qua ogen en zo. Maar alleen maar als ze hem op een bepaalde manier in beeld nemen. Maar ben er toch nog niet helemaal zeker van of dat ook echt de persoon is waar ik aan dacht
toen ik Jeroen zag moest ik denken aan Brandon Frasier (die uit The Mummy films)
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_61553840
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:23 schreef Angelof9 het volgende:
Vond die kast ook niet mooi. En helaas de kakker-kamer veel heel erg mee, ondanks de boomstammen. Frits en Petra hadden wel een mooie sfeer qua styling, maar ik kan er echt niet tegen dat die kamer a-symmetrisch is door de kasten aan 1 kant en het bed niet in het midden. Daar zou ik kapot aan ergeren als ik er moest wonen.De boeren-kamer zal qua afwerking wel veel beter zijn dan de anderen vermoed ik.
ik ook, stoorde mij nu al
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61567028
Bamboebehang mag dan ecologisch verantwoord wezen, recht en naadloos behangen heeft toch mijn voorkeur. Ik erger me groen en geel aan die niet passende naden.
Waarschijnlijk komt er een open haard in de woonkamer, kunnen ze meteen de nachtkastjes testen of die dingen brand bestendig zijn..
pi_61578393
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:52 schreef Emmetje37 het volgende:
Bamboebehang mag dan ecologisch verantwoord wezen, recht en naadloos behangen heeft toch mijn voorkeur. Ik erger me groen en geel aan die niet passende naden.
Dat viel mij ook op, ik ben blij dat ik niet de enige was

Het zal er vast niet gezelliger op worden voor die Floortje. Op zich is ze best vriendelijk en ik ben benieuwd hoe lang ze dat denigrerende gedrag van die lulvriend van haar nog gaat pikken. Wat een ontiegelijke vervelende omhooggevallen lul. Wat ie ook zei, over later als ie veel geld zou verdienen, dan zou Floortje het vast allemaal opmaken aan kleding enzo.
pi_61610078
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:39 schreef Treezz het volgende:
Andries uit Big Brother
  zondag 14 september 2008 @ 12:37:46 #173
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61617862
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:39 schreef Juweel het volgende:
Het zal er vast niet gezelliger op worden voor die Floortje. Op zich is ze best vriendelijk en ik ben benieuwd hoe lang ze dat denigrerende gedrag van die lulvriend van haar nog gaat pikken. Wat een ontiegelijke vervelende omhooggevallen lul. Wat ie ook zei, over later als ie veel geld zou verdienen, dan zou Floortje het vast allemaal opmaken aan kleding enzo.
Volgens mij vind ze het nog lekker ook, ik vind het een irritant koppel, soms ben ik gewoon blij dat dat soort mensen elkaar vinden en ook nog zo gek zijn om zichzelf zo op tv neer te zetten. Nou ja, eigenlijk kijk ik daarom.
  maandag 15 september 2008 @ 20:19:56 #174
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_61655680
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:27 schreef VegaKip het volgende:
Dit is de enige die ik steeds hoor.....

pi_61704436
En we mogen vanavond weer genieten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 19:08:42 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61709446
vorige week gemist, waren er nog bijzondere ontwikkelingen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61711136
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef rubbereend het volgende:
vorige week gemist, waren er nog bijzondere ontwikkelingen?
Volgens mij niks bijzonders, de tijd was om voor de slaapkamers, vandaag de oplevering daarvan.
pi_61711379
Ik ben weer klaar om me gruwelijk te irriteren
pi_61711448
Yup.
pi_61711501
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Xennia het volgende:
pi_61711522
Denk dat het vanavond veel switchen wordt tussen voetbal en het blok
MOKUM XXX RATED
pi_61711891
die floor weet wel hoe ze zichzelf er enigzins vertoonbaar uit moet laten zien, het is volgens mij geen pretje om daarnaast wakker te worden.
pi_61712109
begonnen.
pi_61712241
Brrr die Floor is echt superlelijk. Ook die trekjes die ze heeft met haar mond en ogen, erg irritant
MOKUM XXX RATED
pi_61712299
Eleanor & Roek
pi_61712315
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Xennia het volgende:
Als er alleen maar leuke mensen in zo'n programma zitten wordt het volgens mij al snel erg saai.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:36:54 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61712326
Zo! Die budgetoverschrijdingen.
pi_61712327
Een zes voor die kamer van Roek van die ene meneer.
pi_61712328
Gemiddeld nog een 5
MOKUM XXX RATED
pi_61712378
Kotskleur groen

Kamer helemaal af en dan nog een 6 hebben
MOKUM XXX RATED
pi_61712423
Een kamer die af is krijgt ook een zes.
pi_61712430
Leuk hoor dat penthouse
#geen
pi_61712455
Hmm ja die vensterbank is minder praktisch.
#geen
pi_61712471
Sjezus, die cijfers geven
pi_61712478
Een vijf.
pi_61712558
Die Roek en zijn mokkeltje geven gewoon hoge cijfers omdat zei het later ook nodig hebben.
pi_61712601
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef Tabloid het volgende:
Die Roek en zijn mokkeltje geven gewoon hoge cijfers omdat zei het later ook nodig hebben.
MOKUM XXX RATED
pi_61712662
500 euro van het budget af
Goed idee
pi_61712679
Whehehe, die 500 euro
pi_61712701
Alleen jammer dat ze het niet zelf konden weggeven
MOKUM XXX RATED
pi_61712716
Roek wordt dit keer niet door zijn vriendin genaaid maar door Erik.
pi_61712847
Ha, goede nieuwe regel.

Ik erger me ook aan de mimiek van Floortje. Ik vind haar zo lelijk
pi_61712905
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef Xennia het volgende:
Ha, goede nieuwe regel.

Ik erger me ook aan de mimiek van Floortje. Ik vind haar zo lelijk
Ze is gewoon helemaal scheef
pi_61713130
Whaha jij gaat eerst douchen!
pi_61713132
je gaat vanavond maar weer eens douchen!
pi_61713160
Sinds wanneer worden er cijfers met tienden gegeven?
En de 500 euro, pwnd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 20:57:24 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713165
Eleanor ziet gewoon het shopbudget slinken.............. balen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713182
''Ik wil niet weer zo'n loser zijn als de vorigde keer''

Die stempel is allang op je gedrukt.
pi_61713218
Ah gossie, worden ze moe
pi_61713245
heeft roek iets met zn haar gedaan?
pi_61713248
De 500 euro had naar de nr 2 moeten gaan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 20:59:41 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713258
ik wil schroeven

er valt nog helemaal niks te schroeven je moet zagen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713266
Ieder voor zich
MOKUM XXX RATED
pi_61713286
wat is ze eigenlijk aan het maken?
pi_61713287
Dit is leuk
pi_61713313
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
Dit is leuk
vind je
wat een irritant stel zeg!
Lousy
pi_61713314
Eleanor, het gaat heel goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:00:50 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713315
Eleanor kan niet eens een plankje zagen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713331
Zullen de kandidaten van het blok stiekem meelezen in dit topic?
pi_61713332
Schattig stel alleen niet geschikt voor het blok
MOKUM XXX RATED
pi_61713338
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Lauzie het volgende:

[..]

vind je
wat een irritant stel zeg!
Dat wel, maar als je zit hoe ze bezig zijn
pi_61713361
Petra en Frits zijn wel de helden hoor
pi_61713365
Frits
pi_61713375
Frits
pi_61713378
Frits weer naar beneden te schreeuwen.
pi_61713384
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef Tabloid het volgende:
Zullen de kandidaten van het blok stiekem meelezen in dit topic?
Zijn ze nu eigenlijk al helemaal klaar of zijn er nog opnames bezig?
pi_61713395
En zo te zien wordt het weer een klein schijthokje...
MOKUM XXX RATED
pi_61713404
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Zijn ze nu eigenlijk al helemaal klaar of zijn er nog opnames bezig?
Ik dacht dat ze al klaar zijn, stond toen in die brief die op fok was gezet.
pi_61713409
De makelaar.
#geen
pi_61713423
Nu al een makelaar?
Die komen toch vaak veel later?
pi_61713444
Is toch voor advies? Was vorig jaar ook toch?
#geen
pi_61713459
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef Tabloid het volgende:

[..]

En overgenomen door GS
Maar het is al klaar idd: http://www.geenstijl.nl/a(...)_geheime_locatie.JPG
pi_61713467
"Rechts of links?"
"Je weet niet een het verschil tussen rechts en links"
"Nee, dat is waar"

pi_61713489
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef Tabloid het volgende:

[..]

Ah niet gezien Dan kan het zijn dat ze meelezen
pi_61713498
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
"Rechts of links?"
"Je weet niet een het verschil tussen rechts en links"
"Nee, dat is waar"

pi_61713507
Yarno is ze arm kwijt?
pi_61713510
Hey daar heb ik op school gezeten
Het Amsterdams Lyceum
MOKUM XXX RATED
pi_61713513
Jarno is weer eens zijn accu kwijt
#geen
pi_61713562
Lijkt me ook een flinke ergernis, als ze je gereedschap jatten
pi_61713568
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef DuchessX het volgende:
Oh accu, ik verstond arm.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:10:07 #241
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713663
daar heeft Eleanor ook al geen kijk op
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713671
Wedstrijd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:10:47 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713689
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef DuchessX het volgende:
ja niet echt handig als Roek hem maar besluit mee te nemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713694
kat in bakkie voor het noorden
pi_61713702
Floortje & Jeroen...

*kak-stem aan*

"borrelen met hun studentenvrinden".

*kak-stem uit*

pi_61713705
Stad vs City?

Alles wat ze zegt is dom, toch best knap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:11:13 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61713709
zei ze nou stad vs. city?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61713750
Wat een kutwedstrijd
#geen
pi_61713761
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef rubbereend het volgende:
zei ze nou stad vs. city?
#geen
pi_61713773
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Floortje & Jeroen...

*kak-stem aan*

"borrelen met hun studentenvrinden".

*kak-stem uit*

#geen
pi_61713791
Saai shit ouwe....
MOKUM XXX RATED
pi_61713816
Klopt het dat er nog een koppel de mogelijkheid tot het afpakken van een klusjesman heeft? Uit die kistjes in het begin?
pi_61713837
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Klopt het dat er nog een koppel de mogelijkheid tot het afpakken van een klusjesman heeft? Uit die kistjes in het begin?
Volgensmij wel toch?
pi_61713865
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Volgensmij wel toch?
Dat wordt leuk dan
pi_61713877
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef krapula het volgende:
kat in bakkie voor het noorden
U zei?

MOKUM XXX RATED
pi_61713886
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat wordt leuk dan
Maar wie waren het?
pi_61713887
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Yep.

Ze hebben het nooit meer over die kisten.
pi_61713899
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Maar wie waren het?
Goed punt
pi_61713912
Ah nee Roek en die domme hebben nu toch nog een klusjesman
pi_61713921
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Goed punt [ afbeelding ]
Team geel dus
pi_61713927
oooooooo daar was ie...eleanor en woef hebben hem.
pi_61713937
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:15 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

U zei?

mjah voortaan eerst maar even de opdracht afwachten ik d8 de combi van klussen en eleanor te voorzien
pi_61713958
eleanor is best kinderachtig nietwaar?
pi_61713960
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef krapula het volgende:

[..]

mjah voortaan eerst maar even de opdracht afwachten ik d8 de combi van klussen en eleanor te voorzien
Had er ook weinig vertrouwen in hoor
MOKUM XXX RATED
pi_61713983
Als er een bouwstop komt.
pi_61714002
Okay wat gaat er gebeuren?
MOKUM XXX RATED
pi_61714289
We starten weer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:27:23 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61714302
de anderen mogen de straf verzinnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61714316
Eleanor en Roek geven hun natuurlijk geen straf om later punten te krijgen.
pi_61714335
Tuurlijk moeten ze gestraft worden
pi_61714340
Ja ja straffen die hap! 500 euro teruggeven
MOKUM XXX RATED
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:28:29 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61714342
Gewoon slecht gecommuniceerd? Dat staat toch gewoon in de regels?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61714353
Valt me tegen
pi_61714372
¤5000 euro boete en een 48 uur bouwstop!!!!!!!!11111
pi_61714375
Die boertjes laten zich weer piepelen
MOKUM XXX RATED
pi_61714376
Als straf moeten zei alle drie de koppels 500 euro geven.
pi_61714385
Kristel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:30:32 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61714418
briljant!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61714430
zo hersenletseltje heeft helemaal geen hersenletseltje
pi_61714431
Goed idee
MOKUM XXX RATED
pi_61714440
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef amaranta het volgende:
zo hersenletseltje heeft helemaal geen hersenletseltje
Ik dacht hetzelfde
pi_61714493
leuk al die wendingen.

Maar ze hadden jeroen echt moeten afstraffen, want hij had idd hetzelfde gedaan en is een sterke tegenstander
pi_61714500
floor, als jij nou gewoon naar de kapper gaat:)
pi_61714506
reservekoppel?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 september 2008 @ 21:32:29 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61714509
het reserve koppel komt al kijken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_61714512
Ik heb nu al zin in volgende week.
pi_61714519
Heerlijk om het reservekoppel alvast te laten komen.
Ik mag dat soort spelletjes wel
pi_61714520
Kristel is een heldin!

En mogen Roek en vooral Eleanor er niet nu al uit?
pi_61714523
Oooooohhh was het maar weer volgende week!

Spannend
MOKUM XXX RATED
pi_61714534
Jeroen = stereotype kwal
pi_61714597
"misschien kunnen ze wat geld gebruiken om smaak te kopen"

Miauww
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61714661
The battle begins!

Jeroen kan wel met zijn Kermit de Kikker ogen draaien, maar het is en blijft een kwal. Doet alsof ie VIP is en zijn vrouwtje huppelt wel achter hem aan.

Maar mogen ze die troeven wel ruilen onderling? Vind het wel een stoere actie van Kristel! Maar vraag me af of die tekst "Vol erin, leeg eruit" op hun gaat slaan volgende week met die ruzie.
pi_61714668
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef DarkElf het volgende:
"misschien kunnen ze wat geld gebruiken om smaak te kopen"

Miauww
typisch fokgedrag he.... als ik je nergens op kan pakken dan pak ik je wel op je uiterlijk /smaak in dit geval..
Zegt wel genoeg over Floor denk ik...
pi_61714877
Hoop tegen beter weten in dat Floor & Jeroen worden omgeruild voor het reservekoppel.

Geeft toch dat beetje extra spanning zo'n vijfde stel op de achtergrond.
  woensdag 17 september 2008 @ 21:42:57 #295
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_61714943
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mogen Roek en vooral Eleanor er niet nu al uit?
van mij wel, wat een figuren
  woensdag 17 september 2008 @ 22:25:50 #296
124676 RobertoCarlos
pi_61716710
Die Roek tijdens het zagen van de planken van de boekenkast.... zit gewoon achterom naar zijn concurrenten te kijken terwijl ie aan het zagen is

En Frits die naar Yarno roept dat ie rustig met het vrouwtje moet zijn

Go Kristel, go Kristel
Voorspelling: volgende week een bitchfight tussen Kristel en Floor
pi_61718558
L en R zitten echt in het verkeerde programma maar ieder jaar zit er een stel bij dat geen reet uitvoert, het woord hamer niet kan spellen en geen flauw idee heeft hoe je een boormachine moet vasthouden. Dus laat dat reservekoppel maar komen! Floortje en Jeroen mogen er wat mij betreft ook wel uit want dat is echt mijn irritatiestel nummero uno!
pi_61732914
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Go Kristel, go Kristel
Voorspelling: volgende week een bitchfight tussen Kristel en Floor
Ik zie het met vrees tegemoet als ik die previews zie. Ik hoop dat kristel haar mannetje staat toffe meid en die Floortje verdient een flinke sneer. Nou ja, volgende week meer ....
pi_61733380
Echt geniaal die troefkaarten ruilen!
pi_61733437
Maar serieus, wie vindt dat het Blok een klusprogramma is, is werkelijk niet goed bij z'n hoofd! In de aflevering van gisteren is geen moment geklust.

Elke kijker van het Blok kijkt alleen maar om te genieten van de levens van anderen omdat waarschijnlijk het eigen leven niet interessant genoeg is. Net zoals bij het lezen van de Prive en andere roddelbladen. En als je het dan ook nog nodig vindt om je gevoelens omtrent de deelnemers hier op dit forum uit te kotsen, ben je wat mij betreft helemaal treurig. Het Blok is een televisieprogramma, net als de Gouden Kooi, net als Temptation Island, net als Expeditie Robinson en Big Brother. De kijker krijgt te zien wat de televisiemaker wilt, niets meer en niets minder. Je kan er dus gewoon van uit gaan dat er gemanipuleerd wordt en dat deelnemers stereotiep worden neergezet. Knip plak en de klus is geklaard. Tel uit je kijkcijfers.

Neemt niet weg dat die deelnemers ook niet goed bij hun hoofd zijn. Je zo laten bekijken op televisie is ook een vorm van exhibitionisme.
pi_61733452
VOL!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')