Idem! En Yarno en Kristel, omg, wat een schapenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:06 schreef Tharalom het volgende:
Ontzettend gelachen gister, wat een muts die Eleanor!
Vind ik nog best meevallen, ik ken nog wel ergerequote:Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef Fuente het volgende:
[..]
Idem! En Yarno en Kristel, omg, wat een schapen
Ik ook.quote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:20 schreef FoXje het volgende:
Ik woon ook in Brabant, maar schaamde me kapot voor Yarno en Kristel
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef k_man het volgende:
De "bovenboeren" zijn nu favoriet (dus de Groningers en de Wamelaars).
Nou, afhaal Gyros al bijzonder vinden. Dat eten wat ze gemaakt hadden. Hoe ze aten.quote:
Heerlijk toch zoiets ? Die mensen kijken hun ogen uit in de grote stad. Ik vind het helemaal geen degradatie als iemand van het platteland komt, het lijken me echt aardige mensen, dan maar wat minder wereldwijs.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:39 schreef FoXje het volgende:
Nou, afhaal Gyros al bijzonder vinden. Dat eten wat ze gemaakt hadden. Hoe ze aten.
Pssst... Wamel ligt in Gelderland...quote:Op donderdag 4 september 2008 17:20 schreef FoXje het volgende:
Ik woon ook in Brabant, maar schaamde me kapot voor Yarno en Kristel
Als ik hier in de omgeving kijk verbaasd het me een stuk minder eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef FoXje het volgende:
Het is zeker geen degradatie. Maar ik verbaas me daar weer over. Dat er nog zo'n mensen zijn. Ze lijken me inderdaad aardig.
Ik verbaas me er ook over. Maar inderdaad leuk.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef FoXje het volgende:
Het is zeker geen degradatie. Maar ik verbaas me daar weer over. Dat er nog zo'n mensen zijn. Ze lijken me inderdaad aardig.
Oh zo zijn er nog veel meer hoor. Voor in de wat kleinere dorpjes en plaatsen is afhaal Gyros echt wel iets 'aparts'. Je hebt een hooguit een snackbar.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:31 schreef FoXje het volgende:
Brabant, Gelderland, who caresquote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Pssst... Wamel ligt in Gelderland...
Nou wat zit jij er in zegquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zo eindelijk ook ep2 gezien via usenet. Idd het gesprek van Yarnel & Kristel was lachu, ze moesten er zelf ook om lachen. En die Eleanor, jemig man!, als toch Roek was!
Kortom: ook ik zit er helemaal in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |