Die versta ik steeds nietquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
En niemand heeft het over de kakkers, zijn die niet populair hier?
Ik denk dat de opnames allang klaar zijnquote:Op zondag 7 september 2008 22:06 schreef Stiemie het volgende:
We zagen Eleanor en Roek vanmiddag bij PraxisZe waren alleen niet met de gezamenlijke Blok-auto. Zouden de opnames al klaar zijn, mogen ze toch ook dingen met hun eigen auto doen of liggen ze er al uit?
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:01 schreef DarkElf het volgende:
Ben benieuwd wat ze er allemaal van gaan maken... En die klussers zijn niet heel slim; wandje tegen de muur zetten (dat beginners nou zo'n fout maken..) .. die hard klussers zouden iets moeten weten over contactgeluid, zou je denken tenminste.. Ze zijn op zich wel grappig met hun gemijmer over de verschillen tussen Wamel (?) en Adam.. Maar toch vind ik vooral haar echt een apart tiepje die soms echt niet al te snugger kan kijken...
tis hier verder wel vrij Brabants hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Pssst... Wamel ligt in Gelderland...
Meestal lopen ze 3 tot 4 weken voor op de uitzending, volgens mij, want de kijkdagen plus de uitzending daarvan lopen meestal wel redelijk gelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 02:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat de opnames allang klaar zijn
Dat is wel redelijk te monteren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meestal lopen ze 3 tot 4 weken voor op de uitzending, volgens mij, want de kijkdagen plus de uitzending daarvan lopen meestal wel redelijk gelijk.
Volgens mij kloppen de kijkdagen wel aardig met de tijd, maar zijn de opnames van het klussen veel eerder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meestal lopen ze 3 tot 4 weken voor op de uitzending, volgens mij, want de kijkdagen plus de uitzending daarvan lopen meestal wel redelijk gelijk.
Klopt, ze mogen pas vanaf 5 uur het huis in. Ook om de bouwlui niet in de weg te lopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hoeft het niet, maar mag je overdag zowiezo niet klussen.
Laat me raden, jij bent familie van ze?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:58 schreef scheltolina het volgende:
De beste vrouwelijke klusser van NEDERLAND!!!!!!!!!!
jaja, dat is Petra!!! wat kan die werken zeg!!! toppie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop toch zo dat Petra en Frits gaan winnen!!!![]()
![]()
Aan het dialect te lezen wel jaquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent familie van ze?
Wat heb je tegen het dialect?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Aan het dialect te lezen wel ja
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:32 schreef babette21 het volgende:
kan me nauwelijks voorstellen dat er aan 't eind van de aflevering 4 slaapkamers af zijn....
btw. vinden jullie die leader ook altijd zo irritant lang duren?!
Op wikipedia staat het volgende:quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dat is uiteraard geen garantie dat dat ook zo is.quote:Locatie: 1e Hugo de Grootstraat 14 te Amsterdam. De opnames zijn van 14 juni tot en met 28/29 augustus.
heb helemaal niks met 't nummerquote:Op woensdag 10 september 2008 20:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat stond overigs wel in die brief die op fok was geplubiceerd.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Op wikipedia staat het volgende:
[..]
Maar dat is uiteraard geen garantie dat dat ook zo is.
En stijlloos was gejat door GS.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat stond overigs wel in die brief die op fok was geplubiceerd.
Yep.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En stijlloos was gejat door GS.
Een sufkut?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:52 schreef Tabloid het volgende:
Vriendin van Roek geeft toe wat ze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |