Ze is gewoon helemaal scheefquote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef Xennia het volgende:
Ha, goede nieuwe regel.
Ik erger me ook aan de mimiek van Floortje. Ik vind haar zo lelijk
Dat wel, maar als je zit hoe ze bezig zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Lauzie het volgende:
[..]
vind je![]()
wat een irritant stel zeg!
Zijn ze nu eigenlijk al helemaal klaar of zijn er nog opnames bezig?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:01 schreef Tabloid het volgende:
Zullen de kandidaten van het blok stiekem meelezen in dit topic?
Ik dacht dat ze al klaar zijn, stond toen in die brief die op fok was gezet.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Zijn ze nu eigenlijk al helemaal klaar of zijn er nog opnames bezig?
En overgenomen door GSquote:Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al klaar zijn, stond toen in die brief die op fok was gezet.
Ah niet gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al klaar zijn, stond toen in die brief die op fok was gezet.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
"Rechts of links?"
"Je weet niet een het verschil tussen rechts en links"
"Nee, dat is waar"
Oh accu, ik verstond arm.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef DuchessX het volgende:
Jarno is weer eens zijn accu kwijt![]()
ja niet echt handig als Roek hem maar besluit mee te nemenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef DuchessX het volgende:
Jarno is weer eens zijn accu kwijt![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Floortje & Jeroen...
*kak-stem aan*
"borrelen met hun studentenvrinden".
*kak-stem uit*
Volgensmij wel toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Klopt het dat er nog een koppel de mogelijkheid tot het afpakken van een klusjesman heeft? Uit die kistjes in het begin?
U zei?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef krapula het volgende:
kat in bakkie voor het noorden
Yep.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
Klopt het dat er nog een koppel de mogelijkheid tot het afpakken van een klusjesman heeft? Uit die kistjes in het begin?
mjah voortaan eerst maar even de opdracht afwachtenquote:
Had er ook weinig vertrouwen in hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef krapula het volgende:
[..]
mjah voortaan eerst maar even de opdracht afwachtenik d8 de combi van klussen en eleanor te voorzien
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef amaranta het volgende:
zo hersenletseltje heeft helemaal geen hersenletseltje
typisch fokgedrag he.... als ik je nergens op kan pakken dan pak ik je wel op je uiterlijk /smaak in dit geval..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:34 schreef DarkElf het volgende:
"misschien kunnen ze wat geld gebruiken om smaak te kopen"
Miauww
van mij wel, wat een figurenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mogen Roek en vooral Eleanor er niet nu al uit?
Ik zie het met vrees tegemoet als ik die previews zie. Ik hoop dat kristel haar mannetje staat toffe meid en die Floortje verdient een flinke sneer. Nou ja, volgende week meer ....quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Go Kristel, go Kristel![]()
Voorspelling: volgende week een bitchfight tussen Kristel en Floor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |