abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61376053
http://home.zonnet.nl/gemeente.van.god/hellevuur.html

Alvorens de Bijbel te bestuderen om te zien of de gebruikelijke ideeën over de hel mogelijk op waarheid berusten, gaan wij eens na waartoe deze opvattingen over de hel, als zij waar zijn, ons zouden voeren.
Op deze aarde wonen miljarden mensen. De dichtstbevolkte landen zijn China, India en andere delen van Azië. Ondanks de inspanningen van Westerse zendelingen heeft echter meer dan de helft van de mensen op aarde nog nooit gehoord van de enige naam waardoor men kan worden behouden (Handelingen 4:12): de naam "Jezus Christus"!
Letterlijk miljarden mensen op deze aarde leven en sterven zonder ook maar iets te weten over 'behoud', zonder zelfs maar een Bijbel te hebben gezien.
Als nu allen die 'niet behouden' zijn onmiddellijk naar een brandende hel gaan wanneer zij sterven, krijgt meer dan de helft van de mensen die ooit op deze aarde hebben geleefd deze vreselijke straf opgelegd zonder ooit een kans te hebben gehad eraan te ontkomen!

Op die site staat meer over de hel

Soms denk ik wel eens dat het woord Christus een mode-woord is in de Westerse wereld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 15:00:37 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_61376349
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef Topspin het volgende:
Jezus kan dan best een goed mens zijn geweest vroeger maar je kunt toch iemand van 2000 jaar geleden niet als voorbeeld nemen in een moderne wereld? Je gaat toch ook niet de oermens als voorbeeld nemen die hun vrouwen bij de haren namen en ermee gingen sleuren?

Geef me dan maar een held in de moderne tijd en dan kom je al snel uit op hele rijke mensen die miljarden afstaan aan goede doelen zoals die ene miljardair die slechts 20 % van zijn miljarden-bezit voor zichzelf hield en de rest weggaf. Alleen krijgen zulke mensen slechts 1 bericht in de media en daarna worden ze vergeten. Hoeven niet eens rijke mensen te zijn die een icoon zouden kunnen zijn, ook genoeg mensen die zich zonder veel kapitaal meer inzetten dan Jezus ooit heeft gedaan. Mensen die de handen uit de mouwen steken bij vrijwilligerswerk hun hele leven inplaats van constant te prediken dat ze de zoon van God zijn. Praatjes vullen geen gaatjes denk ik dan ook.

What is so important about Jesus vraag ik me dan af. Zal Jezus over 10,000 jaar nog steeds een van de belangrijkste iconen zijn of is hij dan vergeten?

Nu ben ik zondig omdat ik niet geloof in Jezus anno 2008, de hel wacht op mij Verplicht respect tonen voor Jezus en God anders kom je in de hel Geen enkele weg behalve de weg van het Christendom.
Modern?
Alleen de midellen zijn verandert de mensen niet
pi_61376509
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:07 schreef neo567 het volgende:

[..]

Modern?
Alleen de midellen zijn verandert de mensen niet
De omgangsvormen zijn ook compleet anders vergeleken met vroeger. Tegenwoordig hebben mensen amper tijd voor elkaar omdat ze een groter netwerk hebben dus moeten ze de tijd verdelen over 50 mensen inplaats van 5 mensen van vroeger. Heb je van iemand hulp nodig dan moet eerst in de agenda gekeken worden of ze ergens een gaatje vrij hebben en heb je hulp van een instantie nodig dan heb je sowieso al een heel proces dat je moet nalopen.

Daarbij sowieso alles dat veranderd is door het gejaagde bestaan, vroeger zal het vast en zeker allemaal op het dode gemak zijn gegaan. Af en toe de moestuin bijhouden, een houten tafel bij Jezus bestellen en ga zo door
pi_61376528
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:14 schreef Topspin het volgende:

[..]

De omgangsvormen zijn ook compleet anders vergeleken met vroeger. Tegenwoordig hebben mensen amper tijd voor elkaar omdat ze een groter netwerk hebben dus moeten ze de tijd verdelen over 50 mensen inplaats van de 5 mensen van vroeger.

Daarbij sowieso alles dat veranderd is door het gejaagde bestaan, vroeger zal het vast en zeker allemaal op het dode gemak zijn gegaan. Af en toe de moestuin bijhouden, een houten tafel bij Jezus bestellen en ga zo door
Nou in de romeinse tijd was de stad rome erg druk en lijkt veel op die van ons, alleen de technieken zijn wat verandert
pi_61376550
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:16 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nou in de romeisne tijd was de stad rome erg druk en lijkt veel op die van ons, alleen de technieken zijn wat verandert
Hadden ze toen ook hyves, email en een mobiele telefoon met 100 nummers erin?. Hadden ze toen ook het CWI en de gemeente waar je 10 formulieren moet invullen? Rome zal dan druk zijn geweest maar er waren echt niet zoveel mensen op de wereld als nu het geval is en zeker zullen de omgangsvormen ook compleet anders zijn omdat de mens anders in het leven gaat staan door de jaren heen.

In een stripverhaal van Asterix en Obelix ging het wel ff over bureaucratie maar dat is dan geschreven door mensen in deze tijd dus kan ook uit de duim gezogen zijn. Of een file met huifkarren waar ze elkaar verrot schelden maar ook dat is beperkt vergeleken met de duizenden auto's in deze tijd die uitlaatgassen uitstoten.
pi_61376629
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:17 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hadden ze toen ook hyves, email en een mobiele telefoon met 100 nummers erin?. Hadden ze toen ook het CWI en de gemeente waar je 10 formulieren moet invullen? Rome zal dan druk zijn geweest maar er waren echt niet zoveel mensen op de wereld als nu het geval is en zeker zullen de omgangsvormen ook compleet anders zijn omdat de mens anders in het leven gaat staan door de jaren heen.

In een stripverhaal van Asterix en Obelix ging het wel ff over bureaucratie maar dat is dan geschreven door mensen in deze tijd dus kan ook uit de duim gezogen zijn. Of een file met huifkarren waar ze elkaar verrot schelden maar ook dat is beperkt vergeleken met de duizenden auto's in deze tijd die uitlaatgassen uitstoten.
De verschillen die je opnoemt zijn kenmerkend voor de technieken erachter
pi_61376712
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:21 schreef neo567 het volgende:

[..]

De verschillen die je opnoemt zijn kenmerkend voor de technieken erachter
Inderdaad door de telefoon dat iedereen elkaar lijkt te kennen, iedereen lijkt wel een kennis te zijn van een kennis van een vriend en daar een kennis van. Alsof alle mensen op de een of andere manier een bekende van elkaar zijn. Zeker in kleinere steden.

Door de techniek zijn mensen denk ik ook zeker veranderd en door het snellere leven waar het motto "Tijd is geld" de boventoon viert sowieso allemaal snel snel snel. Op de weg mensen die zo snel mogelijk van A naar B willen om zodoende tijd te winnen terwijl ze amper een paar minuten sneller zijn. Dan kom ik weer een gejaagde tegen die met 80 rijdt op een weg waar je 50 mag en daarna kom je hem bij het stoplicht tegen weer, tijdswinst 0,0.

De maatschappij die dan ook veranderd is door overbevolking en dan heb je nog de vergrijzing en nieuwe generaties. Het leven veranderd continu van dag tot dag en het nieuws stopt nooit. Kortom: De wereld draait continu door en zeker niet alleen om de zon.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:27:43 #58
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61376759
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik vertel nooit fantasieverhalen , de waarheid is altijd goed genoeg en wat geesten betreft weet ik wel iets , jij misschien niet dus er is geen WE in deze .
Als ik zou denken dat ik last had van demonen ongeacht HOE dat zich uit ga ik iig niet naar een psychiater maar naar iemand die iets van geesten af weet en me op dat vlak kan helpen .
Dat zou ik doen .
Maar dan ga je er vanuit dat die demonen echt zijn terwijl ze ook het product kunnen zijn van een psychische aandoening.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61376909
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar dan ga je er vanuit dat die demonen echt zijn terwijl ze ook het product kunnen zijn van een psychische aandoening.
Dat zou ook kunnen, mischien zijn mensen zoals jij wel een product van een hersenspinsel aandoening

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 04-09-2008 15:55:36 ]
pi_61376953
Misschien is ieder mens wel een product van een aandoening

5 miljoen mensen in Nederland die een of andere stoornis aan de hersens hebben komt vaker op tv naar voren in een commercial voor het goede doel, daarbij nog een aantal miljoen mensen die iets hebben psychisch maar niet naar de dokter zijn gegaan omdat het niet helemaal zo erg is of opvalt,en dan nog wat mensen die ook te kampen hebben met zenuwen.

Daarnaast nog de lichamelijke ziektes en zo is 95 procent van de mensheid in zekere zin geboren met een afwijking. Zo gezond als een vis lijkt ook niet te bestaan en zelfs vissen kunnen sterven aan een infectie

Worden mensen ouder dan krijgt 100 procent te maken met ziekte en uiteindelijk zullen we allemaal dood gaan Het hoort allemaal bij de grote creatie en dan kan het logisch zijn dat er ziekte en verderf in zit, wie weet is het ook wel nodig ook al die ziektes omdat optimale gezondheid onlogisch is? Dat ziekte logisch is dus ook, waarom weet ik nu niet zeker. Wellicht omdat een perfecte en ideale wereld dus iets is dat niet te krijgen is, perfectie dat niet te bereiken is omdat er altijd wel iets inzit dat niet deugdelijk is, al is het slechts een griepje her en der. De tegenstellingen dan ook maar weer, dag en nacht, licht en donker, groot en klein, zwaar en licht dus ook gezond en ziek. Kapot of heel. Functionerend of defect en zo dus wederom dat het nooit 100 procent goed kan functioneren, zo is het leven niet en zal het waarschijnlijk ook nooit zijn. Oude ziektes worden bestreden en andere ontstaan. De kwetsbaarheid van de mens door al die organen en alles, hoe een kind opgroeit in een baarmoeder en hoe het sowieso in elkaar zit allemaal, tis geen baksteen maar onderhevig aan mankementen. Net zoals bomen, dieren en de ozonlaag kapot kan gaan.

Kortom: De hele creatie is erg kwetsbaar door complexe opbouw.

Dagschema van vandaag tot 14:30 aan voldaan dus ik neem ff rust

[ Bericht 7% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 15:50:09 ]
pi_61377280
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:37 schreef Topspin het volgende:
Misschien is ieder mens wel een product van een aandoening

5 miljoen mensen in Nederland die een of andere stoornis aan de hersens hebben komt vaker op tv naar voren in een commercial voor het goede doel, daarbij nog een aantal miljoen mensen die iets hebben psychisch maar niet naar de dokter zijn gegaan omdat het niet helemaal zo erg is of opvalt,en dan nog wat mensen die ook te kampen hebben met zenuwen.

Daarnaast nog de lichamelijke ziektes en zo is 95 procent van de mensheid in zekere zin geboren met een afwijking. Zo gezond als een vis lijkt ook niet te bestaan en zelfs vissen kunnen sterven aan een infectie

Worden mensen ouder dan krijgt 100 procent te maken met ziekte en uiteindelijk zullen we allemaal dood gaan Het hoort allemaal bij de grote creatie en dan kan het logisch zijn dat er ziekte en verderf in zit, wie weet is het ook wel nodig ook al die ziektes omdat optimale gezondheid onlogisch is? Dat ziekte logisch is dus ook, waarom weet ik nu niet zeker. Wellicht omdat een perfecte en ideale wereld dus iets is dat niet te krijgen is, perfectie dat niet te bereiken is omdat er altijd wel iets inzit dat niet deugdelijk is, al is het slechts een griepje her en der. De tegenstellingen dan ook maar weer, dag en nacht, licht en donker, groot en klein, zwaar en licht dus ook gezond en ziek. Kapot of heel. Functionerend of defect en zo dus wederom dat het nooit 100 procent goed kan functioneren, zo is het leven niet en zal het waarschijnlijk ook nooit zijn. Oude ziektes worden bestreden en andere ontstaan. De kwetsbaarheid van de mens door al die organen en alles, hoe een kind opgroeit in een baarmoeder en hoe het sowieso in elkaar zit allemaal, tis geen baksteen maar onderhevig aan mankementen. Net zoals bomen, dieren en de ozonlaag kapot kan gaan.

Kortom: De hele creatie is erg kwetsbaar door complexe opbouw.

Dagschema van vandaag tot 14:30 aan voldaan dus ik neem ff rust
LoL
pi_61377394
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef neo567 het volgende:

[..]

LoL

5 miljard hersencellen, verbonden met duizenden andere cellen die weer gelinkt zijn met iets anders waar constant op hoge snelheid verkeer door stroomt. 1 groot doolhof en dan heb je nog al die molecullen, hormonen, organen en bloed-lichaampjes en nog veel meer. 1 foutje en je bent het zakje, maar dan ligt het ook hoe groot de storing in de zender is natuurlijk en zo kan een grote storing kleiner worden ook bij zelf invloed uitoefenen op de snelheid van het verkeer door rustgevende technieken of sport

Nu ik die foto zie van die hersenscan kom ik dan ook tot de conclusie dat het logisch is dat je met hersens gaat NADENKEN over het eventuele bestaan van God en niet zomaar blindelings gaat geloven omdat je anders naar de hel gaat. Het feit dat je beschikt over hersens dus logisch kunt redeneren is voor mij een gegeven dat je ook gaat twijfelen en dus ook zou kunnen kiezen om atheist te worden en alleen naar het wetenschappelijke te kijken.
pi_61377575
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Topspin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

5 miljard hersencellen, verbonden met duizenden andere cellen die weer gelinkt zijn met iets anders waar constant op hoge snelheid verkeer door stroomt. 1 groot doolhof en dan heb je nog al die molecullen, hormonen, organen en bloed-lichaampjes en nog veel meer. 1 foutje en je bent het zakje, maar dan ligt het ook hoe groot de storing in de zender is natuurlijk en zo kan een grote storing kleiner worden ook bij zelf invloed uitoefenen op de snelheid van het verkeer door rustgevende technieken of sport

Nu ik die foto zie van die hersenscan kom ik dan ook tot de conclusie dat het logisch is dat je met hersens gaat NADENKEN over het eventuele bestaan van God en niet zomaar blindelings gaat geloven omdat je anders naar de hel gaat. Het feit dat je beschikt over hersens dus logisch kunt redeneren is voor mij een gegeven dat je ook gaat twijfelen en dus ook zou kunnen kiezen om atheist te worden en alleen naar het wetenschappelijke te kijken.
Geweldig, wat een vertaling van je visie, je hebt gelijk hoor, wie bedenkt zoiets walgelijk ingewikkelds?
pi_61377846
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef neo567 het volgende:

[..]

Geweldig, wat een vertaling van je visie, je hebt gelijk hoor, wie bedenkt zoiets walgelijk ingewikkelds?
Walgelijk wil ik het niet direct noemen, vaak zie ik ook de uitdaging om het eenvoudig te maken als het ingewikkeld is op sommige momenten.

Wat betreft de complexheid van de hersens, nog complexer is het omdat je met je eigen denken ook invloed uitoefend op de hersens, als je heel erg focussed gaan je hersens anders functioneren en als je gaat ontspannen ook. Ben je gestressed dan gaan de hersens ook stressen. Dan een wisselwerking dat plaats vindt. Je hersens die invloed uitoefenen op je denken en je denken dat invloed uitoefent op je hersens. Een constant verkeer. Dan komt gevoel en stemming nog erbij kijken en dan is het plaatje compleet.

Heb dan wel bewondering ervoor dat het zo complex in elkaar geweven is. Zou het 1+1 zijn dan zou het in mijn ogen ook best saai zijn als alles voor de hand liggend is. Dus wie is het doel van die complexheid om het raadselachtig te maken en ook om de mens bezig te houden individueel of qua wetenschap.

Dat God 6 miljard verschillende grijze massa's gemaakt heeft geloof ik dan niet, dat ieder mens een product van God is bedoel ik dus ook. Het is steeds een nieuwe spermacel die een baan zoekt richting de eicel en zo is het al tienduizenden jaren aan de gang. Ergens is het proces op gang gekomen en zo zal er misschien nooit een einde aankomen.

Alsof er ergens een domino-steen is omgeduwd en dat het oneindig doorgaat richting de toekomst. Of zal er ergens een laatste steen zijn of een steen zijn die niet zal omvallen zoals op domino-day? Of dat alle stenen tegelijk omvallen wat het einde betekend van het hele proces? Dan denk ik aan een domino-rits die oneindig is en vervolgens vallen er duizenden miljarden stenen tegelijk om inplaats 1 voor 1. Einde oefening en dan kan dat in 2012 zijn door een grote knal in het universum of wat anders maar dat is wazig Dus ook het idee dat al die stenen in de toekomst al geplaatst zijn of ergens staan te wachten om omver te vallen, dat het allemaal voorbestemd is en dat je eigenlijk amper invloed hebt behalve links of rechtsaf in de rits stenen, dat er altijd maar een x-aantal beperkte mogelijkheden zijn.

Qua keuze's is het altijd van.."wel doen of niet doen", vervolgens gaan de stenen in een bepaalde vorm geplaatst worden en dan kun je nog zoeken naar keuzes zoals blonde vrouw of brunette, druk of rustige partner, witte of zwarte auto, sporten of bank hangen, baan in de gezondheidszorg, IT of financiele sector of helemaal niet werken, stil staan of verder gaan: en zo kom je uiteindelijk uit tot een situatie waar je niet echt totale vrijheid hebt in keuze's. En zo zal het pad dat afgelegd wordt dus ook al in zekere zin vast staan omdat je keuze's maakt vanuit je persoonlijkheid en karakter en waar je bent opgegroeid. Dus waar je dan ook belandt in de toekomst, je komt altijd goed terecht omdat de plek bij je hoort zelfs al lijkt het niet te passen dan past het nog steeds omdat het gebeurt omdat het moet gebeuren door beperkt aantal kleuren

Beetje filosofisch gebrazel. Keuze tussen geloven of niet geloven heb je dan nog, ook ontstaan vanuit de opvoeding en de duidelijke aanwezigheid van de kerk in de Westerse wereld. Laatste om maar ontopic te gaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 16:32:16 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 16:31:27 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61378328
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Al het paranormale bestaat , geesten en demonen dus ook , en ja je hebt ook psychische aandoeningen . Wat het is weten mensen meestal zelf wel en voor de rest blijft het raden op de chat en als iemand zegt dat het demonen zijn KAN dat waar zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_61378415
Neo, stop nu eens met dat gedenk en gepost over lucifer, te veel nadenken over negatieve dingen is niet goed, daarmee trek je ze aan.
Denk liever over wat positiefs, bv. over de eeuwige zaligheid van de rechtvaardigen of zoiets en wis dat plaatje alsjeblieft en vervang het bv. door een leuk plaatje van een schaars geklede dame met de kleur haar die jij leuk vindt, als je daar tegen kunt.
pi_61378429
Ik stel me wel eens de vraag...." Wat bevindt zich achter deze realiteit". Ik zie hier vanuit de tuin bomen en een paar huizen maar wat zit achter het scherm of de omgeving die ik te zien krijg. Wat verschuilt zich daar, is daar een 2e realiteit waarbij wezens kunnen kijken in onze realiteit? Kunnen wij in de gaten gehouden worden door het een of ander? Maar dat is puur een soort van fantasie-vraag zonder dat ik het serieus neem. Af en toe de gedachte dat er iets kan zijn achter deze realiteit. Zo spreekt de wetenschap ook over paralelle universums of is dat wat anders? Universums naast elkaar, wat zou er gebeuren als die universums elkaar zouden overlappen? Zou je vanuit het ene universum richting een ander universum kunnen lopen. Straks treedt er een verschuiving op van de universums en kun je via open deuren een andere wereld instappen Gaat er een gat ontstaan en kom je in een groot landschap terecht zoals in Lord of the rings vol demonen en tovenaars.

Over demonen dus, dat demonen achter de realiteit schuilen en af en toe hier een kijkje komen nemen al dan niet onzichtbaar of zichtbaar in een visioen. Dat demonen die mensen opzoeken met enige open mind of geest en dat ze soms slachtoffers zoeken om zich te vermaken. Een soort van body-snatchers omdat ze energie nodig hebben kan ook. Dat ze energie en gevoel en gedachtes nodig hebben van mensen om zo erop te teren als een soort van parasiet. Dat je met je bewustzijn gekoppeld bent aan de realiteit dus ook als mogelijkheid dat je iets binnen kunt krijgen waar je maar beter niet mee te maken kunt hebben, dat je door de verbondenheid aan de realiteit dus ook verbonden kunt zijn met de poorten naar werelden die niet juist te noemen zijn, en dan kunnen werelden ook negatieve energie-portalen zijn zonder wezens van vlees en bloed.

Maar nogmaals, het is fantasie dus verklaar me niet voor gek. Het feit dat ik deze gedachte heb kan al gek zijn maar enige gekheid is overal te zien.

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 16:48:21 ]
pi_61379039
Even ontopic dan maar over de hel waar je als niet gelovige naar toe zou gaan.

Ik zie de dood wel eens in dat je energie van je geest of bewustzijn in leven blijft en die kan bestaan uit positieve energie door positieve instelling in het leven of negatieve energie. In geval van gelovigen die constant goed en kwaad met elkaar vergelijken en dus veel bezig zijn met het kwade is het in mijn ogen zo dat er vanzelf een flinke dosis negativiteit erin gebakken gaat zitten. Alleen al door steeds bezig te zijn met benadrukken van alle mogelijke zondes en vergelijken van goed en kwaad en beweren dat je naar de hel gaat bij kwaad dan gaat het kwade erin zitten zelfs al geloof je in het goede van Jezus, dan weegt de nadruk op het slechte van de mens in mijn ogen zwaarder dan het schijnheilige geloof in het goede. Je bouwt dan vanzelf een zwarte vlek in je ziel op.

Gaan dan die Christenen dood en bestaat er geen hemels paradijs dan is de kans aanwezig dat ze in een soort alternatieve hel komen omdat ze zwartgallig zijn door hun denkbeelden door het kwade steeds te benadrukken. Dat ze in een zwarte energievlek terecht komen waar hun ziel geen rust gaat vinden, dan werkt het geloven dus averechts.

Iemand die dan niet constant bezig is met goed en kwaad en gewoon lekker zijn leven leeft in positieve zin heeft dan meer kans om in het goede energieveld te komen waar je ziel lekker positief voor eeuwig gaat rusten, relaxen, dromen of lekker gaat zweven of vliegen in de grote kosmos. En dan zeggen ze dat de hel iets is waar je alleen bent maar stel je vliegt en droomt in je eentje over van alles en nog wat, dan is het toch helemaal niet zo erg dat je in je eentje bent omdat je positieve voorstellingen hebt zelfs al is het niet stoffelijk?

Kortom: Geloven in God en Jezus en alsnog de kans van naar de hel gaan

Bovenstaande zou een voorbeeld kunnen zijn van zo'n positief energie veld waar je als niet-gelovige in terecht kunt komen als je niet extreem bezig bent met benadrukken van zondes. Kan dan in allerlei vormen en kleuren naar voren komen.

Bovenstaande dan een soort negatief energy veld waar het zwart wit denken tussen goed en kwaad naar voren komt waarbij je belandt in een wereld met tegenpolen net zoals hier constant tegenpolen zijn. Dan belandt je in een field waar je wederom constant gedachtes heb tussen het goede en kwade dus ben je nog steeds niet verlost van tegenstrijdigheid in je gelukzalige gevoel.

Laatste plaatje is een aards plaatje, kon ff geen ander plaatje vinden, de zwarte bewolking met af en toe witte tinten is voldoende om uit te drukken wat ik bedoel.

Het hele leven bezig zijn met angst en zondes en mensen aanwijzen dat ze fout in het leven staan, is het dan geen logische gedachte dat je na dit leven terecht komt in een zone waar het foutief is omdat het vorige leven in het teken stond van negativiteit? Je neemt na de dood mee wat je in het vorige leven allemaal ervaren en gedacht hebt. Dus vanzelf neem je zwartgalligheid ook mee. Tis maar een theorie van mij dus.

En dan als laatste toevoeging, je zult vast en zeker gelovigen hebben die het motto hanteren van leven en laten leven en niet bezig zijn met het slechte in de mensheid. Die gewoon wel geloven in het goede van Jezus maar niet bezig zijn met zondelast. Ook die kunnen dan in het positieve energie veld komen omdat ze niet zondig zijn als gelovige

Bericht is nu lang genoeg geworden, tijd om ff een shaggie te rollen

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 17:22:25 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 17:38:45 #69
pi_61380054
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Topspin het volgende:

Maar nogmaals, het is fantasie dus verklaar me niet voor gek. Het feit dat ik deze gedachte heb kan al gek zijn maar enige gekheid is overal te zien.
Die gedachtes zijn niet gek. Er zijn genoeg mensen die er geld mee verdienen met boeken en films. Het word pas gek als je het als realiteit gaat zien en je leven gaat richten naar een gefantaseerde werkelijkheid waar geen bewijzen voor zijn en mensen die je onbewezen fantasieen niet voetsstoots voor waar aannemen voor gek of dom verklaard.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_61380081
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die gedachtes zijn niet gek. Er zijn genoeg mensen die er geld mee verdienen met boeken en films. Het word pas gek als je het als realiteit gaat zien en je leven gaat richten naar een gefantaseerde werkelijkheid waar geen bewijzen voor zijn en mensen die je onbewezen fantasieen niet voetsstoots voor waar aannemen voor gek of dom verklaard.
Challenge everything
Enne ik vind dat je geen ideeën benoeg kan hebben, of je met alle ideeën ook wat kan dat is wat anders, de infrastructuur van het huidige KPN netwerk is al meer als 100 jaar oud, nu pas zijner de middelen om die ideeën leven in te blazen
Kan je nagaan wat er nu op de tekentafel ligt.
pi_61380206
quote:

[..]

Er was een tijd dat ik zulke visies van mezelf serieus ging zien en dus echt overtuigd was van de waarheid maar het was toen ook zo dat ik het zag als een persoonlijke missie om op zoek te gaan naar van alles en nog wat.

Tegenwoordig denk ik af en toe eens na over een mogelijke sci-fi scenario en daar blijft het dan ook bij. Onschuldig fantaseren maar dan nog altijd stiekem in het achterhoofd dat het mogelijk zou kunnen zijn maar zeker niet serieus bezig ermee.

Het blijft dan ook een soort van hobby om er een alternatieve waarheid op na te houden om de wereld wat groter te maken in mijn besef. Fantasie-wereld wat vergroten en soms lijkt het een soort van voeding te zijn voor mij om me ermee bezig te houden zo nu en dan.

Daarom kijk ik ook graag films en lees ik graag boeken die gaan over een andere realiteit wat jij dus ook aankaart van mensen met levendige fantasie maar dat zijn artiesten die het 10000 keer groter hebben dan mij en de gemiddelde mens. Iemand die 10,000 pagina's verdeeld over 8 boeken kan schrijven over een tovenaarswereld die is ook niet helemaal 100 procent maar verdient er wel miljoenen mee
pi_61380337
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:40 schreef neo567 het volgende:

[..]

Kan je nagaan wat er nu op de tekentafel ligt.
Hologrammen als je iemand opbelt of je eigen hologram op een vergadering zodat je niet op de vergadering zelf aanwezig hoeft te zijn maar lekker vanuit thuis op de luie stoel het hologram zijn werk kunt laten doen Of iets anders doen qua werkzaamheden inplaats van vergaderen. Je programmeert het hologram om een toespraak te houden en zelf ben je ergens anders. En dan qua bellen dat je de beller ziet als hologram zonder dat je ziet dat het niet echt is.

Hologrammen die al naar voren kwamen in de film total recall en waarschijnlijk voor die film ook al zoals in star trek.
pi_61380482
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:46 schreef Topspin het volgende:

[..]

Er was een tijd dat ik zulke visies van mezelf serieus ging zien en dus echt overtuigd was van de waarheid maar het was toen ook zo dat ik het zag als een persoonlijke missie om op zoek te gaan naar van alles en nog wat.

Tegenwoordig denk ik af en toe eens na over een mogelijke sci-fi scenario en daar blijft het dan ook bij. Onschuldig fantaseren maar dan nog altijd stiekem in het achterhoofd dat het mogelijk zou kunnen zijn maar zeker niet serieus bezig ermee.

Het blijft dan ook een soort van hobby om er een alternatieve waarheid op na te houden om de wereld wat groter te maken in mijn besef. Fantasie-wereld wat vergroten en soms lijkt het een soort van voeding te zijn voor mij om me ermee bezig te houden zo nu en dan.

Daarom kijk ik ook graag films en lees ik graag boeken die gaan over een andere realiteit wat jij dus ook aankaart van mensen met levendige fantasie maar dat zijn artiesten die het 10000 keer groter hebben dan mij en de gemiddelde mens. Iemand die 10,000 pagina's verdeeld over 8 boeken kan schrijven over een tovenaarswereld die is ook niet helemaal 100 procent maar verdient er wel miljoenen mee
Ken je deze:

http://video.google.nl/videosearch?q=de+celestijnse+belofte&hl=nl&sitesearch=#hl=nl&q=the%20celestine%20prophecy

Omdat je zo vaak in je tuin bezig bent
pi_61380543
quote:
Heb er wel van gehoord maar nog nooit gelezen of gezien. Wel vaker mensen horen praten erover en niet altijd even positief.
pi_61380568
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb er wel van gehoord maar nog nooit gelezen of gezien. Wel vaker mensen horen praten erover en niet altijd even positief.
Doen ze ook over mij en ook niet altijd lief , terwijl ik dat wel ben zegt mijn vrouwtje

Anyway, het gaat over inzichten enzo, lees het of kijk het niet te serieus , dan kan het zo in die papier versnipperaar (denk aan geluid van legen prullebak op buroblad )
pi_61380618
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef neo567 het volgende:

[..]

Doen ze ook over mij en ook niet altijd lief , terwijl ik dat wel ben zegt mijn vrouwtje

Ik zit overigens graag buiten omdat ik niet goed tegen de muren van het huis kan overdag en als het licht is. Zodra het donker is vind ik binnen zitten wel prettig maar overdag en in de vroege avond liever in de vrije natuur zodat de muren niet op me afkomen. Heb liever uitzicht dan tegen een muur aan te kijken, muren gaan snel vervelen, zelfs het uitzicht op de tuin gaat soms vervelen en dan wil ik wel eens uitzicht op zee hebben of op een groot meer.

Heb op tv huizen gezien met een terras waarbij je de hele zee ziet, alsof er geen einde komt aan de horizon. Lijkt me geweldig. Of uitzicht op een meer waarbij het meer tot aan de horizon gaat alsof het water naar beneden valt aan het einde van de horizon.
pi_61380657
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:04 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik zit overigens graag buiten omdat ik niet goed tegen de muren van het huis kan overdag en als het licht is. Zodra het donker is vind ik binnen zitten wel prettig maar overdag en in de vroege avond liever in de vrije natuur zodat de muren niet op me afkomen. Heb liever uitzicht dan tegen een muur aan te kijken, muren gaan snel vervelen, zelfs het uitzicht op de tuin gaat soms vervelen en dan wil ik wel eens uitzicht op zee hebben of op een groot meer.
Mooi liedje, tis grunge (versnipperaar denk ik dan gelijk ff aan ):

Well she cried, and she cried
All night to the sound of the freeway hum
And she swears she'll be gone
When the sun hits the ground
And she ain't coming back to my cell
Well she's tired and she's tired
Of this life she's been leading too long
And the times turns around
Through the walls that surround
To the chimes of a jailor's song
In my four walled world
Well she tries and she tries
But my feet just won't leave the ground
And I'm tired and I'm tired
Of this prisoners life, and these chains
That drag me down
In my four walled world
And now the sun is low
And these walls try to break my soul
And now the moon is full
And I won't see nothing tonight
But the tears in her eyes and
My four walled world

Let op het gitaar werk in het begin als je dat mooi vind
pi_61380740
Bij een brede en uitgestrekte horizon is het geen 4 walled world, zeker niet als je panorama view hebt Zou wat zijn als je 360 graden kunt kijken met je ogen

Maar het gaat zo erg offtopic
pi_61380814
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:10 schreef Topspin het volgende:
Bij een brede en uitgestrekte horizon is het geen 4 walled world, zeker niet als je panorama view hebt Zou wat zijn als je 360 graden kunt kijken met je ogen

Maar het gaat zo erg offtopic
Nope, sorry voor de offtopic, geniet van je panorama view:

Hoe diep kan je kijken in dat plaatje

mijn windowsraampjes van microsoft klein en zacht moet ff op nieuw gestart worden
pi_61380850
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:13 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nope, sorry voor de offtopic, geniet van je panorama view:

Hoe diep kan je kijken in dat plaatje

[ afbeelding ]

mijn windowsraampjes van microsoft klein en zacht moet ff op nieuw gestart worden
Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic

Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest is Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een gouden vliegende olifant met diamanten neon-kleurige slagtanden was

[ Bericht 6% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 18:21:36 ]
pi_61380910
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic

Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest is Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een vliegende olifant met diamanten slagtanden was
Wat een kerel, humor

There are things known and unknown in between are the doors

Maar om het occult te houden en niet te laten verwateren; waar ligt de grens van de realiteit.
pi_61381081
De realiteit is alles wat zichtbaar is met het blote oog. De rest is paranormaal mocht het paranormaal zijn en in geval van fantasie die op hol slaat is het fantasie. Ondanks dat fantasie niet realistisch is heeft ieder mens fantasie dus zou fantasie ook onderdeel van de realiteit kunnen genoemd worden alleen is het niet tastbaar behalve wanneer het door kunst, boeken, muziek of film tot uitdrukking komt dus wanneer je het kunt zien. Het onzichtbare zoals de geest en het bewustzijn is ook niet met het blote oog te zien dus hoort dat bij de realiteit? Er wordt wel vaker over geschreven en gesproken dus waarschijnlijk hoort het erbij ondanks dat het niet direct waar te nemen valt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit heeft ook realiteit erin staan.
pi_61381277
Mijn shag is bijna op, dat is bikkelharde realiteit. Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan, ook bikkelharde realiteit. Maar over 30 minuten ligt er weer een pakje shag naast me hier op tafel dus dan is het zo dat het ene moment niets aanwezig is van shag en het andere moment is er wel wat aanwezig alsof het nooit afwezig is geweest.

De tegenzin van het halen van shag is dan ook weg alsof het nooit bestaan heeft dus dan is het verleden waar die tegenzin aanwezig was niet meer realistisch terwijl het eerst wel realistisch was toen de tegenzin er was. Dus dan gaat ook de tijd meespelen zoals ook wikipedia schrijft. Het verleden dat niet meetelt in de realiteit maar hoe zit het dan met geschiedenisboeken en herdenkings monumenten waar het verleden herdacht wordt?

Als het verleden niet meetelt in de realiteit dan zou Jezus ook niet realistisch zijn omdat hij 2000 jaar geleden geleefd heeft. Het herdenken in de kerk telt dan mee maar het is niet bepaald iets dat realistisch is om te preken over iemand van 2000 jaar geleden. Sowieso niet realistisch om 2000 jaar naar datum nog bezig te zijn ermee iedere dag in dag uit alsof het constant een herhaling is net zoals de kerststal ieder jaar met kerst opzetten met kindeke Jezus in de kribbe.

Is het dan realistisch om bang te zijn voor iets onzichtbaars waarvan het bestaan nog nooit is aangetoond en van iets dat zichzelf nog nooit heeft laten zien in stoffelijke vorm? De vraag waarom God nog nooit zichzelf in levende lijve heeft laten zien is dan wel een realistische vraag. Als ik God was dan zou ik alle twijfel wegnemen en me laten zien op CNN voor de hele wereld, als hij toch zo graag wilt dat mensen in hem geloven dan is het een kleine moeite om ff naar de aarde te komen Zou God zichzelf dan laten zien ( wat in mijn ogen onmogelijk is omdat hij niet bestaat) dan zouden de mensen alsnog denken dat het een grap is of special effects dus dan heeft het nog steeds weinig zin Dan laat God zichzelf na al die eeuwen eindelijk zien en wordt er over de hele wereld onder de ongelovigen beweerd dat het een hoax is of broodje aap

Vanaf 3:25 is het echt lachen Jezus uit stilstand geboren, het knaapje knalde er zo uit De kleine belhamel

[ Bericht 18% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 18:52:30 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 19:07:01 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382028
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:18 schreef neo567 het volgende:

[..]

Wat een kerel, humor

There are things known and unknown in between are the doors

Maar om het occult te houden en niet te laten verwateren; waar ligt de grens van de realiteit.
Wie zegt dat de realiteit een grens heeft of MOET hebben ?
  donderdag 4 september 2008 @ 19:07:15 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61382033
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:

[..]

Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest is Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een gouden vliegende olifant met diamanten neon-kleurige slagtanden was

[ afbeelding ]

Lijkt me best lekker rustgevend Zo zwemmen. En natuurlijk het gewichtloze gevoel voor zo'n zwaar dier.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_61382084
Het is nog steeds bikkelharde realiteit dat ik geen zin heb om naar de winkel te gaan Bidden tot God om mij een pakje shag te geven vanuit zijn wolk is ook onrealistisch dus ik moet maar ff naar de winkel nu. Zometeen als ik terug ben is het allemaal weer compleet anders te noemen zo veranderd de realiteit van tijd tot tijd door zelfs een simpele stap te zetten zoals schoenen aan en naar winkel gaan.

Dus ik zeg dag

Even de realiteit voor mezelf veranderen zodat ik straks weer 2 dagen vooruit kan met de shag. Ieder zijn eigen realiteit is het ook. De een bidt de Godganse dag om een beter leven te krijgen en de ander doet het uit zichzelf door zelfverwezenlijking.
pi_61382116
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me best lekker rustgevend Zo zwemmen. En natuurlijk het gewichtloze gevoel voor zo'n zwaar dier.
Inderdaad

Als je een paar ton weegt en je voelt je gewichtsloos dan is zwemmen een compleet ander gevoel dan wanneer je als mens slechts 70 kilo weegt. Volgens mij moet dat voor zo'n olifant een gevoel geven dat hij in extase is
  donderdag 4 september 2008 @ 19:12:26 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382161
quote:

[..]

Vanachter je pc heb je net zo weinig bewijs , bevoegdheid of wetenschap voor een psychische stoornis op basis van 1 symptoom .
  donderdag 4 september 2008 @ 19:14:12 #89
pi_61382203
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.
pi_61382232
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:

[..]

de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggen
  donderdag 4 september 2008 @ 19:30:12 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382660
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.
En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
pi_61382710
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
Grens verleggend --> van 1 +1 = 2 naar AX² + Bx + c = 0 zeg maar

Kijk naar het plaatje:

Je ziet heten het klopt maar het kan niet, is hetzelfde als sommige theorieën:

Het kan niet kouder worden als -273C ofzo, maar het kan bijna oneindig heet worden.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:34:39 #93
pi_61382774
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
pi_61382828
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
Je kan het overleven, als je in dat geval pech hebt, zoals in de matrix veert het asvalt heelp diep in.

Maar goed, een werkelijkheid zonder bewijs, heerlijk, eenoog is ergens koning toch ?
  donderdag 4 september 2008 @ 19:39:31 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382877
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef neo567 het volgende:

[..]

de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggen
je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:16 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382927
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaat

en zelf ervaren is het bewijs net zoals jij al jouw ervaringen als bewijs ziet .

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 04-09-2008 19:58:11 ]
pi_61382964
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .

De werkelijk heid die je ziet om je heen wordt eigenlijk zooo verschikkelijk klein gemaakt door de raampjes
(WINDOWS) in je hoofd (het wordt microsoft ), Dat het niet eens meer bestaat, en onderweg in de zenuw wordt het alvast omgedraaid zodat je die wereld niet op z'n kop ziet!
Beauty is in the eye of the beholder so is reality!

Soms denk ik wel eens dat het heelal massief is, een plaatje ijzer ofzo

En om daar uit te komen moet je de weg naar buitenvinden, als ijzer roest , dan roest het van binnenuit , dat komt omdat het ijzer molecull naar de zuurstof wandelt om te reageren
pi_61383039
Als je bewust bent dat er landen zijn waar uitgestrekte natuur is waar je dagen lang kunt lopen zonder een huis of mens tegen te komen dan leef je in een andere wereld dan wanneer je alleen bewust bent van de omgeving in Nederland waar het hutje mutje is. Je hoeft er niet eens naartoe te gaan maar er naartoe gaan zou dat wereldje nog mooier maken, alleen moet je dan wel geld hebben en die uitdaging aan durven gaan.

Als je bewust bent dat het aan de andere kant van de wereld nacht is dus dat mensen daar aan het pitten zijn dan is het meteen een stuk vreemder en uitgebreider dan wanneer je alleen stil staat in je eigen bestaan en eigen kleine wereldje.

Je eigen wereldje kun je groter maken door eens verder te kijken dan dat wereldje dus ook beseffen dat er andere culturen zijn met compleet andere gewoontes en gebruiken. Erbij stil staan is dan beperkt, jezelf mengen in andere culturen en andere landen bezoeken maakt de wereld nog groter.

Eens op een circuit gaan racen met 200 KM per uur zodat je ook eens weet hoe het is om niet aan de maximale snelheid te houden is dan een voorbeeld om je wereld groter te maken.

Maar dat is allemaal logisch. Ik zie het als een standaard pakket dat je krijgt en dat je dat pakket kunt uitbreiden door te orienteren of stappen te ondernemen. Wereldbeeld aanpassen door bewust te zijn van de mogelijkheden is al een grote stap om de wereld een klein beetje mooier te maken.

Weet dat ik in een vorig bericht schreef over beperkte mogelijkheden maar het is dan nog steeds "Wel doen of niet doen". Stil staan of vooruit gaan. Sparen of uitgeven. Vakantie of thuis blijven.
pi_61383105
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef Topspin het volgende:
Als je bewust bent dat er landen zijn waar uitgestrekte natuur is waar je dagen lang kunt lopen zonder een huis of mens tegen te komen dan leef je in een andere wereld dan wanneer je alleen bewust bent van de omgeving in Nederland waar het hutje mutje is. Je hoeft er niet eens naartoe te gaan maar er naartoe gaan zou dat wereldje nog mooier maken, alleen moet je dan wel geld hebben en die uitdaging aan durven gaan.

Als je bewust bent dat het aan de andere kant van de wereld nacht is dus dat mensen daar aan het pitten zijn dan is het meteen een stuk vreemder en uitgebreider dan wanneer je alleen stil staat in je eigen bestaan en eigen kleine wereldje.

Je eigen wereldje kun je groter maken door eens verder te kijken dan dat wereldje dus ook beseffen dat er andere culturen zijn met compleet andere gewoontes en gebruiken. Erbij stil staan is dan beperkt, jezelf mengen in andere culturen en andere landen bezoeken maakt de wereld nog groter.

Eens op een circuit gaan racen met 200 KM per uur zodat je ook eens weet hoe het is om niet aan de maximale snelheid te houden is dan een voorbeeld om je wereld groter te maken.

Maar dat is allemaal logisch.
Luister:

In het begin iets over satan:

pi_61383147
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef Summers het volgende:

[..]

alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaat
OEH! EEN DOODSVERWENSING!
PERMBAN AANVRAAG!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties