Wat een kerel, humorquote:Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic
Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest isHocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een vliegende olifant met diamanten slagtanden was
Wie zegt dat de realiteit een grens heeft of MOET hebben ?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:18 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat een kerel, humor![]()
There are things known and unknown in between are the doors
Maar om het occult te houden en niet te laten verwateren; waar ligt de grens van de realiteit.
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic
Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest isHocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een gouden vliegende olifant met diamanten neon-kleurige slagtanden was
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me best lekker rustgevendZo zwemmen. En natuurlijk het gewichtloze gevoel voor zo'n zwaar dier.
Vanachter je pc heb je net zo weinig bewijs , bevoegdheid of wetenschap voor een psychische stoornis op basis van 1 symptoom .quote:Op donderdag 4 september 2008 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die gedachtes zijn niet gek. Er zijn genoeg mensen die er geld mee verdienen met boeken en films. Het word pas gek als je het als realiteit gaat zien en je leven gaat richten naar een gefantaseerde werkelijkheid waar geen bewijzen voor zijn en mensen die je onbewezen fantasieen niet voetsstoots voor waar aannemen voor gek of dom verklaard.
Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie zegt dat de realiteit een grens heeft of MOET hebben ?
de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie zegt dat de realiteit een grens heeft of MOET hebben ?
En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .quote:Op donderdag 4 september 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.
Grens verleggend --> van 1 +1 = 2 naar AX² + Bx + c = 0 zeg maarquote:Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:
[..]
En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:
[..]
En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
Je kan het overleven, als je in dat geval pech hebt, zoals in de matrix veert het asvalt heelp diep in.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .quote:Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggen
alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaatquote:Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef Summers het volgende:
[..]
je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .
Luister:quote:Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef Topspin het volgende:
Als je bewust bent dat er landen zijn waar uitgestrekte natuur is waar je dagen lang kunt lopen zonder een huis of mens tegen te komen dan leef je in een andere wereld dan wanneer je alleen bewust bent van de omgeving in Nederland waar het hutje mutje is. Je hoeft er niet eens naartoe te gaan maar er naartoe gaan zou dat wereldje nog mooier maken, alleen moet je dan wel geld hebben en die uitdaging aan durven gaan.
Als je bewust bent dat het aan de andere kant van de wereld nacht is dus dat mensen daar aan het pitten zijn dan is het meteen een stuk vreemder en uitgebreider dan wanneer je alleen stil staat in je eigen bestaan en eigen kleine wereldje.
Je eigen wereldje kun je groter maken door eens verder te kijken dan dat wereldje dus ook beseffen dat er andere culturen zijn met compleet andere gewoontes en gebruiken. Erbij stil staan is dan beperkt, jezelf mengen in andere culturen en andere landen bezoeken maakt de wereld nog groter.
Eens op een circuit gaan racen met 200 KM per uur zodat je ook eens weet hoe het is om niet aan de maximale snelheid te houden is dan een voorbeeld om je wereld groter te maken.
Maar dat is allemaal logisch.
OEH!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef Summers het volgende:
[..]
alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |