abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61380910
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic

Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest is Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een vliegende olifant met diamanten slagtanden was
Wat een kerel, humor

There are things known and unknown in between are the doors

Maar om het occult te houden en niet te laten verwateren; waar ligt de grens van de realiteit.
pi_61381081
De realiteit is alles wat zichtbaar is met het blote oog. De rest is paranormaal mocht het paranormaal zijn en in geval van fantasie die op hol slaat is het fantasie. Ondanks dat fantasie niet realistisch is heeft ieder mens fantasie dus zou fantasie ook onderdeel van de realiteit kunnen genoemd worden alleen is het niet tastbaar behalve wanneer het door kunst, boeken, muziek of film tot uitdrukking komt dus wanneer je het kunt zien. Het onzichtbare zoals de geest en het bewustzijn is ook niet met het blote oog te zien dus hoort dat bij de realiteit? Er wordt wel vaker over geschreven en gesproken dus waarschijnlijk hoort het erbij ondanks dat het niet direct waar te nemen valt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Realiteit heeft ook realiteit erin staan.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61381277
Mijn shag is bijna op, dat is bikkelharde realiteit. Ik heb geen zin om naar de winkel te gaan, ook bikkelharde realiteit. Maar over 30 minuten ligt er weer een pakje shag naast me hier op tafel dus dan is het zo dat het ene moment niets aanwezig is van shag en het andere moment is er wel wat aanwezig alsof het nooit afwezig is geweest.

De tegenzin van het halen van shag is dan ook weg alsof het nooit bestaan heeft dus dan is het verleden waar die tegenzin aanwezig was niet meer realistisch terwijl het eerst wel realistisch was toen de tegenzin er was. Dus dan gaat ook de tijd meespelen zoals ook wikipedia schrijft. Het verleden dat niet meetelt in de realiteit maar hoe zit het dan met geschiedenisboeken en herdenkings monumenten waar het verleden herdacht wordt?

Als het verleden niet meetelt in de realiteit dan zou Jezus ook niet realistisch zijn omdat hij 2000 jaar geleden geleefd heeft. Het herdenken in de kerk telt dan mee maar het is niet bepaald iets dat realistisch is om te preken over iemand van 2000 jaar geleden. Sowieso niet realistisch om 2000 jaar naar datum nog bezig te zijn ermee iedere dag in dag uit alsof het constant een herhaling is net zoals de kerststal ieder jaar met kerst opzetten met kindeke Jezus in de kribbe.

Is het dan realistisch om bang te zijn voor iets onzichtbaars waarvan het bestaan nog nooit is aangetoond en van iets dat zichzelf nog nooit heeft laten zien in stoffelijke vorm? De vraag waarom God nog nooit zichzelf in levende lijve heeft laten zien is dan wel een realistische vraag. Als ik God was dan zou ik alle twijfel wegnemen en me laten zien op CNN voor de hele wereld, als hij toch zo graag wilt dat mensen in hem geloven dan is het een kleine moeite om ff naar de aarde te komen Zou God zichzelf dan laten zien ( wat in mijn ogen onmogelijk is omdat hij niet bestaat) dan zouden de mensen alsnog denken dat het een grap is of special effects dus dan heeft het nog steeds weinig zin Dan laat God zichzelf na al die eeuwen eindelijk zien en wordt er over de hele wereld onder de ongelovigen beweerd dat het een hoax is of broodje aap

Vanaf 3:25 is het echt lachen Jezus uit stilstand geboren, het knaapje knalde er zo uit De kleine belhamel

[ Bericht 18% gewijzigd door Topspin op 04-09-2008 18:52:30 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 19:07:01 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382028
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:18 schreef neo567 het volgende:

[..]

Wat een kerel, humor

There are things known and unknown in between are the doors

Maar om het occult te houden en niet te laten verwateren; waar ligt de grens van de realiteit.
Wie zegt dat de realiteit een grens heeft of MOET hebben ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 4 september 2008 @ 19:07:15 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61382033
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef Topspin het volgende:

[..]

Heb zelf geen problemen met het offtopic maar anderen misschien wel, wie weet een occult tintje geven aan het offtopic

Verder kijken dan de horizon, hoe occult is dat? Meer zien dan de realiteit laat zien, het onzichtbare waar nog nooit iemand geweest is Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat er een gouden vliegende olifant met diamanten neon-kleurige slagtanden was

[ afbeelding ]

Lijkt me best lekker rustgevend Zo zwemmen. En natuurlijk het gewichtloze gevoel voor zo'n zwaar dier.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_61382084
Het is nog steeds bikkelharde realiteit dat ik geen zin heb om naar de winkel te gaan Bidden tot God om mij een pakje shag te geven vanuit zijn wolk is ook onrealistisch dus ik moet maar ff naar de winkel nu. Zometeen als ik terug ben is het allemaal weer compleet anders te noemen zo veranderd de realiteit van tijd tot tijd door zelfs een simpele stap te zetten zoals schoenen aan en naar winkel gaan.

Dus ik zeg dag

Even de realiteit voor mezelf veranderen zodat ik straks weer 2 dagen vooruit kan met de shag. Ieder zijn eigen realiteit is het ook. De een bidt de Godganse dag om een beter leven te krijgen en de ander doet het uit zichzelf door zelfverwezenlijking.
pi_61382116
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt me best lekker rustgevend Zo zwemmen. En natuurlijk het gewichtloze gevoel voor zo'n zwaar dier.
Inderdaad

Als je een paar ton weegt en je voelt je gewichtsloos dan is zwemmen een compleet ander gevoel dan wanneer je als mens slechts 70 kilo weegt. Volgens mij moet dat voor zo'n olifant een gevoel geven dat hij in extase is
  donderdag 4 september 2008 @ 19:12:26 #88
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382161
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die gedachtes zijn niet gek. Er zijn genoeg mensen die er geld mee verdienen met boeken en films. Het word pas gek als je het als realiteit gaat zien en je leven gaat richten naar een gefantaseerde werkelijkheid waar geen bewijzen voor zijn en mensen die je onbewezen fantasieen niet voetsstoots voor waar aannemen voor gek of dom verklaard.
Vanachter je pc heb je net zo weinig bewijs , bevoegdheid of wetenschap voor een psychische stoornis op basis van 1 symptoom .
  donderdag 4 september 2008 @ 19:14:12 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61382203
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61382232
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:07 schreef Summers het volgende:

[..]

de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggen
  donderdag 4 september 2008 @ 19:30:12 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382660
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je je leven ergens op richt zou ik dat vooral ergens op baseren.
En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
pi_61382710
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

En dus baseer ik het op de werkelijkheid net als jij alleen zie ik in mijn werkelijkheid geen grens waar jij die blijkbaar wel ziet .
Grens verleggend --> van 1 +1 = 2 naar AX² + Bx + c = 0 zeg maar

Kijk naar het plaatje:

Je ziet heten het klopt maar het kan niet, is hetzelfde als sommige theorieën:

Het kan niet kouder worden als -273C ofzo, maar het kan bijna oneindig heet worden.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:34:39 #93
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61382774
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61382828
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Een werkelijkheid zonder bewijs? Dat is gewoon dom. Fantaseer eens dat je niet dood gaat als je van een flat springt.
Je kan het overleven, als je in dat geval pech hebt, zoals in de matrix veert het asvalt heelp diep in.

Maar goed, een werkelijkheid zonder bewijs, heerlijk, eenoog is ergens koning toch ?
  donderdag 4 september 2008 @ 19:39:31 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382877
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:15 schreef neo567 het volgende:

[..]

de deur is een grens, de realiteit is afgebakend, zo moet ik het zeggen
je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:16 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_61382927
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaat

en zelf ervaren is het bewijs net zoals jij al jouw ervaringen als bewijs ziet .

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 04-09-2008 19:58:11 ]
pi_61382964
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan alleen maar "de realiteit " afbakenen om iemand heen maar nooit in iemand .

De werkelijk heid die je ziet om je heen wordt eigenlijk zooo verschikkelijk klein gemaakt door de raampjes
(WINDOWS) in je hoofd (het wordt microsoft ), Dat het niet eens meer bestaat, en onderweg in de zenuw wordt het alvast omgedraaid zodat je die wereld niet op z'n kop ziet!
Beauty is in the eye of the beholder so is reality!

Soms denk ik wel eens dat het heelal massief is, een plaatje ijzer ofzo

En om daar uit te komen moet je de weg naar buitenvinden, als ijzer roest , dan roest het van binnenuit , dat komt omdat het ijzer molecull naar de zuurstof wandelt om te reageren
pi_61383039
Als je bewust bent dat er landen zijn waar uitgestrekte natuur is waar je dagen lang kunt lopen zonder een huis of mens tegen te komen dan leef je in een andere wereld dan wanneer je alleen bewust bent van de omgeving in Nederland waar het hutje mutje is. Je hoeft er niet eens naartoe te gaan maar er naartoe gaan zou dat wereldje nog mooier maken, alleen moet je dan wel geld hebben en die uitdaging aan durven gaan.

Als je bewust bent dat het aan de andere kant van de wereld nacht is dus dat mensen daar aan het pitten zijn dan is het meteen een stuk vreemder en uitgebreider dan wanneer je alleen stil staat in je eigen bestaan en eigen kleine wereldje.

Je eigen wereldje kun je groter maken door eens verder te kijken dan dat wereldje dus ook beseffen dat er andere culturen zijn met compleet andere gewoontes en gebruiken. Erbij stil staan is dan beperkt, jezelf mengen in andere culturen en andere landen bezoeken maakt de wereld nog groter.

Eens op een circuit gaan racen met 200 KM per uur zodat je ook eens weet hoe het is om niet aan de maximale snelheid te houden is dan een voorbeeld om je wereld groter te maken.

Maar dat is allemaal logisch. Ik zie het als een standaard pakket dat je krijgt en dat je dat pakket kunt uitbreiden door te orienteren of stappen te ondernemen. Wereldbeeld aanpassen door bewust te zijn van de mogelijkheden is al een grote stap om de wereld een klein beetje mooier te maken.

Weet dat ik in een vorig bericht schreef over beperkte mogelijkheden maar het is dan nog steeds "Wel doen of niet doen". Stil staan of vooruit gaan. Sparen of uitgeven. Vakantie of thuis blijven.
pi_61383105
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:46 schreef Topspin het volgende:
Als je bewust bent dat er landen zijn waar uitgestrekte natuur is waar je dagen lang kunt lopen zonder een huis of mens tegen te komen dan leef je in een andere wereld dan wanneer je alleen bewust bent van de omgeving in Nederland waar het hutje mutje is. Je hoeft er niet eens naartoe te gaan maar er naartoe gaan zou dat wereldje nog mooier maken, alleen moet je dan wel geld hebben en die uitdaging aan durven gaan.

Als je bewust bent dat het aan de andere kant van de wereld nacht is dus dat mensen daar aan het pitten zijn dan is het meteen een stuk vreemder en uitgebreider dan wanneer je alleen stil staat in je eigen bestaan en eigen kleine wereldje.

Je eigen wereldje kun je groter maken door eens verder te kijken dan dat wereldje dus ook beseffen dat er andere culturen zijn met compleet andere gewoontes en gebruiken. Erbij stil staan is dan beperkt, jezelf mengen in andere culturen en andere landen bezoeken maakt de wereld nog groter.

Eens op een circuit gaan racen met 200 KM per uur zodat je ook eens weet hoe het is om niet aan de maximale snelheid te houden is dan een voorbeeld om je wereld groter te maken.

Maar dat is allemaal logisch.
Luister:

In het begin iets over satan:

pi_61383147
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef Summers het volgende:

[..]

alleen als jij fantaseert dat je van een flat springt en wel dood gaat
OEH! EEN DOODSVERWENSING!
PERMBAN AANVRAAG!!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties