quote:SELECTIE
Doel: Stekelenburg (Ajax), Timmer (Feyenoord)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Tim de Cler (Feyenoord), John Heitinga (Atlético Madrid), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers)
Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Mark van Bommel (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (Schalke 04), Nigel de Jong (Hamburger SV), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (AZ)
Aanval: Ryan Babel (Liverpool) , Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
quote:CANBERRA (ANP) - Bondscoach Pim Verbeek heeft onder anderen oud-Feyenoorder Brett Emerton en Harry Kewell weer opgenomen in de voorselectie van Australië, dat op 6 september tegen Nederland speelt.
Eerder werden de twee sterren door Verbeek gepasseerd voor een vriendschappelijke wedstrijd tegen Zuid-Afrika om andere spelers een kans te geven.
Na de vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland speelt Australië op 10 september in Tasjkent tegen Oezbekistan, in de kwalificatie voor het WK 2010. De selectie van Verbeek telt nu nog 27 spelers. Van hen moet een aantal afvallen.
Ook Jason Culina (PSV), Brett Holman (AZ) en Luke Wilkshire, die recentelijk bij FC Twente vertrok, behoren tot die voorselectie.
Gespeeld in Eindhoven.quote:AMSTERDAM - De Australische selectie van bondscoach Pim Verbeek is maandag in Mierlo neergestreken ter voorbereiding op het oefenduel met Oranje zaterdag in Eindhoven. Celtic-spits Scott McDonald en Middlesbrough-doelman Brad Jones zijn er dan niet bij. Zijn haakten af vanwege respectievelijk een lies- en een vingerblessure.
Australië bereidde zich twee jaar geleden onder Guus Hiddink in Mierlo voor op het WK 2006. “Hier begon het allemaal voor ons”, aldus verdediger Michael Beauchamp. “Het is goed om terug te zijn. Ik kijk uit naar het duel met Nederland. Ze hebben spelers van wereldklasse.”
quote:
same herequote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
Weer een wedstrijd waarvoor ik niet thuis blijf
Spelen ze in Maasbracht dan?quote:
Denk dat hij daar niet meer woont.quote:
Voor ons heeft iedere ploeg dat natuurlijk over.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
Spannend.
Komen die Aussies trouwens zo'n roteind, enkel voor deze interland? Of spelen ze er nog meer?
och, volgens mij is het voor een groot deel van de spelersgroep goed te doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
Spannend.
Komen die Aussies trouwens zo'n roteind, enkel voor deze interland? Of spelen ze er nog meer?
Doe wat je niet laten kan jongen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Boring, ik kijk liever naar hoe een plant groeit.
Liet je mij toch even schrikken met-die-stoere-opmer-king!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan jongen.
Ik denk niet dat ze zich allemaal eerst in Australie hoeven te melden.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
Spannend.
Dat hoop ik ook niet, maar ze spelen ook niet allemaal in Europa toch? En staf en ander personeel enzo?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich allemaal eerst in Australie hoeven te melden.
De Aussies spelen tegen Uzbekistan volgende week woensdag.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar ze spelen ook niet allemaal in Europa toch? En staf en ander personeel enzo?
altijd lastig, uzbekistanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
De Aussies spelen tegen Uzbekistan volgende week woensdag.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikerds komen altijd op Oranje-topics af.![]()
Marco is weg he, je kunt je NSB-activiteiten nu dus onderhand wel eens staken.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef Barca het volgende:
Weer een potje anti-voetbal!
Nee, want we hebben nu Bertje en Mark.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Marco is weg he, je kunt je NSB-activiteiten nu dus onderhand wel eens staken.
Bassie was4 jaar goed voor anti-voetbal. Met Bertje is het minstens zo erg. De komende 4 jaren pakken we misschien de sportiviteitsprijs maar geen hoofdprijs!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:47 schreef Kriegel het volgende:
Sinds wanneer wordt er door het Nederlands Elfal in godsnaam anti-voetbal gespeeld? Schei toch uit man.
Iedereen vind het leuk als er een EK of WK is. Voor de rest van het seizoen is het hip om ze af te zeiken blijkbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Zijn wij twee van de enigen die een interland van Oranje wel leuk vinden?
Vanaf zaterdag dus.quote:Welke speler pakte afgelopen weekend verrassend een rode kaart in de competitie? Was dat..
A. Nigel de Jong
B. Robin van Persie
C. MARK VAN BOMMEL
SMS A, B, C naar 9020 en maak kans op die fantastische hoofdprijs, namelijk een Akai () LCD TV en een VIP arrangement naar de wedstrijd Arsenal-Liverpool op 20 december!
Of om zo hard mogelijk te roepen dat ze niet gaan kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Iedereen vind het leuk als er een EK of WK is. Voor de rest van het seizoen is het hip om ze af te zeiken blijkbaar...
Och, als je zou roepen in een topic over de Engelse competitie dat je niet naar de Duitse competitie kijkt dan zou je pas iets doen dat echt vreemd is. Dan is het namelijk offtopic.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of om zo hard mogelijk te roepen dat ze niet gaan kijken.
Ik roep toch ook niet in een topic over de Duitse competitie dat ik niet ga kijken omdat ik het saai vind.
Arslettequote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Staat Arslette weer op de grasmat voor te lezen?
Goede vermoedelijke opstellingquote:Doel: Stekelenburg
Verdediging: Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst
Middenveld controlerend: Van Bommel, De Jong
Middenveld aanvallend: Van Persie, Van der Vaart, Robben
Aanval: Huntelaar
Deze oefenwedstrijd had inderdaad een uitstekende test voor Marcellis geweest in Oranje. Net als de wedstrijd tegen Rusland. Ik had met de volgende verdediging gespeeld:quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vermoedelijke opstelling(Behalve Mathijsen natuurlijk, daar moet Marcellis)
Idd goede opstelling. Gewoon de tactiek van van Basten blijven gebruikenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vermoedelijke opstelling(Behalve Mathijsen natuurlijk, daar moet Marcellis)
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... Arslette mag wel en Von Kloothommel en Von Aarszeik niet.
Geen anti-voetbal? Bassie kwam, ondanks zijn belofte van dominant voetbal, al met anti-voetbal. Domineren was er absoluut niet bij in 4 jaar armoede. Kansen waren er niet. Omschakelen?! Daar hebben de spelers nooit van gehoord.
En Bertje wil nog minder op de aanval gaan spelen.
Ik woon in een kliniek!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij zal wel weer even uit zijn kliniek ontsnapt zijn. Hopelijk vinden ze hem snel weer, zodat wij weer van hem af zijn.
Gelukkig weet jij alles beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Geen anti-voetbal? Bassie kwam, ondanks zijn belofte van dominant voetbal, al met anti-voetbal. Domineren was er absoluut niet bij in 4 jaar armoede. Kansen waren er niet. Omschakelen?! Daar hebben de spelers nooit van gehoord.
De dope hoeft niet meer gelegaliseerd te worden. Het heeft je al aangetastquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
quote:
Welnee, ik moet mijn medicijn nog innemen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
De dope hoeft niet meer gelegaliseerd te worden. Het heeft je al aangetast
Speciaal voor jou dan even:quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Iedere wedstrijd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan even:
Anti-voetbal = met negen man achter de bal staan + een enkele spits voorin, hopen op een counter en vervolgens bij een voorsprong met z'n allen gaan clusterfucken in het eigen zestien metergebied zodat je geen goal meer tegen krijgt, er wordt dan dus niet meer gevoetbald. Zie o.a. Griekenland op het EK en -in mindere mate- NAC afgelopen seizoen. Het Catenaccio-systeem van de Italianen vroeger is een schoolvoorbeeld, wellicht met meer strategische gedachte erachter dan simpelweg campen, maar net zo goed gericht op 1-0 uitslagen.
Nu vraag ik je, wáár heeft Van Basten zijn team dit laten doen, laat staan stelselmatig? Je praat je reinste kak, het spel leek misschien nergens op en de opbouw was regelmatig dramatisch, de intentie om aan te vallen was er echter altijd. En daar gaat het dus om: intentie. Je speelt pas anti-voetbal als je niet wìl aanvallen.
Als ie online staat post ik 'm hier wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was Harry op tv? Ik heb het gemist![]()
.
Goed zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ie online staat post ik 'm hier wel.
Kan je in de kroeg lekker klagen over 't belabberde niveau.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed zo.
Verder heb ik wel zin in de wedstrijd vanavond. Altijd ff lekker, een vriendschappelijk potje van Oranje net voor het uitgaan.
Ik ga niet naar de kroek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Kan je in de kroek lekker klagen over 't belabberde niveau.
Wat is er nou weer onzinnig aan? Woensdag moeten we om het "echie". Logisch toch dat vMarwijk nog een keertje wilt oefenen voor we echt moeten beginnen. Alle clubs spelen toch een aantal oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Waarom Oranje niet dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef TLC het volgende:
Jeuj, de wedstrijd begint om 20.45, SMS6 heeft al de voorbeschouwing om 8 uur![]()
Wat een totaal onzinnige oefenpot trouwens, maarja vanavond Face/Off op Veronica om 10 uur
Precies. De domheid van sommige mensen als het over Oranje gaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er nou weer onzinnig aan? Woensdag moeten we om het "echie". Logisch toch dat vMarwijk nog een keertje wilt oefenen voor we echt moeten beginnen. Alle clubs spelen toch een aantal oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Waarom Oranje niet dan?
Ach dat is toch tenenkrommend. Van Bommel heeft een keer wat over Van Breukelen gezegt en kan dus in de ogen van Hansje niets meer goed doen. Zelfs de Ajacieden vonden Van Bommel goed en dat zegt toch wel watquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Gatver, daar heb je die vieze azijnpisser Hans van Breukelen weer![]()
Tja.. Als hij slecht speelt mag je er natuurlijk kritiek op leveren, maar hoe Van Breukelen afgelopen wedstrijd tekeer ging sloeg echt nergens op. Zeg dan gewoon dat je hem niet kunt uitstaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat is toch tenenkrommend. Van Bommel heeft een keer wat over Van Breukelen gezegt en kan dus in de ogen van Hansje niets meer goed doen. Zelfs de Ajacieden vonden Van Bommel goed en dat zegt toch wel wat.
Ben je gek, ik wil die belspelletjes echt niet missen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:09 schreef borisz het volgende:
Venom de wedstrijd begint pas om 2045, ga nu nog ff barcatv kijken ofzo
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'enquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je gek, ik wil die belspelletjes echt niet missen hoor
Dat is toch onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'en
ik neem aan dat ze die gesponsorde lcd tv een keer of honderd terugverdienen met die spelletjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'en
Helaas geen Kuijt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm Babel
Nja wel goed dat hij Afellay spaart
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat The Hunter in Eindhoven scoren?
Vooral met AGOVV denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor.
dacht ik ook al ja, knaloranje met wit en geel met groen.. Echt niet van elkaar te onderscheiden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef Adelante het volgende:
geel en oranje lijkt nogal veel op elkaar ook
idd:quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoek anders even op joh: 18 maart 2007.
Alsof ik die dag vergeten ben. Maar Marcel Meeuwis scoort nog makkelijker daarquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoek anders even op joh: 18 maart 2007.
Psst.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Alsof ik die dag vergeten ben. Maar Marcel Meeuwis scoort nog makkelijker daar
Eerste maar even het WK winnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef VoreG het volgende:
Gaat lekker zo. Zijn we al europees kampioen?
quote:
Die laatste was gewoon op de bal hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:56 schreef Jnk18 het volgende:
Bommel en zn smerige tackels, die gaat nog rood krijgen als hij zo doorgaat..
Het Herman Tsjuiphof syndroom...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
Officieel is het wel tsjulina, dacht ik. Maar het klinkt voor geen meter.
1-5 vergeten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef _Mike_ het volgende:
Huntelaar scoort nooit in Eindhoven
Zal best. Maar we noemen hem al jaren Culina. Moet zo'n commentator niet ineens blij gaan doen. Dat hij de echte uitspraak heeft gevonden. Heeft Jack van G. ook een handje van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
Officieel is het wel tsjulina, dacht ik. Maar het klinkt voor geen meter.
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)quote:
Sorry, hulpmod.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat kom je nou trollen in het NL topic?
Waar zie je die notes? Ik wil ze ook zienquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom jij mod bent
(heeft o.a. notes gezien)
Tsja...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:06 schreef Superheld het volgende:
Waarom zenden ze nog steeds voetbal uit op die schijtzender met idem dito commentatoren
www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar zie je die notes? Ik wil ze ook zien![]()
Maar 12 notesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/notes.php
4.50
Stink duitsersquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/notes.php
4.50
Ah, jij kan zien welke notes ik heb gezet? Cool.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom jij mod bent
(heeft o.a. notes gezien)
Je mag Danny zn noten 19 x kussen nuquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zie dat ik 19 notes heb gekregen. Wat houdt dat in?
"ROBIN ZAKKEH!" haha lekker fanatiek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef Daniane het volgende:
Net zo'n mens: "JOHNNY, ROBIN, ROBIN!"
46 hier maar ik ben dan ook een kut userquote:
Vrouwen bij het voetbal....quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef Daniane het volgende:
Net zo'n mens: "JOHNNY, ROBIN, ROBIN!"
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vrouwen bij het voetbal....
Beter gebeurt dit er eens mee: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=2176
Stripper Dodgeballquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
Beter gebeurt dit er eens mee: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=2176
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef _Mike_ het volgende:
Het is gewoon een fonds om Karl Noten weer op weg te helpen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vind ik niet, namen moeten gewoon uitgesproken worden zoals ze uitgesproken horen te worden in de taal van de 'eigenaar'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zal best. Maar we noemen hem al jaren Culina. Moet zo'n commentator niet ineens blij gaan doen. Dat hij de echte uitspraak heeft gevonden. Heeft Jack van G. ook een handje van.
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoorquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Daniane het volgende:
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoor
PM die foto's anders gewoon alleen naar de Ajacieden hier op fokquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |