Dat hoop ik ook niet, maar ze spelen ook niet allemaal in Europa toch? En staf en ander personeel enzo?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zich allemaal eerst in Australie hoeven te melden.
De Aussies spelen tegen Uzbekistan volgende week woensdag.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar ze spelen ook niet allemaal in Europa toch? En staf en ander personeel enzo?
altijd lastig, uzbekistanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
De Aussies spelen tegen Uzbekistan volgende week woensdag.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikerds komen altijd op Oranje-topics af.![]()
Marco is weg he, je kunt je NSB-activiteiten nu dus onderhand wel eens staken.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:19 schreef Barca het volgende:
Weer een potje anti-voetbal!
Nee, want we hebben nu Bertje en Mark.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Marco is weg he, je kunt je NSB-activiteiten nu dus onderhand wel eens staken.
Bassie was4 jaar goed voor anti-voetbal. Met Bertje is het minstens zo erg. De komende 4 jaren pakken we misschien de sportiviteitsprijs maar geen hoofdprijs!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:47 schreef Kriegel het volgende:
Sinds wanneer wordt er door het Nederlands Elfal in godsnaam anti-voetbal gespeeld? Schei toch uit man.
Iedereen vind het leuk als er een EK of WK is. Voor de rest van het seizoen is het hip om ze af te zeiken blijkbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Zijn wij twee van de enigen die een interland van Oranje wel leuk vinden?
Vanaf zaterdag dus.quote:Welke speler pakte afgelopen weekend verrassend een rode kaart in de competitie? Was dat..
A. Nigel de Jong
B. Robin van Persie
C. MARK VAN BOMMEL
SMS A, B, C naar 9020 en maak kans op die fantastische hoofdprijs, namelijk een Akai () LCD TV en een VIP arrangement naar de wedstrijd Arsenal-Liverpool op 20 december!
Of om zo hard mogelijk te roepen dat ze niet gaan kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Iedereen vind het leuk als er een EK of WK is. Voor de rest van het seizoen is het hip om ze af te zeiken blijkbaar...
Och, als je zou roepen in een topic over de Engelse competitie dat je niet naar de Duitse competitie kijkt dan zou je pas iets doen dat echt vreemd is. Dan is het namelijk offtopic.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Of om zo hard mogelijk te roepen dat ze niet gaan kijken.
Ik roep toch ook niet in een topic over de Duitse competitie dat ik niet ga kijken omdat ik het saai vind.
Arslettequote:Op donderdag 4 september 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Staat Arslette weer op de grasmat voor te lezen?
Goede vermoedelijke opstellingquote:Doel: Stekelenburg
Verdediging: Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst
Middenveld controlerend: Van Bommel, De Jong
Middenveld aanvallend: Van Persie, Van der Vaart, Robben
Aanval: Huntelaar
Deze oefenwedstrijd had inderdaad een uitstekende test voor Marcellis geweest in Oranje. Net als de wedstrijd tegen Rusland. Ik had met de volgende verdediging gespeeld:quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vermoedelijke opstelling(Behalve Mathijsen natuurlijk, daar moet Marcellis)
Idd goede opstelling. Gewoon de tactiek van van Basten blijven gebruikenquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vermoedelijke opstelling(Behalve Mathijsen natuurlijk, daar moet Marcellis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |