quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Zo, zo ... Arslette mag wel en Von Kloothommel en Von Aarszeik niet.
Geen anti-voetbal? Bassie kwam, ondanks zijn belofte van dominant voetbal, al met anti-voetbal. Domineren was er absoluut niet bij in 4 jaar armoede. Kansen waren er niet. Omschakelen?! Daar hebben de spelers nooit van gehoord.
En Bertje wil nog minder op de aanval gaan spelen.
Ik woon in een kliniek!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij zal wel weer even uit zijn kliniek ontsnapt zijn. Hopelijk vinden ze hem snel weer, zodat wij weer van hem af zijn.
Gelukkig weet jij alles beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Geen anti-voetbal? Bassie kwam, ondanks zijn belofte van dominant voetbal, al met anti-voetbal. Domineren was er absoluut niet bij in 4 jaar armoede. Kansen waren er niet. Omschakelen?! Daar hebben de spelers nooit van gehoord.
De dope hoeft niet meer gelegaliseerd te worden. Het heeft je al aangetastquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
quote:
Welnee, ik moet mijn medicijn nog innemen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:57 schreef andre347 het volgende:
[..]
De dope hoeft niet meer gelegaliseerd te worden. Het heeft je al aangetast
Speciaal voor jou dan even:quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef Barca het volgende:
Iedere wedstrijd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan even:
Anti-voetbal = met negen man achter de bal staan + een enkele spits voorin, hopen op een counter en vervolgens bij een voorsprong met z'n allen gaan clusterfucken in het eigen zestien metergebied zodat je geen goal meer tegen krijgt, er wordt dan dus niet meer gevoetbald. Zie o.a. Griekenland op het EK en -in mindere mate- NAC afgelopen seizoen. Het Catenaccio-systeem van de Italianen vroeger is een schoolvoorbeeld, wellicht met meer strategische gedachte erachter dan simpelweg campen, maar net zo goed gericht op 1-0 uitslagen.
Nu vraag ik je, wáár heeft Van Basten zijn team dit laten doen, laat staan stelselmatig? Je praat je reinste kak, het spel leek misschien nergens op en de opbouw was regelmatig dramatisch, de intentie om aan te vallen was er echter altijd. En daar gaat het dus om: intentie. Je speelt pas anti-voetbal als je niet wìl aanvallen.
Als ie online staat post ik 'm hier wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was Harry op tv? Ik heb het gemist![]()
.
Goed zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als ie online staat post ik 'm hier wel.
Kan je in de kroeg lekker klagen over 't belabberde niveau.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Goed zo.
Verder heb ik wel zin in de wedstrijd vanavond. Altijd ff lekker, een vriendschappelijk potje van Oranje net voor het uitgaan.
Ik ga niet naar de kroek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Kan je in de kroek lekker klagen over 't belabberde niveau.
Wat is er nou weer onzinnig aan? Woensdag moeten we om het "echie". Logisch toch dat vMarwijk nog een keertje wilt oefenen voor we echt moeten beginnen. Alle clubs spelen toch een aantal oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Waarom Oranje niet dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef TLC het volgende:
Jeuj, de wedstrijd begint om 20.45, SMS6 heeft al de voorbeschouwing om 8 uur![]()
Wat een totaal onzinnige oefenpot trouwens, maarja vanavond Face/Off op Veronica om 10 uur
Precies. De domheid van sommige mensen als het over Oranje gaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er nou weer onzinnig aan? Woensdag moeten we om het "echie". Logisch toch dat vMarwijk nog een keertje wilt oefenen voor we echt moeten beginnen. Alle clubs spelen toch een aantal oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen. Waarom Oranje niet dan?
Ach dat is toch tenenkrommend. Van Bommel heeft een keer wat over Van Breukelen gezegt en kan dus in de ogen van Hansje niets meer goed doen. Zelfs de Ajacieden vonden Van Bommel goed en dat zegt toch wel watquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef venomsnake het volgende:
Gatver, daar heb je die vieze azijnpisser Hans van Breukelen weer![]()
Tja.. Als hij slecht speelt mag je er natuurlijk kritiek op leveren, maar hoe Van Breukelen afgelopen wedstrijd tekeer ging sloeg echt nergens op. Zeg dan gewoon dat je hem niet kunt uitstaan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat is toch tenenkrommend. Van Bommel heeft een keer wat over Van Breukelen gezegt en kan dus in de ogen van Hansje niets meer goed doen. Zelfs de Ajacieden vonden Van Bommel goed en dat zegt toch wel wat.
Ben je gek, ik wil die belspelletjes echt niet missen hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:09 schreef borisz het volgende:
Venom de wedstrijd begint pas om 2045, ga nu nog ff barcatv kijken ofzo
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'enquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben je gek, ik wil die belspelletjes echt niet missen hoor
Dat is toch onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'en
ik neem aan dat ze die gesponsorde lcd tv een keer of honderd terugverdienen met die spelletjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel mensen daar tientallen keren heenbellen/sms'en
Helaas geen Kuijt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm Babel
Nja wel goed dat hij Afellay spaart
Dat heeft hij wel vaker gedaan hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat The Hunter in Eindhoven scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |