Het Herman Tsjuiphof syndroom...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
Officieel is het wel tsjulina, dacht ik. Maar het klinkt voor geen meter.
1-5 vergeten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:52 schreef _Mike_ het volgende:
Huntelaar scoort nooit in Eindhoven
Zal best. Maar we noemen hem al jaren Culina. Moet zo'n commentator niet ineens blij gaan doen. Dat hij de echte uitspraak heeft gevonden. Heeft Jack van G. ook een handje van.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
Officieel is het wel tsjulina, dacht ik. Maar het klinkt voor geen meter.
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)quote:
Sorry, hulpmod.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat kom je nou trollen in het NL topic?
Waar zie je die notes? Ik wil ze ook zienquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom jij mod bent
(heeft o.a. notes gezien)
Tsja...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:06 schreef Superheld het volgende:
Waarom zenden ze nog steeds voetbal uit op die schijtzender met idem dito commentatoren
www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar zie je die notes? Ik wil ze ook zien![]()
Maar 12 notesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/notes.php
4.50
Stink duitsersquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/notes.php
4.50
Ah, jij kan zien welke notes ik heb gezet? Cool.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom jij mod bent
(heeft o.a. notes gezien)
Je mag Danny zn noten 19 x kussen nuquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zie dat ik 19 notes heb gekregen. Wat houdt dat in?
"ROBIN ZAKKEH!" haha lekker fanatiek.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef Daniane het volgende:
Net zo'n mens: "JOHNNY, ROBIN, ROBIN!"
46 hier maar ik ben dan ook een kut userquote:
Vrouwen bij het voetbal....quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:09 schreef Daniane het volgende:
Net zo'n mens: "JOHNNY, ROBIN, ROBIN!"
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vrouwen bij het voetbal....
Beter gebeurt dit er eens mee: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=2176
Stripper Dodgeballquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
Beter gebeurt dit er eens mee: http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=2176
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef _Mike_ het volgende:
Het is gewoon een fonds om Karl Noten weer op weg te helpen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vind ik niet, namen moeten gewoon uitgesproken worden zoals ze uitgesproken horen te worden in de taal van de 'eigenaar'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zal best. Maar we noemen hem al jaren Culina. Moet zo'n commentator niet ineens blij gaan doen. Dat hij de echte uitspraak heeft gevonden. Heeft Jack van G. ook een handje van.
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoorquote:
Neuken?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Daniane het volgende:
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoor
PM die foto's anders gewoon alleen naar de Ajacieden hier op fokquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah ik ben weer een keer op FOK! en 't word weer gevraagd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |