abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61346818
Ik vind hem zelfs zo fijn dat ik hem als standaard browser heb ingesteld.

En dat terwijl ik sinds IE 7 altijd dat gebruikt heb.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:26:49 #277
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_61346881
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef koemleit het volgende:
Ik vind hem zelfs zo fijn dat ik hem als standaard browser heb ingesteld.

En dat terwijl ik sinds IE 7 altijd dat gebruikt heb.
same here.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_61346986
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus jij koopt je cd's ook netjes in de winkel? Of misbruik je de geplaatste data op het web ook. Wat ze daar zeggen is natuurlijk bull, het staat in hun bestand, ze kunnen het misbruiken zonder dat ik het weet, of ze plaatsen het op het web, waardoor anderen het kunnen misbruiken.

Of gaat Google helpen op het moment dat ik een rechtszaak ga aanspannen tegen al die mensen die mijn IP (code/documentatie/whatever) misbruiken?
Gebruik het niet! Ik heb er geen probleem mee, de code/nutteloze forumposts /enz... die ik op het net plaats worden tóch al geindexeerd door google, en zal tóch wel misbruikt worden. Alles wat ik echt prive wil houden gaat over een SSH tunnel naar mn eigen server, of die van mn werk.
pi_61347359
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef L0we het volgende:

[..]

Gebruik het niet! Ik heb er geen probleem mee, de code/nutteloze forumposts /enz... die ik op het net plaats worden tóch al geindexeerd door google, en zal tóch wel misbruikt worden. Alles wat ik echt prive wil houden gaat over een SSH tunnel naar mn eigen server, of die van mn werk.
Feit is dat de EULA dus te strak is, ik ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Het is eerder al gezegd,, had MS dit er in gezet was het dezelfde dag opgemerkt, en aangepast onder grote druk

Ik ben niet anti MS, of googlefanboy (bestaan die ), dit is gewoonweg te gek aan het worden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 september 2008 @ 14:44:08 #280
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61347403
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Feit is dat de EULA dus te strak is, ik ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Het is eerder al gezegd,, had MS dit er in gezet was het dezelfde dag opgemerkt, en aangepast onder grote druk

Ik ben niet anti MS, of googlefanboy (bestaan die ), dit is gewoonweg te gek aan het worden.
Ja .
phluphy for president!
pi_61347529
quote:
Op woensdag 3 september 2008 @ 14:11 schreef _GdR_ het volgende:
kan je de refresh knop op een ander plek zetten?
staat nu links wil m eigenlijk rechts hebben.
En waar is eigenlijk de stop knop?
  woensdag 3 september 2008 @ 14:51:49 #282
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61347665
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:47 schreef mcDavid het volgende:

[..]

En waar is eigenlijk de stop knop?
Die is er volgens mij niet, net als de progress bar...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61347671
- Dubbelklikken op een externe link op een pagina opent een nieuw venster.
- Enkel klikken op het scrollwieltje van m'n simpele Logitech opent de link in een nieuw tabblad.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:53:07 #284
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61347702
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef _GdR_ het volgende:

syntax coloring in de source is ook wel relaxt.
Daar is toch niets nieuws aan? Firefox doet dat al jaren...

Die Inspector ziet er wel erg gaaf uit zeg. Een groot deel van Firebug's functionaliteit zit er in...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61347753
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat deze discussie elke keer opnieuw begint. Dan blijkt opeens dat iedereen al 1,5 jaar onder een steen heeft gelegen ofzo. De exacte passage is ook te vinden in de Servicevoorwaarden die al bestaan sinds 16-4-2007
pi_61347828
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat deze discussie elke keer opnieuw begint. Dan blijkt opeens dat iedereen al 1,5 jaar onder een steen heeft gelegen ofzo. De exacte passage is ook te vinden in de Servicevoorwaarden die al bestaan sinds 16-4-2007
Nu kan ik weinig IP in een searchbox zetten, dat scheelt. En mensen die gmail zakelijk gebruiken moeten zichzelf eens na laten kijken.

Hier hebben we het over een applicatie, waarin je andere webapplicaties kan benaderen en gebruiken. Een stuk meer IP dus.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61347869
http://tapthehive.com/dis(...)_Google_s_EULA_Sucks

http://www.theregister.co(...)hrome_comic_funnies/

Bash Google!

Ik gebruik hem niet meer... Het enige wat positief is, is de snelheid....
pi_61348114
Ben wel benieuwd wat er overblijft van de snelheidswinst als Safari 4 uit is, die ook op (een nieuwe versie van) webkit is gebaseerd. Ik ben nu ook weer terug naar Safari 3.1 (onder Windows) en moet zeggen dat me niet echt een achteruitgang in snelheid opvalt, waardoor ik me weer afvraag hoe 'echt' de ervaren snelheidswinst van Chrome was...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 september 2008 @ 15:20:09 #289
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61348463
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:59 schreef Qunix het volgende:
http://tapthehive.com/dis(...)_Google_s_EULA_Sucks

http://www.theregister.co(...)hrome_comic_funnies/

Bash Google!

Ik gebruik hem niet meer... Het enige wat positief is, is de snelheid....
Ga ergens anders bashen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61348669
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ga ergens anders bashen
Onzin. Het is hier geen "Hallelujah-Chrome-is-er-en-het-is-de-beste-uitvinding-sinds-gesneden-brood!" topic hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 3 september 2008 @ 15:44:13 #291
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61349206
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef mcDavid het volgende:

[..]

ik vind die van firefox eigenlijk prettiger werken. Als ik hier "nu" in typ, ga ik gelijk naar nu.nl
als ik dat in chrome doe, ga ik naar een pagina met zoekresultaten waarvan de bovenste nu.nl is.
't is vast persoonlijk, maar ik vind dat eerste handiger. Gebruik het retevaak!
[..]

Misschien helpt het als vi.nl een paar van de 411 HTML-errors uit de site haalt...

Dat zijn veel errors ja, maar FireFox en IE werken daar dan schijnbaar omheen. Van IE wordt dan nog gezegd dat ze zich niet aan de w3c-standaard houden, maar FireFox toch wel? In dat geval zou het met FireFox ook niet moeten werken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 3 september 2008 @ 15:47:44 #292
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61349321
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Onzin. Het is hier geen "Hallelujah-Chrome-is-er-en-het-is-de-beste-uitvinding-sinds-gesneden-brood!" topic hoor.
Dat zeg ik niet, maar als je wilt uitlokken dan doet dat maar ergens anders..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61349387
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ook opgeblazen onzin. Alsof Firefox dat niet doet voor het leveren van suggesties. Maarja, nu is de browser van Google zelf en valt 'men' er ineens over.
Nee firefox doet dat niet.

Het gaat er niet om wat Google ermee doet, het gaat erom wat de overheid (VS) met de informatie van Google zou kunnen doen.
Als Bush bijvoorbeeld aan Google zou vragen naar alle ip adressen van mensen die ooit naar "terrorism" hebben gezocht zal Google die wens, al verwacht ik niet zonder slag of stoot, uiteindelijk deze informatie geven.
En nee een normale internetter zal niets te verbergen hebben, maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat internet anonimiteit, wat een van de kern aspecten is geweest tijdens het ontstaan van het internet, verloren zullen gaan.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_61349400
Ik vond die strips van the register anders vrij komisch!
  woensdag 3 september 2008 @ 15:50:57 #295
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61349426
Bij google afbeeldingen download 'ie vaak de afbeelding, ipv dat ik de afbeelding gewoon kan zien.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 3 september 2008 @ 15:53:08 #296
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_61349489
Zal wel een kwestie van tijd zijn voordat er een groepje programmeurs een versie uitbrengt waarin alle communicatie tussen de browser en google eruit gesloopt is...

Tot dan blijf ik vrolijk chrome gebruiken. Heerlijk die snelheid!
pi_61349603
Hij is erg snel.
Wat ik wel jammer vind is dat er (nog) geen RSS support is.
En ik kon niet zelf bepalen waar Chrome geinstalleerd werd.

Er waren nog een paar dingen die me gisteravond opvielen, maar ben vergeten ze te noteren.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 september 2008 @ 16:07:10 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61349861
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:07 schreef Jarno het volgende:
Ben wel benieuwd wat er overblijft van de snelheidswinst als Safari 4 uit is, die ook op (een nieuwe versie van) webkit is gebaseerd. Ik ben nu ook weer terug naar Safari 3.1 (onder Windows) en moet zeggen dat me niet echt een achteruitgang in snelheid opvalt, waardoor ik me weer afvraag hoe 'echt' de ervaren snelheidswinst van Chrome was...
Testen van anandtech geeft IE7 als winnaar te zien. Op zich best vreemd.
pi_61350227
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Testen van anandtech geeft IE7 als winnaar te zien. Op zich best vreemd.
Vreemd idd. Want Safari loopt echt rondjes om IE hier.
pi_61350336
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nu kan ik weinig IP in een searchbox zetten, dat scheelt. En mensen die gmail zakelijk gebruiken moeten zichzelf eens na laten kijken.

Hier hebben we het over een applicatie, waarin je andere webapplicaties kan benaderen en gebruiken. Een stuk meer IP dus.
Ik heb even met een packetsniffer gekeken, maar de communicatie met het grote boze Google valt heel erg mee. Wat je bovenin intypt wordt inderdaad naar google gestuurd, maar deze post gaat alleen maar naar Fok!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')