Ik speel zowiezo nooit graag met de Nederlandse taal ik ga standaard voor Engels. Nederlands haalt charme soms echt uit een spelquote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Ok even Pure demo gedaan, jammer van de nederlandse taal maar wat een geniaal spel
In Pure idd wel ja, in Viva Pinata 1/2 totaal niet, zo'n verteller uit een oud boek, heerlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik speel zowiezo nooit graag met de Nederlandse taal ik ga standaard voor Engels. Nederlands haalt charme soms echt uit een spel
We hebben nu toch Merc 2 ?quote:
http://gamehubs.com/XBOX360/pure.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 18:18 schreef kepler het volgende:
Pure is tof
Alleen niet voor de volle prijs denk ik....
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval nietquote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D'r komen al zoveel toptitels dit jaar uit dat ik me geld liever verstandig gebruik.
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval niet
LBP?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval niet
wassupquote:
Nu je het zegt ja.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.
Net of dat nog niet bekend isquote:Op donderdag 4 september 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.
Oh shit dat mochten ze nou niet weten...
Ik ruil hem daarna weer je weet toch Cyb!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D'r komen al zoveel toptitels dit jaar uit dat ik me geld liever verstandig gebruik.
Waarheid als een koe Wessiejquote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 september 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.
Oh shit dat mochten ze nou niet weten...
Ik heb hier alleen turning point die ik weg zou kunnen doen maar ik krijg er toch amper geld voorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ruil hem daarna weer je weet toch Cyb!
Moet je ook doen met sommige spellen
nog steeds teveelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/XBOX360/pure.html
Ik geef je er nba2k7 voorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen turning point die ik weg zou kunnen doen maar ik krijg er toch amper geld voor
De rest speel ik toch wel weer een keertje
SP alleen nog steeds tof? Ik krijg de game zaterdag binnen!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Un4 het volgende:
Je loopt alweer achter; Rock Band it's where it's at!
Zo maar weer even Mercs 2 doen. Co-oppers kunnen mij joinen als ze zin hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |