Ehm, dat zal wat zijn inderdaad. Heb voor 7/11/2008 al een GoW2 release/LAN/Bier party staan.quote:Bij Epic Games wordt momenteel gewerkt aan de Xbox 360 titel Gears of War 2, een spel dat ongetwijfeld de belangrijkste exclusieve titel van 2008 wordt voor de console.
Gears of War 2 verschijnt met 100% zekerheid in 2008, de ontwikkeling is namelijk vergevorderd. Het spel zit nu ongeveer op de 85/90% Polish stage. Epic is bezig met de laatste optimalisatie van de game. Cliff Bleszinski speelt de game nu zelfs elke ochtend om te zoeken naar foutjes.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 3 september 2008 12:32 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al aandacht voor de downloadble content voor Fallout ? Game is nog niet eens uit.
Er staat toch niet dat ze er mee bezig zijn maar eerder hoe ze het willen aanpakken?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:32 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al aandacht voor de downloadble content voor Fallout ? Game is nog niet eens uit.
Komt daar serieus een vervolg op?quote:
Ook niet echt iets waar ik op zit te wachten, ik weet nog dat ik meekeek met iemand die hem net gehaald had. Ik was nog niet op tijdquote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt daar serieus een vervolg op?Ik mag toch echt hopen van niet. Echt een 386 game dat
Ik ben hem nu aan het downenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Sackboy het volgende:
Pirates vs Ninjas Dodgeball is best tof
gekocht?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downenis kijken of je gelijk hebt, ik hoop van wel ofc
edit: het is zekers een vermakelijk spel
Dat weer niet, ik heb iets te veel arcade gekocht laatste tijdquote:
Kloptquote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat weer niet, ik heb iets te veel arcade gekocht laatste tijd
386 > 360quote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt daar serieus een vervolg op?Ik mag toch echt hopen van niet. Echt een 386 game dat
ga rellen danquote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
opzich is er niet veel te beleven meer in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |