Same here... Fallout 3 lijkt me op het moment echt heel vet, maar ben bang dat het Oblivion-perikelen gaat krijgen, het lijkt heel wat maar na 2 dagen heb je echt zoiets van:quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende game voor mij wordt Fable 2 of Fallout 3.
Ik ben er nog niet uit.
Koop ze dan als je in dubio bent alle 2 bij gamehubs voor 32,99 psquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende game voor mij wordt Fable 2 of Fallout 3.
Ik ben er nog niet uit.
Xenonquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat we nu al een super toffe TT moeten verzinnen voor #360 anders krijg je weer zo'n gare gehaaste!
Het wordt een schitterend moment dat zeker en dat verdiend dus een toffe TT!
Waarom word dit een schitterend moment?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat we nu al een super toffe TT moeten verzinnen voor #360 anders krijg je weer zo'n gare gehaaste!
Niet dit! Maar dat!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom word dit een schitterend moment?
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:24 schreef Sackboy het volgende:
Je overdrijft weer eens AQuila![]()
Het zijn maar nummertjes, who cares wat de TT is van deel 360.
Gewoon een ode aan de 360 dus? Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk moet het gewoon [XBOX 360 #360] zijn ofzo.
Dan valt het tenminste op, als je er nog een lap tekst aan vast hangt is het niet zo speciaal.
Mee eens, maar ik heb geen flauw idee wat. Het moet sowieso een fokgames nieuwsbericht krijgenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Wat boeit ons de WII nouquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb geen flauw idee wat. Het moet sowieso een fokgames nieuwsbericht krijgen
Beetje offtopic maar het wii topic is dood;
Een vriend van me heeft net op de kop staand een strike gegooid met wii bowlingheb er een filmpje van
Die is wel goed iddquote:
Frontpage dan maar ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Rossdale het volgende:
God, hoeveel fanboy bashing zou dat opleverenUhm nee denk niet dat we zoiets op fokgames moeten zetten, anders hadden we dat bij het 3e topic van de PS3 ook moeten doen
3de topicquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Rossdale het volgende:
God, hoeveel fanboy bashing zou dat opleverenUhm nee denk niet dat we zoiets op fokgames moeten zetten, anders hadden we dat bij het 3e topic van de PS3 ook moeten doen
Ik hoop daar snel iets van te horen! Vind dat ik altijd wel tof!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
vraag me af bij welke nummertje we zijn als de volgende console wordt aangekondigd door ms
quote:Bij Epic Games wordt momenteel gewerkt aan de Xbox 360 titel Gears of War 2, een spel dat ongetwijfeld de belangrijkste exclusieve titel van 2008 wordt voor de console.
Gears of War 2 verschijnt met 100% zekerheid in 2008, de ontwikkeling is namelijk vergevorderd. Het spel zit nu ongeveer op de 85/90% Polish stage. Epic is bezig met de laatste optimalisatie van de game. Cliff Bleszinski speelt de game nu zelfs elke ochtend om te zoeken naar foutjes.
Hij was echt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat boeit ons de WII nou![]()
Hij kan best een controller in z'n hand hebben terwijl iemand anders de echte controller in z'n hand heeft, hij is nu al nep.
Waarom vraagt hij mij niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Sorry Rossdale.
Zeelandnet viel er weer eens uit...heb nu weer verbinding.
Maar de belangrijkste achievements had je binnen toch?
[..]
Arena's zijn wel te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef Rossdale het volgende:
Geeft niet, bij mij viel hij ook weg
Bedankt voor je hulp
En ja de belangrijkste heb ik, alleen die animals en die traitor nog. Binnenkort eens alle arena's doen
quote:Shack: As far as the DLC goes, what type of content should we expect?
Pete Hines: The type is really–we want stuff that’s going to be several hours. Not just like a one-off thing, but something like where you can download it and play it for X number of hours. It’ll be similar to what we did with Knights of the Nine in Oblivion, where it’s like whole new quest lines, new stuff, that kind of thing.
We want to do stuff like that, where it’s adding hours of tangible stuff to the experience. And it plugs into your existing game, so whether you’re starting a new game, or you’re playing for 40 hours, you can go off and play this.
Shack: Will development of that begin immediately after launch?
Pete Hines: It’s always flexible. We stopped doing content a pretty good ways before we finished the game in terms of adding new stuff. So we already have folks starting to look into what [the DLC] might be.
Wat een vraag ook,... Gewoon een Shivering Isles urban post-apocalyptic 1.5 DLC denk ik. Maar ben zelf nooit fan geweest van DLC,... voor mij als SP gamer gewoon niet interessant. De eerste ervaring is voor mij voldoende,... hoef niet op een verlenging getrakteerd te worden.quote:
Kan leuk worden maar ik download nooit DLC dus het moet wel heel tof zijn wil ik het gaan kopen!quote:
Ehm, dat zal wat zijn inderdaad. Heb voor 7/11/2008 al een GoW2 release/LAN/Bier party staan.quote:Bij Epic Games wordt momenteel gewerkt aan de Xbox 360 titel Gears of War 2, een spel dat ongetwijfeld de belangrijkste exclusieve titel van 2008 wordt voor de console.
Gears of War 2 verschijnt met 100% zekerheid in 2008, de ontwikkeling is namelijk vergevorderd. Het spel zit nu ongeveer op de 85/90% Polish stage. Epic is bezig met de laatste optimalisatie van de game. Cliff Bleszinski speelt de game nu zelfs elke ochtend om te zoeken naar foutjes.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 3 september 2008 12:32 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al aandacht voor de downloadble content voor Fallout ? Game is nog niet eens uit.
Er staat toch niet dat ze er mee bezig zijn maar eerder hoe ze het willen aanpakken?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:32 schreef Edwinuss het volgende:
Nu al aandacht voor de downloadble content voor Fallout ? Game is nog niet eens uit.
Komt daar serieus een vervolg op?quote:
Ook niet echt iets waar ik op zit te wachten, ik weet nog dat ik meekeek met iemand die hem net gehaald had. Ik was nog niet op tijdquote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt daar serieus een vervolg op?Ik mag toch echt hopen van niet. Echt een 386 game dat
Ik ben hem nu aan het downenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:33 schreef Sackboy het volgende:
Pirates vs Ninjas Dodgeball is best tof
gekocht?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downenis kijken of je gelijk hebt, ik hoop van wel ofc
edit: het is zekers een vermakelijk spel
Dat weer niet, ik heb iets te veel arcade gekocht laatste tijdquote:
Kloptquote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat weer niet, ik heb iets te veel arcade gekocht laatste tijd
386 > 360quote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt daar serieus een vervolg op?Ik mag toch echt hopen van niet. Echt een 386 game dat
ga rellen danquote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
opzich is er niet veel te beleven meer in dit topic
Morgen begint de game maand weer hé, Viva Pinata 2 is dan uit samen met Merc 2, toch 2 toffe sub toppers, wie haalt deze nog meer? Vooral VP2, voor co-op tuintjes makenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Niek. het volgende:
Er is ook weinig leuk game nieuws....
Er komen zoveel goede spellen uit, dan vallen voor mij die subtoppers meteen af.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen begint de game maand weer hé, Viva Pinata 2 is dan uit samen met Merc 2, toch 2 toffe sub toppers, wie haalt deze nog meer? Vooral VP2, voor co-op tuintjes maken
Rellen kan Edje welquote:
Aldus Major Nelson, ben benieuwd of we hier in NL (EU?) er wat van gaan meekrijgen.quote:Xbox 360 Price cut (now US $199)
It's official: We've got an Xbox 360 price cut coming to the US. Our friends in Japan announced their price cut earlier this week, but now it's time to roll one out here. As of September 5th, the new prices will be as follows:
Xbox 360 Arcade $199 (¤135,-)
Xbox 360 $299 (¤202,-)
Xbox 360 Elite $399 (¤269,-)
Hij wordt zo wel heel erg goedkoop, dat samen met een mooie line-up tot het einde van het jaar zal voor nog leuke verkopen zorgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aldus Major Nelson, ben benieuwd of we hier in NL (EU?) er wat van gaan meekrijgen.
Wat is een note?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan krijg je een note of die heb je al na deze opmerking
Een mod kan een "note" bij je post vermelden die tot heden alleen voor mods etc te bekijken waren, en nu voor het prachtige bedrag van 4.50 kan je ze bekijken!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is een note?
Heeft iemand Mercenaries 2 al gespeeld? Ik zag dat UN4 er al druk mee bezig was!
Kan iemand er iets over vertellen?
Ik had er 64 \quote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik heb er drie
wat een onzinquote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een mod kan een "note" bij je post vermelden die tot heden alleen voor mods etc te bekijken waren, en nu voor het prachtige bedrag van 4.50 kan je ze bekijken!
Don't worry, zo spannend zijn ze nietquote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat een onzinik heb er 2, maar dit heeft toch geen zin
lolquote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
En die van mij?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Don't worry, zo spannend zijn ze niet
Shitquote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
Ook niet echt
Die is altijd boosquote:Maargoed hop weer ontopic nu anders wordt Gamedemon boos
Sure, lijkt me wel vet; Chaos 2x!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
lol
UN4, ff potje coop MC2 doen? goed voor 50G
Vraag me af hoe het racen zelf gaat in Midnight Club.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef Sackboy het volgende:
Oja, ontopic:
Midnight Club LA: Exclusive Garage trailer
Zelfs je interieur customizen
Ik heb er ook 2 heeft Rossdale zeker gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat een onzinik heb er 2, maar dit heeft toch geen zin
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!quote:Mercenaries is zeker een leuke game. Beetje een kruising tussen Just Cause (vooral de omgeving dan) en Crackdown ( de factions en over de top actie). Zit nu nog in het begin dus qua airstrikes is er nog niet heel veel mogelijk, en zijn het maar bescheiden bases die je moet overnemen. Het begin is wel wennen aan de controls, het is duidelijk wat minder "polished" dan GTA bijvoorbeeld. Later gaat dit trouwens al veel beter.
Voertuigen voelen wat stroever aan, met name de auto's. Helicopter vliegen weer wat soepeler dan in GTA.
Sowieso er er best veel te doen in de wereld, bijvoorbeeld brandstof en geld stelen. Dat eerste is wel belangrijk want zonder brandstof krijg je geen airstrikes en kan je chopper pilot je niet vervoeren. Geld is handig om verschillende soorten airtrikes te kopen, zoals bommen, wapens een voertuigen. Die kan je weer gebruiken in de missies die je bij de verschillen factions aan kan nemen en je eigen missie, het ombrengen/gevangen nemen van de president. Er is dus genoeg te doen en het mooie is dat je zelf kunt bepalen op welke manier je dit doet. Sneaken, guns blazing of gewoon met een mini nuke.Dat laatste is overigens niet aan te raden als je iemand moet kidnappen.
De humor is trouwens ook geniaal, let bijvoorbeeld maar eens op de missie waar de "The Devastator"moet ophalen.![]()
Voor de sandbox fans die van non stop knallen en explosies houden een dikke aanrader. Voor Mercenaries 1 fans sowieso verplichte kost.
Er zijn nog wel losse High Value Targets (?) die je kunt killen/kidnappen. Deze staan op je map aangegeven. Maar die zijn geen onderdeel van het verhaal als ik het goed heb. Heb er zelf nog geen één aangepakt want moet daar iets betere spullen voor hebben denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!
Maar je hoeft dus niet meer zon 52 lui te killen ofzo iets wat dat toch?
quote:Demo: PURE
Content: PURE Single-Player Downloadable Demo
Price: Free
Availability: Not available in Japan and Korea
Dash Text: [ESRB: E (Everyone) MILD VIOLENCE] PURE is an action sports trick racing game that features vertigo-inducing massive aerial jumps and spectacular airborne tricks in photo-realistic real-world locations all over the globe.
Eentje vanwege je gedrag bij Roelof en eentje vanwege je gedrag bij Emarquote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 heeft Rossdale zeker gedaan![]()
Mild violence?quote:
Ik heb nog maar 1 note gezet en geen idee meer bij wiequote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!
Maar je hoeft dus niet meer zon 52 lui te killen ofzo iets wat dat toch?
Ik heb er 1quote:Op donderdag 4 september 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 note gezet en geen idee meer bij wieNiet bij jou iig
waar kan je dat uberhaupt zienquote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Niets bijzonders, kom... hop. Het is hier geen topic over notes, maar over deXbox 360
Ontopic nu, want ik ben het beu
De note revolutie is begonnen! En dan moet jij er ook aanquote:Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Niets bijzonders, kom... hop. Het is hier geen topic over notes, maar over deXbox 360
Ontopic nu, want ik ben het beu
Oke daar ben ik wel blij mee want dat was na een stuk of 10 ook niet leuk meer! En volgens mij werd het later ook veel te moeilijk maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel losse High Value Targets (?) die je kunt killen/kidnappen. Deze staan op je map aangegeven. Maar die zijn geen onderdeel van het verhaal als ik het goed heb. Heb er zelf nog geen één aangepakt want moet daar iets betere spullen voor hebben denk ik.Het zit er dus nog wel in, maar is geen deck of cards meer zoals in deel 1.
Word vast nog wel online gespeeld en anders zou je via bijv. het forum van een willekeurige internationale grote gamesite kunnen afspreken met iemand.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik zit er aan te denken om Civilization Revolution aan te schaffen.
Weet iemand of het online nog veel gespeeld word?
Is die al uit? En voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:00 schreef apengek het volgende:
pure is echt een aanraderlekker snel ziet er goed uit en de controls zijn ook niet al te lastig
vooral de banen zien er erg goed uit
Demo staat nu onlinequote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is die al uit? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
moet je even in je dashboard aangeven dat je in de UK woontquote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Ok even Pure demo gedaan, jammer van de nederlandse taal maar wat een geniaal spel
Viva Pinata in het nederlands isquote:Op donderdag 4 september 2008 15:18 schreef apengek het volgende:
[..]
moet je even in je dashboard aangeven dat je in de UK woont(anders is VP ook in het nederlands)
"Je gebruikt me alleen maar voor mn zaad"quote:Op donderdag 4 september 2008 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Viva Pinata in het nederlands is![]()
Maar heb Pure al besteld bij gamehubs, dus neem aan dat die engels is, want hier is het een beetje storend.
'Stop ermee, dude'
'Haha ik haal je in dude'
Ik speel zowiezo nooit graag met de Nederlandse taal ik ga standaard voor Engels. Nederlands haalt charme soms echt uit een spelquote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Ok even Pure demo gedaan, jammer van de nederlandse taal maar wat een geniaal spel
In Pure idd wel ja, in Viva Pinata 1/2 totaal niet, zo'n verteller uit een oud boek, heerlijkquote:Op donderdag 4 september 2008 16:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik speel zowiezo nooit graag met de Nederlandse taal ik ga standaard voor Engels. Nederlands haalt charme soms echt uit een spel
We hebben nu toch Merc 2 ?quote:
http://gamehubs.com/XBOX360/pure.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 18:18 schreef kepler het volgende:
Pure is tof
Alleen niet voor de volle prijs denk ik....
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval nietquote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D'r komen al zoveel toptitels dit jaar uit dat ik me geld liever verstandig gebruik.
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval niet
LBP?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
geld? heb je uberhaupt vlak na het uitkomen van LBP uberhaupt tijd over voor andere games? als ik een PS3 had iedergeval niet
wassupquote:
Nu je het zegt ja.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.
Net of dat nog niet bekend isquote:Op donderdag 4 september 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.
Oh shit dat mochten ze nou niet weten...
Ik ruil hem daarna weer je weet toch Cyb!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
D'r komen al zoveel toptitels dit jaar uit dat ik me geld liever verstandig gebruik.
Waarheid als een koe Wessiejquote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb is een mierenneuker en haalt 1 spel in de paar maanden, en elk spel is kut.
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 4 september 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja of we halen om de week mediocre games en laten het spel na 10% in de kast rotten.
Oh shit dat mochten ze nou niet weten...
Ik heb hier alleen turning point die ik weg zou kunnen doen maar ik krijg er toch amper geld voorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ruil hem daarna weer je weet toch Cyb!
Moet je ook doen met sommige spellen
nog steeds teveelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamehubs.com/XBOX360/pure.html
Ik geef je er nba2k7 voorquote:Op donderdag 4 september 2008 19:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen turning point die ik weg zou kunnen doen maar ik krijg er toch amper geld voor
De rest speel ik toch wel weer een keertje
SP alleen nog steeds tof? Ik krijg de game zaterdag binnen!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:32 schreef Un4 het volgende:
Je loopt alweer achter; Rock Band it's where it's at!
Zo maar weer even Mercs 2 doen. Co-oppers kunnen mij joinen als ze zin hebben!
Je hoeft er niks op te zetten, link hem met je girorekening en hij haalt het er automatisch vanaf.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Pure is eigelijk best vet ja, alleen dat Nederlands is zo gay.
Het is een Disney spel en dat betekent dat de achievements ook vrij simpel zijn.
Lol wat een toeval ik heb nog 35 euro op mn Paypal rek. staan, gelijk Pure maar bestellen.
Is er trouwens een sneller manier op geld op je PP rek. te storten?
Moet nu elke keer een week wachten voordat het erop staat.
Heb dus een keer een product misgelopen vanwege de dollarkoers die opeens weer steeg.
je kan je PP ook linken aan je Giro/bank rekening..quote:Op donderdag 4 september 2008 21:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Pure is eigelijk best vet ja, alleen dat Nederlands is zo gay.
Het is een Disney spel en dat betekent dat de achievements ook vrij simpel zijn.
Lol wat een toeval ik heb nog 35 euro op mn Paypal rek. staan, gelijk Pure maar bestellen.
Is er trouwens een sneller manier op geld op je PP rek. te storten?
Moet nu elke keer een week wachten voordat het erop staat.
Heb dus een keer een product misgelopen vanwege de dollarkoers die opeens weer steeg.
Ik word heul nergens aan gelinkt!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je kan je PP ook linken aan je Giro/bank rekening..
Dan hoef je niks meer te storten
Gaaf zeg.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Viva Piñata 2 is zeker erg leuk, vond het spel veel leuker dan ik in eerste instantie had gedacht! Het verschilt alleen niet geweldig veel van het 1e deel, maar als je hem nog niet gespeeld hebt is ie zeker aan te raden
Enige nadeel is wel dat ie hier voor de volle prijs in de winkels ligt, terwijl ie in de VS voor $39,99 over de toonbank gaat...
Is het niet?quote:
Heb je wel meer controle nu ofzo? In deel 1 werd het bij mij altijd vrij snel een bende en kreeg ik het niet meer goed!quote:
Heb deel 1 niet erg veel gespeeld, maar het gaat een stuk beter nu. Je kunt je pinatas makkelijker opzoeken, je bent niet meer gebonden aan de randen van je tuin met je cursor, er zijn iig ook hotkeys via je d-pad (al weet ik niet of die ook al in het eerste deel zaten)quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel meer controle nu ofzo? In deel 1 werd het bij mij altijd vrij snel een bende en kreeg ik het niet meer goed!
Ja, super! Heb nu eindelijk m'n crew compleet dus kan met bommen gaan gooien!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SP alleen nog steeds tof? Ik krijg de game zaterdag binnen!
quote:Dead Space Set to Ship Early – Oct. 14, 2008
Get Your Halloween Treat Earlier This Year! Originally scheduled to ship on October 21st, the award-winning action/adventure game, Dead Space will ship for the Xbox 360 and PLAYSTATION 3 on October 14, 2008 giving players a full 17 days before Halloween to step out into space for the fright of their lives. The development team at EA Redwood Shores is getting into the Halloween spirit early this year so fans can celebrate with Dead Space without cutting into their trick or treat time.
Ik krijg hem morgen binnenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, super! Heb nu eindelijk m'n crew compleet dus kan met bommen gaan gooien!Choppers highjacken is de bomb.
Is Tales een beetje ok? Ik ga hem denk ik ook maar bestellen, hoewel ik Lost Oddessey nog uit moet spelenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:46 schreef DJ_ het volgende:
infinite undiscovery is uit![]()
heb er alleen geen tijd voor ik moet tales of vesperia nog uitspelen
Ik wacht er mee, tegenwoordig wil ik eerst mn backlog wegwerken (Blue Dragon en Eternal Sonata in dit geval) voor ik een nieuwe game koop. Of hij moet ineens goedkoop zijn zoals bij BD en ES het geval wasquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Cid het volgende:
[..]
Is Tales een beetje ok? Ik ga hem denk ik ook maar bestellen, hoewel ik Lost Oddessey nog uit moet spelen
De missies die je krijgt zijn best uiteenlopend. Mensen transporteren en beschermen, gebouwen opblazen, mensen gevangen nemen of vermoorden, racen met een monstertruck. Je kan vrijwel elke missie op je eigen manier aanpakken wat ook wel goed voor de variatie is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg hem morgen binnenKun je aangeven wat voor soort missies je hebt? Ik wil graag weten of er meer variatie in zit dan in deel 1
Het is echt lache als je er ff tijd insteekt, ik vind dat ie best sloom op gang komt (heb het nu over nr1). Maar met een jointjequote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er ook een demo va viva pinata? Heb het spel nooit gespeeld en ben er wel benieuwd naar ook al ziet het er zo kinderlijk uit
ik kreeg er een harde piemol van...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef lennartb.nl het volgende:
De romantische dans van de kikkers is echt GENIAAL! We lagen echt in een deuk
Serieus, VP is gewoon een erg tof spel, je moet alleen ff door de happy happy, joy joy kleurtjes heenkijken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:28 schreef Sala-adin het volgende:
Komt er ook een demo va viva pinata? Heb het spel nooit gespeeld en ben er wel benieuwd naar ook al ziet het er zo kinderlijk uit
je zou moeten wachten tot lente 2009 ben ik bang , dat is de europeese releasequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef Cid het volgende:
[..]
Is Tales een beetje ok? Ik ga hem denk ik ook maar bestellen, hoewel ik Lost Oddessey nog uit moet spelen
Gaaf! John de Wolf in een corset!quote:
Sfeervolquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de mijne mooi op tijd ge-preorderd en betaaldquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronduit schandalig dat winkels nu voor vrijwel iedere LE 80 euro vragen.
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder gewordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ronduit schandalig dat winkels nu voor vrijwel iedere LE 80 euro vragen.
Heb je dan ook zo'n ding boven je hoofd hangen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je kunt in Fable dus echt van alles customizen. Er zijn kledingstukken voor m/v, er is make-up en je kunt alle kleuren van de kleding aanpassen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder geworden
het hoeft natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n ding boven je hoofd hangen?
[ afbeelding ]
quote:Ubisoft meldde vandaag dat Far Cry 2 op 24 oktober 2008 verschijnt. De game krijgt een Collector's Edition die vandaag op een foto verschijnt.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu met GTA IV bij de missie No 1. Wat een kut missie! Je moet een race rijden, maar ik heb het opgegeven. Echtn eit te doen.
Lang niet zo duur als een kilo lucifersquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja man en een kilo piepers is ook al weer flink duurder geworden
Worms ook goed?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die nu mee willen doen met een potje castle crashers?
Worms heb ik niet en die ga ik ook niet kopen. Koop nou eens gewoon castle crashersquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Worms ook goed?
Dat ga ik zo spelen namelijk!!
Met meer dan 2 mensen crashed castle crashers toch zo..quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:45 schreef Rossdale het volgende:
Nog mensen die nu mee willen doen met een potje castle crashers?
Serieus, als je die missie niet kan halen kan je net zo goed je 360 door de wc spoelen. Ik heb die missie in 1 keer gehaald, ik snap niet wat mensen moeilijk aan die game hebben gevonden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef koen_pijl het volgende:
Ik ben nu met GTA IV bij de missie No 1. Wat een kut missie! Je moet een race rijden, maar ik heb het opgegeven. Echtn eit te doen.
Dat is wel iets om te mogen melden inderdaadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
omg net AQuila zo hard gepwned in Worms! Al was het wel spannend met 3-2!
Spanky: FOK! Wormskampioen '09!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe ging die missie ook al weer? Vond er wel een aantal oneerlijke nare missies in zitten namelijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, als je die missie niet kan halen kan je net zo goed je 360 door de wc spoelen. Ik heb die missie in 1 keer gehaald, ik snap niet wat mensen moeilijk aan die game hebben gevonden.
Koop het nou gewoon dan heb je tenminste wat te spelenquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Worms heb ik niet en die ga ik ook niet kopen. Koop nou eens gewoon castle crashers
Dan moet je met die bak racen die die gast voor je gejat had. Ik heb nooit het commentaar begrepen dat die game te moeilijk was op sommige vlakken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
De uitslag was uiteraard 3-0 voor mijEn het werd geen moment spannend
![]()
Maar wel lachen
[..]
Hoe ging die missie ook al weer? Vond er wel een aantal oneerlijke nare missies in zitten namelijk![]()
Sommige missies waren fucked up oneerlijk! Die achtervolging was soms ook wel kut 1 keer per ongeluk een paaltje ofzo raken en je was ze al kwijtquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je met die bak racen die die gast voor je gejat had. Ik heb nooit het commentaar begrepen dat die game te moeilijk was op sommige vlakken.
En dan nog die ene missie waar iedereen over zat te zeiken, dat met die ziekenhuis die kapot was waar je die drugs moest stelen.
Ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sommige missies waren fucked up oneerlijk! Die achtervolging was soms ook wel kut 1 keer per ongeluk een paaltje ofzo raken en je was ze al kwijt
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Als ik stoned ben ga ik altijd met vrienden GTA4 spelen en dan zeggen ze wat ik moet doen als "missie" soms gaat het echt nergens over.
Stoned die shit is echt garnaal.
quote:Wist u dat er momenteel militairen in Italie door de straten lopen en dat de EU omgevormt gaat worden naar een soortgelijke politiestaat? Wist u dat ze in Brussel alle gegevens van elke inwoner van de EU aan het verzamelen zijn, zodat ze zelfs weten hoeveel er op uw bankrekening staat? Vandaar dat we er nu tegen zijn.
quote:We zijn een geheime organisatie waarbij we infiltranten hebben binnen de Europese commissie. We hebben dus geen site online. Nederland is inderdaad te klein om alleen verder te gaan
Ik heb de nodige traningskampen op de kalender staan, ik ga echt tot het uiterste trainenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vond hem super.. maar het is heel persoonlijk.quote:
Ik vond hem wel leuk! Dat springen is nog steeds super vet! Ik reed bijna nooit in een auto o.i.d.!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
Is Crackdown een beetje vet?
sweetquote:
jepquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:56 schreef Yankee_One het volgende:
Is Crackdown een beetje vet?
quote:Fifa 09 topic:
Slecht nieuws vanaf hier,
Er zal waarschijnlijk geen FIWC NL komen omdat er geen gameplay is , en het anders te duur is om een aparte finale te maken Errm volgens ea.
Voor Jorien wel ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ahhh shit das zeker slecht nieuws...
Sackboy = Jorien!quote:
Nee.quote:
Da's ongeveer een uurtje werk...quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:09 schreef Def1987 het volgende:
met mn green knight lvl 99 in castle crashers
Ff downen, net hele nieuwe pcquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
Mercenaries 2![]()
Echt tof en ik heb alleen pas de tutorial missie gedaan! Maar het echt tof dat alles naar de klote kan! Met die tank door dat sloppenwijkje racen was ook tof gewoon in 1 rechte lijn er door heen![]()
Explosies zijn ook bruut
PC port schijnt ruk te zijn.quote:
Dat voetbalstadion jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:16 schreef Un4 het volgende:
[..]
PC port schijnt ruk te zijn.
Ben nu meer met tanks aan het rijden en knallen en airstrikes gooien en dat gaat best lekker vlot. Wel lastig om steeds je bezine peil op orde te houden. Net nog een voetbalstadion met de grond gelijk gemaakt.
Zit op mn werk, ook in de EU?quote:For a limited time only (well, until the end of October) the Marketplace is running an ‘Extended Play Download Days’ promotion which is offering some pretty good savings on some of the more popular DLC.
Here is a list of all the content, the new pricing and the savings:
Title Content Original Price Promo Price Savings
Mass Effect Bring Down The Sky 400 300 100 (25%)
Lost Odyssey Triple Bonus Pack 200 120 80 (40%)
Forza Motorsport 2 Motegi Track Pack 400 240 160 (40%)
Forza Motorsport 2 The September Car Pack 400 240 160 (40%)
Forza Motorsport 2 December Car Pack 400 240 160 (40%)
Forza Motorsport 2 FINAL March Car Pack 400 240 160 (40%)
Oblivion The Elder Scrolls IV- Oblivion Shivering Isles 2400 1600 800 (33%)
Guitar Hero 3 Def Leppard Track Pack 500 360 140 (28%)
Guitar Hero 3 Foo Fighters Track Pack 500 360 140 (28%)
Guitar Hero 3 Classic Rock Track Pack 500 360 140 (28%)
Beautiful Katamari Accessory Set A 200 120 80 (40%)
Beautiful Katamari Accessory Set B 200 120 80 (40%)
Beautiful Katamari Accessory Set C 200 120 80 (40%)
Beautiful Katamari Accessory Set D 200 120 80 (40%)
Beautiful Katamari Special Accessory 250 120 130 (60%)
Beautiful Katamari Just-size Stage 300 210 90 (30%)
Beautiful Katamari Big-10 Stage 200 140 30 (60%)
Beautiful Katamari Big-11 Stage 200 140 30 (60%)
Net die missie gehadquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef Un4 het volgende:
Aquila, om even op je Live message van gisteren terug te komen;
De humor is trouwens ook geniaal, let bijvoorbeeld maar eens op de missie waar de "The Devastator"moet ophalen.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ben die Technoviking, toch wel het handigst denk ik...health erbij om de zoveel seconden.
Dat wijf rent sneller, en die negert heeft meer kogels.
Devestator is vet ja, een van de meest krachtig voertuigen in een game.
Zit nu na ongeveer 10 uur denk ik op 36%, en pas 1/3e van de map unlocked.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook die Techno Vikingdie lijkt echt als 2 druppels water!
Ook vanwege de snellere health regeneratie. Alleen klopt die 12 dus wel? ik heb Amper 3 missie's gedaan
whahaha 2 druppels waterquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
ff voor de beeldvorming:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oke dan zit dat dus wel goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit nu na ongeveer 10 uur denk ik op 36%, en pas 1/3e van de map unlocked.
pff ik ga hakken op de vogeltjes dans in hongarije ( slager avondquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dan zit dat dus wel goed![]()
Techno Viking is echt een BAASWat is die gozer vet!
Hier nog even een linkje voor wie Techno Viking nog niet kent![]()
Waarheid Sack!quote:
ik wacht liver op forza 3 dan weet ik zeker dat ik een goeie racer te pakken heb , en ik ben geen echte race fanaat maar forza of GT games vind ik geweldig omdat het gewoon realistisch is en je niet met vol gas door de bocht kan scheuren zonder te remmen zoals in vele arcade racersquote:
RACE Pro is realisme op zn best.quote:Op zondag 7 september 2008 01:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wacht liver op forza 3 dan weet ik zeker dat ik een goeie racer te pakken heb , en ik ben geen echte race fanaat maar forza of GT games vind ik geweldig omdat het gewoon realistisch is en je niet met vol gas door de bocht kan scheuren zonder te remmen zoals in vele arcade racers
Briben bij de PMC.quote:Op zondag 7 september 2008 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
Als je bij Mercenaries 2 een factie boos hebt gemaakt waar je nog niet bent geweest hoe maak je dat dan goed? Of kan ik toch gewoon er geen voor missie's?
je hebt 3 jaar garantie op de RROD, en de launch is nog geen 3 jaar geleden.quote:Op zondag 7 september 2008 13:33 schreef Lyzio het volgende:
VerdommeNet dus ook een RRoD op m'n 360 gekregen. Weet iemand of dit kosteloos gaat verlopen, aangezien de garantie volgens mij al lang voorbij is. Heb m'n 360 van vrij kort na de release.
Thank you!quote:
Yey!quote:Op zondag 7 september 2008 13:40 schreef PP. het volgende:
[..]
je hebt 3 jaar garantie op de RROD, en de launch is nog geen 3 jaar geleden.
Eerst kreeg je meestal een opgelapte van iemand anders!quote:Op zondag 7 september 2008 13:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Yey!En krijg ik dan een nieuwe of wordt deze opgelapt?
That sucks!quote:Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerst kreeg je meestal een opgelapte van iemand anders!
Ik haal deze dag wel in joh.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb niet aan denken tijdens de ramadam
quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb niet aan denken tijdens de ramadam
quote:
www.xbox.comquote:Op zondag 7 september 2008 17:15 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand trouwens dat tyft-telefoonnummer wat ik moet hebben om te melden dat mijn X360 dood is?
quote:Op zondag 7 september 2008 17:39 schreef PP. het volgende:
http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/
Iemand afzeiken voor z'n nicknamequote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Iemand afzeiken voor z'n nickname
En daar kom je nu pas achter of?quote:Op zondag 7 september 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
Sackboy
Jezelf vernoemen naar een personage uit een spelletje
Doe geen moeite! Het is een beetje zoals dat ene programma van een tijdje terug waar ze ook gewoon een postief verhaaltje afsteken en verder wat beelden laten zien!quote:Op zondag 7 september 2008 17:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als ik thuis ben kijk ik dat GameRush nog weleens op rtl gemist
Hoelaat is die herhaling?quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter of?
[..]
Doe geen moeite! Het is een beetje zoals dat ene programma van een tijdje terug waar ze ook gewoon een postief verhaaltje afsteken en verder wat beelden laten zien!
Vanavond de herhaling van Gamekings! Dat kan je beter kijken die vertellen tenminste echt wat ze er van vinden![]()
2100 uur @ TMF!quote:
Nog niet geprobeerdquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef ZigoSOS het volgende:
aquila werkt quick match bij mercenaries 2 bij jou?
Nope dat is het niet, had dat al geprobeerd.quote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd![]()
Als ik te snel opstart ofzo dan heeft die nog geen contact met de EA server en dan heb je een offline gamen en kan ook niemand joinen ofzo!
Misschien ligt het daar aan?
Het loopt t/m vandaag, ik verander de mijne morgen dus pas. Al ga ik er bij 500 deelnemers niet vanuit de ik prijs hebquote:Op zondag 7 september 2008 20:52 schreef Wessiej het volgende:
We mogen ondertussen stoppen hé met die avatars?
Nu bezig dus, leuk dat Saints Row 2 vooralsnog nog steeds als positief te boek staat. Vind GTA4 ook leuk, maar dat is inderdaad serieus en zo, voor als je alleen speelt. Kan me goed voorstellen dat SR2 met vrienden (biertje d'r bij) en zo wat leuker is omdat je dan al heel snel en gemakkelijk allerlei fun-stuff kan uithalen.quote:
Yep ik vond GTA de 1e dag echt heel maar daarna werd het zo snel saaiquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nu bezig dus, leuk dat Saints Row 2 vooralsnog nog steeds als positief te boek staat. Vind GTA4 ook leuk, maar dat is inderdaad serieus en zo, voor als je alleen speelt. Kan me goed voorstellen dat SR2 met vrienden (biertje d'r bij) en zo wat leuker is omdat je dan al heel snel en gemakkelijk allerlei fun-stuff kan uithalen.
quote:
Je speelt een personage dat je kunt levelen => RPGquote:Op maandag 8 september 2008 00:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het was weer ouderwets kut! Too Human een RPG noemen, dan is het mooi wel de slechtst uitgewerkte RPG ooit, want er klopt van geen ene kant een tiet van
Maar ik blijf jaloers dat zij op zoveel toffe trips kunnen gaan
Ik hou hem nog 1 dagquote:Op maandag 8 september 2008 07:23 schreef Wessiej het volgende:
Zo en nu de avatar weg doen, mensen die 3 jaar lang die avatar houden
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap....quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 10:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap....
Alsof t programma me interesseert.quote:Op maandag 8 september 2008 10:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een model nodig hebt om een gameprogramma te presenteren dan weet je van te voren al dat het kut is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |