Same here... Fallout 3 lijkt me op het moment echt heel vet, maar ben bang dat het Oblivion-perikelen gaat krijgen, het lijkt heel wat maar na 2 dagen heb je echt zoiets van:quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende game voor mij wordt Fable 2 of Fallout 3.
Ik ben er nog niet uit.
Koop ze dan als je in dubio bent alle 2 bij gamehubs voor 32,99 psquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende game voor mij wordt Fable 2 of Fallout 3.
Ik ben er nog niet uit.
Xenonquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat we nu al een super toffe TT moeten verzinnen voor #360 anders krijg je weer zo'n gare gehaaste!
Het wordt een schitterend moment dat zeker en dat verdiend dus een toffe TT!
Waarom word dit een schitterend moment?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind dat we nu al een super toffe TT moeten verzinnen voor #360 anders krijg je weer zo'n gare gehaaste!
Niet dit! Maar dat!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom word dit een schitterend moment?
Hoezo weer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:24 schreef Sackboy het volgende:
Je overdrijft weer eens AQuila![]()
Het zijn maar nummertjes, who cares wat de TT is van deel 360.
Gewoon een ode aan de 360 dus? Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk moet het gewoon [XBOX 360 #360] zijn ofzo.
Dan valt het tenminste op, als je er nog een lap tekst aan vast hangt is het niet zo speciaal.
Mee eens, maar ik heb geen flauw idee wat. Het moet sowieso een fokgames nieuwsbericht krijgenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Wat boeit ons de WII nouquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb geen flauw idee wat. Het moet sowieso een fokgames nieuwsbericht krijgen
Beetje offtopic maar het wii topic is dood;
Een vriend van me heeft net op de kop staand een strike gegooid met wii bowlingheb er een filmpje van
Die is wel goed iddquote:
Frontpage dan maar ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Rossdale het volgende:
God, hoeveel fanboy bashing zou dat opleverenUhm nee denk niet dat we zoiets op fokgames moeten zetten, anders hadden we dat bij het 3e topic van de PS3 ook moeten doen
3de topicquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:55 schreef Rossdale het volgende:
God, hoeveel fanboy bashing zou dat opleverenUhm nee denk niet dat we zoiets op fokgames moeten zetten, anders hadden we dat bij het 3e topic van de PS3 ook moeten doen
Ik hoop daar snel iets van te horen! Vind dat ik altijd wel tof!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:09 schreef Sala-adin het volgende:
vraag me af bij welke nummertje we zijn als de volgende console wordt aangekondigd door ms
quote:Bij Epic Games wordt momenteel gewerkt aan de Xbox 360 titel Gears of War 2, een spel dat ongetwijfeld de belangrijkste exclusieve titel van 2008 wordt voor de console.
Gears of War 2 verschijnt met 100% zekerheid in 2008, de ontwikkeling is namelijk vergevorderd. Het spel zit nu ongeveer op de 85/90% Polish stage. Epic is bezig met de laatste optimalisatie van de game. Cliff Bleszinski speelt de game nu zelfs elke ochtend om te zoeken naar foutjes.
Hij was echt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat boeit ons de WII nou![]()
Hij kan best een controller in z'n hand hebben terwijl iemand anders de echte controller in z'n hand heeft, hij is nu al nep.
Waarom vraagt hij mij niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Sorry Rossdale.
Zeelandnet viel er weer eens uit...heb nu weer verbinding.
Maar de belangrijkste achievements had je binnen toch?
[..]
Arena's zijn wel te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef Rossdale het volgende:
Geeft niet, bij mij viel hij ook weg
Bedankt voor je hulp
En ja de belangrijkste heb ik, alleen die animals en die traitor nog. Binnenkort eens alle arena's doen
quote:Shack: As far as the DLC goes, what type of content should we expect?
Pete Hines: The type is really–we want stuff that’s going to be several hours. Not just like a one-off thing, but something like where you can download it and play it for X number of hours. It’ll be similar to what we did with Knights of the Nine in Oblivion, where it’s like whole new quest lines, new stuff, that kind of thing.
We want to do stuff like that, where it’s adding hours of tangible stuff to the experience. And it plugs into your existing game, so whether you’re starting a new game, or you’re playing for 40 hours, you can go off and play this.
Shack: Will development of that begin immediately after launch?
Pete Hines: It’s always flexible. We stopped doing content a pretty good ways before we finished the game in terms of adding new stuff. So we already have folks starting to look into what [the DLC] might be.
Wat een vraag ook,... Gewoon een Shivering Isles urban post-apocalyptic 1.5 DLC denk ik. Maar ben zelf nooit fan geweest van DLC,... voor mij als SP gamer gewoon niet interessant. De eerste ervaring is voor mij voldoende,... hoef niet op een verlenging getrakteerd te worden.quote:
Kan leuk worden maar ik download nooit DLC dus het moet wel heel tof zijn wil ik het gaan kopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |