Bijna allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
duh...dan gaan we allemaal....![]()
http://broekie.stimpy.nu/siaquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:37 schreef borisz het volgende:
BNN stuurt de film Bikkel mee met de post![]()
me 2, dus morgenmiddag ga ik lekker kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! die wil ik ook graag zien!!
Dankjequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://broekie.stimpy.nu/sia
Staan ze nu allebei, kan je ze vergelijken. Persoonlijk vind ik de Stonebridge Dance Remix beter dan de Pop versie
Tss, was voor niet voor jou, was voor Elizaquote:
ik zal ze in de reclame ff luisterequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://broekie.stimpy.nu/sia
Staan ze nu allebei, kan je ze vergelijken. Persoonlijk vind ik de Stonebridge Dance Remix beter dan de Pop versie
Oeps...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tss, was voor niet voor jou, was voor Eliza
Die 25ct per bericht is puur voor de bekostiging van het hele sms-systeem. Ze verdienen er niets aan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word die continue oproep om het sturen van sms-jes naar 3fm wel zo ontzettend zat!
En 3fm maar 25 cent per bericht vangen.
Oh ja michiel
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word die continue oproep om het sturen van sms-jes naar 3fm wel zo ontzettend zat!
Oh ja michiel
Dat heet nou interactiviteit, bovendien, als Michiel zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja michiel
Het luchte wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke heb je ook wat gezegt...ksst
Sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
kappe nou met die camera...ik word zeeziek
Alsof die nominaties iets zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat heet nou interactiviteit, bovendien, als Michiel zois, waarom is ie dan wel genomineerd voor een Radioring
.
Ik speelde even regisseurtje... Wat 't niet vermakelijk danquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
opeens viel ook hier t kwartje hoor... Rick niet in beeld en de cam die overal heen gaat
Ik zat bij de tv programma's te kijken, wat een bagger staat daar tussen!quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik speelde even regisseurtje... Wat 't niet vermakelijk dan?
Nee, Giel is de zieke. Ik vol me topfit, maar tnx for asking!quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, Giel is de zieke. Ik vol me topfit, maar tnx for asking!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is het heel gek als het me geen ruk kan schelen wat DE zomerhit isquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind t n kutlied maar ben bang dat dat lied van Kid rock DE zomerhit is
Nee. Echt boeiend is het ook niet. De zomerhit is toch voor iedereen anders, ligt aan de herinneringen die je bij een bepaalde plaat hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het heel gek als het me geen ruk kan schelen wat DE zomerhit is![]()
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef borisz het volgende:
Giel staat voorlopig nog wel op de lijst van tafelheer van DWDD morgen.
Ik wilde net zeggen, anders valt Veenstra wel voor Giel in bij DWDD, maar die moet naar Hilversum ipv Amsterdam rond dat tijdstipquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.
Bweeh... met z'n 250tigen in het halletje bij de Halve Maen in de Efteling staan en heel hard tegelijk HET IS EEN NACHT zingenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Echt boeiend is het ook niet. De zomerhit is toch voor iedereen anders, ligt aan de herinneringen die je bij een bepaalde plaat hebt.
Ik zie je al zo zitten: F5 F5 F5 F5 F5quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef De_Stagiair het volgende:
Wat een stilte hier. Word er slaperig van
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef De_Stagiair het volgende:
Haha, echtquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zie je al zo zitten: F5 F5 F5 F5 F5.
Ja hoor, zie [3FM #703] Want dit is nummer 703, nog 4 weken tot EW 100!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
Is er een topic van afgelopen vrijdag? Moveyourass?
Want dat was bij mij thuissss!
Vanaf [3FM #703] Want dit is nummer 703, nog 4 weken tot EW 100!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
SANNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
Damn...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef on_air het volgende:
Scarlett op tv; go figure.
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven scherp.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is weer een geweldige afleveringquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Puberruil XL even gechecked en nu nog even MetMichiel luisteren.
ik was ff 1 van mn ratjes aan het "behandelen" hij heeft een abces wat elke dag schoongemaakt moet worden en hij moet AB krijgen daarna...heel werkje bij zo n klein friemeldingquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:42 schreef De_Stagiair het volgende:
Ze hadden Don't stand so close to me van the Police moeten nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Ik blijf het een vreemd muziekje vinden voor een geschiedenisleraar-verkiezing reclame...
Echt wel ! die Lunah vond ik wel tof maar die ander was toch wel een beetje wereldvreemd. Ook met het dansen.. damn doe gewoon mee zeg.quote:
Donequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff Google Chrome downloaden @ http://www.google.com/chrome/.
Fok is snel opeensquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Thanks!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zwijmel? Je kent de tekst?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
Diane
![]()
![]()
![]()
![]()
*zucht...zwijmel...wat een heerlijke request*
quote:
Ah, vroeger. Nee, oke, prima. Dan heb ik verder niks gezegd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk ken ik de tekst, dat maakt t dr niet minder om dat ik meteen over "vroeger" zwijmel uit de tijd dat dit lied komt
Alleen jammer van het schokkende scrollen en het niet ondersteunen van klikken op het muiswiel voor zo'n scroll-icoontje...quote:
Ze hebben net de prijzenkast leeg geruimt, willen ze kennelijk nog even zo houdenquote:
Ik weet nog wel dat er een tijd geleden voor de eerste keer iemand niets goed had. Vond ik wel zielig, normaal helpt hij altijd heel erg.quote:
Mwah, daar gaat ongetwijfeld aan gewerkt wordenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen jammer van het schokkende scrollen en het niet ondersteunen van klikken op het muiswiel voor zo'n scroll-icoontje...
Toen we met een berg FOK!kers in de studio waren was het zelfs nog erger, toen zei de kandidaat na het stellen van de eerste vraag dat de batterij van d'r telefoon bijna leeg was, dus toen zei Michiel 'zeg eens <INSERT antwoord 1>' enz. tot en met de laatste vraag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een tijd geleden voor de eerste keer iemand niets goed had. Vond ik wel zielig, normaal helpt hij altijd heel erg.
Vond het toch niet echt lastig ofzo... Alleen Butch Vig, da's niet echt een hele bekende figuur natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is google dan chroomgekleurd ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Nee, Google heeft zojuist z'n eigen internetbrowser gelanceerd (dus een concurrent voor Firefox, Opera, Safari en Internet Explorer) en die heet dus Google Chrome.quote:
Het is de nieuwe browser van Google, die heet Chrome.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Hey!!Die was flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Gewoon 8x de plaat draaien en Andrew afschaffen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Google heeft zojuist z'n eigen internetbrowser gelanceerd (dus een concurrent voor Firefox, Opera, Safari en Internet Explorer) en die heet dus Google Chrome.
hoorde `m vrijdag ook alquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!
White Town - Your Woman. MEESTERLIJKE plaat
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...niet echt boeie dus...behalve als je n man bent
Ik vind het wel jaren '90 klinken hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Het komt ook gewoon uit de jaren 90 maar het klinkt alsof het uit de jaren 50 komt. Heel tof gedaan.
Gasten? Gast!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt geniaal gewoon. 1 hit en daarna hebben we nooit meer wat van die gasten gehoord. Jammer!
Vind `m iig. een stuk vermakelijker dan de laatste platen die ze heeft gemaaktquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe Pink, speciaal voor o.a. Marc63. Omdat hij het zo'n vette plaat vind.
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
smsjes kosten de sms centrales via kpn maar 10% van het bedrag + sms kosten die ze per bundel inkopen, kom je bij lange na niet aan de 25 cntquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die 25ct per bericht is puur voor de bekostiging van het hele sms-systeem. Ze verdienen er niets aan.
Dat gezegd hebbende, werkt de reply tijdens de MetMichiel uren alweer?
Ik praat meestal over gasten ipv gast.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gasten? Gast!
Ben er nog niet helemaal over uit wat ik nou van die nieuwe van Pink moet vinden...
Op het moment kan ik me ook weinig platen van haar voor de geest halen die ik echt heel boeiend vind. Maar ben dan ook niet echt een Pink liefhebber. Geloof het allemaal wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind `m iig. een stuk vermakelijker dan de laatste platen die ze heeft gemaakt
Dat Pink-ding (laat het alsjeblieft geen MH worden) is zo vreselijk kinderachtig en zo simpel dat het nu al begint te irriteren. Heel naar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op het moment kan ik me ook weinig platen van haar voor de geest halen die ik echt heel boeiend vind. Maar ben dan ook niet echt een Pink liefhebber. Geloof het allemaal wel.
hoezoquote:
die jongen krijgt ook geen rustquote:
Bijna een derde van de dag Veenstra op de radioquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
die jongen krijgt ook geen rust
Das duidelijk taal en inderdaad ajb geen Megahit.. vreselijk !quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat Pink-ding (laat het alsjeblieft geen MH worden) is zo vreselijk kinderachtig en zo simpel dat het nu al begint te irriteren. Heel naar.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zag ik zulke posts een uur geleden ook al niet.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zag ik zulke posts een uur geleden ook al niet.
Hej !quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo even bijkomen van lange avond collega , viel in de trein al bijna in slaap
www.fok.nl/shop/quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej !
Maaruh, wtf is een plusabohouder? is dat nieuw ofzo?
Ja steun je fok mee, ik heb nu boven in een fok 3fm header mee draaienquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej !
Maaruh, wtf is een plusabohouder? is dat nieuw ofzo?
heb er 6 op gemiddeld 5300 postsquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/
Kan je ook zien hoeveel notes je hebt, ik heb er 0.
Laat die header eens zien zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja steun je fok mee, ik heb nu boven in een fok 3fm header mee draaien
4,50 lappen om vervolgens te lezen dat je 0 notes hebt?! uuhhm, naja het is dat het voor een goed doel is want anders had ik het geld toch ergens anders aan uitgegeven. Overigens wil ik mijn notes helemaal niet weten.. Zullen wel vreselijk zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.fok.nl/shop/
Kan je ook zien hoeveel notes je hebt, ik heb er 0.
Hoeveel notes je hebt staat gewoon bovenaan de notes-pagina. Die 4,50 is om de tekst te kunnen zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
4,50 lappen om vervolgens te lezen dat je 0 notes hebt?! uuhhm, naja het is dat het voor een goed doel is want anders had ik het geld toch ergens anders aan uitgegeven. Overigens wil ik mijn notes helemaal niet weten.. Zullen wel vreselijk zijn.
Wat Sirolf zegt... screens pleasequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja steun je fok mee, ik heb nu boven in een fok 3fm header mee draaien
Oja, je hebt helemaal gelijk! had ik even niet goed gelezen maar ik heb er 1quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel notes je hebt staat gewoon bovenaan de notes-pagina. Die 4,50 is om de tekst te kunnen zien.
Wat zijn notesquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel notes je hebt staat gewoon bovenaan de notes-pagina. Die 4,50 is om de tekst te kunnen zien.
Goede plaat man ! eindelijk eens een beetje rock 'n roll van die chick !quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi Hans. Zie ik nu een opgestoken duim bij deze post staan of komt het door de whiskey?
*Whiskey*. Ik lees rare dingenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede plaat man ! eindelijk eens een beetje rock 'n roll van die chick !
0. En ik ga niet 4,50 betalen als ik niet eens weet wat die freakin' notes nu precies inhouden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos hoeveel notes heb jij dan?!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
0. En ik ga niet 4,50 betalen als ik niet eens weet wat die freakin' notes nu precies inhouden.
En die 4,50 is alleen voor je notes tot nu toe hè! Dus niet je toekomstigequote:Bij elke user kan door de crew notes worden geplaatst. Dat zijn soort "aantekeningen" met opmerkingen over die user. Dingen als opvallend goed gedrag, of opvallend slecht gedrag of bans worden daarin gezet. De crew kan die notes bekijken om zo een beeld te krijgen over het gedrag van een user. Bans worden ook gegeven na aanleiding van dingen die in de notes worden gezet.
Nee, Smarty stottert af en toequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Danny is aan het rommelen, heb even helemaal geen header meer, ander voordeel is , er is geen reclame meer te vinden
Notes worden door moderators geplaatst bij gebruikers als zij de policy overschrijden of anderszins ongewenst bezig zijn. Of juist heel positief.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
0. En ik ga niet 4,50 betalen als ik niet eens weet wat die freakin' notes nu precies inhouden.
quote:
Weet dat ik er ooit 3 positieve heb gekregen en 1 negatieve vanwege ban van 24 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Notes worden door moderators geplaatst bij gebruikers als zij de policy overschrijden of anderszins ongewenst bezig zijn. Of juist heel positief.
Het woord grappig in 1 zin met draadstaal is nooit grappigquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatDraadstaal
is zoooo NIET grappig [ afbeelding ].
Ok, thanksquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Notes worden door moderators geplaatst bij gebruikers als zij de policy overschrijden of anderszins ongewenst bezig zijn. Of juist heel positief.
Via de shop dus, ¤4,50 betalenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:33 schreef cosmick het volgende:
En als je notes hebt, kun je dan ook zien hoe of wat? Waarvoor e.d.?
Voor een snoop plaat is het zeker goed te pruimenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:Snoop
![]()
Ik vind dit wel zo'n leuke plaat
Beetje vroeg erbij zijn kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik ben vanavond dus bezig geweest met een webcam-pagina (of eigenlijk meer een geavanceerde Webcam-popup) voor Serious Request...
Niet gek hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:42 schreef Sirolf het volgende:
Verklaar me voor gek, maar ik ben vanavond dus bezig geweest met een webcam-pagina (of eigenlijk meer een geavanceerde Webcam-popup) voor Serious Request...
Schrijf maar procedure als er dubbele topics zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet gek hoor
Ik ben ook al volop aan het nadenken hoe ik mijn afwezigheid ga oplossen
Dan heb ik in ieder geval als je terug bent een mooie lijst met tijdstippen van gebeurtenissen (althans, dat is de bedoeling). Ben van plan om via 3FMFan een gebeurtenissen-logboek bij te laten houden door bezoekers, op die manier is er altijd wel iemand aanwezig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet gek hoor
Ik ben ook al volop aan het nadenken hoe ik mijn afwezigheid ga oplossen
Dat boeit me niet, de webcambeeldenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schrijf maar procedure als er dubbele topics zijnof een quick admin dingetje
Je jat mijn ideeënquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval als je terug bent een mooie lijst met tijdstippen van gebeurtenissen (althans, dat is de bedoeling). Ben van plan om via 3FMFan een gebeurtenissen-logboek bij te laten houden door bezoekers, op die manier is er altijd wel iemand aanwezig.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een thuisserver, dus misschien zou ik het wel op kunnen nemen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je jat mijn ideeën![]()
![]()
Precies wat ik in gedachte had, maar als ik de stream niet op kan nemen wordt het toch een probleem
Ze hebben leuke streamripper gemaakt voor de synology serie, ga deze volgende week is installeren even testen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een thuisserver, dus misschien zou ik het wel op kunnen nemen.
Maar ik beloof nog niks.
Ohja, Arno bedoel je.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, mocht je nog met een goed idee komen om bezoekers van je site bij SR te betrekken, dan ken ik (en Broekie kent em ook want ze maakten samen LunchBreek op Crossradio) nog iemand die misschien wel geinteresseerd is in dat idee. Hij loopt nu namelijk stage bij 3FM en het is zijn voornaamste taak om mensen met hyves actiever deel te laten nemen aan SR.
Het wordt weer zo heerlijk 3FM-erig platgedraaid zodat het weer je strot uit komt, maar een leuk idee is het wel van Corton.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:ik ben dus duidelijk niet de enige die dit een heul mooi nummer vind....
Kings of Leon
Na vanavond even niet op de radio. Maar overdag luister ik tijdens de niet boeiende programma`s de BBC. En daar komt hij ook regelmatig voorbij...quote:Op woensdag 3 september 2008 00:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het wordt weer zo heerlijk 3FM-erig platgedraaid zodat het weer je strot uit komt, maar een leuk idee is het wel van Corton.
Vergeet Twitter niet (zie de Pinkpop en Lowlands-mashups)!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Arno bedoel je.
Ik zal een link naar de development-versie binnenkort weleens op de chat dumpen. Ben nu bezig met een webcam-popup waarbij de gebruiker zelf kan kiezen welke streams hij daarin wil zien (of bijvoorbeeld een RSS-feed met de laatste berichten) en die zich aanpast aan de schermgrootte.
quote:
Giel = ziek.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Hallo![]()
Is vast al 100 keer gevraagd. Waar is Giel? Nu krijgt hij een uurtje extra zit Veenstra, Veenstra op z'n plekVind Michiel wel grappig dat dan weer wel
Ik vond zelfs zo'n item met die Wesley in het vorige uur minder erg.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef Sirolf het volgende:
Het is dan wel eigenlijk GIEL qua items en dergelijke, maar toch klinkt het beter dan met Giel.
Slechts een beperkt gedeelte van de benzineprijs wordt bepaald door de olieprijzen. Het grootste gedeelte bestaat nog steeds uit accijnzen/belastingen/enz. Als de olieprijs dus met bijvoorbeeld 30% daalt, heeft dat maar een beperkt effect op de benzineprijs.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien weet iemand hier het antwoord:
Op 3 Juli dit jaar stond de olieprijs op 145 dollar per vat en was de benzine (langs de snelweg) 1.699 euro p/l
Momenteel staat'ie op 107 dollar per vat, aanzienlijk lager, en is de benzine (langs de snelweg) 1.609 euro p/l
Hoe kan de prijs zo weinig zakken? De laatste keer dat de olie zo 'goedkoop' was per vat, was de benzine rond de 1.45 ofzo...
Ik vraag me af waar dat geld blijft hangen
Of heeft dit met benzinevoorraden te maken ipv olieprijzen?
Ja dat plaatje ken ik jaquote:Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Slechts een beperkt gedeelte van de benzineprijs wordt bepaald door de olieprijzen. Het grootste gedeelte bestaat nog steeds uit accijnzen/belastingen/enz. Als de olieprijs dus met bijvoorbeeld 30% daalt, heeft dat maar een beperkt effect op de benzineprijs.
Zie http://www.bovag.nl/BOVAG(...)bouw2008_benzine.pdf voor een uitsplitsing.
En hier een vergelijking van de opbouw met Amerika:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik ook altijd. Dat geldt overigens nog véél meer voor die schandalige brandstoftoeslagen (bedrijfsrisico noem ik dat, dus dat hoort gewoon in de verkoopprijs te zittenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat plaatje ken ik ja
Maar de accijns blijft hetzelfde, BTW verandert met de prijs mee...
Maar ik heb namelijk het idee dat de prijs harder stijgt als de olieprijs stijgt, dan dat'ie daalt als de olieprijs daalt...
Maar thanks
Klinkt bekendquote:Op woensdag 3 september 2008 10:18 schreef on_air het volgende:
Ik vulde alle projectcodes in en ging dan at random zitten puzzelen met uren.
1, 2, 4, 1, 4, 3, 2, 2, 2. Tot ik per dag overal 8 had staan, bij sommige dagen 9.
Uren verantwoorden is sws kutquote:Op woensdag 3 september 2008 10:13 schreef cosmick het volgende:
Uren moeten verantwoorden van de afgelopen 2 weken sucks as fuck.
Op zich hou ik het nog aardig goed bij, maar het is idd wel irritant.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uren verantwoorden is sws kut. Ken 't nog van [koffiebekertje]vroeger[/koffiebekertje].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |