Bijna allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
duh...dan gaan we allemaal....![]()
http://broekie.stimpy.nu/siaquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:37 schreef borisz het volgende:
BNN stuurt de film Bikkel mee met de post![]()
me 2, dus morgenmiddag ga ik lekker kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat leuk!!! die wil ik ook graag zien!!
Dankjequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://broekie.stimpy.nu/sia
Staan ze nu allebei, kan je ze vergelijken. Persoonlijk vind ik de Stonebridge Dance Remix beter dan de Pop versie
Tss, was voor niet voor jou, was voor Elizaquote:
ik zal ze in de reclame ff luisterequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://broekie.stimpy.nu/sia
Staan ze nu allebei, kan je ze vergelijken. Persoonlijk vind ik de Stonebridge Dance Remix beter dan de Pop versie
Oeps...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tss, was voor niet voor jou, was voor Eliza
Die 25ct per bericht is puur voor de bekostiging van het hele sms-systeem. Ze verdienen er niets aan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word die continue oproep om het sturen van sms-jes naar 3fm wel zo ontzettend zat!
En 3fm maar 25 cent per bericht vangen.
Oh ja michiel
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik word die continue oproep om het sturen van sms-jes naar 3fm wel zo ontzettend zat!
Oh ja michiel
Dat heet nou interactiviteit, bovendien, als Michiel zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh ja michiel
Het luchte wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke heb je ook wat gezegt...ksst
Sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
kappe nou met die camera...ik word zeeziek
Alsof die nominaties iets zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat heet nou interactiviteit, bovendien, als Michiel zois, waarom is ie dan wel genomineerd voor een Radioring
.
Ik speelde even regisseurtje... Wat 't niet vermakelijk danquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
opeens viel ook hier t kwartje hoor... Rick niet in beeld en de cam die overal heen gaat
Ik zat bij de tv programma's te kijken, wat een bagger staat daar tussen!quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ik speelde even regisseurtje... Wat 't niet vermakelijk dan?
Nee, Giel is de zieke. Ik vol me topfit, maar tnx for asking!quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, Giel is de zieke. Ik vol me topfit, maar tnx for asking!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, Giel is de zieke. Ik vol me topfit, maar tnx for asking!
Is het heel gek als het me geen ruk kan schelen wat DE zomerhit isquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind t n kutlied maar ben bang dat dat lied van Kid rock DE zomerhit is
Nee. Echt boeiend is het ook niet. De zomerhit is toch voor iedereen anders, ligt aan de herinneringen die je bij een bepaalde plaat hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het heel gek als het me geen ruk kan schelen wat DE zomerhit is![]()
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef borisz het volgende:
Giel staat voorlopig nog wel op de lijst van tafelheer van DWDD morgen.
Ik wilde net zeggen, anders valt Veenstra wel voor Giel in bij DWDD, maar die moet naar Hilversum ipv Amsterdam rond dat tijdstipquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien wel via een live videoverbinding vanuit z'n slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |