Is ook beter om morgen fris en fruitig te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Allebei.
Dan zou ik eerst om twee uur thuis komen, zes en half uurtjes slapen, wakker worden, weer heen reizen..
Echt hèquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Feivel, je had het natuurlijk ook door een modje kunnen laten wijzigen...
Blijft een snoepert die tjibbequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe heeft een privé onderonsje!
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk had iemand ff die deur open moeten trekken, maar aan de webcambeelden daarna te zien was Michiel ook al op dat idee gekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe heeft een privé onderonsje!
[ link | afbeelding ]
als er topic merge gedaan wordt dan nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt hè
Bedankt Feivel, mag ik de stats weer gaan fixen
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:VeilingTV
* Marc63 krijgt zin in SR08, maar bedenkt zich dan dat SR08 misschien wel zonder Michiel is en sowieso zonder Gerard en krijgt dan al ietsje minder zin...
Dat wordt een taakplanner maken (misschien met een ander stream-opneem-programma) om alles automatisch op te nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijn
Daar zit ik idd aan te denken, maar om nou 3 weken lang m'n pc aan te laten terwijl ik op vakantie benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt een taakplanner maken (misschien met een ander stream-opneem-programma) om alles automatisch op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |