check out Tantrum. een heul goed engels bandjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef kriele het volgende:
Zijn er nog interessante nieuwe bluesrock artiesten\bands die jullie me aan kunnen raden?
Nieuw zou ik ze niet willen noemen (erg onbekend ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef kriele het volgende:
Zijn er nog interessante nieuwe bluesrock artiesten\bands die jullie me aan kunnen raden?
Ik vind het eerlijk gezegd een verschrikkingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Nieuwe album van Cuby and the Blizzards is een echt super album!
Vette shitquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:38 schreef fs180 het volgende:
Voor eenieder die hem nog niet heeft gezien; Cadillac Records! Vooral leuk om 'buitenstaanders' te intodurecen met de blues.
Klinkt goed zegquote:
Je was me net voor. Ik vond t al vreemd dat die er niet in stond. Ik heb hem nog gezien in paradiso vorig jaar,de junkquote:
quote:
Wat een post!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je was me net voor. Ik vond t al vreemd dat die er niet in stond. Ik heb hem nog gezien in paradiso vorig jaar,de junk. Hij is nog steeds zo briljant.
om de stem:
een van de betere bands op bluesrockgebied, Taste:
en niet helemaal blues, maar a la:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:0jfqxqualdaequote:Here, with a smoking group of collaborators, he plays an incendiary, soulful, and wildly adventurous set that challenges all the accepted rock paradigms. This is the record to turn the heads of those who haven't gotten hip to Trucks' bottleneck magic. This performance is so inspired, so utterly spellbinding, it transcends the genre classifications it employs to get the music across.
Zoiets als dit:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:35 schreef Knoflook het volgende:
Ik ga mee youtube luisteren !
Ik wil eigenlijk weer eens zo'n echte slaven blue's zien+ horen.
Dat je ze gewoon ziet huilen met de gitaar super!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Robben Ford is goed, hoe hij jazz en blues met elkaar mixed!![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Kom op jongens houd dit topic eens draaiende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |