Ja, dat vond ik dus ook. Heel apart, met zo'n hoge stem gezongen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef emokid het volgende:
Crow Jane hierboven is echt belachelijk mooi gedaan. Wat een held.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef emokid het volgende:
Crow Jane hierboven is echt belachelijk mooi gedaan. Wat een held.
Vond het allemaal wel mooi haha. Het is en blijft een briljante gitarist.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En? Al helemaal gekeken? Wat vind je ervan/het beste nummer?
Op zekerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:33 schreef emokid het volgende:
Mooi dat dit topic nu toch tegen een tweede deel komt. Ik had hem in september 2008 geopend, dat is bijna 15 maanden geleden.Blues on!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil eigenlijk dit jaar ook wel naar North Sea Jazz.
Hmm, ik vond Bonamassa juist niet zo goed live. Misschien omdat hij niet veel klassiekers speelde toen ik hem zag. Alleen veel van Ballad of John Henry. Was wel cool, maar niet bluesy genoeg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Joe Bonamassa is tof, heb 'm drie keer live gezien. Twee keer in Ospel en ene keer in Tegelen. Als ik thuis muziek luister hoor ik liever oude blues, maar live is Bonamassa echt te gek!
Wat is blues zonder een gitaar.................quote:Op zondag 24 januari 2010 19:23 schreef schaap001 het volgende:
The Black Diamond Heavies; moddervette blues. Zónder gitarist!
Kan best, hoor. Maar is niet voor iedereen weggelegd, dat klopt: geen probleem.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:58 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat is blues zonder een gitaar.................
Dit is dus de hele clue van Jimi. Niet dat ie een van de voorlopers met effectpedaaltjes was, maar omdat ie zelf op een akoestische gitaar zo een vreselijk goed geluid had. Het is niet hoeveel noten je speelt, het is hoe je d.m.v. een goede vingerzetting een ultra-fijn geluid er uit weet te persen. En Jimi was hier de meester in.quote:
Hij is de originele gitarist van Procol Harum; speelt dus ook op A Whiter Shade Of Pale. Zijn Robin Trower Live uit 1976 is een aanrader! Too Rolling Stoned is de opener van dat album.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef wallofdolls het volgende:
En Robin Trower, net ontdekt, een hele grote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |