Dat waren echt bazen he Strawquote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld die twee bazen die achter je stonden tijdens de laatste 'aan het woord' ?
Ik zie net dat het eind oktober is en dan kan ik helaas nietquote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Alsof je er heengaatAls je toch van reizen houdt kom dan in het weekend naar Hengelo/Enschede heen
Daar kun je pas vermaken, zal ik ook wel ergens zijn
Beter dan een limonade feestje in verwegnistan
Ja hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie net dat het eind oktober is en dan kan ik helaas niet![]()
Mijn zegen heb je!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Nu kan er echt een slotje op, zoals we hadden afgesproken.
Is aangevraagdquote:
quote:
Overijsselquote:Op donderdag 4 september 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie net dat het eind oktober is en dan kan ik helaas niet![]()
Hengelo ga ik nog wel keer heen maar weet niet van de 2Er zijn er toch 2 ofnie?
achterkamertjes politiekquote:Op donderdag 4 september 2008 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
.....
! *is shocked*
Die zag ik eigenlijk niet aan komen... je leek er nog wel vertrouwen in te hebben.
Iedereen komt elkaar wel vaak genoeg ergens tegen hier op fok! genoeg drama te vindenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ook ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd![]()
Ik ga jullie missen(Eigenlijk alleen Strawberry
)
Maar er staat vast wel weer een nieuwe Roelof of Emar op! Dan zie ik jullie daar weer![]()
Doei!
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga jullie missen(Eigenlijk alleen Strawberry
)
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef BartK. het volgende:
Aah dat arme schaap. Komt er helemaal niemand naar zijn conferentie
Waarschijnlijk komen de papa's en mama's ook meequote:Op donderdag 4 september 2008 18:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]Emar Jan-Willem Jamy Cameraman Martin Goofy Fluffy
Dat is toch niet niks
Aan alles komt een eind, nu is het wachten tot AQuila met een nieuwe ster aan komt zettenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:53 schreef BartK. het volgende:
Balen dat het topic moet sluiten, heb vanaf topic 1 genoten hier.
Sorry maar dat feestje loop ik maar misquote:Op donderdag 4 september 2008 18:58 schreef SpankmasterC het volgende:Aquila's ster, ik ben van de party!
Had maar eerder gezegd dat had je nog op de lijst gekunnen!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:53 schreef BartK. het volgende:
Balen dat het topic moet sluiten, heb vanaf topic 1 genoten hier.
Ja ik zit ook een beetje in twijfel! Kijk aan de ene kant wil ik er wel mee door natuurlijk want er komt nog zo veel moois van DVGF! Maar aan de andere kant 6 weken wachten op die persconferentie is te lang dat is gewoon een feit!quote:Op donderdag 4 september 2008 19:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar wie weet, mocht deze dicht gaan, maak ik tegen de tijd van de persconferentie wel een nieuw topic
Dan pas gaan we echt van start natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |