Zo moeilijk was deze grap toch niet?quote:
Ik was nog wel verder gegaan ook als jouw verbinding er niet steeds uit zou vliegen!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:34 schreef koei het volgende:
oke, dat lijkt me wel erg handig DD!
En echt mooi, ik zit met een kennis te praten die een webcam heeft, en een beetje heen en weer te bluffen, krijg ik hem zo ver dat hij voor de camera zn broek uittrektOverigens heb ik geen webcam aangesloten en had ik dus net zo goed een dikke negert kunnen zijn
Rare mensen zijn er toch op de wereld...
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:34 schreef koei het volgende:
oke, dat lijkt me wel erg handig DD!
En echt mooi, ik zit met een kennis te praten die een webcam heeft, en een beetje heen en weer te bluffen, krijg ik hem zo ver dat hij voor de camera zn broek uittrektOverigens heb ik geen webcam aangesloten en had ik dus net zo goed een dikke negert kunnen zijn
Rare mensen zijn er toch op de wereld...
Ik heb geen webcamquote:Op donderdag 4 september 2008 00:41 schreef koei het volgende:
Of het moet een hele lekkere man zijn, iets als dit:
Ja mag het ook gewoon vragen hoor Koei.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:41 schreef koei het volgende:
Ik heb het maar afgekapt DD. Krijg in zulke gevallen toch last van plaatsvervangende schaamte
Of het moet een hele lekkere man zijn, iets als dit:
[ afbeelding ]
Sent. Zo jij hebt morgen heel wat te kijken op werk!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef koei het volgende:
Nou, als jullie allemaal even een foto van jezelf posten in dezelfde houding en met de zelfde hoeveelheid kleding dan zal ik wel even keuren!
DD.zipquote:Op donderdag 4 september 2008 00:57 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Sent. Zo jij hebt morgen heel wat te kijken op werk!
Je post net een pic van me en wilt meteen weer meer. Jij wilde meid! Je wilt wel hequote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef koei het volgende:
Nou, als jullie allemaal even een foto van jezelf posten in dezelfde houding en met de zelfde hoeveelheid kleding dan zal ik wel even keuren!
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DD.zip
Roy.zip
Poit.zip
Spanky.zip
misschien zelfs wel disjfa.zip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |