quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:10 schreef Moonah het volgende:Hoe gaat het inmiddels met jullie? Herfstvakantie? Ander ritme? Hopelijk blijft het bergopwaarts gaan!
Hoi,
wilde vandaag toevallig weer eens posten!
Nou op zich gaat het heel goed met K
Hij is vrolijk, lief, en houd zich aan afspraken en heeft geen woedeaanval ofzo meer gehad.
Hij heeft weer wat kinderen waar hij mee omgaat, gaat spontaan naar buiten enz
hij doet aan duiken en is veel met de hond bezig,ook met cursus enz
Op school gaat het met gedrag naar eigen zeggen goed
Dus tot zover de nog steeds opwaartste spiraal!
Gister echter een gesprek met de behandel coordinator ,zijn mentor en de leidster van rots en water training
Hier bleek dat hun vnden dat het helemaal niet zo goed gaat met hem.
Ze vonden dat hij niet gemotiveerd was.
Hierdoor werkte hij niet hard genoeg ervoor.
Bij K viel dit rauw op het dak,want voor hem gaat het ( in tegenstelling tot een dik half jaar geleden) super vooruit
Ze brachten het een beetje negatief allemaal vond ik tenminste ( maarja moeder gevoel ) dus K werd hier nog minder gemotiveerd van
Ook snapte hij niet zo goed wat ze allemaal bedoelden, want hij werkte wel eraan
het werd een beetje welles nietes spel zo leek het wel
gelukkig had hij die morgen met zijn mentor een gesprek gehad, en daarin was hij wel gemotiveerd
en nadat ik zei dat ik me kon voorstellen dat hij zich nu aangevallen voelde met 4 mensen teg zich en uitlegde wat hij allemaal deed om te veranderen ging het gesprek anders
toen gaven ze ook wel complimenten en werd benadrukt dat ze hem niet willen aanvallen maar zich toch nog grote zorgen maken
Op school gaat het qua gedrag wel redelijk ,maar dit komt omdat hij als er een escalatie dreigt hij vanzelf even op de gang gaat ziiten
dus teg vorig jaar is dit zo super maar............. je kunt dit idd niet altijd blijven doen
je zult ook soms iets moeten aan gaan zonder dat het uit de hand loopt
maar K is dan bang zo zegt hij dat hij zich dan niet meer onder controle heeft
hij kropt nu alleen de agressie op
En de juffrouw vond dus dat hij erg vaak de klas uitging en waren nog meerdere dingen maar daar zou ik volgende week nog een gesprek over krijgen
Hij gaat ook nog steeds halve dagen naar school omdat ze vinden dat K het niet aan kan om hele dagen te gaan
Ook de concentratie (en moeheid en hoofdpijn) zijn erger lijkt het wel
in het gesprek gaf de leidster van rots en water aan dat K zich vorige week pas voor het eerst open had opgesteld
en ze vroeg of K geen muurtje om zich zelf had opgebouwd, bij deze vraag werd hij emotioneel en zei van ja
Alleen mijn moeder en sommige mensen om wie ik geef weten wie ik ben de anderen niet
en ik zal dat muurtje moeten hebben want anders loopt het weer allemaal mis
Het was al met al een confronterend gesprek dat ik niet had verwacht
De coordinator vroeg of K en ik bereid waren de systeem therapie te gaan ,dan maar zonder zijn vader
dit willen wij ( ik ben blij dat ik iets kan doen) en die gaat spoedig starten
De onderzoeken van het ziekenhuis zijn in volle gang ,en de 27 ste krijgen we hopenlijk de uitslag maar dat is nog niet zeker
[ Bericht 20% gewijzigd door candygirl op 15-10-2008 16:14:07 ]