Je kan er dan ook van uitgaan dat er geen andere mogelijkheden meer waren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef NED het volgende:
Wat moet een kind van 9 jaar met een depressie?! Die moet argeloos met de blokkendoos spelen ofzo
Het niet niet gekker worden zeg
ja het kan erfelijk belast zijn,al is hier in dit geval niet echt sprake ervanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Is het zo dat aanleg voor een depressie erfelijk is??
Kan, en van depressie is bekend dat heet ook familiairs kan zijn, dat wil zeggen dat het in de ene famiele vaker voorkomt dan in de andere. Daar hoeven geen erfelijke factoren een rol te spelen. Overigens betkent dat weer niet dat depressies ALTIJD erfelijk of familiar zijn, ze komen ook (vaak overigens, in veruit de meeste gevallen) zomaar in het wild voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:17 schreef Ticootje het volgende:
Is het zo dat aanleg voor een depressie erfelijk is??
wat moet een kind met een gebroken been, die moet rondrennen in het bosquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef NED het volgende:
Wat moet een kind van 9 jaar met een depressie?! Die moet argeloos met de blokkendoos spelen ofzo
Het niet niet gekker worden zeg
Thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het vorige topic vandeweek helemaal gelezen en ik vind dat je echt ontzettend dappere keuzes maakt Candygirl. Ook al voelt het misschien niet altijd zo, ik vind dat je een heel goede moeder bent omdat je deze beslissingen maakt voor je kind.
Hoe gaat het nu met de prozac? Heeft dat al gewenste resultaten? En de misselijkheid?
Wat Scandy zegt. Erg geschrokken van je ingrijpende verhaal. Hoop dat door alle behandelingen en AD het iig beter met hem zal gaan/komen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:42 schreef Scandalous het volgende:
Heb het vorige topic gelezen, wat moet dat moeilijk zijn voor jullieVeel sterkte ermee.
![]()
Ja hij kon dus nu ook daar blijven op de crisis opvang.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:31 schreef Dupje het volgende:
Dus het is nu zo dat K weer 4 weken thuis is en dan opgenomen kan worden in de oudere groep?
Tevens TVP
Ik heb Touch for Health therapie gehad voor vanalles en nogwat. En ook daar kwamen chakra's bij kijken. Nog veel meer (met kleuren, bachbloesems en stenen), maar het hielp altijd wel iets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef candygirl het volgende:
Vrijdag ga ik met hem naar een man die eenm Chakrabehandeling doet.
Baat het niet dan schaad het niet denk ik maar.
Wie weet helpt dit ook een beetje
Iemand hier ervaring mee?
De mensen die er naar toe zijn gegaan zeiden dat het echt wel geholpen heeft.
daar zit idd ook echt wel wat in wat je zegt,nu hij zich beetje kan ontspannen van alle spanning ,kan natuurlijk ook de moeheid toeslaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef phileine het volgende:
Candygirl, fijn dat het een beetje lijkt aan te slaan. In ieder geval even een adempauze, ook dat is belangrijk. Die moeheid is ook echt wel een bijwerking die bij het wennen aan de medicatie hoort, dat verdwijnt meestal ook weer na een tijdje. Het heeft er ook mee te maken dat je bijvoorbeeld na een lange tijd een beetje begint te ontspannen, als je dat begint toe te laten voel je opeens pas hoe ongelofelijk moe je bent. Maar het kan vast geen kwaad eens te kijken of die misselijkheids-medicatie nog wel nodig is. Wat hoop ik voor jullie dat dit nu eindelijk echt het begin van die lange opgaande lijn is!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef candygirl het volgende:
het is idd primperan, in de vorm of naam van metoclopramide primperan
Nee, daar heb je gelijk in. Ik ben heel blij dat ik niet in deze schoenen hoef te staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:45 schreef Moonah het volgende:
Confrontaties opzoeken is nu idd niet het slimste lijkt me. Maar zijn depressiviteit mag geen excuus worden om te gaan liegen en roken vind ik.
Fijn dat je dat even benadrukt dat ik niet moet wanhopen en dat het vaker op en neer gaat,dat vergeet ik zelf idd wel eens vluggerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:44 schreef Moonah het volgende:
Probeer niet te wanhopen Candygirl. Tot nu toe is het steeds op en af gegaan. Nu gaat het dus weer even 'af'. Dat roken is idd niet zo geweldig. Ik zou hem daar toch wel pittig op aanspreken. Denk ik. Maar ik ben niet de moeder van een depressieve puber...dan maar...
* Inekris Gaat even naar de bloemist, en koopt een geweldige bos bloemen voor candygirlquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:19 schreef candygirl het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even benadrukt dat ik niet moet wanhopen en dat het vaker op en neer gaat,dat vergeet ik zelf idd wel eens vlugger![]()
Zal ook wel weer beter gaan,alleen op de dagen dat het niet goed gaat,
Zoals vandaag,
Wakker maken,in wat voor humeur zal hij zijn,zullen we zonder irritatie naar school kunne gaan,Op school ; zal ik telefoontje krijgen? weer halen,hoe is zijn dag geweest, is hij weer uit zijn doen boos en onrustig.
Proberen de postieve dingen benadrukken.
Thuis ,meteen boos want hij is zo druk en onrustig dat hij woorden krijgt mijn zijn broer, boos naar boven ,huiln at hij niet naar buiten mag enzzzzzzzzzzzz
Ik denk ook niet dat je verwachtingen te hoog moeten liggen. K. heeft er jaren over gedaan om zijn depressie en gedragsproblemen te ontwikkelen, het heeft ook zijn tijd nodig om weer wat steviger in zijn schoenen te staan.quote:
Lust- en rusteloosheid, horen er nu, helaas, eenmaal bij. De Prozac, of een ander middel ook hoor, kan ook extra onrust veroorzaaken. Als je zoiets slikt voel je je een tijdje 'raar'. Je emogevoel en je lichaamsgevoel passen niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:15 schreef candygirl het volgende:
vermoeiende week gehad, K heeft geen driftbuien meer gehad maar lijkt of is doodongelukkig.
School heeft ook weer aan de bel getrokken omdat ze zich zorgen maken dat hij zichzelf iets doet in een bui van moedeloosheid.
Ik ben ook in de klas gaan kijken een uur,pfff hij zegt dat hij moe is maar wat een energie.
Hij is zo onrustig dat hj de hele klas gek maakt.
De juffrouwen vinden hem sinds de medicijnen ook veel onrustiger dan normaal.
En ze denken nu ondertussen dat het beter is als hij naar een andere school zou gaan.
Hoezo dat zij instemmen met dagbehandeling, het lijkt mij dat jij moet instemmen, en zij moeten doen.quote:Hij is nu de medicijnen 6 weken aan het slikken, en vanmiddag overleg met psycholoog en psyiather.
Zelf heb ik de indruk dat het niet optimaal werkt.
Hij is ook nog steeds heel moe en vaak misselijk.
En vanmiddag wil ik ook echt duidlelijkheid of ze kunnen bieden wat wij willen.
Hij heeft nu 1 keer in de week therapie, en dus eigenlijk aan het wachten voor opname.
Maar K en ik willen die opname igg 24 uurs niet.
Maar er moet toch echt wel meer mogelijk zijn ,dan of 1 keer in de week of 24 uurs.
Ik hoop dat ze instemmen met de dagbehandeling.
Dan zou hij dus van 8 morgens tot 6/7 savonds daar zijn,school,therapie enz,
En uhm, hoe bedoel je wonen, is dat als in verhuizen, of als in langer logeren?quote:Mijn oudste zoon gaan volgende week bij zijn vader wonen, dus de prikkels van ruzzie met hem zijn dan ook verdwenen.
Ik ook, maar alleen als wilt delen.quote:Dat en het feit dat ik echt bijna iedere avond thuis ben ook de structuur te bieden en vastigheid, lijkt me dit gewoon haalbaar.
Maar dus ben benieuwd vanmiddag, en over medicatie en opname
Kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:46 schreef candygirl het volgende:
inekris fijn je belangstelling .maar volgens mij hebben we langs elkaar heen geschreven![]()
over vanmiddag bedoel ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |