Denk dat Isa deze krijgt in elk geval (volgens mij dezelfde als ze nu heeft, maar dan een ander print):quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:45 schreef E.T. het volgende:
Voor Saskia heb ik nog een jas van vorig jaar die ze nog prima past, ik heb er bij Zeeman eentje bijgekocht zodat ze elke week gewassen kunnen worden wat geen overbodige luxe is met (minimaal) twee keer per dag een halve zandbak in de zakken en veel geravot buiten.
Ik wil wel nog kijken voor een knappe jas voor 'netjes' bij H&M of Hema ofzo, die wordt dan (als ze 'm nog past) volgend jaar ook 'ravot-jas'.
die had ik idd ook gezien in de webshop en op m'n 'verlanglijstje' geparkeerdquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk dat Isa deze krijg in elk geval (volgens mij dezelfde als ze nu heeft, maar dan een ander print):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef pinquit het volgende:
Ik heb voor Max zijn jas van vorig jaar die hij nu nog maakkelijk past![]()
een grijze van v&d.
deze vind ik wel mooi:
[ afbeelding ]
Hij is van baby facequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
DIe van Jet is leuk! Waar koop je die Beaker?
Ik heb ook een baby-face jasje, maar die staat niet op de site volgens mij. Zal eens even kijken of ik een foto kan maken incl accesoiresquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef Beaker het volgende:
[..]
Hij is van baby face
www.baby-face.nl
Dat is dus ook de reden dat ik dat eerste mexx-jasje terug ga brengen. Hij is voor mijn kleine mupke echt te lang en ik zag Snoopy's jeugdtrauma ook nog langskomen over lange jassen, dus dat zal ik Linde maar niet aandoenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:06 schreef nebelung het volgende:
Ja, ik vind het ook een dottekopje, dat jasje in de OP. Maar wanneer zou ik mijn meid nou zoiets aantrekken?
Op de psz verblijft ze de hele 'buitenpauze' in de zandbak, of gaat ze van de glijbaan. Ook buiten de psz loopt ze met de buurkindertjes te ravotten, te glijbanen, te rennen en vallen en met zand en water te knoeien. (m.a.w.: ze loopt altijd met/in zand te knoeien)
We gaan niet naar de kerk, we hebben zelden een bruiloft of een ander groot feest. Nee helaas, het wordt toch één of twee goedkope jassen die makkelijk in de machine kunnen
Leuk!! Waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef senesta het volgende:
Ik heb echt mazzel gehad, ik heb dit toffe diesel jasje voor 35 euro in de outlet gekocht en ik vind hem echt super![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat de foto's zo donker zijn, het is een zwart rib jasje![]()
Misschien dat ik morgen wel even nieuwe probeer te maken bij daglicht.
Ik denk dat jij een meisje krijgt. Je hebt namelijk zo'n mooie ronde buik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb ook zo'n leuk jasje gescoord bij Olliewood![]()
Maar nog geen foto, anders is het geslacht van baby meteen duidelijk
de zomervariant heeft H&M al een paar jaar in de collectiequote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef pinquit het volgende:
ik zoek eigenlijk een hele leuke met zo'n halve (of schuine) rits en een grote zak voorop![]()
ik heb er deze zomer een paar kindjes in zien lopen, maar nergens kunnen vinden. nu zoek ik die dus in de winter-vorm, maar ook nog niet kunnen vinden
O ja mag het? Ik zie zulke leuke voorbij komen. Dan hou ik 'm nog wel even hier een paar weken goed? Hang ik 'm aan een haakje in de kamer en loop er zuchtend langs als manlief in de buurt is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef poemojn het volgende:
Koop ik een jas voor Cas, en jij voor Juliette. Deal?![]()
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bijquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef texelonia het volgende:
Maar dat is pas in november ofzow, dus dat lijkt me vrij laat voor een winterjas...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef snoopy het volgende:
Ik weet ook nog van vorig jaar dat heel veel maten al snel uitverkocht zijn![]()
Morris past zijn jas van vorig jaar gelukkig nog, nu nog Lis in haar jasje zien te krijgen om te zien hoe en wat
dan hoeft het niet over het hoofd maar is de voorkant wel winddicht. Ik vind het echt een superjas, lijkt me echt heerlijk voor op de fiets! of voor hier waar je altijd wind tegen hebt, en het áltijd waaitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ik vind het juist heel makkelijk. En nu Lis zelf haar rits ontdekt heeft inclusief de werking is het helemaal handig in de winterquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
Ik had het al gezien Belana en daarom vond ik het maar niks.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ja dat wel, maar veel dingen zijn dan al uitverkocht, of niet meer in alle maten beschikbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bij
quote:
Wat een prachtig jasjequote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Sugar het volgende:
En zo staat het jasje!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die jas blijf ik echt geweldig vinden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:02 schreef Stiemie het volgende:
Aangezien ik voor komende winter nog op zoek ben naar een leuke winterjas voor Linde leek dit me een leuk topicHeeft iemand nog tips van leuke (online) winkels of tips waar je op moet letten bij aanschaf van een kinderjas?
Zelf is vind ik dit zo een leuk jasje (foto 'geleend' uit het babycouture-topic) maar de prijscategorie is toch iets minder![]()
[ afbeelding ]
die is superquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef jellyrose het volgende:
Ethan heeft deze jas van zijn tante gehad voor zijn verjaardag.. ik kwam er gisteren pas achter dat het ook allemaal los kan en je dus zowel een capuchon trui als een spijkerjackje hebt![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag een prima score behaald bij de Prenatal.Had ik nooit gedacht eerlijk gezegd.
Wat heb ik gevonden? Een leuk gevoerde spijkerjas met een muts er aan vast voor Brent!
Dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Tex wat een leuke jas!
Ingrid, ik heb bij Zeeman voor 3,5 euro een bodywarmertje gekocht. In combinatie met een spijkerjasje of joggingvestje is dat een voordelige "tussenjas"
Hoi,quote:Op donderdag 4 september 2008 23:37 schreef snakelady het volgende:
Wie weet waar ik deze jas nog meer kan krijden, bij wehkamp hebben ze hem niet meer in demi's maat namenlijk
[ afbeelding ]
of een soortgelijk model.
Mooi Tex, wat lijkt hij al groot zo met zo'n prachtige jasquote:
oh die is echt gaat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef ballonnetje het volgende:
Deze heb ik voor mijn zoon! Echt helemaal leuk!
[ afbeelding ]
Ze hadden het idd kunnen zeggen, maar ik ben wel een beetje zeikerd vind ik zelf, om terug te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:
Gewoon terug gaan en ruilen, PM-girl
ik vind de jongensversie vrij unisex hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef Lishe het volgende:
Ik vond de meisjesversie niet zo mooi, helaas. Ga ik weer verder met mn biedingen
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:
Gewoon terug gaan en ruilen, PM-girl
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
En zo ziet het eruit, nu nog mooier met de korting eraf
[ afbeelding ]
Zo'n heel schattig wollen mutspetje erbij
Ze heeft al zo´n ouderwetse jongensjas, dus die krijg ik haar echt niet nog 1 aangesmeerd. (3 euro bij de kringloop!!! Jihaaa, dat was een supervondst!)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik vind de jongensversie vrij unisex hoor(blijft prijzig natuurlijk, maar toch
)
Heb ondertussen 2 andere jassen gevonden, bij de villa hap winkels in de buurt hadden ze hem ook niet helaas dus heb de zoektocht maar opgegeven, heb nu ook leuke jassen gelukkig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:23 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Hoi,
De jas is van villa hap kan je hem daar niet nog halen?
Liefs
En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?quote:
En hoe! Kolere!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Meaghan het volgende:
Tis een rib uit m'n lijf
Je zou op die manier het bedrag gewoon per kind moeten doorberekenen en dan betaal je eigenlijk maar de helftquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb echt een zwak voor mooie kinderkleding![]()
Magoed, de wat duurdere merken zijn doorgaans van betere kwaliteit zodat de jongste er vaak ook nog plezier van heeft. En zo praat ik het een beetje goed voor mezelf
Daar issie:quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?
quote:
ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef mrien het volgende:
Heb je dezelfde besteld Owlet? Hij is echt leuk, niet vreselijk dik trouwens, maar wel aangenaam gok ik
wat een schatje!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenkant is polyester. Betekent dat dat het zo'n gladde stof is zeg maar? Vind het op de foto niet heel duidelijk, maar denk het wel... Heb daar zo'n hekel aan namelijk. Zeker voor kleine babietjes.
Volgens mij hebben de Hema en Villa Happ zoiets.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?
prenatal had deze week in de folder ook een trenchcoat in de aanbieding!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?
Tex, je maakte me even heel blij met die jas. Tot ik de prijs zag. Neu, voor mijn negenmaandertje vind ik dat ook even te veel van het goede![]()
Maar toen kwam Mrien met een beter alternatief dus die jas is meteen maar besteld
hmm das best een ernstig geval van zwangerschapsdementie dan, nu al niet meer weten wat je een kwartier geleden besteld hebtquote:Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Goh.. ik denk voor beidenEffe nakijken
In elk geval een nappy wrapper + een aantal cassettes. Dat was wel de moeite waard.
Die is leuk! en da's precies degene die ik via MP heb gevonden, hij was hier al uitverkocht en er zijn dus blijkbaar mensen zo slim om populaire jasjes in te slaan en ze dan via MP te verkopenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Euh het ging over jassen he, Meike heeft een nieuwe jas gekregen van opa en oma, stond deze week in de Hema folder,een roze/wit geblokte. Tres girlie!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Lishe het volgende:
Ja Karin, echt! Ik wou dan dat ik tegen kon bieden. -3 ofzo,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |