abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61313264
Aangezien ik voor komende winter nog op zoek ben naar een leuke winterjas voor Linde leek dit me een leuk topic Heeft iemand nog tips van leuke (online) winkels of tips waar je op moet letten bij aanschaf van een kinderjas?

Zelf is vind ik dit zo een leuk jasje (foto 'geleend' uit het babycouture-topic) maar de prijscategorie is toch iets minder

dinsdag 2 september 2008 @ 08:18:49 #2
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_61313388
ik ga dit topic volgen voor de meiden.
pi_61313436
Maneki heeft toch zo'n soort jasje gescoord?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61313975
Ja dat jasje van maneki heb ik ook gezien die is ook zo Saartje boft maar
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 09:11:30 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61314068
Leuk!!! Isa heeft nu een knalroze Gaastra jack, van Opie gekregen. En een michelinjas van H&M in een soort roze/oranje oilily print. Ga eens voor fotootjes zoeken...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61314322
Jennifer heeft voor de winter een jasje van babydior. Donkerblauw met vrolijke figuurtjes. Hij is nu wat aan de ruime kant, maar ik gok dat hij prima gaat passen over 2/3 maanden. (Nu draagt ze een dunner jasje, knalroze)

Deze dus.

Voor de wintersport heb ik winterpakken. Ik verheug me er zo op, lekker sleeen met Jennifer! Ik heb ook roze snowboots met een bontje boven. Die zijn ook echt te lief.
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:45:09 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61314622
Voor Saskia heb ik nog een jas van vorig jaar die ze nog prima past, ik heb er bij Zeeman eentje bijgekocht zodat ze elke week gewassen kunnen worden wat geen overbodige luxe is met (minimaal) twee keer per dag een halve zandbak in de zakken en veel geravot buiten.

Ik wil wel nog kijken voor een knappe jas voor 'netjes' bij H&M of Hema ofzo, die wordt dan (als ze 'm nog past) volgend jaar ook 'ravot-jas'.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61314802
Een heleboel kinderjasjes vindt je hier http://www.babywebshops.nl/index.php?ps=jack
Van goedoop tot heel erg duur.

Pffffffff
Wat is kinderkleding toch duur..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 09:58:52 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61314836
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:45 schreef E.T. het volgende:
Voor Saskia heb ik nog een jas van vorig jaar die ze nog prima past, ik heb er bij Zeeman eentje bijgekocht zodat ze elke week gewassen kunnen worden wat geen overbodige luxe is met (minimaal) twee keer per dag een halve zandbak in de zakken en veel geravot buiten.

Ik wil wel nog kijken voor een knappe jas voor 'netjes' bij H&M of Hema ofzo, die wordt dan (als ze 'm nog past) volgend jaar ook 'ravot-jas'.
Denk dat Isa deze krijgt in elk geval (volgens mij dezelfde als ze nu heeft, maar dan een ander print):

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 02-09-2008 10:28:33 (:o 't' vergeten...) ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:24:47 #10
3011 E.T.
pi_61315284
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Denk dat Isa deze krijg in elk geval (volgens mij dezelfde als ze nu heeft, maar dan een ander print):
[ afbeelding ]
die had ik idd ook gezien in de webshop en op m'n 'verlanglijstje' geparkeerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61315532
Myrthe past haar jas van vorig jaar nog
pi_61315665
Voor Noah heb ik deze jas van Oilily:

Door het licht lijken de kleuren beetje raar, maar hij is gewoon effen zwart

Moet alleen even kijken of ie hem al past. Als ie nog (veel) te groot is bewaar ik hem voor volgend jaar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61316324
Die jassen met die gladden buitenkant vind ik zelf altijd zo zweterig. Eigenlijk liever dus iets anders. Ik zag een leuke met veel haar en lekker zacht, maar zoiets had nichtje vorig jaar. Dus ik wil een andere. Van bfc zag ik een leuke, maar die was weer uitverkocht in de goede maat. Zucht, moet ik weer gaan winkelen. Arme ik. Dat is wel een dure, doen we de tweede wat goedkoper, zodat ze regelmatig in de was kunnen. Bij zeeman hadden ze idd een leuke hangen ET, maar die is natuurlijk te groot. En in de babymaatjes is het weer heel erg baby.

Kopen jullie trouwens van die herfst/lente/tussenjasjes of gaan jullie meteen van zomer naar winter?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 11:18:11 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61316446
Vanalles Yppy, vanalles... Ik schaam me soms als ik hier op de kapstop kijk en dan bedenk dat we er echt maar eentje hebben

Ik heb gisteren een hele leuke bodywarmer in mosgroen(?) met een roze binnenkant meegenomen van de zeeman. Die past weer perfect bij het oudroze ribjasje (model spijkerjack) dat ik van Ebay heb. Verder heeft ze een spijkerjasje van hilfiger (model colbertje) ook van Ebay en een zomerjas van Vögele, waar je een soort van binnenvoering uit kunt halen die dan weer fungeert als soort van bodywarmer. En dan nog die twee winterjassen erbij op de kapstok
pi_61316851
Wij hebben een kapstok waar je extra haakjes voor kunt kopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:57:34 #16
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61319967
Is verliefd op deze

Alleen vind ik ¤ 66,95 erg duur
pi_61320443
Ik heb voor Max zijn jas van vorig jaar die hij nu nog maakkelijk past
een grijze van v&d.

deze vind ik wel mooi:

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61320487
Ik moet voor Pepijn zijn maat 68 jas van afgelopen winter maar eens weer opsnorren.
Die past vast nog
Verder wel een aantal tussenjasjes/vestjes etc voor de komende tijd.
pi_61320598
Toen ik klein was kreeg ik zo'n lange jas van mijn vader, een heeeele dure van 'het Schooltje' (hele hippe kinderwinkel in Amsterdam toen). Hij was wel 300 gulden. En ik vond het toch vreselijk zo'n lang ding, ik kon er helemaal niet goed in spelen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 september 2008 @ 14:27:34 #20
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61320678
Léon krijgt de krokodillenjas van H&M.
heb gelijk ook de witte coltrui erbij gekocht van het plaatje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61320865
welke jas bedoel je dutch? Ik weet niet welke je bedoelt, zowel op de site als in de catalogus zie ik hem niet?
gevonden!

dinsdag 2 september 2008 @ 14:43:25 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61320978

Moest van Léon. Vanwege de krokodillen natuurlijk.
pi_61322483
Leuke jas zeg die krokodillenjas!

Snoopy een jas van Het Schooltje! Dat was vast een heeeele dure inderdaad. Er zit vlakbij de Rai trouwens een outlet van 't Schoolltje zag ik laatst.

Linde heeft vandaag wel 8 jassen gepast en ik heb er 2 gekocht waarvan ik er 1 weer terug ga brengen

Ik kon eerst namelijk helemaal niks vinden alleen een jasje van 50 euro van Mexx. Die voor de zekerheid maar meegenomen

Maar toen kwam ik later deze tegen van Name it (mijn favoriete merk voor kinderkleding ) en die vond ik toch wat stoerder en veel leuker geprijsd! De kleur is overigens iets lichter dan op het plaatje.

Het bontkraagje en de capuchon kan je er trouwens allebei nog van afhalen met een ritss/drukkers

Gelukkig kan ik die van Mexx nog binnen 30 terugbrengen

Op het onderste jasje staat trouwens dat het niet in de droger kan maar volgens de mevrouw van de winkel is dat alleen vanwege de bontkraag. Ze zei dat op de laagste stand even het meeste vocht eruit niet zoveel kwaad kan. Hoe doen jullie dat eigenlijk? Is het belangrijk dat een jasje in de droger kan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 02-09-2008 20:01:01 ]
pi_61323431
Stiemie, Emma heeft voor dat soort gevallen twee jassen. Dit jaar waarschijnlijk zelfs drie jassen. Of ik deed de jas in de was als ik wist dat ze hem de volgende dag niet aan hoefde of iets anders aan kon (dik vest bvb omdat ze alleen buitenkwam om naar de auto te gaan oid)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61323593
Ah Jelief ik bedacht me net ook dat ze nog genoeg joggingjasjes en vesten heeft en als ze er zo een aantrekt met haar regenjasje erover om alleen even snel bv naar de opvang te lopen dat dat makkelijk moet kunnen tenzij het enorm hard vriest ofzo natuurlijk
pi_61324003
Leuk topic en tijd om te reageren

Voor Benthe jas van Mexx. Heb er ook nog bijpassende sjaal,muts en handschoenen bij in het roze/paars/beige

Voor Jenna van Barbara Farber, met dezelfde muts, sjaal en wantjes
pi_61326907
Vandaag van oma gekregen

Hebben er alleen een andere slaal, muts en wanten bij uitgekozen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 19:03:40 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_61327186
Wat zijn jullie al vlot

Cas past zijn jas van H&M nog, die met die skulletjes er op, dus die is weer heppie de peppie en voor 2de jas zien we nog wel, voorlopig lopen ze beide nog in hun zomerjas.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61328193
Ik vond het ook al wel erg vroeg Moussy, maar het viel me in de stad op dat van een aantal leuke jassen gewoon al een aantal maten niet meer verkrijgbaar waren
pi_61328685
Ik weet ook nog van vorig jaar dat heel veel maten al snel uitverkocht zijn
Morris past zijn jas van vorig jaar gelukkig nog, nu nog Lis in haar jasje zien te krijgen om te zien hoe en wat

[ Bericht 14% gewijzigd door snoopy op 02-09-2008 20:47:22 ]
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:36:01 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_61329914
Ik heb ook H&M jassen besteld, Liam krijgt deze:

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:52:29 #32
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61330397
Nu zit ik nog te twijfelen voor Cas over die met die gereedschappen.

Heel goed kijken hoor, anders zie je het niet.

Ik vind die 1e jas van Stiemie zo'n dotje. Dan baal je dat je op zoek moet naar jassen met krokodillen en gereedschap.
pi_61330582
Koop ik een jas voor Cas, en jij voor Juliette. Deal?
pi_61330845
Ja, ik vind het ook een dottekopje, dat jasje in de OP. Maar wanneer zou ik mijn meid nou zoiets aantrekken?

Op de psz verblijft ze de hele 'buitenpauze' in de zandbak, of gaat ze van de glijbaan. Ook buiten de psz loopt ze met de buurkindertjes te ravotten, te glijbanen, te rennen en vallen en met zand en water te knoeien. (m.a.w.: ze loopt altijd met/in zand te knoeien )

We gaan niet naar de kerk, we hebben zelden een bruiloft of een ander groot feest. Nee helaas, het wordt toch één of twee goedkope jassen die makkelijk in de machine kunnen
Variety is the spice of life
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:27:12 #35
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61331565
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 14:16 schreef pinquit het volgende:
Ik heb voor Max zijn jas van vorig jaar die hij nu nog maakkelijk past
een grijze van v&d.

deze vind ik wel mooi:

[ afbeelding ]
Die heb ik voor Finn gekocht.

En ik wil er denk ik nog 1 voor erbij, want 2 jassen is geen overbodige luxe met een zandmannetje als dat van ons.
pi_61332090
Oooh, wat een leuke jas Snoop! Vind ik ook echt bij jou Lis passen!

Ik zal morgen eens kijken of Thies zijn jassen van vorig jaar nog past. Die waren wel leuk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61332698
DIe van Jet is leuk! Waar koop je die Beaker?
En die van Linde vind ik ook leuk!
Handig als je kind zijn'haar jas van vorig jaar nog past zeg!
Jammer dat dat hier niet meer gaat lukken, Meikes jas van vorig jaar was ook zooooo leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 2 september 2008 @ 22:01:53 #38
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61332768
Oeh, wat zie ik veel leuke jassen voorbij komen hier!
Wat een leuke website snoopy. Leuke jas ook. Ik zoek een iets langere voor Jet. Eigenlijk zoiets als Maneki heeft gekocht
Lekker douchen!
pi_61332918
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:

DIe van Jet is leuk! Waar koop je die Beaker?

Hij is van baby face

www.baby-face.nl

Ik heb Jet ook nog in haar jas van vorig jaar gewurmt, maar dat ging echt niet passen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator dinsdag 2 september 2008 @ 22:16:56 #40
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61333222
Ik heb echt mazzel gehad, ik heb dit toffe diesel jasje voor 35 euro in de outlet gekocht en ik vind hem echt super

Jammer dat de foto's zo donker zijn, het is een zwart rib jasje
Misschien dat ik morgen wel even nieuwe probeer te maken bij daglicht.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61333904
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef Beaker het volgende:

[..]

Hij is van baby face

www.baby-face.nl
Ik heb ook een baby-face jasje, maar die staat niet op de site volgens mij. Zal eens even kijken of ik een foto kan maken incl accesoires . Morgen maar.
Fake it till you make it...
pi_61334507
Ik heb ook zo'n leuk jasje gescoord bij Olliewood
Maar nog geen foto, anders is het geslacht van baby meteen duidelijk
pi_61334634
Op die site van BFC kun je niet bestellen he
Wel een paar winkels hier redelijk in de buurt, moet daar maar es kijken dan
En maar eens zien wat de hema in petto heeft, maar aan de folder te zien weinig soeps
pi_61334646

Mijn jasje voor beppie
Als ze later wil ravotten krijgt ze ook een gewone wasbare jas, nu nog ff niet

Mijn jongens kunnen nog in de winterjas van vorig jaar, scheelt weer shoppen
Saartje
pi_61335134
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:06 schreef nebelung het volgende:
Ja, ik vind het ook een dottekopje, dat jasje in de OP. Maar wanneer zou ik mijn meid nou zoiets aantrekken?

Op de psz verblijft ze de hele 'buitenpauze' in de zandbak, of gaat ze van de glijbaan. Ook buiten de psz loopt ze met de buurkindertjes te ravotten, te glijbanen, te rennen en vallen en met zand en water te knoeien. (m.a.w.: ze loopt altijd met/in zand te knoeien )

We gaan niet naar de kerk, we hebben zelden een bruiloft of een ander groot feest. Nee helaas, het wordt toch één of twee goedkope jassen die makkelijk in de machine kunnen
Dat is dus ook de reden dat ik dat eerste mexx-jasje terug ga brengen. Hij is voor mijn kleine mupke echt te lang en ik zag Snoopy's jeugdtrauma ook nog langskomen over lange jassen, dus dat zal ik Linde maar niet aandoen

Het eerste jasje is echt geweldig hoor, maar ik twijfel ook erg of het wel praktisch is voor spelende en ravottende kindjes
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 23:36:26 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_61335650
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:16 schreef senesta het volgende:
Ik heb echt mazzel gehad, ik heb dit toffe diesel jasje voor 35 euro in de outlet gekocht en ik vind hem echt super

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jammer dat de foto's zo donker zijn, het is een zwart rib jasje
Misschien dat ik morgen wel even nieuwe probeer te maken bij daglicht.
Leuk!! Waar?
pi_61335859
Ik heb voor Isa ook al een jasje gekocht koop er straks nog eentje bij maar probeer dan een wat goedkoper model te kopen voor nood erbij.

Dit is het jasje van Mexx alleen die van Isa heeft roze voering in de jas en muts, dus iets vrolijker.

Mama van Isa en Ties
  woensdag 3 september 2008 @ 00:03:57 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_61336410
Ik heb nog helemaal geen leuke jassen gezien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61337081
Die van Jet is dus al op een aantal plekken uitverkocht in Anna's maat. Gelukkig bestaan er webwinkels, fjew, ik ga het irl zoeken opgeven.
*OUD heilige*
pi_61339496
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:58 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb ook zo'n leuk jasje gescoord bij Olliewood
Maar nog geen foto, anders is het geslacht van baby meteen duidelijk
Ik denk dat jij een meisje krijgt. Je hebt namelijk zo'n mooie ronde buik.
pi_61339922
Ik heb Emma haar jassen voorraad uit de kast gehaald:
Beide van Sun-City een frans merk.
De groene heeft ze vorig jaar al aangehad (als kdv en speeltuinjas ) ik vind dat groen niet zo mooi staan bij d'r.

Het is dat ik de jassen heb gekregen (over uit een monsterpartij), ik ben helemaal geen fan van populaire poppetjes op kleding. Emma vindt ze wel mooi, dat scheelt.

Er komt dus hoogst waarschijnlijk nog wel een wat nettere jas bij.
  woensdag 3 september 2008 @ 09:05:54 #52
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_61340088
Amber past haar jas ook nog
En Iris kan die van Amber aan
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_61340216
haha ja, Juliette past ook de 86+ jas van Myrthe.. Misschien kunnen wij in de uitverkoop wel gerechtvaardigd nieuwe jassen kopen, LadyS?
pi_61340419
Vandaag had Jen haar winterjasje al aan. Wat een guur vies weer is het en koud ook vanmorgen. In het jasje staat 3M, maar Jen is nu bijna 7M en de mouwen zijn nog steeds aan de lange kant....
pi_61340793
ik zoek eigenlijk een hele leuke met zo'n halve (of schuine) rits en een grote zak voorop ik heb er deze zomer een paar kindjes in zien lopen, maar nergens kunnen vinden. nu zoek ik die dus in de winter-vorm, maar ook nog niet kunnen vinden
pi_61340952
Even voor het verschil, dit jasje heeft Emma nu als nette jas. Het is name it.

Dat is wat meer on-topic want deze vind ik wél heel leuk.
pi_61340981
Ik heb Noah zijn jas gepast en hij is vrij groot toch nog. Ook wel logisch, want het is maat 116, hij heeft nu maat 104 eigenlijk

Dus toch maar kijken voor een andere voor dit jaar, en de oilily voor volgend jaar bewaren. Hema vind ik dit jaar tot nu toe erg tegenvallen. H&M is niet echt mijn smaak. Ik vind jongensjassen vaak zo saai en zijn altijd dezelfde donkere kleuren. Ik zoek iets anders dan anders, maar wel stoer en liefst ook nog betaalbaar
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61341061
Jelief die is ook leuk zeg

Ik vond de meisjesjasjes ook erg tegenvallen bij de Hema Tex. Allemaal of heel erg wijd of heel lang En bij Hennes hadden ze hier best leuke meisjesjasjes, maar dan vanaf maat 92 en Hennes valt altijd al zo groot. Was een beetje bang voor een jasje op pootjes dan
pi_61341098
Of misschien een tripje naar Lille... Ik had natuurlijk ook niet op de Gap site moeten kijken want ik zie meteen 3 leuke jassen

©Dumbo
pi_61341105
Ik ga als ik de zandbakverhalen zo lees ook nog maar eens op zoek naar een goedkoop kinderdagverblijf-jasje voor Linde. Ze hebben op de speelplaats een zandbak staan dus de kans is erg groot dat ze daar bij mooi weer eens met haar winterjas in terecht gaat komen.
pi_61341129
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is echt
pi_61341154
max is op de speelzaal niet viezer dan als we gewoon naar buiten gaan eigenlijk dus een dure jas is hier sowieso niet handig
pi_61341311
Tex, die onderste is leuk!
Even kijken of kind slaapt, dan kan ik misschien ongezien de jas uit haar kast plukken voor een foto...
pi_61341540
Gelukt:

Jasje (BFC), donkerbruin rib met lichtroze sjaal en wantjes (Barts)
Capuchon zit eraan en kan eraf geknoopt. Jas kan eventueel ook tot helemaal bovenaan gesloten door die flapjes omhoog te slaan.

Muts (Barts)
pi_61341660
Het jasje dat ik gekocht heb, is een 62, maar het lijkt wel een 74!
Maar goed. Het jasje is niet extreem dik, dus als het echt nog te groot is voor deze winter/lente (ja dus..) bewaar ik het gewoon voor de herfst.

En Ticootje, ik zeg helemaal niks
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 september 2008 @ 10:47:49 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61341983
Vergeet niet dat er onder een winterjas ook vaak dikkere kleren zitten, dus daarom lijken/vallen ze vaak groter
pi_61343131
Ja Sjeen, weet ik, maar het valt echt groot. Over een weekje of 12 post ik wel een vergelijk-foto .
  woensdag 3 september 2008 @ 12:00:50 #68
3011 E.T.
pi_61343633
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef pinquit het volgende:
ik zoek eigenlijk een hele leuke met zo'n halve (of schuine) rits en een grote zak voorop ik heb er deze zomer een paar kindjes in zien lopen, maar nergens kunnen vinden. nu zoek ik die dus in de winter-vorm, maar ook nog niet kunnen vinden
de zomervariant heeft H&M al een paar jaar in de collectie (had 4 jaar geleden eentje voor Saskia in roze en vorig jaar een groene voor Tijn)
pi_61343711
Ik heb de winterjas van Linde ook groter gekocht hoor. Normal draagt ze nu 74/80 maar haar jasje is een 86. Ook in verband met dikke kleren die eronder moeten en omdat ze 'm pas over een tijdje aan moet.

Leuke jas Nijna!
  woensdag 3 september 2008 @ 13:28:00 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61345521
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef poemojn het volgende:
Koop ik een jas voor Cas, en jij voor Juliette. Deal?
O ja mag het? Ik zie zulke leuke voorbij komen. Dan hou ik 'm nog wel even hier een paar weken goed? Hang ik 'm aan een haakje in de kamer en loop er zuchtend langs als manlief in de buurt is.

Tex, wat doe je nou? Ik had nog niet op die site gekeken en nu word ik er alsnog mee geconfronteerd.

LadyS, Cas kan ook Léon zijn jas nog aan hoor. Ik vind die alleen niet zo leuk bij hem staan. Is meer een Léon-jas dan een Cas-jas. Zo kun je er natuurlijk ook nog tegen aan kijken toch?
pi_61346076
Sorry dutch! Maar Lille is maar 3,5 uur rijden ofzow (al is het daar wel iets duurder dan in de VS...)
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 13:53:27 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61346117
Wanneer ga je? Laat me even weten kan ik mijn bestelling doorgeven.
pi_61346178
Nou ik wilde er eigenlijk sowieso nog heen als ik de 20 weken echo heb gehad en hopelijk weet wat het geslacht is van numero 2, zodat ik wat gerichter kan shoppen. Maar dat is pas in november ofzow, dus dat lijkt me vrij laat voor een winterjas...
©Dumbo
pi_61346434
Lis past haar jas nog
  woensdag 3 september 2008 @ 18:27:37 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_61353652
Ik heb een leuke jas gescoord.

Gewoon hier bij de winkel in het dorp, maar toch wel 25 euro kwijt

Vond de espritjassen ook erg leuk, maar 50 euro voor een jas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61357871
50 euro voor een espritjas valt toch nog mee Ik zag een leuke jas van mexx....maar die was iets van 110 euro, toch maar een andere gekocht dus
Zal zo ook ff foto maken, vandaag ook geslaagd voor sjaal, muts en handschoenen. Meidenjassen zijn trouwens veel leuker
  woensdag 3 september 2008 @ 21:00:06 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61358215
Man, ik heb net een tussenjasje gescoord, winterjas komt nog wel! Ik zie wel allerlei leuke modellen voorbij komen!
Het liefst wil ik een houtje-touwtje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61358533
Jas van de WE (maat 92...leuk dat hij nu echt kinderkleding past, meer keus!). Shawl, Muts en handschoenen zijn van Barts.

pi_61358768
En nog een 'speeljas' voor erbij van Eager Beaver vorig jaar in de uitverkoop gekocht. Bij oma zit hij altijd helemaal onder de modder enzo

pi_61360170
Leuk meimel, vooral de eerste!
  donderdag 4 september 2008 @ 09:30:47 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61368667
Ja, WE is er natuurlijk ook nog! Zou ik echt nooit opkomen, maar dat is waarschijnlijk best een fijne winkel voor jochies!

Maria heeft deze jas van Frendz (de bruin geruite, rechts)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 4 september 2008 @ 09:35:26 #82
3011 E.T.
pi_61368777
Ik zag gister trouwens hele leuke jongens-jacks bij HansTextiel hangen Bruine rib, met openvallende bontkraag Ik kon er niet goed bij met kinderwagen gister, maar zag er leuk uit.. ware het niet dat ik vlak daarvoor een jas voor Tijn bij C&A had gekocht.. (foto volgt als kabeltje gevonden is)

De WE hier heeft alleen een trap naar boven waar de kinderafdeling is Wel jammer, want ik zie vaak van die leuke dingen in de etalage
pi_61368852
Leuke jas sugar!
pi_61369120
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef texelonia het volgende:
Maar dat is pas in november ofzow, dus dat lijkt me vrij laat voor een winterjas...
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bij
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 4 september 2008 @ 10:01:38 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61369346
En net bij het postkantoor opgehaald, de tweede jas voor Maria, tweedehands via MP. Jasje is van Moodstreet.

En het jasje van Storm, ook via Marktplaats, jasje is van Mexx:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61369417
oehhh dat jasje van maria

ik vind dat spijkerjasje van de hema ook zo superlief alleen het lijkt me niet echt warm.
pi_61369556
Dat spijkerjasje dat nu in de folder staat Pinquit? Ik ben gaan kijken bij de hema, maar het was een vrij kort en wijd model. Dat leek me zo koud voor in de winter
pi_61369736
Ja, die bedoel ik. hij is ook niet echt winddicht ofzo, misschien meer een tussenjasje.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:54:06 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61383202
En zo staat het jasje!
  Jubileum moderator donderdag 4 september 2008 @ 20:24:19 #90
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61384000
Wauw Sugar wat een leuk apart jasje heeft Maria daar aan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 september 2008 @ 20:28:15 #91
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61384111
Ehm sugar, je weet toch wel dat al die leuke Mariakleertjes straks doorgeschoven worden naar mien kleine Stelladotje hè
  donderdag 4 september 2008 @ 20:28:28 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61384121
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef snoopy het volgende:
Ik weet ook nog van vorig jaar dat heel veel maten al snel uitverkocht zijn
Morris past zijn jas van vorig jaar gelukkig nog, nu nog Lis in haar jasje zien te krijgen om te zien hoe en wat

Die vind ik echt supergaaf!
pi_61384852
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkant Kinderbeveiliging?
pi_61385340
Een echt Maria-jasje Sugar, het staat haar ook erg goed!
  donderdag 4 september 2008 @ 21:21:27 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61385676
Ik kan nog niets leuks vinden dus doe maar een tvp'tje
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 21:46:51 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_61386361
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
dan hoeft het niet over het hoofd maar is de voorkant wel winddicht. Ik vind het echt een superjas, lijkt me echt heerlijk voor op de fiets! of voor hier waar je altijd wind tegen hebt, en het áltijd waait
  donderdag 4 september 2008 @ 21:50:41 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_61386492
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op
wie bedenkt nou zoiets
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 22:06:02 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_61386988
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
wie bedenkt nou zoiets
Cas zou het helemaal geweldig vinden.
pi_61387495
jaa zo'n jas als lis heeft bedoel ik alleen die rits aan de acherkant waarom niet gewoon een halve rits tot aan de voorzak? maar jassen met voorzak
pi_61388014
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Ik vind het juist heel makkelijk. En nu Lis zelf haar rits ontdekt heeft inclusief de werking is het helemaal handig in de winter
toevoeging: en eigenlijk is dit ook een halve rits maar dan van boven naar beneden. Hij begint aan de onderkant van de capuchon ongeveer.

[ Bericht 9% gewijzigd door snoopy op 04-09-2008 22:48:06 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 22:42:35 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61388152
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
wie bedenkt nou zoiets
Ik had het al gezien Belana en daarom vond ik het maar niks.
Had H&M vorig jaar ook al, ik vind dat zó niks hè.
pi_61388188
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef beefcake het volgende:

[..]

De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bij
Ja dat wel, maar veel dingen zijn dan al uitverkocht, of niet meer in alle maten beschikbaar...
©Dumbo
pi_61388235
tvp
pi_61388315
Juul houdt hem buiten aan maar trekt hem binnen uit als ik zeg dat 't mag.. dat vind ik ook wel handig.
Maar het is wel een leuke jas Snoopy
pi_61388773
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Stiemie het volgende:

Die onderste is echt
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Sugar het volgende:
En zo staat het jasje!
[ afbeelding ]
Wat een prachtig jasje En hij staat ook weer zo leuk
pi_61388832
Wow Sugar, dat is idd een mooie jas voor Maria!
  donderdag 4 september 2008 @ 23:37:04 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61389586
Wie weet waar ik deze jas nog meer kan krijden, bij wehkamp hebben ze hem niet meer in demi's maat namenlijk

of een soortgelijk model.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61407103
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 08:02 schreef Stiemie het volgende:
Aangezien ik voor komende winter nog op zoek ben naar een leuke winterjas voor Linde leek dit me een leuk topic Heeft iemand nog tips van leuke (online) winkels of tips waar je op moet letten bij aanschaf van een kinderjas?

Zelf is vind ik dit zo een leuk jasje (foto 'geleend' uit het babycouture-topic) maar de prijscategorie is toch iets minder

[ afbeelding ]
Die jas blijf ik echt geweldig vinden!

Amber heeft er weer 2 jassen bij; een stoere die m'n ouders in spanje hebben gekocht (2-zijdig, binnenkant knaloranje, buitenkant blauw met all-over pndoppetjes-print). En net kwam oma weer een witte gewatteerde jas brengen met bont-randje (c&a).

En ze had al genoeg jassen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_61408511
Dit is de herfst jas van mn meid, de echte dikke winterjas komt wel als het echt veel kouder is,

pi_61414296
Heb voor Meike een jas gescoord bij Prenatal.
Een rode ribstof jas, houtje touwtje, maar ook een rits eronder.
Een echt meidenjasje
pi_61423988
Karin die heb ik gisteren zien hangen bij Prenatal Erg leuk jasje inderdaad! Ik twijfelde nog of het wat voor Linde zou zijn, maar rood maakt haar altijd erg bleek. Jammer hoor want het jasje zag er erg leuk uit.
  zondag 7 september 2008 @ 15:14:03 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_61448640
Ik heb inmiddels ook een tweede jasje. Gewoon een beige jasje van de H&M, zou ook een meidenjasje kunnen zijn, maar vond het lekker rustig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 september 2008 @ 15:53:07 #113
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61449719

Deze jas hebben wij voor Lotte gekocht, nu nog nieuwe handschoenen, muts en sjaal
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:32:34 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61489080
Leuk ik80

Ik heb deze voor Demi van H&M maar zoek er ook nog eentje bij.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61489138
KD, grappig, die heb ik ook voor anna (maar dan de roze).
pi_61565371
De jongens hebben nieuwe winterjassen

In het echt glimmen ze gelukkig niet zo.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:34:22 #117
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_61676186
Ethan heeft deze jas van zijn tante gehad voor zijn verjaardag.. ik kwam er gisteren pas achter dat het ook allemaal los kan en je dus zowel een capuchon trui als een spijkerjackje hebt

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:37:47 #118
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61676292
Heb toch nog een stoer spijkerjack met grijze teddy-voering kunnen scoren op mp voor Cas. Stoer maar zacht, helemaal Cas.
pi_61679450
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef jellyrose het volgende:
Ethan heeft deze jas van zijn tante gehad voor zijn verjaardag.. ik kwam er gisteren pas achter dat het ook allemaal los kan en je dus zowel een capuchon trui als een spijkerjackje hebt

[ afbeelding ]
die is super
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 18 september 2008 @ 21:35:21 #120
190853 RockabeIIa
pi_61741819
Ik heb vandaag een prima score behaald bij de Prenatal. Had ik nooit gedacht eerlijk gezegd.
Wat heb ik gevonden? Een leuk gevoerde spijkerjas met een muts er aan vast voor Brent!
pi_61751474
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag een prima score behaald bij de Prenatal. Had ik nooit gedacht eerlijk gezegd.
Wat heb ik gevonden? Een leuk gevoerde spijkerjas met een muts er aan vast voor Brent!
foto?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:36:59 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_61759871
Ja, met Brent erin graag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:45:04 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61764513
Ik heb op vakantie bij de Zara een hele leuke houtje-touwtje jas gekocht voor Noah
Moet er nog even een fotootje van maken, want kon online geen plaatje vinden.

En heb voor mezelf toen ook maar een houtje-touwtje jas gekocht (ga je op zomervakantie kom je terug met winterjassen )
©Dumbo
pi_61764692
Wat komen er een leuke jassen voorbij zeg! Kim heeft van mijn ouders een winterjas gehad.
En voor frummel krijgen we nog wat van mijn vriendin, die is de zolder aan het opruimen.

Misschien nog bij zeeman oid kijken voor een tussen/extra jas.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:59:17 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61767410
Tadaa!

©Dumbo
pi_61767655
Superleuk Tex!
pi_61768180
Wat een leuke jas Tex.
pi_61768430
Tex wat een leuke jas!

Ingrid, ik heb bij Zeeman voor 3,5 euro een bodywarmertje gekocht. In combinatie met een spijkerjasje of joggingvestje is dat een voordelige "tussenjas"
pi_61771421
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Tex wat een leuke jas!

Ingrid, ik heb bij Zeeman voor 3,5 euro een bodywarmertje gekocht. In combinatie met een spijkerjasje of joggingvestje is dat een voordelige "tussenjas"
Dat is wel een goed idee!

Leuke jas Tex!
pi_61771482
Noah
pi_61771733
Mooie jas, Noah!
  zaterdag 20 september 2008 @ 20:02:29 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61786192
Wat een leuke jassen!
Oma heeft deze jas voor Lena besteld, ik ben zo benieuwd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:23:57 #133
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_61787993
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:37 schreef snakelady het volgende:
Wie weet waar ik deze jas nog meer kan krijden, bij wehkamp hebben ze hem niet meer in demi's maat namenlijk

[ afbeelding ]

of een soortgelijk model.
Hoi,
De jas is van villa hap kan je hem daar niet nog halen?

Liefs
pi_61853949
Deze heb ik voor mijn zoon! Echt helemaal leuk!

dinsdag 23 september 2008 @ 18:08:54 #135
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61855461
Oeh ballonnetje, die is echt heel gaaf! Ik ga zo die site ´s kijken. Mijn marktplaats avontuur voor Luuke heeft nog niks opgeleverd. (Ik heb al dagen het hoogste bod op de jas die ik wil. Maar ik twijfel over de maat, dadelijk verkoopt ze ´m aan iemand anders. Tsja. Gewoon. )
pi_61856318
Ach kost wat, maar dan heb je ook wat
pi_61856807
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:59 schreef texelonia het volgende:
Tadaa!

[ afbeelding ]
Mooi Tex, wat lijkt hij al groot zo met zo'n prachtige jas Maar hij wordt ook al een echte grote broer straks
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:24:53 #138
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61857290
Ik vond de meisjesversie niet zo mooi, helaas. Ga ik weer verder met mn biedingen
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:01:09 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61858444
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef ballonnetje het volgende:
Deze heb ik voor mijn zoon! Echt helemaal leuk!

[ afbeelding ]
oh die is echt gaat! Ik wil um ook
©Dumbo
pi_61881626
We gaan nu niet allemaal dezelfde jas kopen he?!
  donderdag 25 september 2008 @ 21:16:16 #141
94046 PM-girl
pi_61915131
Ik ben heel erg leuk geslaagd bij Prenatal, tot mijn grote verbazing. Helaas kreeg ik een dag later een mailtje over 20% korting.
*
pi_61915567
Gewoon terug gaan en ruilen, PM-girl
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_61915620
Inderdaad, terug PM! Het jasje van Lena is binnen, echt prachtig! Foto´s volgen (nog wel een keer )
pi_61915720
Ballonnetje wat een leuke jas!
Nu baal ik dat ik al een jas gekocht heb.
  donderdag 25 september 2008 @ 21:57:20 #145
94046 PM-girl
pi_61916547
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:
Ze hadden het idd kunnen zeggen, maar ik ben wel een beetje zeikerd vind ik zelf, om terug te gaan.
*
pi_61916794
Dan doe ik het wel voor je
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_61916858
ballonnetje dat is inderdaad een erg leuke jas!!!

Maar 100 euro voor een jas

Die website is zoiezo erg leuk! Moonkids
pi_61923476
oeeh dat smafolk is tof zeg als ik toch eens geld als water had
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:31:23 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61924415
Via een engelse webshop is die jas al een stuk goedkoper iets minder duur
©Dumbo
pi_61925940
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef Lishe het volgende:
Ik vond de meisjesversie niet zo mooi, helaas. Ga ik weer verder met mn biedingen
ik vind de jongensversie vrij unisex hoor (blijft prijzig natuurlijk, maar toch )
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:33:02 #151
94046 PM-girl
pi_61931632
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:

En zo ziet het eruit, nu nog mooier met de korting eraf

foto weg
Zo'n heel schattig wollen mutspetje erbij

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 27-09-2008 13:20:11 ]
*
pi_61931705
Simon
pi_61937639

in het zwart dus voor mijn zoon gekocht.

Keep the faith!!
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:22:37 #154
190853 RockabeIIa
pi_61938149
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef PM-girl het volgende:

[..]

En zo ziet het eruit, nu nog mooier met de korting eraf

[ afbeelding ]
Zo'n heel schattig wollen mutspetje erbij
Tof mannetje
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:27:39 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61939683
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:41 schreef pinquit het volgende:

[..]

ik vind de jongensversie vrij unisex hoor (blijft prijzig natuurlijk, maar toch )
Ze heeft al zo´n ouderwetse jongensjas, dus die krijg ik haar echt niet nog 1 aangesmeerd. (3 euro bij de kringloop!!! Jihaaa, dat was een supervondst!)
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:51:13 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61940292
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:23 schreef klein_spookje het volgende:

[..]

Hoi,
De jas is van villa hap kan je hem daar niet nog halen?

Liefs
Heb ondertussen 2 andere jassen gevonden, bij de villa hap winkels in de buurt hadden ze hem ook niet helaas dus heb de zoektocht maar opgegeven, heb nu ook leuke jassen gelukkig.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:09:50 #157
94046 PM-girl
pi_61940761
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:22 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Tof mannetje
En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?

Tex, ik vond trouwens de houtje-touwtje helemaal super!
*
pi_61947892
bristol heeft ook toffe jassen
pi_62019512
Ik heb gisteren twee Vingino jassen gescoord voor de meiden.
En dat voor maar 35 e. per stuk

pi_62082915
Hehe, toch maar weer één jas afbesteld en een ander besteld.
Tis een rib uit m'n lijf, maar hij is zo leuk

pi_62087771
inderdaad erg leuk, meaghan! waar heb je die vandaan?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:56:02 #162
94046 PM-girl
pi_62087995
Meaghan, erg leuk met de gekleurde lintjes!
*
pi_62088314
Bij de webshop Pimpompee, Bixister. Het merk is Catimini.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:18:12 #164
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62088839
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Meaghan het volgende:
Tis een rib uit m'n lijf
En hoe! Kolere! Hijs wel erg leuk idd!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_62089749
Ik heb echt een zwak voor mooie kinderkleding

Magoed, de wat duurdere merken zijn doorgaans van betere kwaliteit zodat de jongste er vaak ook nog plezier van heeft. En zo praat ik het een beetje goed voor mezelf
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:43:07 #166
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62089820
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb echt een zwak voor mooie kinderkleding

Magoed, de wat duurdere merken zijn doorgaans van betere kwaliteit zodat de jongste er vaak ook nog plezier van heeft. En zo praat ik het een beetje goed voor mezelf
Je zou op die manier het bedrag gewoon per kind moeten doorberekenen en dan betaal je eigenlijk maar de helft
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_62090359
*manlief aantikt* Zie je nou wel dat het meevalt!
pi_62095415
Deze heb ik een paar maanden geleden gekocht voor de jongste.

maandag 6 oktober 2008 @ 23:13:42 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62189725
Erg mooie jas, Meaghan.
Ik heb dit jaar een jas via Marktplaats gekocht voor Katja waar ik wel heel blij mee ben. Het is volgens mij een zelfgemaakte jas. Ik heb niet zo'n hele goede foto, maar vooral de randen zijn met heel mooi borduursel afgewerkt.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:39:17 #170
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62313160
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:12:01 #171
190853 RockabeIIa
pi_62514768
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef PM-girl het volgende:

[..]

En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?
Daar issie:
pi_62525266
Stoere spijkerjas, erg leuk! En Brent is echt een leuk jongetje, die rode wangen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:03:02 #173
94046 PM-girl
pi_62538632
Leuk jasje Rockabella!
*
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 21:27:19 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62539431
ik heb vanmiddag deze jas voor luca gekocht.
we waren het eindelijk met elkaar eens

pi_62541674
die lijkt veel op Piets jas! heb je 'm bij de HEMA gekocht toevallig?
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 06:46:09 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62546017
C & A

dr zit een uitritsbare binnenkant in zodat hij ook in de herfst zou kunnen.
(maar dan valt ie meteen nog groter dan nu dus dat doen we maar niet, maar voor volgend jaar zou het makkelijk kunnen )

[ Bericht 9% gewijzigd door lady-wrb op 21-10-2008 16:49:19 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:58:26 #177
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62547874
Brent dat stoere jackie past echt goed bij 'm!

Ziet eruit als een lekker warme jas, Lady. En mooie kleur ook!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:51:40 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62558366
ja, het is een echte warme winterjas. daar was ik speciaal naar op zoek omdat ik al een paar van die semi-warme herfst/winterjassen heb.
hij is trouwens ook bij wehkamp te koop (daar heb ik het plaatje gepikt) nooit geweten dat die ook c&a verkopen.
pi_72399677
*schop*

Ik heb vanochtend een muts, sjaal en wanten gekocht voor Hannah want ze waren zo schattig. Nu was ik dus op zoek naar een bijpassende jas en ik wist dat ik het beter andersom kon doen. Kwam deze jas tegen:

En ik vind hem ZOOOO leuk! Had hem vorig jaar al op vakantie ergens gezien (in een outlet nog wel!) maar toen wist ik nog niet of we een meisje kregen.... Nu kwam ik hem toevallig tegen. Maar ja roze/rood gesptreepte mut en sjaal en wanten is wel erg druk hierbij denk ik. *zucht*
©Dumbo
pi_72399970
Lief Tex!

Ik heb deze jas gekocht voor Lotte, hij is echt heel mooi in het echt!

Met puntmuts!
pi_72400068
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:56 schreef texelonia het volgende:

White mage jas! * Twinkly is een nerd

Ik vind 'm echt super lief, gewoon andere handschoenen kopen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72401189
Die is ook lief mrien!

Ik heb nog even logisch nagedacht, en ik vind het toch een beetje te gek voor een baby van 9 maanden.... Ik ga dus toch maar op zoek naar een ander leuk jasje dat wat comfortabeler is voor een baby van 9 maanden en bij de muts/sjaal/wantjes past. En ik overweeg deze jas dan alvast voor volgende winter te kopen
©Dumbo
pi_72401463
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?

Tex, je maakte me even heel blij met die jas. Tot ik de prijs zag. Neu, voor mijn negenmaandertje vind ik dat ook even te veel van het goede

Maar toen kwam Mrien met een beter alternatief dus die jas is meteen maar besteld
pi_72401664
Ja die prijs....
©Dumbo
pi_72402095

Buitenkant is polyester. Betekent dat dat het zo'n gladde stof is zeg maar? Vind het op de foto niet heel duidelijk, maar denk het wel... Heb daar zo'n hekel aan namelijk. Zeker voor kleine babietjes.
©Dumbo
pi_72402989
Heb je dezelfde besteld Owlet? Hij is echt leuk, niet vreselijk dik trouwens, maar wel aangenaam gok ik
pi_72403205
Ooooh

©Dumbo
pi_72403238
Hebben ze hem niet in 74
©Dumbo
pi_72403285
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef mrien het volgende:
Heb je dezelfde besteld Owlet? Hij is echt leuk, niet vreselijk dik trouwens, maar wel aangenaam gok ik
ja!
Ik hou wel van niet te dikke winterjassen voor van die kleintjes. Dan kan je lekker stapelen met een truitje er onder enzo.
pi_72403368
Die witte jas van de olliewood site is echt superleuk, texelonia.
Wat een leuke kleding sowieso op die site
pi_72405715
Leuke jasjes!
pi_72406208
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ]

Buitenkant is polyester. Betekent dat dat het zo'n gladde stof is zeg maar? Vind het op de foto niet heel duidelijk, maar denk het wel... Heb daar zo'n hekel aan namelijk. Zeker voor kleine babietjes.
wat een schatje!

Ik ben gek op jasjes heb ik gemerkt haha hoe suf

het jasje mt 56 wat ik gekocht had hangt hier nu aan de kapstok te wachten tot we verder naar buiten gaan. Als het zulk weer blijft dan moet die wel aan straks ook nog
En voor daarna heb ik ook al jasjes in mt 62 en 68/74 klaarliggen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72406230
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?
Volgens mij hebben de Hema en Villa Happ zoiets.

Villa Happ via Wehkamp, 60 euro

De Hema-jas lijkt er wel op, kostte iets van 30 euro maar staat niet online.
  donderdag 3 september 2009 @ 22:01:31 #194
190853 RockabeIIa
pi_72414855
och gutje... Zie ik zo maar mijn binkie op de foto van bijna een jaar terug al weer!
pi_72415183
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:

Tex, je maakte me even heel blij met die jas. Tot ik de prijs zag. Neu, voor mijn negenmaandertje vind ik dat ook even te veel van het goede

Maar toen kwam Mrien met een beter alternatief dus die jas is meteen maar besteld
prenatal had deze week in de folder ook een trenchcoat in de aanbieding!

http://www.prenatal.nl/folder/herfstcatalogussep/index.html
  donderdag 3 september 2009 @ 22:50:34 #196
190853 RockabeIIa
pi_72416811
Gatverdarrie Karin, nu heb ik dingen lopen bestellen bij Prenatal online! En alles behalve een jasje en een kleine 100 euro lichter ook (terwijl ik eigenlijk alles al wel in huis had, dacht ik... )
pi_72416912
Oh snorrie!!! Voor B of voor Beeb?
  donderdag 3 september 2009 @ 22:54:08 #198
190853 RockabeIIa
pi_72416960
Goh.. ik denk voor beiden Effe nakijken
In elk geval een nappy wrapper + een aantal cassettes. Dat was wel de moeite waard.
pi_72416966
Owlet wij hebben voor Linde zo'n soort jasje gekocht bij Zara voor net geen 40 euro.
pi_72417337
Bedankt voor de tips! Zara ga ik binnenkort ook maar eens bekijken. Ik heb net wel via marktplaats een leuk jasje voor haar gevonden maar ik blijf maar met die peuter in een mooie jas met echte laarsjes enzo in mijn hoofd
pi_72417378
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Goh.. ik denk voor beiden Effe nakijken
In elk geval een nappy wrapper + een aantal cassettes. Dat was wel de moeite waard.
hmm das best een ernstig geval van zwangerschapsdementie dan, nu al niet meer weten wat je een kwartier geleden besteld hebt

Die nappy wrapper was de moeite waard inderdaad, heb het ook nog even overwogen, maar die cassettes zijn zo duur als ze niet in de aanbieding zijn. We doen hier maar gewoon een tripje container.

Euh het ging over jassen he, Meike heeft een nieuwe jas gekregen van opa en oma, stond deze week in de Hema folder,een roze/wit geblokte. Tres girlie!
pi_72417440
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Euh het ging over jassen he, Meike heeft een nieuwe jas gekregen van opa en oma, stond deze week in de Hema folder,een roze/wit geblokte. Tres girlie!
Die is leuk! en da's precies degene die ik via MP heb gevonden, hij was hier al uitverkocht en er zijn dus blijkbaar mensen zo slim om populaire jasjes in te slaan en ze dan via MP te verkopen
  donderdag 3 september 2009 @ 23:09:52 #203
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72417613
Nah daar verbaasde ik me zo over vandaag op mp Owlet: Dé jurk van Hema. En dan een advertentie van: overal uitverkocht. En dat door 8 verschillende mensen. Daar mag van mij niemand op bieden. Ik vind dat zo stom en inhalig!
pi_72417659
En dan verkopen ze hem zeker voor meer dan de prijs bij de hema.
lekker dan!
Zowiezo is de hema voorraad nooit zo groot hier, van elke maat 1 of 2 stuks en dan heb je het wel gehad ook.
  donderdag 3 september 2009 @ 23:13:48 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72417797
Ja Karin, echt! Ik wou dan dat ik tegen kon bieden. -3 ofzo,
pi_72417863
owlet, de hema-jas die ik bedoelde staat wel op marktplaats, had je misschien al gezien?
http://link.marktplaats.nl/276485952 bijv (wel andere maat)
pi_72418065
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:13 schreef Lishe het volgende:
Ja Karin, echt! Ik wou dan dat ik tegen kon bieden. -3 ofzo,

maar het is wel een idiote actie natuurlijk.....
inhalig, wat je zegt....
  donderdag 3 september 2009 @ 23:20:23 #208
268741 Levientje
Corrie de bouwer
pi_72418102
Nou het weer zit zeker mee om weer helemaal in de winterjassen mood te komen...
Ikzelf vind www.fok.nl altijd leuk om te bekijken, veel verschillende merken bij elkaar. Ik ben helemaal verliefd geworden op een stoere jas!

[ Bericht 8% gewijzigd door RockabeIIa op 04-09-2009 00:21:18 ]
pi_72429602
Voor Lis:

pi_72442891
Die grijze (en roze geruite) van de hema zijn mooi ja (en met rood met witte stippen binnenvoering ), maar ik vond ze zelf wel een beetje kriebelig voelen...

Ik kan daar zelf niet zo goed tegen bij een jas en koop dat dus liever ook niet voor mn kindje, maar niet iedereen heeft daar last van natuurlijk en ze zijn wel echt zooo schattig!
  woensdag 9 september 2009 @ 19:05:54 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72591360

Echt Hema!
©Dumbo
pi_72591499
ooooh wat superleuk Tex!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72591663
Leuk Tex! Zeker alleen in kleine maatjes?
  woensdag 9 september 2009 @ 19:28:41 #214
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72592211
Maat 74 t/m 92 maar je hebt in de grotere maten ook deze:

Nu ook nog eens in de aanbieding, alleen online al uitverkocht
©Dumbo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:14:33 #215
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73416171
mijn dochter heeft voor deze herfst & winter:

en
in de haak.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:18:20 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73416239
Die met dat hertje

Ik heb voor Isa een roze teddyberenjas van Ebay gehaald, zo fout dat het weer leuk is
pi_73416252
Leuke jassen Trui! Die bovenste is stoer zeg! Leuk.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:24:38 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73416370
oh trui, die bovenste jas
pi_73416906
Wat een leuke jassen trui Vooral de eerste!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:49:12 #220
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73418169
ja he!

en wel grappig, die onderste is hier in 't roze al eens voorbijgekomen, zag ik
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: