De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bijquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef texelonia het volgende:
Maar dat is pas in november ofzow, dus dat lijkt me vrij laat voor een winterjas...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef snoopy het volgende:
Ik weet ook nog van vorig jaar dat heel veel maten al snel uitverkocht zijn![]()
Morris past zijn jas van vorig jaar gelukkig nog, nu nog Lis in haar jasje zien te krijgen om te zien hoe en wat
dan hoeft het niet over het hoofd maar is de voorkant wel winddicht. Ik vind het echt een superjas, lijkt me echt heerlijk voor op de fiets! of voor hier waar je altijd wind tegen hebt, en het áltijd waaitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ik vind het juist heel makkelijk. En nu Lis zelf haar rits ontdekt heeft inclusief de werking is het helemaal handig in de winterquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
Ik had het al gezien Belana en daarom vond ik het maar niks.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ja dat wel, maar veel dingen zijn dan al uitverkocht, of niet meer in alle maten beschikbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bij
quote:
Wat een prachtig jasjequote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Sugar het volgende:
En zo staat het jasje!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die jas blijf ik echt geweldig vinden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:02 schreef Stiemie het volgende:
Aangezien ik voor komende winter nog op zoek ben naar een leuke winterjas voor Linde leek dit me een leuk topicHeeft iemand nog tips van leuke (online) winkels of tips waar je op moet letten bij aanschaf van een kinderjas?
Zelf is vind ik dit zo een leuk jasje (foto 'geleend' uit het babycouture-topic) maar de prijscategorie is toch iets minder![]()
[ afbeelding ]
die is superquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef jellyrose het volgende:
Ethan heeft deze jas van zijn tante gehad voor zijn verjaardag.. ik kwam er gisteren pas achter dat het ook allemaal los kan en je dus zowel een capuchon trui als een spijkerjackje hebt![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag een prima score behaald bij de Prenatal.Had ik nooit gedacht eerlijk gezegd.
Wat heb ik gevonden? Een leuk gevoerde spijkerjas met een muts er aan vast voor Brent!
Dat is wel een goed idee!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Tex wat een leuke jas!
Ingrid, ik heb bij Zeeman voor 3,5 euro een bodywarmertje gekocht. In combinatie met een spijkerjasje of joggingvestje is dat een voordelige "tussenjas"
Hoi,quote:Op donderdag 4 september 2008 23:37 schreef snakelady het volgende:
Wie weet waar ik deze jas nog meer kan krijden, bij wehkamp hebben ze hem niet meer in demi's maat namenlijk
[ afbeelding ]
of een soortgelijk model.
Mooi Tex, wat lijkt hij al groot zo met zo'n prachtige jasquote:
oh die is echt gaat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef ballonnetje het volgende:
Deze heb ik voor mijn zoon! Echt helemaal leuk!
[ afbeelding ]
Ze hadden het idd kunnen zeggen, maar ik ben wel een beetje zeikerd vind ik zelf, om terug te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:
Gewoon terug gaan en ruilen, PM-girl
ik vind de jongensversie vrij unisex hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef Lishe het volgende:
Ik vond de meisjesversie niet zo mooi, helaas. Ga ik weer verder met mn biedingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |