de zomervariant heeft H&M al een paar jaar in de collectiequote:Op woensdag 3 september 2008 09:46 schreef pinquit het volgende:
ik zoek eigenlijk een hele leuke met zo'n halve (of schuine) rits en een grote zak voorop![]()
ik heb er deze zomer een paar kindjes in zien lopen, maar nergens kunnen vinden. nu zoek ik die dus in de winter-vorm, maar ook nog niet kunnen vinden
O ja mag het? Ik zie zulke leuke voorbij komen. Dan hou ik 'm nog wel even hier een paar weken goed? Hang ik 'm aan een haakje in de kamer en loop er zuchtend langs als manlief in de buurt is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef poemojn het volgende:
Koop ik een jas voor Cas, en jij voor Juliette. Deal?![]()
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bijquote:Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef texelonia het volgende:
Maar dat is pas in november ofzow, dus dat lijkt me vrij laat voor een winterjas...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef snoopy het volgende:
Ik weet ook nog van vorig jaar dat heel veel maten al snel uitverkocht zijn![]()
Morris past zijn jas van vorig jaar gelukkig nog, nu nog Lis in haar jasje zien te krijgen om te zien hoe en wat
dan hoeft het niet over het hoofd maar is de voorkant wel winddicht. Ik vind het echt een superjas, lijkt me echt heerlijk voor op de fiets! of voor hier waar je altijd wind tegen hebt, en het áltijd waaitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ik vind het juist heel makkelijk. En nu Lis zelf haar rits ontdekt heeft inclusief de werking is het helemaal handig in de winterquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef poemojn het volgende:
Waarom doen ze zo moeiljik met de rits aan de achterkantKinderbeveiliging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |