Ik had het al gezien Belana en daarom vond ik het maar niks.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Belana het volgende:
krijg ik vandaag die jas binnen voor Liam, staan er doodshoofden op![]()
wie bedenkt nou zoiets![]()
Ik stuur hem dus weer terug en bestel een andere
Ja dat wel, maar veel dingen zijn dan al uitverkocht, of niet meer in alle maten beschikbaar...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
De winter begint pas op 21 december, dus je bent er dan juist op tijd bij
quote:
Wat een prachtig jasjequote:Op donderdag 4 september 2008 19:54 schreef Sugar het volgende:
En zo staat het jasje!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die jas blijf ik echt geweldig vinden!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:02 schreef Stiemie het volgende:
Aangezien ik voor komende winter nog op zoek ben naar een leuke winterjas voor Linde leek dit me een leuk topicHeeft iemand nog tips van leuke (online) winkels of tips waar je op moet letten bij aanschaf van een kinderjas?
Zelf is vind ik dit zo een leuk jasje (foto 'geleend' uit het babycouture-topic) maar de prijscategorie is toch iets minder![]()
[ afbeelding ]
die is superquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:34 schreef jellyrose het volgende:
Ethan heeft deze jas van zijn tante gehad voor zijn verjaardag.. ik kwam er gisteren pas achter dat het ook allemaal los kan en je dus zowel een capuchon trui als een spijkerjackje hebt![]()
![]()
[ afbeelding ]
foto?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vandaag een prima score behaald bij de Prenatal.Had ik nooit gedacht eerlijk gezegd.
Wat heb ik gevonden? Een leuk gevoerde spijkerjas met een muts er aan vast voor Brent!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |