quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef lcicle het volgende:
Gewoon terug gaan en ruilen, PM-girl
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
![]()
En zo ziet het eruit, nu nog mooier met de korting eraf
[ afbeelding ]
Zo'n heel schattig wollen mutspetje erbij
Ze heeft al zo´n ouderwetse jongensjas, dus die krijg ik haar echt niet nog 1 aangesmeerd. (3 euro bij de kringloop!!! Jihaaa, dat was een supervondst!)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik vind de jongensversie vrij unisex hoor(blijft prijzig natuurlijk, maar toch
)
Heb ondertussen 2 andere jassen gevonden, bij de villa hap winkels in de buurt hadden ze hem ook niet helaas dus heb de zoektocht maar opgegeven, heb nu ook leuke jassen gelukkig.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:23 schreef klein_spookje het volgende:
[..]
Hoi,
De jas is van villa hap kan je hem daar niet nog halen?
Liefs
En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?quote:
En hoe! Kolere!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Meaghan het volgende:
Tis een rib uit m'n lijf
Je zou op die manier het bedrag gewoon per kind moeten doorberekenen en dan betaal je eigenlijk maar de helftquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb echt een zwak voor mooie kinderkleding![]()
Magoed, de wat duurdere merken zijn doorgaans van betere kwaliteit zodat de jongste er vaak ook nog plezier van heeft. En zo praat ik het een beetje goed voor mezelf
Daar issie:quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
En waar blijft jouw toffe mannetje in een even zo toffe nieuwe jas?
quote:
ja!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef mrien het volgende:
Heb je dezelfde besteld Owlet? Hij is echt leuk, niet vreselijk dik trouwens, maar wel aangenaam gok ik
wat een schatje!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef texelonia het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenkant is polyester. Betekent dat dat het zo'n gladde stof is zeg maar? Vind het op de foto niet heel duidelijk, maar denk het wel... Heb daar zo'n hekel aan namelijk. Zeker voor kleine babietjes.
Volgens mij hebben de Hema en Villa Happ zoiets.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?
prenatal had deze week in de folder ook een trenchcoat in de aanbieding!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef owlet het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje klasieke, trenchcoatachtige meisjesjas maat 110 kan vinden?
Tex, je maakte me even heel blij met die jas. Tot ik de prijs zag. Neu, voor mijn negenmaandertje vind ik dat ook even te veel van het goede![]()
Maar toen kwam Mrien met een beter alternatief dus die jas is meteen maar besteld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |