Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Plek 2 is al voorronde CL toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Hopelijk tekent hij nu gewoon bij met een clausule van 25mil in zijn contract. Hij weet nu denk ik wel dat ze toch wel komen met het geld voor hem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67267quote:'Ik blijf bij Ajax'
Hilversum, 01 sep 2008
Klaas Jan Huntelaar blijft Ajax trouw. ,,Ik blijf bij Ajax'', vertelde de spits maandag op het Mediapark in Hilversum waar hij werd gehuldigd als topscorer van het afgelopen seizoen. Huntelaar kreeg de prijs uitgereikt uit handen van Ajax' teammanager David Endt. John Heitinga kreeg de Gouden Schoen voor beste speler.
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.quote:
Maar dan moeten we 2 rondes kwalificatie winnen. En als we dit jaar geen goede resultaten in Europa halen 2 niet geplaatste rondes. Dus misschien tegen Liverpool en Atletico ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.
Troll!quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Ajax krijgt nu nog geld van Juve van vd Sarquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak van Ajax, voet bij stuk houden nu. Anders krijg je weer die betalingen in 40 delen.
5quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Bedragen van 43,5 miljoen en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
Dan heb je 2 dikke problemen: Silva, en Rob Witsche.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Van der Wiel en Oleguer kunnen er prima uit de voeten. Gabri en Anita ook wel wellicht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Stekelenburgquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef Nashje het volgende:
Wat is eigenlijk het aanvoerderlijstje? Wie komen er achter Huntelaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |