quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
Dit meen je niet he????????????!!!!!?????![]()
[..]
Haha Noshiba doe niet zo als een droeftoeter man.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen
daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar
Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Dan moeten ze echt doodquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
Dan kopen we wel heel Willem 2quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan moeten ze echt dood
65miljoen dan kopen we in de winterstop een compleet nieuw team. En we hebben dan echt nog geen slechte aanval ofzo.
Heel PSVquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan kopen we wel heel Willem 2
Doet me denken aan die poll van nederland - italie 3-0 wat ook nog bleek te kloppenquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
RM heeft weer 40 Milj erbij. Ik denk dat ze een bod op Huntelaar aan het voorbereiden zijn
Ik wilde net hetzelfde posten, gewoon alles uitzetten tot 00.00quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.
misschien om de prijs een beetje op te drijven of in ieder geval 2 dure salarisposten weg.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Omdat niemand ze wil kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Er gaat waarschijnlijk toch niets meer gebeuren. Ik zou het niet supererg vinden als Huntelaar gaat voor 45mil.
Alleen jammer dat ze zo weinig verdedigers hebben.
En hoeveel Collin's?quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopen![]()
en een stuk of 10 Suarez'en
Echt een chaos daar met allemaal neppe berichtenquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.justin.tv/eminem152ndpage
Hier duurt de transfermarkt dus langer
Ik zie het. Bron is het twente forumquote:
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Wielaert misschien toch nog..slechte move imo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |