abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61443379
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Ey schatje, het shownieuws forum is elders
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61455165
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Burgemeester van een stadje van 9000 inwoners zijn is geen prestatie. Dat is ruwweg gelijk aan voorzitter zijn van de grootste studentenvereniging in Amsterdam.
Leer jij nou eerst maar even het verschil tusen mayor zijn in NL en mayor zijn in de VS.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_61456068
T Fan P
  zondag 7 september 2008 @ 22:28:41 #104
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61461264
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef StefanP het volgende:

[..]

Leer jij nou eerst maar even het verschil tusen mayor zijn in NL en mayor zijn in de VS.
Wat een slap argument zeg. Je geeft in feite gewoon toe dat ik gelijk heb dat burgemeester van een dorp zijn geen fuck voorstelt, maar stel je voor dat je een minpuntje noemt van je geliefde republikeinen, dus geef je maar een onzinnig antwoord.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61463823
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef StefanP het volgende:

[..]

Waarin verschilt een Amerikaanse mayor dan precies van een Nederlandse burgemeester?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61474619
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:45 schreef Argento het volgende:

[..]

Waarin verschilt een Amerikaanse mayor dan precies van een Nederlandse burgemeester?
een amerikaanse mayor kan gekozen worden (zie clint eastwood ) en heeft wat meer macht omdat de centrale overheid minder regelt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 10 september 2008 @ 17:33:05 #107
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61528378
En weer een schandaaltje:
quote:
Palin in opspraak om declaraties

ANP
gepubliceerd op 09 september 2008 11:12, bijgewerkt op 9 september 2008 11:38

WASHINGTON - De Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin is in opspraak geraakt. De Amerikaanse krant Washington Post meldde dinsdag dat de huidige gouverneur van Alaska ten onrechte onkosten in rekening heeft gebracht.

Palin zou in de bijna twee jaar dat ze in functie is, 312 dagen thuis hebben gewerkt. Voor die dagen heeft ze echter wel vergoedingen aanvaard voor onkosten die ze zou hebben gemaakt tijdens ‘ambtelijke reizen', aldus de krant. Het gaat daarbij om uitgaven als maaltijden en incidentele uitgaven onderweg.

De echtgenoot en de kinderen van Palin declareerden volgens het dagblad reizen tussen hun huis in Wasilla en de hoofdstad van Alaska, Juneau. Ook zou de staat een driedaags hotelverblijf van Palin en haar dochter in New York hebben vergoed ter waarde van ruim 700 dollar per nacht. In totaal zouden Palin en haar familieleden tienduizenden dollars ten onrechte in rekening hebben gebracht.

Een woordvoerster van Palin sprak tegen dat de gouverneur de regels heeft overtreden. De vicepresidentskandidate had zelfs afgezien van haar recht om meer onkosten in rekening te brengen, aldus de zegsvrouw.

De aantijgingen zijn buitengewoon pijnlijk voor Palin. Toen de Republikeinse presidentskandidaat John McCain haar vorige maand presenteerde als zijn running mate, liet Palin zich voorstaan op haar strijd tegen misbruik van belastinggeld.
http://www.volkskrant.nl/(...)praak_om_declaraties
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61529092
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:33 schreef ethiraseth het volgende:
En weer een schandaaltje:
[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)praak_om_declaraties
Geen schandaal en volkomen legaal (en dat rijmt )

Artikel in krant uit Alaska is uitgebreider
http://www.adn.com/sarah-palin/story/521329.html
  woensdag 10 september 2008 @ 18:05:00 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61529156
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:01 schreef Majar het volgende:

[..]

Geen schandaal en volkomen legaal (en dat rijmt )

Artikel in krant uit Alaska is uitgebreider
http://www.adn.com/sarah-palin/story/521329.html
Legaal misschein, maar voor iemand die zich voorstaat op geldbesparing is dit niet echt heel netjes.
pi_61529918
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Legaal misschein, maar voor iemand die zich voorstaat op geldbesparing is dit niet echt heel netjes.
Zoals in het artikel wordt uitgelegd heeft ze geen kok, geen chauffeur en geen vliegtuig (met bemanning) meer in tegenstelling tot vorige gouverneurs, dus het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze een kleine vergoeding per dag vraagt. Ze heeft toch de transportkosten en maaltijdkosten.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:29:25 #111
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_61560067
Bij Larry King noemde een vrouw (journaliste?) haar 'Caribou Barbie'.
En dan kan het snel gaan:

Caribou Barbie
Mens sana in corpore sano
  donderdag 11 september 2008 @ 22:53:52 #112
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61564420
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:36 schreef Majar het volgende:

[..]

Zoals in het artikel wordt uitgelegd heeft ze geen kok, geen chauffeur en geen vliegtuig (met bemanning) meer in tegenstelling tot vorige gouverneurs, dus het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze een kleine vergoeding per dag vraagt. Ze heeft toch de transportkosten en maaltijdkosten.
Dit is geen argument natuurlijk. Omdat de vorige nog meer geld uitgaf is het goed dat zij iets minder geld onterecht declareert?
pi_61568038
quote:
Op zondag 7 september 2008 08:47 schreef ero123 het volgende:
mccian heeft palin ook maar in zijn team genomen uit wanhoop, wat maakt haar anders dan bush? Je kan daar geen logisch antwoord opgeven mensen die palin steunen doen dat alleen omdat ze een vrouw is.

Die arguments bepaalt al met wat voor mensen je temaken hebt, ow ze is een vrouw laat ik haar steunen. deze onderwerpen zijn geen spelletjes. mensen gaan dood door deze keuzes
Of ze nu op een vrouw stemmen omdat het een vrouw is of op een neger omdat het een neger is.
pi_61577968
Mevr. Palin heeft het nu al over een mogelijk oorlog met Rusland! Ze heeft het over weapons of mass destruction, terror, war on terror, etc, etc. Zo te horen neemt Mevr. Palin exact dezelfde angstcampagne van Bush over. laat het volk denken dat er de grote boze wereld het allemaal op Amerika voorzien heeft en dat oorlog niet te voorkomen is, en zet in op angst! Zoals Bush eerder al zei: "I'm a war president. I make decisions in the oval office with war on my mind". Is dat iets wat we als leider willen als een van de belangrijkste naties ter wereld?

I DO NOT THINK SO!
pi_61578630
Inderdaad een mooie vrouw.

Zij of Nancy Pelosi zal wel de eerste vrouwelijke president van de VS worden.

Dat moeten wij ook kunnen!
Voorzitter van de Republikeinse Moderne Partij
www.republikeinen.org
en de eerste Nederlander die zich kandidaat heeft gesteld voor President van de Republiek
www.benvanherwijnen.com
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:58:18 #116
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61578814
Jezus, als Amerika zo nodig oorlog met Rusland moet voeren ga dan wel aub via mevrouw Palin's Alaska en niet via Europa.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:50:41 #117
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61584416
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef robster16 het volgende:
Mevr. Palin heeft het nu al over een mogelijk oorlog met Rusland! Ze heeft het over weapons of mass destruction, terror, war on terror, etc, etc. Zo te horen neemt Mevr. Palin exact dezelfde angstcampagne van Bush over. laat het volk denken dat er de grote boze wereld het allemaal op Amerika voorzien heeft en dat oorlog niet te voorkomen is, en zet in op angst! Zoals Bush eerder al zei: "I'm a war president. I make decisions in the oval office with war on my mind". Is dat iets wat we als leider willen als een van de belangrijkste naties ter wereld?

I DO NOT THINK SO!
Het lijkt er wel op als of de USA straks met McCain en Palin heel ver terug gaat in de tijd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61584598
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op als of de USA straks met McCain en Palin heel ver terug gaat in de tijd
Wat een onzin. Ze wijst er enkel op wat de afspraken binnen de navo zijn. Ze heeft tenminste het lef dat uit te spreken.
pi_61585980
Ze heeft niks vreemds gezegd. Als Obama soortgelijke dingen kan zeggen zonder dat de media erover valt, dan zou zij dat ook moeten kunnen doen.

Hier is een Australische journalist die wat quotes van Obama en Palin op een rijtje heeft gezet, niks engs dus als je Obama ook niet eng vindt:
http://blogs.news.com.au/(...)s_the_dangerous_one/
pi_61592317

ik blijf fan

[ Bericht 28% gewijzigd door qonmann op 13-09-2008 00:51:49 ]
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_61593192
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:15 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik blijf fan
die 1e
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61593721
Ze is een idioot. Misschien briljant als je het hebt over het spectrum van 'hockeymoms', misschien adequaat als het gaat over bestuurlijke taken in dunbevolkte gebieden maar veel te licht voor het toneel van de wereldpolitiek. Ze is echt clueless als het gaat over internationale, volkerenrechtelijke betrekkingen. Best droevig eigenlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61593795
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:43 schreef Majar het volgende:
oei, dat is wel een heel slecht artikel.
pi_61593873
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:28 schreef Argento het volgende:
Ze is een idioot. Misschien briljant als je het hebt over het spectrum van 'hockeymoms', misschien adequaat als het gaat over bestuurlijke taken in dunbevolkte gebieden maar veel te licht voor het toneel van de wereldpolitiek. Ze is echt clueless als het gaat over internationale, volkerenrechtelijke betrekkingen. Best droevig eigenlijk.
ach ja, hockey moms in de VS. Dat is als een Fatima moreira de melo met een B tenniser en dan zegt te stoppen met hockey.
quote:
Op dit moment heb ik er geen trek in. Ik word al moe als ik aan een hockeystick denk
Dan denk ik als McCain zijnde: Net of ik het als POW makkelijk had.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:42:00 #125
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61593913
Ik zie op z'n Russisch mogelijkheden.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61593947
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:42 schreef Posdnous het volgende:
Ik zie op z'n Russisch mogelijkheden.
Daar weet ze dan weer alles van als het goed is.
Rusland ligt immers dicht bij Alaska
And that is the news.''
pi_61594154
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik blijf fan
Als vrouw is er idd niks mis mee. Maar als biermaat is Bush ook prima.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61594195
Op die eerste foto doet ze me nogal denken aan die vervelende buurvouw van Al Bundy...
pi_61594213
Marcy Darcy
pi_61942596
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1815820633

[ Bericht 35% gewijzigd door Caesu op 27-09-2008 02:14:40 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:00:05 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61948663
quote:
Hugh Hefner wil Palin als Playboybunny
Uitgegeven: 26 september 2008 11:27
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 13:54

AMSTERDAM – Mocht John McCain het Witte Huis niet halen, dan heeft vice-presidentskandidaat Sarah Palin alvast een eerste werkaanbieding binnen.

Dat meldt OK Magazine vrijdag.

Grondlegger van Playboy, Hugh Hefner, heeft zich persoonlijk over de kwestie uitgesproken. Hij maakt met alle liefde ruimte voor haar in de Playboy Mansion en ziet een smeuïge spread in het mannenmagazine ook wel zitten.

“Palin zou perfect zijn voor de centerfold,” mijmert Hefner. “Ik weet niet wat het is, maar een sexy vrouw die een bril draagt, heeft gewoon wat. Bedenk je eens hoe ze zal zijn als ze die af zet.”

Vooralsnog heeft Palin niet op het aanbod gereageerd.

pi_61950060
Ik vind ze maar een rare trien. Ik hoop werkelijk niet dat de Republikeinen dit winnen.

Voor de duidelijkheid: geen fan dus.
pi_61950221
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind ze maar een rare trien. Ik hoop werkelijk niet dat de Republikeinen dit winnen.

Voor de duidelijkheid: geen fan dus.
Open een eigen topic
pi_61950360
Ik ben benieuwd naar het debat met Biden. Dan zullen we zien of ze inderdaad (n)iets voorstelt.
pi_61950608
Plaats 'em nog een keer want de uitzending blijft legendarisch

Tina Fey als Sarah Palin op Saterday Night Live
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 27 september 2008 @ 15:24:24 #136
133012 rood_verzet
The needs of the many
  zondag 28 september 2008 @ 15:49:44 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61972110
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 28 september 2008 @ 22:43:24 #139
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_61983807
quote:
Niet meer beschikbaar...
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 28 september 2008 @ 23:58:06 #140
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_61985881
Ik heb de SNL-parodie op het interview met Palin wel gezien en ik moet zeggen dat er voor de comedians eigenlijk weinig eer te behalen lijkt. Het origineel is gewoon al té absurd. Ze kunnen misschien beter een parodie bedenken waarbij Palin ineens vreselijk intelligent is en begrijpt waar de vragen over gaan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_61985918
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:58 schreef Jane het volgende:
Ik heb de SNL-parodie op het interview met Palin wel gezien en ik moet zeggen dat er voor de comedians eigenlijk weinig eer te behalen lijkt. Het origineel is gewoon al té absurd. Ze kunnen misschien beter een parodie bedenken waarbij Palin ineens vreselijk intelligent is en begrijpt waar de vragen over gaan.

goh ..jij weet er veel van zeg ..
kan ik op je stemmen ?
  maandag 29 september 2008 @ 00:26:23 #142
222000 Breiniak
Prince des Belges
pi_61986441
Leg ons eens uit wat de Bush-doctrine inhoudt, qonmann?
pi_61986615
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zou jij wel wat vinden he?

Voor de anderen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bushdoctrine
pi_61988547
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62020978
Ik meld me Ik ben een aanhanger en fan van Sarah Palin
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:48:17 #146
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_62021146
Sam Harris over Sarah Palin:
quote:
Here, finally, was a performer who—being maternal, wounded, righteous and sexy—could stride past the frontal cortex of every American and plant a three-inch heel directly on that limbic circuit that ceaselessly intones "God and country." If anyone could make Christian theocracy smell like apple pie, Sarah Palin could.

Then came Palin's first television interview with Charles Gibson. I was relieved to discover, as many were, that Palin's luster can be much diminished by the absence of a teleprompter. Still, the problem she poses to our political process is now much bigger than she is. Her fans seem inclined to forgive her any indiscretion short of cannibalism.

[…]

What is so unnerving about the candidacy of Sarah Palin is the degree to which she represents—and her supporters celebrate—the joyful marriage of confidence and ignorance. Watching her deny to Gibson that she had ever harbored the slightest doubt about her readiness to take command of the world's only superpower, one got the feeling that Palin would gladly assume any responsibility on earth:

"Governor Palin, are you ready at this moment to perform surgery on this child's brain?"

"Of course, Charlie. I have several boys of my own, and I'm an avid hunter."

"But governor, this is neurosurgery, and you have no training as a surgeon of any kind."

"That's just the point, Charlie. The American people want change in how we make medical decisions in this country. And when faced with a challenge, you cannot blink."

The prospects of a Palin administration are far more frightening, in fact, than those of a Palin Institute for Pediatric Neurosurgery. Ask yourself: how has "elitism" become a bad word in American politics? There is simply no other walk of life in which extraordinary talent and rigorous training are denigrated. We want elite pilots to fly our planes, elite troops to undertake our most critical missions, elite athletes to represent us in competition and elite scientists to devote the most productive years of their lives to curing our diseases. And yet, when it comes time to vest people with even greater responsibilities, we consider it a virtue to shun any and all standards of excellence. When it comes to choosing the people whose thoughts and actions will decide the fates of millions, then we suddenly want someone just like us, someone fit to have a beer with, someone down-to-earth—in fact, almost anyone, provided that he or she doesn't seem too intelligent or well educated.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_62021503
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ik blijf fan
Ik ook
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:36:45 #148
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62022281
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_62023375
quote:
Volgens mij heb je een belangrijk aspect uit z'n betoog weggelaten.
quote:
I care even more about the many things Palin thinks she knows but doesn't: like her conviction that the Biblical God consciously directs world events. Needless to say, she shares this belief with mil-lions of Americans—but we shouldn't be eager to give these people our nuclear codes, either. There is no question that if President McCain chokes on a spare rib and Palin becomes the first woman president, she and her supporters will believe that God, in all his majesty and wisdom, has brought it to pass. Why would God give Sarah Palin a job she isn't ready for? He wouldn't. Everything happens for a reason. Palin seems perfectly willing to stake the welfare of our country—even the welfare of our species—as collateral in her own personal journey of faith.

[..]

You can learn something about a person by the company she keeps. In the churches where Palin has worshiped for decades, parishioners enjoy "baptism in the Holy Spirit," "miraculous healings" and "the gift of tongues." Invariably, they offer astonishingly irrational accounts of this behavior and of its significance for the entire cosmos. Palin's spiritual colleagues describe themselves as part of "the final generation," engaged in "spiritual warfare" to purge the earth of "demonic strongholds." Palin has spent her entire adult life immersed in this apocalyptic hysteria. Ask yourself: Is it a good idea to place the most powerful military on earth at her disposal? Do we actually want our leaders thinking about the fulfillment of Biblical prophecy when it comes time to say to the Iranians, or to the North Koreans, or to the Pakistanis, or to the Russians or to the Chinese: "All options remain on the table"?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62039198
En dit is natuurlijk een uiterst valide vraag. Eigenlijk eentje die acute beantwoording behoeft.
quote:
The prospects of a Palin administration are far more frightening, in fact, than those of a Palin Institute for Pediatric Neurosurgery. Ask yourself: how has "elitism" become a bad word in American politics? There is simply no other walk of life in which extraordinary talent and rigorous training are denigrated. We want elite pilots to fly our planes, elite troops to undertake our most critical missions, elite athletes to represent us in competition and elite scientists to devote the most productive years of their lives to curing our diseases. And yet, when it comes time to vest people with even greater responsibilities, we consider it a virtue to shun any and all standards of excellence. When it comes to choosing the people whose thoughts and actions will decide the fates of millions, then we suddenly want someone just like us, someone fit to have a beer with, someone down-to-earth—in fact, almost anyone, provided that he or she doesn't seem too intelligent or well educated.
Sarah Palin is weer een stapje hoger op de ladder (vergeleken met G.W. Bush) in het rijtje van mensen die simpelweg intellectueel onvoldoende capabel zijn. Ik wil niet alles ophangen aan onderwijs, maar wat heeft ze? Een bachelor in journalistiek? Hoe komt men er dan in hemelsnaam bij dat het gapende en vooral enorme gat tussen een bachelor in journalistiek en geschiktheid voor het ambt van vicepresident van de VS wordt opgevuld met een paar jaartjes scepter zwaaien over een stadje dat qua inwoneraantal naar Nederlandse maatstaven nog piepklein is te noemen (talk about community organizers) en een paar maanden gouverneuren over Alaska?

Ik vind het een frustrerend maar tegelijkertijd fascinerend fenomeen dat iemand als Sarah Palin uberhaupt enige geloofwaardigheid geniet in de presidentiele campagne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')