quote:Op donderdag 4 september 2008 02:13 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor de liefhebbers van Tomb Raider, wat TR Underworld headers !
(plaatjes van http://www.tombraiderchronicles.com)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en het derde plaatje hoorde zo, niet zo afgeknipt door mij dus)
Die vind ik leuk!!quote:Op donderdag 4 september 2008 22:03 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik verveelde me dus heb ik wat Kill Bill headers gemaakt. Wat voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In totaal zijn het er 14, die je HIER kunt vinden
Niet zo snel, ik heb net door hoe ik een plaatje in de template kan krijgenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:09 schreef Danny het volgende:
overigens is het natuurlijk gewoon mogelijk functies als colorize over het logo heen te gooien. Zo kun je het logo qua kleur nog behoorlijk aanpassen.
ERG coolquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaaf.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt al te moeilijk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:09 schreef Danny het volgende:
overigens is het natuurlijk gewoon mogelijk functies als colorize over het logo heen te gooien. Zo kun je het logo qua kleur nog behoorlijk aanpassen.

Die liet de helft niet zien kwam ik achterquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:00 schreef Svensational het volgende:
Topicgallery even doorgebladerd en moet toch even zeggen dat die van zhe-devill echt gruwelijk lelijk zijn!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
deze past nu zo mooi in het rijtje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die liet de helft niet zien kwam ik achter
@dondinges, ik wil wel wat prisonbreakheaders!
Je hebt T-bag weggeknipt maatquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:30 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ook voor S4 maar, logo heb ik weg gelaten anders zou hij over iemand heenkomen.
Ik heb niemand weggekniptquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt T-bag weggeknipt maat!
[ afbeelding ]
wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb niemand weggekniptKijk maar eens goed naar die rechter.
Origineel:
[ afbeelding ]
Ja, en die staat er bij jou niet op tochquote:
Ik zie m wel hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die staat er bij jou niet op toch![]()
?
quote:
Je liegt tegen mequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:06 schreef jordeeeh het volgende:
Mijn fout, ik zat op de verkeerde te kijken
K keek steeds naar die van Svensational, had niet door dat hij zijn eigen goeie had neer gezet.
Ja ik die originele wallpaper met die van jouquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
! En ik maar vergelijken steeds
![]()
!
Nee, je kunt ze ook maken als je geen banner hebtquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:33 schreef superworm het volgende:
Hoe werkt dit? Kun je alleen banners maken als je een abbo hebt?
Minimaal een plus-aboquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze ook maken als je geen banner hebtZe kunt ze alleen gebruiken als je een FOK! abo hebt
Wat dacht je van een gummetje voor het logo? En die grijze balken kun je dupliceren of de opacity aanpassenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het kan aan mijn gebrek aan photoshopskills liggen (ben meer een fireworks-gebruiker), maar is er ook een versie van de psd file beschikbaar waarbij alle elementen non-flattened layers hebben? (zodat ik gewoon het logo eruit kan slopen of de kleur en transparantie van de horizontale grijze balken makkelijk kan aanpassen)
Mja, dat waren slechts twee voorbeelden. Als ik subtiele aanpassingen wil maken in de objecten dan gaat dat niet echt snel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gummetje voor het logo? En die grijze balken kun je dupliceren of de opacity aanpassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef superworm het volgende:
Ik ga op m'n werk even een banner knutselen, met plaatjes van de corporate website. Dan lijkt het als ik FOK! net alsof ik werk
Juup© versus Tinuzzz_Talpa?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand een JvT-banner maken, dan overweeg ik om zo'n abo te nemen?
Het is een geniaal idee an sich. Gewoon banners in de huisstijl van grote bedrijven of onderwijsinstellingen.quote:
Daarom vind ik het idee ook zo lachwekkend goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een geniaal idee an sich. Gewoon banners in de huisstijl van grote bedrijven of onderwijsinstellingen.
Als ik kijk hoeveel ik per week verdien, en hoeveel ik in die tijd FOK!, dan kost het abonnement me 2,50 tegenover iets van 200 euro per maand vergoeding voor FOK!'en
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef RayMania het volgende:
Danny, vind het super geil dat je mee leest. kus Ray
Tjernobyl?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:38 schreef Light het volgende:
Vakantiefoto's kunnen ook best bruikbaar zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef superworm het volgende:
Ik ga op m'n werk even een banner knutselen, met plaatjes van de corporate website. Dan lijkt het als ik FOK! net alsof ik werk
Eerst maar is Danny geld gaan geven
Gewoon wat prutsen. En dit kan ook handig zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef superworm het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk dat kekke FOK!logo en die balkenverkleuring bovenaan en onderaan? Is dat een photoshoptemplate/layer wat ik ergens kan downen ofzo?
In PaintShopPro dubbelklik ik op de layer van het logo en kies dan bij "Eigenschappen Laag" de pulldown "Mengmodus" en ga daar een beetje mee spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef superworm het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk dat kekke FOK!logo en die balkenverkleuring bovenaan en onderaan? Is dat een photoshoptemplate/layer wat ik ergens kan downen ofzo?
Paintshop Proquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
In PaintShopPro dubbelklik ik op de layer van het logo en kies dan bij "Eigenschappen Laag" de pulldown "Mengmodus" en ga daar een beetje mee spelen.
Gewoon je afbeelding openen in Photoshop, dan kopieren en plakken in die layer van 'Plaatje hier' oid. (Heb hier geen Photoshop dus k weet niet hoe die layer heette.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef superworm het volgende:
Ik ben heel dom hoor. Met Photoshop.
Ik heb dus nu een plaatje gefikst (in paint natuurlijk), en wil daar die template overheen mikken. Ik krijg het niet voor elkaar. Help?
Mja ik ook niet, ik doe het door de layer van het logo van kleur te veranderen, maar dan veranderen de balkjes mee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit hoe je het logo een andere kleur kunt geven, kan iemand me een tip geven?
heb je photoshop?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit hoe je het logo een andere kleur kunt geven, kan iemand me een tip geven?
Die heb ik liggen ja. Kan ik je eventueel maandag toesturen! (PM me als ik het vergeet)quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het kan aan mijn gebrek aan photoshopskills liggen (ben meer een fireworks-gebruiker), maar is er ook een versie van de psd file beschikbaar waarbij alle elementen non-flattened layers hebben? (zodat ik gewoon het logo eruit kan slopen of de kleur en transparantie van de horizontale grijze balken makkelijk kan aanpassen)
Waar heb je die coole plaatjes vandaan?quote:The secret to creativity is knowing how to hide your sources. - Albert Einstein
Doe die met dat lekkere wijf ook even danquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:13 schreef superworm het volgende:
Thanks voor de hulp. 1e 2 creaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's geheimquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar heb je die coole plaatjes vandaan?
Deze?quote:Op zondag 7 september 2008 00:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kan/Wil iemand mij het psd bestandje geven aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |