Gewoon wat prutsen. En dit kan ook handig zijnquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef superworm het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk dat kekke FOK!logo en die balkenverkleuring bovenaan en onderaan? Is dat een photoshoptemplate/layer wat ik ergens kan downen ofzo?
In PaintShopPro dubbelklik ik op de layer van het logo en kies dan bij "Eigenschappen Laag" de pulldown "Mengmodus" en ga daar een beetje mee spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:56 schreef superworm het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk dat kekke FOK!logo en die balkenverkleuring bovenaan en onderaan? Is dat een photoshoptemplate/layer wat ik ergens kan downen ofzo?
Paintshop Proquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
In PaintShopPro dubbelklik ik op de layer van het logo en kies dan bij "Eigenschappen Laag" de pulldown "Mengmodus" en ga daar een beetje mee spelen.
Gewoon je afbeelding openen in Photoshop, dan kopieren en plakken in die layer van 'Plaatje hier' oid. (Heb hier geen Photoshop dus k weet niet hoe die layer heette.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:42 schreef superworm het volgende:
Ik ben heel dom hoor. Met Photoshop.
Ik heb dus nu een plaatje gefikst (in paint natuurlijk), en wil daar die template overheen mikken. Ik krijg het niet voor elkaar. Help?
Mja ik ook niet, ik doe het door de layer van het logo van kleur te veranderen, maar dan veranderen de balkjes mee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit hoe je het logo een andere kleur kunt geven, kan iemand me een tip geven?
heb je photoshop?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er nog niet helemaal uit hoe je het logo een andere kleur kunt geven, kan iemand me een tip geven?
Die heb ik liggen ja. Kan ik je eventueel maandag toesturen! (PM me als ik het vergeet)quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het kan aan mijn gebrek aan photoshopskills liggen (ben meer een fireworks-gebruiker), maar is er ook een versie van de psd file beschikbaar waarbij alle elementen non-flattened layers hebben? (zodat ik gewoon het logo eruit kan slopen of de kleur en transparantie van de horizontale grijze balken makkelijk kan aanpassen)
Waar heb je die coole plaatjes vandaan?quote:The secret to creativity is knowing how to hide your sources. - Albert Einstein
Doe die met dat lekkere wijf ook even danquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:13 schreef superworm het volgende:
Thanks voor de hulp. 1e 2 creaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's geheimquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Waar heb je die coole plaatjes vandaan?
Deze?quote:Op zondag 7 september 2008 00:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Kan/Wil iemand mij het psd bestandje geven aub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |