Minimaal een plus-aboquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze ook maken als je geen banner hebtZe kunt ze alleen gebruiken als je een FOK! abo hebt
Wat dacht je van een gummetje voor het logo? En die grijze balken kun je dupliceren of de opacity aanpassenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het kan aan mijn gebrek aan photoshopskills liggen (ben meer een fireworks-gebruiker), maar is er ook een versie van de psd file beschikbaar waarbij alle elementen non-flattened layers hebben? (zodat ik gewoon het logo eruit kan slopen of de kleur en transparantie van de horizontale grijze balken makkelijk kan aanpassen)
Mja, dat waren slechts twee voorbeelden. Als ik subtiele aanpassingen wil maken in de objecten dan gaat dat niet echt snel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat dacht je van een gummetje voor het logo? En die grijze balken kun je dupliceren of de opacity aanpassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef superworm het volgende:
Ik ga op m'n werk even een banner knutselen, met plaatjes van de corporate website. Dan lijkt het als ik FOK! net alsof ik werk
Juup© versus Tinuzzz_Talpa?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand een JvT-banner maken, dan overweeg ik om zo'n abo te nemen?
Het is een geniaal idee an sich. Gewoon banners in de huisstijl van grote bedrijven of onderwijsinstellingen.quote:
Daarom vind ik het idee ook zo lachwekkend goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een geniaal idee an sich. Gewoon banners in de huisstijl van grote bedrijven of onderwijsinstellingen.
Als ik kijk hoeveel ik per week verdien, en hoeveel ik in die tijd FOK!, dan kost het abonnement me 2,50 tegenover iets van 200 euro per maand vergoeding voor FOK!'en
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef RayMania het volgende:
Danny, vind het super geil dat je mee leest. kus Ray
Tjernobyl?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:38 schreef Light het volgende:
Vakantiefoto's kunnen ook best bruikbaar zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:02 schreef superworm het volgende:
Ik ga op m'n werk even een banner knutselen, met plaatjes van de corporate website. Dan lijkt het als ik FOK! net alsof ik werk
Eerst maar is Danny geld gaan geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |