Niemand wint het van Dan Quayle. Met z'n "Potatoe".quote:Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef Bananenman het volgende:
Amerika wordt verstandig. McCain als mens heb ik een hoop respect voor, maar verder zijn z'n opvattingen bagger. En hij heeft natuurlijk de slechtste running mate ever gekozen. Kom er maar in, Obama.
Nou ja, ze draagt een bonten kraag..... en de voormalig eigenaar van die pels is waarschijnlijk niet toevallig neergeschoten..... met met een knuppel om het leven gebracht. (Een pels met gaten is waardeloos, een ingeslagen schedel geen probleem, want de kop gaat er toch af) Dat ligt voor sommige mensen toch iets gevoeliger denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Wheelgunner het volgende:
Tenzij je zelf vegetarier bent en geen leer gebruikt denk ik niet dat je in een positie bent om hier moeilijk over te doen.
Het probleem van McCain met conservatief Amerika is niet of ze op hem of iemand anders stemmen, maar of ze überhaupt op komen dagen en hun vrienden optrommelen om ook te stemmen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
ik verwacht dat het vooral de independents tegen zal houden om op McCain/Palin te stemmen. Het christelijke volk heeft geen keuze, die moeten wel voor McCain gaan, hoeveel sex voor het huwelijk er ook nog voor mag komen.
Er is een groot verschil tussen vlees eten en schoenen dragen en lol hebben in het afschieten van dieren en er dan mee poseren of mee pronken op je bank.quote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tenzij je zelf vegetarier bent en geen leer gebruikt denk ik niet dat je in een positie bent om hier moeilijk over te doen.
True, maar wellicht staat er voor de neocons teveel op het spel om zomaar weg te blijven. Better of two evils idee.quote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Het probleem van McCain met conservatief Amerika is niet of ze op hem of iemand anders stemmen, maar of ze überhaupt op komen dagen en hun vrienden optrommelen om ook te stemmen.
En voor McCain lopen ze absoluut niet warm en het is nog maar de vraag hoe warm ze gaan lopen voor Sarah Palin die haar dochter niet kan opvoeden (in hun ogen).
Nee, maar wel behoorlijk hypocriet. Wat denk je dat er met de voormalig eigenaar van dat leer is gebeurd? Die is ook niet toevallig geslacht hoor... En ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dieren in slachterijen het beter hebben dan een doodgeslagen nerts.quote:Op maandag 1 september 2008 20:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou ja, ze draagt een bonten kraag..... en de voormalig eigenaar van die pels is waarschijnlijk niet toevallig neergeschoten..... met met een knuppel om het leven gebracht. (Een pels met gaten is waardeloos, een ingeslagen schedel geen probleem, want de kop gaat er toch af) Dat ligt voor sommige mensen toch iets gevoeliger denk ik.
Ik ben zelf vleeseter en leergebruiker, net als 99% van de mensen, maar heb toch meer moeite met het doodknuppelen van zeehondjes en nertsen. Toch niet heel vreemd?
Het is niet hypocriet om vlees te eten en tegelijkertijd tegen plezierjacht te zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, maar wel behoorlijk hypocriet. Wat denk je dat er met de voormalig eigenaar van dat leer is gebeurd? Die is ook niet toevallig geslacht hoor... En ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dieren in slachterijen het beter hebben dan een doodgeslagen nerts.
Onzin naar mijn mening; je kunt net zo goed geen vlees eten en geen leer gebruiken, dus dat doe je in principe ook gewoon voor de lol. Dat jouw stukje vlees lag te pronken in een schap in de supermarkt maakt het niet veel anders dan als het bij iemand op de bank ligt te pronken.quote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen vlees eten en schoenen dragen en lol hebben in het afschieten van dieren en er dan mee poseren of mee pronken op je bank.
Kun je mij nog eens uitleggen wat je met je verknipte conspiracy geest probeert te zeggen?quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef henkway het volgende:
Ongelooflijk en dat om niet te hoeven vertellen dat haar man de vader is.
is wel erg hoor
en dan opeens het kind bij die nieuwe echtgenoot.
waarom kunnen republikeinen niet normaal doen.
Dat vind ik dus zeker wel.quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet om vlees te eten en tegelijkertijd tegen plezierjacht te zijn.
Daar zie ik McCain echt niet voor aan. Hij maakt echt zijn eigen beslissingen. Hoe slecht ze ook voor zijn campagne vallen. Dat is de laatste paar maanden maar al te vaak voor gekomen. Hij heeft in dit geval wel geluisterd naar zijn adviseurs, want als hij 100% zelf de keuze had gemaakt, dan was het Lieberman of Ridge geworden, maar bij een pro-abortus kandidaat voor VP dan hadden de gedelegeerden voor de Republikeinse partij waarschijnlijk de conventiehal afgebrand.quote:Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Monidique het volgende:
(De kans is trouwens groot dat hij christelijk-extreem-rechts zijn running mate heeft laten kiezen. )
Ach ja, sommige mensen denken dat je, als je tegen plezierjacht bent, meteen veganist moet zijn. Of dat als je pro-abortus bent, je alle tienerzwangerschappen wilt afbreken (ipv gewoon de keuze te laten aan het zwangere meisje). Of dat je als atheist een grote vijand van het geloof bent, in plaats van realistische humanist.quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is niet hypocriet om vlees te eten en tegelijkertijd tegen plezierjacht te zijn.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Wheelgunner het volgende:
Hoezo nuance, jullie eten vlees omdat jullie het lekker vinden? In ieder geval niet omdat het nodig is. Wat is er dan erger aan mensen die voor de lol jagen?
In allebei de gevallen zijn de dieren net zo dood, terwijl het niet had gehoeven.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:28 schreef NJ het volgende:
Hij heeft in dit geval wel geluisterd naar zijn adviseurs, want als hij 100% zelf de keuze had gemaakt, dan was het Lieberman of Ridge geworden
http://www.time-blog.com/(...)will_vote_mccai.htmlquote:Dr. James Dobson, a prominent evangelical leader who once said he would not vote for John McCain "under any circumstances," announced in the last hour that he planned to vote for McCain.
The announcement by the head of Focus On The Family, an influential Colorado-based ministry, came Friday afternoon at a conservative outreach meeting in Minneapolis, which had been organized by the McCain campaign. "If flip-flopping is a sin, then I am a sinner," Dobson told the group, according to a first-person account of the address, which was confirmed by Dobson's office.
The announcement comes just hours after McCain picked Alaska Gov. Sarah Palin as his running mate. Palin has been widely cheered by conservative activists for her pro-life views and conservative governance record.
http://online.wsj.com/art(...)od=hpp_us_whats_newsquote:They would not rule out the possibility that Sen. McCain would not appear in person to accept the nomination, a politically important moment to speak to many voters who don't normally hear his words.
Ik kan net zo goed wel vlees eten en leer gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onzin naar mijn mening; je kunt net zo goed geen vlees eten en geen leer gebruiken, dus dat doe je in principe ook gewoon voor de lol. Dat jouw stukje vlees lag te pronken in een schap in de supermarkt maakt het niet veel anders dan als het bij iemand op de bank ligt te pronken.
Ik heb er andere opvattingen over, liever een hondeleven dan geen leven.quote:Daarbij hebben de meeste gejaagde dieren in ieder geval een waardiger bestaan gehad dan de meeste beesten in de bio-industire...
Imho zou het best kunnen dat ze nog gedumpt wordt. Zelfs McCain kan nog worden gepasseerd. De evntuele potitieve invloed van zo'n switch heb ik al eens goed beargumenteerd voorbij zien komen (als mogelijkheid, niet als zekerheid).quote:Op maandag 1 september 2008 20:39 schreef Caesu het volgende:
of is McCain gewoon keihard genaait door z'n partij.
dat er donderdag zoveel Palin-gates zijn dat op de conventie de gedelegeerden toch Romney/Huckabee kiezen.
eerder vandaag stond in WSJ dat McCain zelf niet aanwezig zou zijn donderdag bij zijn nominatie vanwege Gustav.
[..]
http://online.wsj.com/art(...)od=hpp_us_whats_news
nu wordt gezegd dat hij er toch wel waarschijnlijk bij is.
rare berichten... er zal achter de schermen een hoop aan de gang zijn.
àls Palin officieel VP-kandidaat wordt, kunnen ze niet meer van haar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |