abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61308555
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:29 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

links was n de VS toch anders dan hier?
Of alleen als het uitkomt?
De linksen in Amerika proberen een schandaal te creëren, de extreem linksen in Nederland hopen dat dat gaat lukken.

Is het nu wel duidelijk?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61308581
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:02 schreef Argento het volgende:

[..]

Bush was ook niet echt gezellig tegen McCain in de primaries van 2004.
die bedoelde ik
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61308653
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet dus want vergelijk de entree van John Biden eens met de entree van Sara Palin.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61308667
Palin zou een fotografisch geheugen hebben.
ze wordt vast door Lieberman helemaal klaargestoomd voor dat debat met Biden.
Biden bijt wel van zich af, maar een vrouw hard aanvallen was not-done.
dat had Hillary dan beter kunnen doen.

als het goed uitpakt is het een geniale zet van McCain.
maar voorlopig wil het nog niet echt lukken.
voorlopig wordt ze afgemaakt. verwachtingen zijn laag.
dat wil McCain, de underdog zijn.
zo komt Palin met een geniale speech woensdag waar alles in zit wat er moet inzitten.

dat kind van Bristol kan ook goed uitpakken.
conservatieve families die hetzelfde hebben meegemaakt kunnen zich met haar associeren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61308677
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet dus want vergelijk de entree van John Biden eens met de entree van Sara Palin.
Over het familie-leven van Biden is anders ook het één en ander bekend geworden. Maar Biden blinkt juist uit als voorbeeldige huisvader.
pi_61308713
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat was even een klein foutje.

Maar ik heb wel een goed punt en dat weet je want anders ging je niet zo lopen mierenneuken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61308738
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De linksen in Amerika proberen een schandaal te creëren, de extreem linksen in Nederland proberen daar van te smullen.

Is het nu wel duidelijk?
Nou ja, als je dit al een schandaal vind.
Ze creeren zelf een schandaal door van die spastische standpunten in te nemen. Bij henzelf is het prive, maar bij anderen.. Achter de ellebogen, zo komt het over.Voor mij maakt het geen zak uit wat iemand doet prive. Maar ga niet roepen dat het bij een ander wel belangrijk is en bij jezelf een prive zaak. dan ben je hypocriet bezig. als ze daar een punt van maken, ok. Over het zwanger zijn zelf zal me een zorg zijn.
Maar ja, rechts had dit zoveel beter en slimmer gedaan dan links nu. maar dat weet jij ook. Rechts heeft al jaren de vuile campagne veel beter georganiseerd dan links. Dat is geen geheim.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 1 september 2008 @ 23:12:38 #258
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61308746
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:40 schreef Fokski het volgende:

Ik heb er andere opvattingen over, liever een hondeleven dan geen leven.
Fokski is een pro-lifer dus. Weer wat geleerd.
pi_61308910
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Caesu het volgende:
zo komt Palin met een geniale speech woensdag waar alles in zit wat er moet inzitten.
En wat is haar geloofwaardigheid? Het charisma van Obama is inmiddels bijna spreekwoordelijk en brengt mensen in binnen- en buitenland in oprechte vervoering. Zelfs Hillary met haar iconische status in Democratisch Amerika kon daar niet aan tippen. Wat moet Sarah Palin dan aandragen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 1 september 2008 @ 23:17:12 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61308927
Dat hele pro-life en pro-choice zou eigenlijk helemaal geen issue moeten zijn. Kleine overheid, minder bemoeienissen etc. blahblah.

Laat de mensen dat lekker zelf bepalen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 september 2008 @ 23:17:31 #261
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61308935
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Caesu het volgende:
de spin van de wingnuts is: "obama had het kind meteen laten aborteren".
Aangezien Obama kinderen nog zou laten "aborteren" als ze al geboren zijn is dat niet zo vreemd.
pi_61308985
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Nou ja, als je dit al een schandaal vind.
Ze creeren zelf een schandaal door van die spastische standpunten in te nemen. Bij henzelf is het prive, maar bij anderen.. Achter de ellebogen, zo komt het over.Voor mij maakt het geen zak uit wat iemand doet prive. Maar ga niet roepen dat het bij een ander wel belangrijk is en bij jezelf een prive zaak. dan ben je hypocriet bezig. als ze daar een punt van maken, ok. Over het zwanger zijn zelf zal me een zorg zijn.
Maar ja, rechts had dit zoveel beter en slimmer gedaan dan links nu. maar dat weet jij ook. Rechts heeft al jaren de vuile campagne veel beter georganiseerd dan links. Dat is geen geheim.
In de verkiezingstijd maken de republikeinen en de democraten zich er beide schuldig aan, het is alleen wel opmerkelijk dat de democraten altijd als eerste en het smerigst met modder beginnen te gooien.
pi_61309084
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:16 schreef Argento het volgende:

[..]

En wat is haar geloofwaardigheid? Het charisma van Obama is inmiddels bijna spreekwoordelijk en brengt mensen in binnen- en buitenland in oprechte vervoering. Zelfs Hillary met haar iconische status in Democratisch Amerika kon daar niet aan tippen. Wat moet Sarah Palin dan aandragen?
Tja, maar wat koop je met charisma?

Wat Palin brengt is conservatisme en vrouw zijn. Zonder een oprecht conservatieve running mate kon McCain het wel schudden, want hij doet het uitermate belabberd bij de conservatieve achterban. Met Palin slaat hij twee vliegen in een klap: conservatieven en ongelukkige Hillary supporters.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61309178
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat zal de tijd moeten uitwijzen, maar als je erop uit bent mensen te inspireren, is het onontbeerlijk.
quote:
Wat Palin brengt is conservatisme
Zoals er wel meer republikeinen zijn.
quote:
en vrouw zijn.
ook niet echt een wapenfeit om als politicus serieus genomen te worden.
quote:
Zonder een oprecht conservatieve running mate kon McCain het wel schudden, want hij doet het uitermate belabberd bij de conservatieve achterban. Met Palin slaat hij twee vliegen in een klap: conservatieven en ongelukkige Hillary supporters.
Dat zal nog maar moeten blijken. Ik schat de meeste ongelukkige Hillary supporters hoger in dat ze van Obama switchen naar een conservatieve republikein alleen maar omdat die laatste een vrouw is en Obama niet.
pi_61309179
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In de verkiezingstijd maken de republikeinen en de democraten zich er beide schuldig aan, het is alleen wel opmerkelijk dat de democraten altijd als eerste en het smerigst met modder beginnen te gooien.
Ik zeg ook niet dat 1 kamp heilig is. Het liefst zou ik het een stuk minder zien dan nu, van beide kanten. Maar veel mensen zien de republikeinen wel als diegene die het meest smerigst zijn. En volgens mij komt dat doordat ze veel beter daarin georganiseerd zijn. niet alleen in gemene dingen. ook in timing van ongunstig nieuws etc. In nederland zag je dat het CDA met de Vries dit veel beter had georganiseerd dan de andere partijen. Is ook een kwaliteit.
And that is the news.''
pi_61309252
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef popolon het volgende:
Dat hele pro-life en pro-choice zou eigenlijk helemaal geen issue moeten zijn. Kleine overheid, minder bemoeienissen etc. blahblah.

Laat de mensen dat lekker zelf bepalen.
Naja. Het is wel raar om uit de mond van iemand die fel tegen abortus is te moeten horen dat er een kleine overheid moet zijn en dat je jezelf moet redden en keuzes moet maken.

De republikeinen lijken me degene met het meeste streven naar een kleine overheid.
And that is the news.''
pi_61309257
quote:

[..]

Wat Palin brengt is conservatisme en vrouw zijn. Zonder een oprecht conservatieve running mate kon McCain het wel schudden, want hij doet het uitermate belabberd bij de conservatieve achterban. Met Palin slaat hij twee vliegen in een klap: conservatieven en ongelukkige Hillary supporters.
dit betwijfel ik heel sterk.
enige overeenkomst met Hillary is haar geslacht.
geeft aan hoe McCain over vrouwen denkt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 1 september 2008 @ 23:28:45 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61309303
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Naja. Het is wel raar om uit de mond van iemand die fel tegen abortus is te moeten horen dat er een kleine overheid moet zijn en dat je jezelf moet redden en keuzes moet maken.
Ja is heel raar ja.
quote:
De republikeinen lijken me degene met het meeste streven naar een kleine overheid.
En ondertussen heel veel 'vrijheden' weten in te perken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 1 september 2008 @ 23:29:36 #269
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61309335
quote:

[..]

Ik denk dat die ultrafeministische Hillary supporters nog eerder op die vage zwarte deelneemster van die splinterpartij stemmen dan op Palin met haar standpunten (als ze niet stiekem toch wel voor Obama gaan).

En ze is idd de conservatieve aanvulling van McCain. Alleen denk ik dat er wel betere kandidaten beschikbaar waren dan deze tante die tot dusver vooral negatieve publiciteit genereert.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 23:29:51 #270
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61309349
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Waarom is dat raar?
Carpe Libertatem
pi_61309458
Nu de POW-kaart al te vaak is gebruikt is de McCain campagne overgestapt op de seksisme-kaart
pi_61309475
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarom is dat raar?
Omdat je een keuze wordt ontnomen.
aan de ene kant moet je op ze stemmen omdat ze je juist zelf de keuze's wil laten bepalen. maar op bepaalde punten net niet. Dan weten zij ineens wat goed voor je is. Komt bij dat door het niet informeren van tieners je ze dom, ontwetend houd en ongewenst in gevaar kan brengen.

Die redenatie zou je ook andersom kunnen uitleggen. Waarom wel keuzevrijheid bij zwangerschap en economisch een stuk minder?

Voor mij weegt de vrije keuze op abortus zwaarder dan het kleine beetje economische vrijheid wat je bij de 1 meer krijgt dan bij de ander.
And that is the news.''
  maandag 1 september 2008 @ 23:33:59 #273
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61309481
quote:
Denk je echt dat Palin een betere keus is dan Romney? Ik hoor alleen maar gemopper over Palin hier onder de Republikeinen die ik ken.... verder denk ik ook niet dat Hillary supporters op McCain gaan stemmen omdat Palin een vrouw is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61309485
quote:
Palin hires attorney for Troopergate investigation

Alaska Gov. Sarah Palin, the GOP vice presidential candidate, has hired a private practice attorney to defend her in the investigation into the firing of her public safety commissioner.

The Legislature is investigating whether Palin fired public safety commissioner Walt Monegan after he refused to fire a state trooper who had divorced Palin's sister.

Anchorage attorney Thomas V. Van Flein has requested a copy of all witness statements and documentary evidence from the Legislature's investigator, Stephen Branchflower. Sen. Hollis French, an Anchorage Democrat, says he instructed Branchflower not to comply with the request.

In July, a legislative oversight committee approved $100,000 to investigate whether Palin abused her power in firing Monegan.
http://townhall.com/news/(...)ergate_investigation
pi_61309529
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Denk je echt dat Palin een betere keus is dan Romney? Ik hoor alleen maar gemopper over Palin hier onder de Republikeinen die ik ken.... verder denk ik ook niet dat Hillary supporters op McCain gaan stemmen omdat Palin een vrouw is.
Was Romney echt beschikbaar dan? Want dat zou een serieuze ticket opgeleverd hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')