Ik heb in echt goede all-inclusive resorts gezeten. Je moet wel de goede ketens bezoeken, die van RIU bijvoorbeeld. Echt top-notch. Ik zou er ze weer teruggaanquote:Op zondag 7 september 2008 21:39 schreef Wooldoor het volgende:
Sowieso snap ik dat hele all-inclusive niet, ik heb nog nooit gehoord dat het eten geweldig was, en in zulke landen kan je geweldig lekker en goedkoop eten in de restauranten die er zijn.
Maar dan nog waarom in een massaal hotel gaan eten terwijl je ook relax de stad in kan en een leuk restaurant in een oud centrum gaan eten ofzo waar je zelf nog kan kiezen ook. Het enige waarvoor ik All-in begrijp is om de hele dag gratis lam te zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ik heb in echt goede all-inclusive resorts gezeten. Je moet wel de goede ketens bezoeken, die van RIU bijvoorbeeld. Echt top-notch. Ik zou er ze weer teruggaan
En ik ben echt iemand die voor kwaliteit gaat, want wat ik hier zie op tv is tenenkrommend.
nee dit vestje had hij toen op Kreta aanquote:Op zondag 7 september 2008 22:16 schreef Ole het volgende:
vorige week was hij ook in Llorett
Ze heeft dan ook haar 15 minutes of fame gehad he!quote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Wel weer opvallend dat die familie er 2 dagen is en dat dan Stegeman al aanwezig is.
Nou, die waren idd wel heel snel om toen die 75K gered was.:')quote:Op woensdag 10 september 2008 22:49 schreef SunChaser het volgende:
Mooi is dat altijd, zure bek, grote bek, we willen dit en ons geld terug etc etc en toen ze t geld terughadden hadden ze enorm veel plezier op de camping.
7,5Kquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, die waren idd wel heel snel om toen die 75K gered was.:')
of het nou 75K of 7,5K was. Het was in ieder geval veel geld voor een klere bende. Frappant eigenlijk dat iedereen het nummer van Stegeman kent. Ben je op vakantie, is het kut. Waar toverr je dan dat nummer vandaan? Of heeft iedereen dat standaard in de telefoon zitten. Ik gha op vakantie en neem mee. Tada, het nummer van Alberto.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, die waren idd wel heel snel om toen die 75K gered was.:')
idd, heb ook het idee dat dit allemaal in scene is gezet. Of iig niet dat het zo gaat als het op tv wordt voorgesteld. Volgens mij hebben ze gewoon van te voren al contact gehad. Of gaan ze na hun 'mislukte' vakantie weer terug om het te filmen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:26 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvraag over de tijdspanne
De mensen komen aan
Ze zien dat t kut is
Ze proberen t zelf te regelen
Lukt niet
Klagen bij SBS
Stegeman komt
Stegeman komt het regelen
dit duurt een paar dagen (althans dat suggereert de montage)
En dan is er nog 1,5e week vakantie van de 14 dagen over.
Heb steeds t gevoel dat de tijdlijn voor geen meter klopt.
Te treurig voor woorden. Ze hebben zelf een enorme fout gemaakt (als je 10 seconden in de caravan had rondgekeken had je zelf ook al gezien dat het een vrak was...) en vervolgens gebruiken ze nu de inbraak als excuus om te klagen over de te duur gekochte caravanquote:Op zondag 14 september 2008 21:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Jaja, iets kopen en daarna gaan zeuren dat je teveel hebt betaald.
ja zo inderdaad...quote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef detulp050 het volgende:
We hebben deze caravan gekocht en daar hebben we eigenlijk teveel voor betaald. Oh ja: en de inhoud van de caravan is gejat.
"Oh, dan heeft de eigenaar van de stalling dat gedaan, die heeft de boel gejat en verkocht"
Nogal snelle conclusie lijkt me.
Whehehe idd... op en top entertainmentquote:
Inderdaad...en net of die kutjes verschrikkelijk meuren na een avondje niet douchen. Dit is gewoon zoeken naar kleine kutdingetjes.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef snellejelle het volgende:
Ze hebben nog gelijk ook bij Gogo... Je huurt de kamer van 12 tot 12 uur. Of je nou een nachtvlucht hebt of niet...
<quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
Whehehe idd... op en top entertainmentEcht helemaal nergens over. Speciaal een kamer regelen voor een paar uurtjes waarin je niet eens meer hoeft te slapen
Inderdaad. Nou, wat een ramp om in dat zonovergoten gebied een dagje te moeten wachten.:')quote:
Het is natuurlijk wel vervelend als je wil neuken op star beach om de hele dag je koffer mee te zeulen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou, wat een ramp om in dat zonovergoten gebied een dagje te moeten wachten.:')
Je weet vooraf nog niet hoe laat je vlucht gaat hè. Dus dit gaat niet op. Maar het is inderdaad behoorlijk zeikerig, ook dat verhaal over die opa. Dat staat helemaal los van de situatie die zich nu voordeed.quote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
<
Volgens mij is het gebruikelijk dat je je kamer ´s ochtends verlaat. Stelletje dozen had gewoon tot de volgende dag de kamer moeten houden. Dan hadden ze om 12 uur ´s nachts uitgecheckt en was er niets aan de hand geweest. dat snapt iedereen toch.
Ja snap jij hem nouquote:Op zondag 14 september 2008 22:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
En de kinderen kunnen dan niet zwemmen in het zwembad, en daar wordt ik triest vanZo dicht bij de zee en dan ga je in het zwembad zwemmen.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
En ze checked Zoover of vakantiereiswijzer niet even
Thuis blijven is leuker, het eten is slecht,alles is vies,om half 7 gaat het zwembad dicht,veel mensen onder de uitslag van het zwembadwater,waag het niet om met flessen drinken langs de receptie te lopen want die moet je inleveren anders kun je het hotel verlaten,en ga zo maar door.
Dit hotel raad ik iedereen af.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ja snap jij hem nou
Dan kan je net zo goed naar Centre Parcs gaan
Volgens mij heeft hij gewoon bepaalde perioden op verschillende bekende locaties ruchtbaarheid gegeven aan zijn aanwezigheid met het verzoek aan mensen die zich gedupeerd voelen om zich bij hem te melden.quote:Op maandag 15 september 2008 15:21 schreef SuzukiSwift het volgende:
hoe kan die stegeman zo snel bij die dames zijn die om 12 uur uit het hotel moesten??
Precies, dat denk ik ook. En je ziet ook dat het een bepaald slag is dat hierop reageert. Ik ken persoonlijk niemand die op die kop van Stegeman zou zitten te wachten als ze problemen hebben op de camping. Dan probeer je het zelf even op te lossen, en dat ze al "écht álles" geprobeerd hebben geloof ik ook nooit zo.quote:Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon bepaalde perioden op verschillende bekende locaties ruchtbaarheid gegeven aan zijn aanwezigheid met het verzoek aan mensen die zich gedupeerd voelen om zich bij hem te melden.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:22 schreef MaLo het volgende:
Wel een grappig programma. Alleen de aflevering van gisteren vond ik beduidend zwakker dan de voorgaande. Gisteren waren er echt alleen maar oninteressante, zeikerige "problemen".
Die grietjes die aboehoehoe een paar uur zonder kamer moesten zitten.
Die mensen van die verrotte caravan
Wat ik alleen niet goed snapte, was dat grietje dat een reis op aanvraag geboekt had zonder dat ze het door had. Normaal hoor je als je een reis op aanvraag boekt, of de reis doorgaat, of dat hij niet door kan gaan. En als hij niet door kan gaan, wordt er niet automatisch een andere acco voor je geboekt, dat moet je altijd nog zelf doorgeven. Dus dat stuk snapte ik niet...
Dat dus, dat gebel van hem en dat HIJ het wel even regelt. Ja, duh, ze worden genoemd op tieviequote:Op dinsdag 16 september 2008 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dit is TV, heel dat programma is nep. kijk wie de sponsors zijn , dan weet je genoeg.
Ze hadden alleen wel voor 13 dagen geboekt en betaaldquote:Op zondag 14 september 2008 22:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
<
Volgens mij is het gebruikelijk dat je je kamer ´s ochtends verlaat. Stelletje dozen had gewoon tot de volgende dag de kamer moeten houden. Dan hadden ze om 12 uur ´s nachts uitgecheckt en was er niets aan de hand geweest. dat snapt iedereen toch.
Ja, darom is het ook een stel dozen. want ipv door te geven dat ze nog maar 11 dagen zouden blijven, hadden ze natuurlijk door moeten geven dat ze gewoon 12 dagen bleven. Dan hadden ze dit probleem niet gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hadden alleen wel voor 13 dagen geboekt en betaald
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij had ze dat veranderd, omdat ze eerder terug moesten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze hadden alleen wel voor 13 dagen geboekt en betaald
Ja, of anders douche je bij het zwembad voor een keertje, dat is toch ook geen rampquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij had ze dat veranderd, omdat ze eerder terug moesten.
Maar dat met de koffers rondlopen is onzin: bij hotels hebben ze altijd een ruimte waar je je koffer kunt "stallen" tot je weg gaat. Vaak hebben ze zelfs ook nog een kamer ter beschikking waar je even kunt douchen of je opfrissen.
Ze hebben gewoon betaald voor 13 dagen en ook alles nog nagecheckt bij de reisorganisatie die inderdaad beloofd hadden dat ze gewoon mochten blijven. Het is dus niet hetzelfde als de situatie waarbij je normaal om 12 uur je kamer uitmoet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij had ze dat veranderd, omdat ze eerder terug moesten.
Maar dat met de koffers rondlopen is onzin: bij hotels hebben ze altijd een ruimte waar je je koffer kunt "stallen" tot je weg gaat. Vaak hebben ze zelfs ook nog een kamer ter beschikking waar je even kunt douchen of je opfrissen.
Kom je ook nog op tv met een klacht?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet zo.Believe me
jahquote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
haha die gast wordt dik genaaid door die scooterverhuurder
en z'n neppe telefoongesprek in het engels tussen twee grieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |